Ga naar inhoud

bovenooglidcorrectie


e.e.f.

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Hoi lieve dames,

 

Vanmorgen is dan eindelijk het eerste plekje behandeld :43:

Ik was gelukkig snel aan de beurt waar ik heel blij om was. Ik was natuurlijk weer ongelofelijk zenuwachtig om paniek te krijgen tijdens de behandeling terwijl ik wist dat het niet veel voorstelde. Ik baal hier zo ontzettend van dat ik elke keer weer zo op ben van de zenuwen maja het is niet anders en kan het gevoel nu eenmaal niet ff uitgummen. 

De HA heeft besloten om de plekjes te behandelen met stikstof (wat ze ook gebruiken om wratten te verwijderen). De andere optie was om het met azijnzuur te doen. Omdat dat azijnzuur in vloeibare vorm is, en de plekjes vrij dicht bij mijn ogen zitten wou hij het risico niet nemen dat het in mijn ogen zou komen. Met stikstof kan hij wat preciezer te werk gaan dus vandaar deze optie.

De slagroombus kwam dus tevoorschijn en binnen een halve minuut was het eerste plekje behandeld. Het doet geen pijn, het prikkelt alleen iets en je voelt het koud worden. Dat is alles wat je voelt. Over een week doet het pas zijn werking en als het goed is hou ik hier niets aan over. Ben heel benieuwd...

Over 2 weken moet ik weer komen om te zien of het effect heeft gehad en als het er goed op gereageerd heeft, dan gaat hij de plekjes  hier verder mee behandelen dus ik ben hier nog wel ff een paar weken zoet mee  :38:

Ik weet nu voor de volgende keer wat me te wachten staat dus hopelijk appeltje, eitje?!?!?! 

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @e.e.f., gelukkig is het allemaal snel en goed gegaan, nu hoort daar nog een oogverblindend goed resultaat bij maar ook dat zal beslist gauw zo zijn ?.

 

Als het zo is dat de behandeling goed aanslaat doet hij dan de volgende keer weer 1 plekje of toch een paar plekjes tegelijk?

 

Hopelijk heb je ook verder nergens last van en is het straks helemaal zoals jij het graag ziet.

 

Lekker bijkomen nu van de stress en de spanning en op naar de volgende keer, dan zal die stress beslist ook in zijn mand blijven want je weet nu wat het inhoudt.

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sjuul zei:

Hee @e.e.f., gelukkig is het allemaal snel en goed gegaan, nu hoort daar nog een oogverblindend goed resultaat bij maar ook dat zal beslist gauw zo zijn ?.

 

Als het zo is dat de behandeling goed aanslaat doet hij dan de volgende keer weer 1 plekje of toch een paar plekjes tegelijk?

 

Hopelijk heb je ook verder nergens last van en is het straks helemaal zoals jij het graag ziet.

 

Lekker bijkomen nu van de stress en de spanning en op naar de volgende keer, dan zal die stress beslist ook in zijn mand blijven want je weet nu wat het inhoudt.

 

Liefs Sjuul xxx

 

Bedankt meid voor je lieve berichtje meid.

Geloof dat hij zei dat ie plekje voor plekje zou behandelen. Door de spanning heb ik niet alles goed meegekregen ?

Ik heb tot nu toe nergens last van en denk dat dat wel zo blijft.

 

Haha het hele gebeuren heeft idd veel van me gevergd. Ben nu moe, koud en voel hoofdpijn opkomen. Erg toch, door zon kleine ingreep???? :lol:

 

Ik heb een album aangemaakt zodat jullie er een beeld bij hebben :38:

 

Lieve gr Eef...xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, e.e.f. zei:

 

Bedankt meid voor je lieve berichtje meid.

Geloof dat hij zei dat ie plekje voor plekje zou behandelen. Door de spanning heb ik niet alles goed meegekregen ?

Ik heb tot nu toe nergens last van en denk dat dat wel zo blijft.

 

Haha het hele gebeuren heeft idd veel van me gevergd. Ben nu moe, koud en voel hoofdpijn opkomen. Erg toch, door zon kleine ingreep???? :lol:

 

Ik heb een album aangemaakt zodat jullie er een beeld bij hebben :38:

 

Lieve gr Eef...xxx


Ohh dat koud en moe met hoofdpijn herken ik wel, dit is ook hier vaste prik na een fikse portie spanning.

Lekker ontspannen dus, en je eens lekker zelf vertroetelen of laten vertroetelen ❤️ ..

 

Prachtige ogen heb je overigens, en inderdaad zulke plekjes zouden mij ook gaan storen en irriteren.

 

Hopelijk is het straks helemaal weg en is er niets meer van te zien.

Heb je een pu in de wenkbrauwen, of zien die er nog zo strak uit van zichzelf?

 

Doe lekker rustig aan meis, morgen is alle leed weer geleden xxx

 

Liefs Sjuul

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@e.e.f., heel fijn meis, dat het je zo is meegevallen. Hopelijk ben je nu de volgende keren niet zo gespannen.

Ik ben zelf eigenlijk nooit zo gespannen voor ingrepen bij mezelf. Maar afgelopen zaterdag moest mijn oudste kleindochter afzwemmen en wij gingen met haar mee omdat mijn dochter naar school moest (doet een nieuwe opleiding en mag geen lessen missen). Nou.... dan gieren bij oma dus de zenuwen door haar lichaam. En morgen moet mijn man weer naar het ziekenhuis voor onderzoeken voorafgaand aan zijn Brachytherapie vanwege zijn prostaatkanker. Daar heb ik nu ook al buikpijn van. Dus ik snap hoe je je voelt hoor. Niet fijn!

Hopelijk dus volgende keer geen spanning. 

Dan ga ik nu even naar je album kijken. 

 

Rustig aan, e.e.f. 

Veel liefs, Jaydee ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Sjuul. Komt vast wel goed. Maar toch ga ik liever voor mezelf naar het ziekenhuis. Ben altijd veel te emotioneel betrokken bij mijn dierbaren. Dingen bij mezelf kan ik veel beter handelen ?.

 

Jazeker....mijn kleindochter is geslaagd. Toen ik haar in de kleedkamer in haar bikini en kleren aan het hijsen was (want ze moest natuurlijk eerst met kleren aan zwemmen) begon ze ineens te huilen en zei dat het het zo spannend vond omdat mama er niet bij was..... mijn hart brak ?... zo'n klein humpie van nog maar 5 jaar oud. Maar toen ik zei dat opa en oma net zo hard kunnen klappen en aanmoedigen als mama was het goed. Ik heb ook veel foto's en filmpjes gemaakt en die naar mama doorgestuurd.....was ze er toch een beetje bij. Mijn prinsesje ?. Zó trots op haar. 

 

Lief dat je ernaar vraagt Sjuul. ?

 

Xx Jaydee 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Sjuul zei:


Ohh dat koud en moe met hoofdpijn herken ik wel, dit is ook hier vaste prik na een fikse portie spanning.

Lekker ontspannen dus, en je eens lekker zelf vertroetelen of laten vertroetelen ❤️ ..

 

Prachtige ogen heb je overigens, en inderdaad zulke plekjes zouden mij ook gaan storen en irriteren.

 

Hopelijk is het straks helemaal weg en is er niets meer van te zien.

Heb je een pu in de wenkbrauwen, of zien die er nog zo strak uit van zichzelf?

 

Doe lekker rustig aan meis, morgen is alle leed weer geleden xxx

 

Liefs Sjuul

 

Dank je voor compliment.!!! Zonder bril ziet het er niet uit hoor. Daarom doe ik ook geen lenzen, vind het vreselijk zonder bril. Ach ja tis misschien ook maar net wat je gewent bent he...

 

Ik heb alle vertrouwen erin dat het helemaal goed gaat komen. Duurt ff maar dan heb je ook wat. Ook nu geldt weer geduld, geduld, geduld :lol:  

Ik heb een hairstrokes in mijn wenkbrauwen. Van mezelf heb ik maar weinig wenkbrauw dus is dit een hele fijne oplossing :35:

 

Hopelijk blijft de tijd voor jou ook nog vliegen en is het heel gauw eind oktober :38:

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Jaydee zei:

@e.e.f., heel fijn meis, dat het je zo is meegevallen. Hopelijk ben je nu de volgende keren niet zo gespannen.

Ik ben zelf eigenlijk nooit zo gespannen voor ingrepen bij mezelf. Maar afgelopen zaterdag moest mijn oudste kleindochter afzwemmen en wij gingen met haar mee omdat mijn dochter naar school moest (doet een nieuwe opleiding en mag geen lessen missen). Nou.... dan gieren bij oma dus de zenuwen door haar lichaam. En morgen moet mijn man weer naar het ziekenhuis voor onderzoeken voorafgaand aan zijn Brachytherapie vanwege zijn prostaatkanker. Daar heb ik nu ook al buikpijn van. Dus ik snap hoe je je voelt hoor. Niet fijn!

Hopelijk dus volgende keer geen spanning. 

Dan ga ik nu even naar je album kijken. 

 

Rustig aan, e.e.f. 

Veel liefs, Jaydee ?

 

Bedankt meid dat je toch nog ff reageert ondanks je eigen ellende :35:

Ik kan me nu niet voorstellen dat ik voor de volgende x weer zo zenuwachtig zal zijn. Ik vind het zelf ook echt niet leuk dat ik er steeds zo tegenop zie. Maja het is niet anders. Als het weer achter de rug is dan is dat gevoel van opluchting, blijheid ook fijn dus dan hou ik dat in mijn hoofd dat dat fijn voelt :38:

 

Ik zou daar ook buikpijn van hebben. Het is ook niet niets wat jullie allemaal moeten doorstaan. Gelukkig zijn er een paar kleine lichtpuntjes tussendoor anders hou je het helemaal niet vol. Ik heb echt diep respect voor je...

 

Sterkte met alles en probeer toch rustig aan te doen meid!!!

 

Lieve gr Eef...:53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

Dank je voor compliment.!!! Zonder bril ziet het er niet uit hoor. Daarom doe ik ook geen lenzen, vind het vreselijk zonder bril. Ach ja tis misschien ook maar net wat je gewent bent he...

 

Ik heb alle vertrouwen erin dat het helemaal goed gaat komen. Duurt ff maar dan heb je ook wat. Ook nu geldt weer geduld, geduld, geduld   

Ik heb een hairstrokes in mijn wenkbrauwen. Van mezelf heb ik maar weinig wenkbrauw dus is dit een hele fijne oplossing 

 

Hopelijk blijft de tijd voor jou ook nog vliegen en is het heel gauw eind oktober 

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 


Haha, de bril, ik heb dat ook, met bril lijken mijn ogen sprekender en groter.

Zonder lijken ze een stuk kleiner, uiteraard zijn mijn ogen zonder bril ook niet meer echt in staat objectief te kijken ? ..

 

Ik vraag me wel eens af als ik bijvoorbeeld een boek in handen heb en dat bekijk met en zonder bril (dan heb je meteen een verschil in grootte) welke grootte dat het boek nu echt heeft, de grootte met of zonder bril. Dit komt nu niet echt intelligent over maar toch vraag ik het mezelf regelmatig af.

 

Lenzen heb ik geprobeerd, maar ik heb meibom kliertjes die niet meer zo goed werken dus dat functioneert niet zoals het zou moeten.

Bovendien is de veraf sterkte nog niet zwaar genoeg om een cilinder in de lens te maken, het multifocale wat je tegenwoordig ook in een lens hebt was best wel een uitkomst maar helaas.

Met die bril ben ik niet echt blij maar ik kan geen letter meer lezen zonder dat ding dus het is toch echt hard nodig.

 

Hoe is het vandaag met je?

De stress weer geweken en geen pijn?

 

Liefs Sjuul xxx

 

Oktober is al begonnen, nog 4 weken en 1 dag dan is het zover.

Gisteren al 1 kilo diepvries erwten ingeslagen, zou dat genoeg zijn?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sjuul zei:


Haha, de bril, ik heb dat ook, met bril lijken mijn ogen sprekender en groter.

Zonder lijken ze een stuk kleiner, uiteraard zijn mijn ogen zonder bril ook niet meer echt in staat objectief te kijken ? ..

 

Ik vraag me wel eens af als ik bijvoorbeeld een boek in handen heb en dat bekijk met en zonder bril (dan heb je meteen een verschil in grootte) welke grootte dat het boek nu echt heeft, de grootte met of zonder bril. Dit komt nu niet echt intelligent over maar toch vraag ik het mezelf regelmatig af.

 

Lenzen heb ik geprobeerd, maar ik heb meibom kliertjes die niet meer zo goed werken dus dat functioneert niet zoals het zou moeten.

Bovendien is de veraf sterkte nog niet zwaar genoeg om een cilinder in de lens te maken, het multifocale wat je tegenwoordig ook in een lens hebt was best wel een uitkomst maar helaas.

Met die bril ben ik niet echt blij maar ik kan geen letter meer lezen zonder dat ding dus het is toch echt hard nodig.

 

Hoe is het vandaag met je?

De stress weer geweken en geen pijn?

 

Liefs Sjuul xxx

 

Oktober is al begonnen, nog 4 weken en 1 dag dan is het zover.

Gisteren al 1 kilo diepvries erwten ingeslagen, zou dat genoeg zijn?

 

 

looking miss honey GIF

 

:4: Hahaha zo herkenbaar wat je schrijft. Dat heb ik me ook al zo vaak afgevraagd van wat is nu de ware grootte??? Je bent dus niet de enige hoor meid...

Jammer dat lenzen dan geen optie voor je zijn. Maar goed dat een bril dan een uitkomst is.  Ik vind een bril niet lelijk staan hoor. Maar begrijp ik het goed dat je alleen voor lezen een bril hebt?

Ik zie echt heel weinig zonder bril en lezen gaat al helemaal niet. Ouderdom komt met gebreken zeggen ze toch? :38:

 

Ik voel me gelukkig een stuk beter dan gisteren. De spanningen zijn weg en ik heb gelukkig nergens last van. Dat plekje is alleen iets opgezet. Als ik er over heen wrijf voelt het net of er een pukkeltje zit. Wat ik gisteren nog wel heb meegekregen is dat het pas na een week zijn werking zou doen dus ben heel benieuwd naar het verloop ervan...

 

Dat zijn meer dan genoeg erwten meid. Denk dat je er nog wel een pan erwtensoep van kan maken. :4: 

Je doet ong. 2 à 3 eetlepels in een zakje. Wat misschien ook wel ff handig is om aan te schaffen zijn steriele gaasjes. Die leg je met koelen onder de bevroren zakje erwten om vastplekken te voorkomen.

 

Nou meid voor je het weet is het zover...

Ik blijf met je mee aftellen :35:

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 

looking miss honey GIF

 

 Hahaha zo herkenbaar wat je schrijft. Dat heb ik me ook al zo vaak afgevraagd van wat is nu de ware grootte??? Je bent dus niet de enige hoor meid...

Jammer dat lenzen dan geen optie voor je zijn. Maar goed dat een bril dan een uitkomst is.  Ik vind een bril niet lelijk staan hoor. Maar begrijp ik het goed dat je alleen voor lezen een bril hebt?

Ik zie echt heel weinig zonder bril en lezen gaat al helemaal niet. Ouderdom komt met gebreken zeggen ze toch? 

 

Ik voel me gelukkig een stuk beter dan gisteren. De spanningen zijn weg en ik heb gelukkig nergens last van. Dat plekje is alleen iets opgezet. Als ik er over heen wrijf voelt het net of er een pukkeltje zit. Wat ik gisteren nog wel heb meegekregen is dat het pas na een week zijn werking zou doen dus ben heel benieuwd naar het verloop ervan...

 

Dat zijn meer dan genoeg erwten meid. Denk dat je er nog wel een pan erwtensoep van kan maken.  

Je doet ong. 2 à 3 eetlepels in een zakje. Wat misschien ook wel ff handig is om aan te schaffen zijn steriele gaasjes. Die leg je met koelen onder de bevroren zakje erwten om vastplekken te voorkomen.

 

Nou meid voor je het weet is het zover...

Ik blijf met je mee aftellen 

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 


Ouderdom? Daar hebben wij toch nog geen last van ?, pronte borsten, mooie strakke oogjes, ouderdom daar doen we gewoon niet aan ? ..

Als ik straks de oogjes mooi heb en mijn dosis prophilio in de wangetjes heb zitten dan voel ik me weer 30 + en een beetje (21 jaar is dat beetje maar dat doet er niet toe ?) Lekker sporten, goed voor mezelf zorgen, een beetje op het eten letten en dan toch op een mooie manier ouder worden .. Met sporten en zo probeer ik de ongemakken in toom te houden en voor mij werkt dat tot nu toe goed ..
 

Ik heb een leesterkte en een kleine veraf sterkte maar die veraf sterkte is tot nu toe nog te verwaarlozen, ook heb ik een cilinder en soms heb ik gewoon die bril even nodig op mijn neus omdat ik veel moet doen op leesafstand (aardappelen schillen valt daar ook al onder ?) omdat t onhandig is om dat ding dan steeds weer op en af en weer af en op te zetten heb ik een multifocaal brilletje maar als het niet persé nodig is zit het ding netjes in de koker..

 

Gaasjes worden bij de kliniek geregeld staat in de papieren dus daar hoef ik niet voor te gaan, ook verstrekken zij een koelbril maar het advies was om toch erwtjes te kopen omdat dit gewoon beter koelt .. 

 

Na mijn laserbehandelingen heb ik gekoeld met een groot coolpack in een schone katoenen theedoek, ook dat ging best goed maar doordat het hele voorhoofd gekoeld wordt kreeg ik daar toch wel hoofdpijn van dus nu worden het de erwtjes.  Elk uur moet ik koelen zei dr. Sawor , ik vraag me af of ik dit niet verkeerd heb begrepen dus zal dat zeker nog eens navragen bij de ingreep..

 

Nog steeds enthousiast hier..

 

Wat fijn dat het goed gaat nu, als ik het goed heb gaat dat bultje nog een korstje vormen en als dat er vanzelf vanaf valt zou het weg moeten zijn ..

 

Ik ben zo benieuwd naar het resultaat.

 

Fijne avond en geniet xxx

 

Liefs Sjuul

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Bedankt meid dat je toch nog ff reageert ondanks je eigen ellende 

Ik kan me nu niet voorstellen dat ik voor de volgende x weer zo zenuwachtig zal zijn. Ik vind het zelf ook echt niet leuk dat ik er steeds zo tegenop zie. Maja het is niet anders. Als het weer achter de rug is dan is dat gevoel van opluchting, blijheid ook fijn dus dan hou ik dat in mijn hoofd dat dat fijn voelt 

 

Ik zou daar ook buikpijn van hebben. Het is ook niet niets wat jullie allemaal moeten doorstaan. Gelukkig zijn er een paar kleine lichtpuntjes tussendoor anders hou je het helemaal niet vol. Ik heb echt diep respect voor je...

 

Sterkte met alles en probeer toch rustig aan te doen meid!!!

 

Lieve gr Eef...:53:

 

Dankjewel voor je berichtje @e.e.f., lief van je. Komt vast allemaal goed hoor. 

Gisteren de laatste gesprekken gehad in het ziekenhuis voor mijn hubbie, dus nu is het wachten op de oproep voor de ingreep. Heel spannend. 

Fijn dat jij weinig tot geen last hebt van je "plekje" dat is aangestipt. Nu maar hopen op een mooi glad resultaat. 

 

Veel liefs, Jaydee

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Sjuul zei:


Ouderdom? Daar hebben wij toch nog geen last van ?, pronte borsten, mooie strakke oogjes, ouderdom daar doen we gewoon niet aan ? ..

Als ik straks de oogjes mooi heb en mijn dosis prophilio in de wangetjes heb zitten dan voel ik me weer 30 + en een beetje (21 jaar is dat beetje maar dat doet er niet toe ?) Lekker sporten, goed voor mezelf zorgen, een beetje op het eten letten en dan toch op een mooie manier ouder worden .. Met sporten en zo probeer ik de ongemakken in toom te houden en voor mij werkt dat tot nu toe goed ..
 

Ik heb een leesterkte en een kleine veraf sterkte maar die veraf sterkte is tot nu toe nog te verwaarlozen, ook heb ik een cilinder en soms heb ik gewoon die bril even nodig op mijn neus omdat ik veel moet doen op leesafstand (aardappelen schillen valt daar ook al onder ?) omdat t onhandig is om dat ding dan steeds weer op en af en weer af en op te zetten heb ik een multifocaal brilletje maar als het niet persé nodig is zit het ding netjes in de koker..

 

Gaasjes worden bij de kliniek geregeld staat in de papieren dus daar hoef ik niet voor te gaan, ook verstrekken zij een koelbril maar het advies was om toch erwtjes te kopen omdat dit gewoon beter koelt .. 

 

Na mijn laserbehandelingen heb ik gekoeld met een groot coolpack in een schone katoenen theedoek, ook dat ging best goed maar doordat het hele voorhoofd gekoeld wordt kreeg ik daar toch wel hoofdpijn van dus nu worden het de erwtjes.  Elk uur moet ik koelen zei dr. Sawor , ik vraag me af of ik dit niet verkeerd heb begrepen dus zal dat zeker nog eens navragen bij de ingreep..

 

Nog steeds enthousiast hier..

 

Wat fijn dat het goed gaat nu, als ik het goed heb gaat dat bultje nog een korstje vormen en als dat er vanzelf vanaf valt zou het weg moeten zijn ..

 

Ik ben zo benieuwd naar het resultaat.

 

Fijne avond en geniet xxx

 

Liefs Sjuul

 

Zeker weten dat we ons dan 30+ gaan voelen!!! Helemaal weer tip top voor elkaar ?

 

Houd die enthousiaste lekker vast meid...:tatice_04:

 

Het is me uitgelegd voordat de huisarts begon met aanstippen of spuiten, hoe je het ook noemen wil. Ik heb het niet helemaal meegekregen door de spanning op dat moment. Het enige wat ik nog weet is dat de werking na een week is en dat het plekje dan gaat verkleuren. Verder weet ik het niet meer ?  

Ik ben ook heel benieuwd  naar het resultaat en of er een littekentje blijft?.?.

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jaydee zei:

 

Dankjewel voor je berichtje @e.e.f., lief van je. Komt vast allemaal goed hoor. 

Gisteren de laatste gesprekken gehad in het ziekenhuis voor mijn hubbie, dus nu is het wachten op de oproep voor de ingreep. Heel spannend. 

Fijn dat jij weinig tot geen last hebt van je "plekje" dat is aangestipt. Nu maar hopen op een mooi glad resultaat. 

 

Veel liefs, Jaydee

 

 

 

Hoi @Jaydee

Ik heb bewust gisteren nergens naar gevraagd. Ik dacht de telefoon staat daar vast roodgloeiend dus komt het morgen (vandaag) wel. Hopelijk gaat het niet te lang duren. Beter vandaag nog dan morgen nog.

 Inderdaad heel spannend. 

Afwachten dus. Laat je het weten als er een datum bekend is meid...

 

Sterkte met alles meid en denk ook een beetjel aan jezelf he!!!

Lieve gr Eef... :53:

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Sjuul zei:

@e.e.f.,

 

Hoe is het met je plekje meid?

Gaat alles een beetje naar wens?

 

Liefs Sjuul xxx

 

Hoi @Sjuul

 

Lief dat je erom vraagt!!! 

Afgelopen weekend was ie wat opgezwollen, hard en rood. Voelde net als een pukkeltje. Maandag zat er een soort korstje die er gisteren ineens vanaf was en nu is ie rood en in het midden wat lichter van kleur maar wel zacht en lijkt nog op een pukkeltje. Ben heel benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld...

 

Maar hoe gaat het met jou en de zenuwen? Heb je ze nog onder bedwang??? Bijna nog 3 weken dan is het zover meid...

Het komt al mooi dichtbij voor jou :35:

typography type GIF by Shurly

 

Lieve gr Eef...xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, e.e.f. zei:

 

Hoi @Sjuul

 

Lief dat je erom vraagt!!! 

Afgelopen weekend was ie wat opgezwollen, hard en rood. Voelde net als een pukkeltje. Maandag zat er een soort korstje die er gisteren ineens vanaf was en nu is ie rood en in het midden wat lichter van kleur maar wel zacht en lijkt nog op een pukkeltje. Ben heel benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld...

 

Maar hoe gaat het met jou en de zenuwen? Heb je ze nog onder bedwang??? Bijna nog 3 weken dan is het zover meid...

Het komt al mooi dichtbij voor jou 

typography type GIF by Shurly

 

Lieve gr Eef...xxx


Halllloooooooh, 

 

Ohh, dan is er op tijd van een paar dagen dus van alles gebeurt met je plekje.

Nu nog hopen dat alles helemaal weg trekt, dan zou het helemaal goed zijn.


Volgende week moest je terug naar de dokter toch?

 

Hier een griep achter de kiezen, maar beter nu dan over 3 weken ?.

Nog 3 weken en 1 dag en nog totaal niet zenuwachtig. Vorige week begon het wel even te kriebelen toen ik t met een vriendin erover had en ze me vroeg of ik de verdoving niet eng vond in mijn oogleden ?, ben dat toch eens even gaan opzoeken en toen bleek dat ze een manier van injecteren hebben die eigenlijk niet voelbaar is dus toen zakten de kriebels weer .. Hopelijk blijft het zo, dan doorsta ik t vast “heldhaftig” .. 

T zal na de volgende week wel beginnen te kriebelen denk ik, voor nu nog best kalm en beheerst ..

 

Liefs Sjuul xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Sjuul zei:


Halllloooooooh, 

 

Ohh, dan is er op tijd van een paar dagen dus van alles gebeurt met je plekje.

Nu nog hopen dat alles helemaal weg trekt, dan zou het helemaal goed zijn.


Volgende week moest je terug naar de dokter toch?

 

Hier een griep achter de kiezen, maar beter nu dan over 3 weken ?.

Nog 3 weken en 1 dag en nog totaal niet zenuwachtig. Vorige week begon het wel even te kriebelen toen ik t met een vriendin erover had en ze me vroeg of ik de verdoving niet eng vond in mijn oogleden ?, ben dat toch eens even gaan opzoeken en toen bleek dat ze een manier van injecteren hebben die eigenlijk niet voelbaar is dus toen zakten de kriebels weer .. Hopelijk blijft het zo, dan doorsta ik t vast “heldhaftig” .. 

T zal na de volgende week wel beginnen te kriebelen denk ik, voor nu nog best kalm en beheerst ..

 

Liefs Sjuul xx

 

Hoi hoi,

 

Dinsdag moet ik weer naar de HA. Ben benieuwd wat er nog gaat veranderen in die paar dagen. We zullen zien...

 

Je hoort meer mensen die de griep hebben. Lekker mazzel dat jij het nu hebt gehad  en idd niet over 3 weken. Hopelijk komt het niet weer terug voor die tijd :38:

 

De verdoving zag ik ook erg tegenop. Ze gebruiken daar een hele dunne naaldje voor. Ik voelde een heel klein prikje waardoor mijn oog begin te tranen en toen werkte de verdoving al. De rest van de prikjes heb ik niet meer gevoeld dus maak je geen zorgen meid, dat stelt echt weinig voor... 

Als het maar bij kriebels blijft dan ga je er fluitend door heen. Gaat helemaal goed komen meid!!! :35:

 

Fijne dag nog,

 

Lieve gr Eef...xx

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie net je foto @e.e.f., het ziet er toch al uit alsof het kleiner en platter is geworden, met een beetje geluk zie je er nog weinig van als je een weekje of zo verder bent.

 

Weer valt me de aparte kleur op van je ogen, ik vind ze echt heel mooi en sprekend ?. 
 

Ja ik denk ook dat het wel mee gaat vallen allemaal, maak me nog lang niet zo druk als voor mijn wissel, ondanks dat het net die prikken zijn die ik het meest vervelend vind. Gek eigenlijk, ik ga wel totaal zen in de stoel bij een tattoo artiest zitten zonder een centje pijn, waar de grote mannen vaak haast bezwijken onder de pijn ..

 

En daar heb ik dus binnenkort een afspraak opstaan voor een halve sleeve, 5 uur prikken maar liefst ? ..

 

I can do it, zowel de ogen als mijn persoonlijk kunstwerk ?? ..
 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2019 om 16:56, Sjuul zei:

Ik zie net je foto @e.e.f., het ziet er toch al uit alsof het kleiner en platter is geworden, met een beetje geluk zie je er nog weinig van als je een weekje of zo verder bent.

 

Weer valt me de aparte kleur op van je ogen, ik vind ze echt heel mooi en sprekend ?. 
 

Ja ik denk ook dat het wel mee gaat vallen allemaal, maak me nog lang niet zo druk als voor mijn wissel, ondanks dat het net die prikken zijn die ik het meest vervelend vind. Gek eigenlijk, ik ga wel totaal zen in de stoel bij een tattoo artiest zitten zonder een centje pijn, waar de grote mannen vaak haast bezwijken onder de pijn ..

 

En daar heb ik dus binnenkort een afspraak opstaan voor een halve sleeve, 5 uur prikken maar liefst ? ..

 

I can do it, zowel de ogen als mijn persoonlijk kunstwerk ?? ..
 

Liefs Sjuul xxx

 

Hoi @Sjuul

 

Het lijkt wel of dat plekje er elke dag anders uitziet. Tis net een kameleon ?

Vandaag zit er weer een klein korstje op dus er zit nog steeds werking in. Hoop echt dat ie op een gegeven moment toch verdwijnt...

 

Bedankt voor je compliment meid. Ik zie dat zelf niet zo maar toch fijn om te horen :D

 

:5: Wowwwwww 5 uur!!!  Ach ja zon tattoo zit ook wel ff werk in maar wat leuk!!! Ik denk dat je relaxer daar ligt omdat je de controle dan toch ff wat meer in je handen hebt dan bij de ingreep. Daar lig je op de operatietafel en MOET en KAN je je ogen niet ff open doen wanneer jij dat wil. Tenminste zo ervaar ik het. Ik kan je gerust stellen dat ze met de  voorbereidingen langer werk hebben dan de hele ingreep zelf. Bij mij heeft de ingreep zelf nog geen 10 min. geduurd maar voor mijn gevoel duurde het veel langer door de paniekaanval maja dan duurt alles heel lang als je daar inzit. Achteraf is het me meegevallen. Jammer van de paniekaanval die niet nodig was geweest. Ik heb het overleeft dus overleef jij het ook meid :38:

 

Meid tuurlijk kan je het!!! ?

 

Lieve gr Eef...xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi @Sjuul

 

Het lijkt wel of dat plekje er elke dag anders uitziet. Tis net een kameleon ?

Vandaag zit er weer een klein korstje op dus er zit nog steeds werking in. Hoop echt dat ie op een gegeven moment toch verdwijnt...

 

Bedankt voor je compliment meid. Ik zie dat zelf niet zo maar toch fijn om te horen 

 

 Wowwwwww 5 uur!!!  Ach ja zon tattoo zit ook wel ff werk in maar wat leuk!!! Ik denk dat je relaxer daar ligt omdat je de controle dan toch ff wat meer in je handen hebt dan bij de ingreep. Daar lig je op de operatietafel en MOET en KAN je je ogen niet ff open doen wanneer jij dat wil. Tenminste zo ervaar ik het. Ik kan je gerust stellen dat ze met de  voorbereidingen langer werk hebben dan de hele ingreep zelf. Bij mij heeft de ingreep zelf nog geen 10 min. geduurd maar voor mijn gevoel duurde het veel langer door de paniekaanval maja dan duurt alles heel lang als je daar inzit. Achteraf is het me meegevallen. Jammer van de paniekaanval die niet nodig was geweest. Ik heb het overleeft dus overleef jij het ook meid 

 

Meid tuurlijk kan je het!!! ?

 

Lieve gr Eef...xxx


Heej @e.e.f.,

 

Weet dat me ooit eens een tandarts heeft verteld dat paniekaanvallen heel vaak voorkomen bij mensen die de ogen dicht hebben?

 

Ik zat daar en kreeg een vulling, in de tijd dat ik nog niet wist dat een simpel pilletje de ergste stress soms heel goed in goede banen kon leiden. Verdoven werkte dus niet en ik zat met betraande ogen in de stoel bij een wildvreemde tandarts (die ook nog de Wilde heette) en deelde mijn angst met hem.

 

Hij beloofde me er doorheen te halen en deed dat dus ook.

Op het moment dat ik de ogen sloot en het hoogtepunt van de stress bereikte sommeerde hij me de ogen open te doen en de angst als een hond terug in de mand te sturen.

 

Dit is een aantal malen gebeurt daar in die stoel maar de behandeling was geslaagd.

Ik heb diverse bijna paniek momenten gekend daar in die stoel en toch wist hij me er altijd heel snel uit te halen door me mijn ogen te laten openen.

 

Dit gold voor mij dus, als ik in de paniek schiet sluit ik mijn ogen, dan ga ik diep in mezelf en beleef dat angstig moment dus met al mijn zintuigen.

 

Sindsdien hou ik mijn ogen open en zoek bewust naar iets waar ik me op kan concentreren.

 

Bij de ooglid correctie gaat dit natuurlijk niet, maar het komt wel goed, daar ben ik tot nu toe nog van overtuigd ??.

 

Het viel me ineens in, misschien kun je er ook iets mee.

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.