Ga naar inhoud

bovenooglidcorrectie


e.e.f.

Aanbevolen berichten

4 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi Sjuul,

 

Wat fijn dat je me op de hoogte houdt 

Ik hoop voor je dat je fijn gesprek zult hebben donderdag.

Laat je het ff weten hoe het is gegaan?

 

Alvast s6 voor donderdag

 

Lieve gr Eef...

 

 

Jazeker hou ik je op de hoogte, ben er alleen nog niet uit of ik alleen boven laat doen of onder er meteen bij doe ..

Even kijken wat hij adviseerd ..

 

?  Liefs Sjuul

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yess, vanavond is het zover, ik mag me melden bij Dr. Kroll, kan niets over hem vinden op het internet dat lijkt me een goed voorteken .. Vastberaden en enthousiast .. Update volgt straks ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben op consult geweest, maar heb op 4 juli ook een afspraak gemaakt in Maastricht omdat ik daar allemaal positieve reacties op lees.

Even afwachten dus nog vooraleer ik mijn beslissing maak.

Heb toch een beetje een onbestemd gevoel ondanks dat de arts heel ontspannen was.

 

Maar hoe dan ook, ik ga ervoor!!!! ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul, dus het blijft nog even spannend. Heeft dokter Kroll je geadviseerd over alleen een bovenooglidcorrectie of ook over boven en onder samen? Ben benieuwd, Sjuul.

 

Xx Jaydee

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Sjuul zei:

Ben op consult geweest, maar heb op 4 juli ook een afspraak gemaakt in Maastricht omdat ik daar allemaal positieve reacties op lees.

Even afwachten dus nog vooraleer ik mijn beslissing maak.

Heb toch een beetje een onbestemd gevoel ondanks dat de arts heel ontspannen was.

 

Maar hoe dan ook, ik ga ervoor!!!! ?

 

 Bedankt meid dat je me op de hoogte houdt. Lief van je...

Je eerste gevoel is meestal de beste en die kan je beter maar volgen. Als het niet helemaal goed voelt dan beter niet doen. Naja je hebt nog de tijd om goed om je heen te informeren. S6 met je zoektocht, je komt vast wel 1 tegen waar je een goed gevoel bij hebt meid!!! :35:

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jaydee zei:

@Sjuul, dus het blijft nog even spannend. Heeft dokter Kroll je geadviseerd over alleen een bovenooglidcorrectie of ook over boven en onder samen? Ben benieuwd, Sjuul.

 

Xx Jaydee

 

 

Ben ook erg benieuwd wat ie heeft geadviseerd...

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Jaydee zei:

@Sjuul, dus het blijft nog even spannend. Heeft dokter Kroll je geadviseerd over alleen een bovenooglidcorrectie of ook over boven en onder samen? Ben benieuwd, Sjuul.

 

Xx Jaydee

 

Eigenlijk is het niet meer spannend @Jaydee .. Dr. Kroll adviseerde alleen een boven ooglid correctie en heeft me ook antwoord op al mijn vragen kunnen geven.

 

Het is gewoon omdat ik helemaal niets over hem kan vinden. Geen negatieve reacties, maar ook geen positieve. Er was een reactie op een praktijk vergelijk site maar die was verborgen, ook hier op het forum lijkt hij niet bekend te zijn ondanks dat hij ook borstvergrotingen en correcties doet.

 

Ik ben dus thuis bij Mooi op de site gaan kijken en zag alleen maar lovende ervaringen dus heb gebeld voor een afspraak. De hartelijke warme sfeer zorgde ervoor dat mijn besluit al vast staat, Drs. Sawor gaat het doen, nu alleen de intake nog en wachten tot week 44 want dan is de herfstvakantie en dan zou het mogen gaan gebeuren. De assistente heeft al gecontroleerd, het kan ..

 

Aftellen dus ?

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, e.e.f. zei:

 

 Bedankt meid dat je me op de hoogte houdt. Lief van je...

Je eerste gevoel is meestal de beste en die kan je beter maar volgen. Als het niet helemaal goed voelt dan beter niet doen. Naja je hebt nog de tijd om goed om je heen te informeren. S6 met je zoektocht, je komt vast wel 1 tegen waar je een goed gevoel bij hebt meid!!! 

 

Lieve gr Eef...

 

@e.e.f.,

 

Ja precies, het eerste gevoel is belangrijk, je ligt daar toch al een uur oncomfortabel te zijn en als je dan ook nog niet het volledige vertrouwen in je arts hebt is de spanning alleen maar groter ..

 

Ik heb al besloten, Sawor gaat het doen, ik heb een voorbeeld van hoe ik het graag zou willen en het vertrouwen is zeer zeker aanwezig dus dat komt goed ..

 

Nu eerst het consult, en dan wachten totdat de zomer voorbij is wat vast heel snel gaat, aftellen dus en me verheugen op de nieuwe frisse oogopslag .. De zenuwen komen vanzelf wel weer, voor nu voelt het goed!

 

? Liefs Sjuul

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw ?, kom ik net Dr. Kroll tegen hier op t forum, het lijkt een bijzonder gehaast arts te zijn. Er is een mede forumlid op consult geweest en die was er dus niet over te spreken ..

 

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sjuul zei:

Ohw ?, kom ik net Dr. Kroll tegen hier op t forum, het lijkt een bijzonder gehaast arts te zijn. Er is een mede forumlid op consult geweest en die was er dus niet over te spreken ..

 

 

 

Dan heb je waarschijnlijk de goede beslissing genomen door niet bij hem te gaan :35:.

 

Xx Jaydee 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Sjuul zei:

 

@e.e.f.,

 

Ja precies, het eerste gevoel is belangrijk, je ligt daar toch al een uur oncomfortabel te zijn en als je dan ook nog niet het volledige vertrouwen in je arts hebt is de spanning alleen maar groter ..

 

Ik heb al besloten, Sawor gaat het doen, ik heb een voorbeeld van hoe ik het graag zou willen en het vertrouwen is zeer zeker aanwezig dus dat komt goed ..

 

Nu eerst het consult, en dan wachten totdat de zomer voorbij is wat vast heel snel gaat, aftellen dus en me verheugen op de nieuwe frisse oogopslag .. De zenuwen komen vanzelf wel weer, voor nu voelt het goed!

 

? Liefs Sjuul

 

Hoi Sjuul,

 

Wat goed om te lezen dat je besluit hebt genomen! Hopelijk heb je een fijn consult en kan hij aan je verwachten voldoen :35:

De ingreep duurde bij mij ong. 20 min. waarvan de meeste tijd in voorbereiding ging zitten. Het weghalen van de overtollige vel en hechten duurde ong. 10 min. Misschien stelt je dat wat gerust. Ik weet ik heb nu makkelijk praten maar echt achteraf stelt het hele gebeuren niets voor...

 

Fijn weekend meid

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sjuul zei:

Ohw ?, kom ik net Dr. Kroll tegen hier op t forum, het lijkt een bijzonder gehaast arts te zijn. Er is een mede forumlid op consult geweest en die was er dus niet over te spreken ..

 

 

 

Goed dat je intuïtie al een signaal had gegeven.

Ik volg ook nog mee hoor @Sjuul.

Ik wens je heel veel :71: met dit traject en wens je een supermooi resultaat.

En ik verheug me op je verslag. Ik vond dat van @e.e.f. al zo indrukwekkend.

En mocht je een album aanmaken over dit traject dan vraag ik nu al of ik mag meekijken want ik vraag me af of het iets zou zijn dat ik ook zou aandurven.

Maar @Sjuul las ik nu ook ergens iets dat jij ook met een zoektocht naar fillers bezig was?

(Alleen als je dat wil zeggen, he).

:13:

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Goed dat je intuïtie al een signaal had gegeven.

Ik volg ook nog mee hoor @Sjuul.

Ik wens je heel veel  met dit traject en wens je een supermooi resultaat.

En ik verheug me op je verslag. Ik vond dat van @e.e.f. al zo indrukwekkend.

En mocht je een album aanmaken over dit traject dan vraag ik nu al of ik mag meekijken want ik vraag me af of het iets zou zijn dat ik ook zou aandurven.

Maar @Sjuul las ik nu ook ergens iets dat jij ook met een zoektocht naar fillers bezig was?

(Alleen als je dat wil zeggen, he).

 

 

Ik ben het ondergaan meer omdat ik veel klachten had anders had ik het misschien wel niet gedaan. Maar nu achteraf zeg ik jeetje waar heb ik me wel niet druk om gemaakt. Bij mij speelt meer dat ik van te voren al angst heb om paniek te krijgen wat in het uiterste geval naar hyperventilatie lijdt.  Dat gevoel is zo moeilijk om te onderdrukken en zeer vervelend. Alsof mijn hart er zo mee gaat stoppen, zo is die dan op de hobbel. En dan warm krijgen enorm zweten en ademen gaat heel snel en zwaar. Heb het ook in de tandartsstoel :(

Als je daar geen last van hebt stelt de hele ingreep niets voor hoor. Maar bedankt dat je mijn verslag indrukwekkend vond. Hoop niet dat ik je negatief heb beïnvloed want dat is niet mijn bedoeling. Iemand die geen last heeft van paniekaanvallen dan is deze ingreep echt een appeltje eitje. Als IK het ondergaan heb dan durft iedereen dat ;)

 

Ben benieuwd naar je besluit en laat je het dan ff weten???

 

Fijn weekend,

Lieve gr Eef...xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

Ff een kleine update...

Ik ben afgelopen week naar de huisarts geweest om die gele plekjes alvast onder mijn ogen weg te laten halen. Doordat er nog te veel vocht rondom mijn ogen zat leek het hem niet verstandig om nu te doen en zo met de zomer voor de deur leek het hem ook beter om uit te stellen. Hij is bang dat de littekens door de zon donker gaan opkleuren en dat willen we niet he... In september staat er nu een afspraak en dat gaat alles in 1 x...

Ik vond het ook niet zo erg hoor dat het nu niet gebeurde. In de wachtkamer kwam de angst alweer opzetten en mijn hart klopte weer als een bezetene en baalde best dat dat gevoel me weer de baas was ?

De zenuwen kunnen nu eerst weer in de kast en afwachten tot september...

 

Fijn weekend allemaal

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Goed dat je intuïtie al een signaal had gegeven.

Ik volg ook nog mee hoor @Sjuul.

Ik wens je heel veel  met dit traject en wens je een supermooi resultaat.

En ik verheug me op je verslag. Ik vond dat van @e.e.f. al zo indrukwekkend.

En mocht je een album aanmaken over dit traject dan vraag ik nu al of ik mag meekijken want ik vraag me af of het iets zou zijn dat ik ook zou aandurven.

Maar @Sjuul las ik nu ook ergens iets dat jij ook met een zoektocht naar fillers bezig was?

(Alleen als je dat wil zeggen, he).

 

 

Leuk dat je nog steeds meeleest en leeft @Doe ik het of niet?, we zijn nog maar net begonnen met de beauty trajecten hihihi ..

 

Alle gekheid op een stokje, mijn ogen zijn mijn puntje op de i, de laatste stap.

 

Ja hoor, fillers en ook van een beetje botox ben ik echt niet vies.

Ik heb recent de omgeving onder mijn ogen laten behandelen met een filler en heel tevreden met het resultaat.

Ik had van die diepe traangoten en daar is teosyal 2 in gegaan, het is een subtiele manier om de probleemzones mee aan te pakken.

 

In mijn frons heb ik botox, maar dat schijnt niet meer nodig te zijn na de oogleden lift want dan schijn je automatisch minder te gaan fronsen dus die kan waarschijnlijk geschrapt worden.

 

Ik ga zeker een album aanmaken, je mag meekijken, de ingreep is gepland in week 44 maar ik moet het consult nog bij dr. Sawor dus het is nog niet definitief ..

 

Je voelt er niets van, zowel van botox als een filler niet.

Ik zal straks of morgen een foto uploaden dan kun je zien hoe het er nu uitziet.

 

Fijn weekend en geniet ?

Liefs Sjuul

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi Sjuul,

 

Wat goed om te lezen dat je besluit hebt genomen! Hopelijk heb je een fijn consult en kan hij aan je verwachten voldoen 

De ingreep duurde bij mij ong. 20 min. waarvan de meeste tijd in voorbereiding ging zitten. Het weghalen van de overtollige vel en hechten duurde ong. 10 min. Misschien stelt je dat wat gerust. Ik weet ik heb nu makkelijk praten maar echt achteraf stelt het hele gebeuren niets voor...

 

Fijn weekend meid

 

Lieve gr Eef...

 

Hoi @e.e.f.,

 

Ik geloof dat het dan wel gaat meevallen met de zenuwen hier, uit ervaring (plexr behandeling) weet ik dat mijn oogleden zich goed laten verdoven en er komt geen narcose aan te pas, dat scheelt al enorm.

Nu ga ik toch al niet zonder mijn pammetje dus het loopt vast wel los.

 

Dr Sawor is echt een scheet hoor, klein, ik denk Indische roots, zachtaardig en rustig dus als het met hem niet lukt lukt het nergens ..

 

Ik zie je hebt ook nog wat op de planning?

Gele vlekjes? Zijn dat vet ophopingkjes of hoe moet ik dat zien? Of is het alleen een verkleuring van de huid ..

 

We kunnen in elk geval samen zenuwen tegen die tijd.

 

Liefs Sjuul ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2019 om 14:27, Jaydee zei:

Dan heb je waarschijnlijk de goede beslissing genomen door niet bij hem te gaan .

 

Xx Jaydee 

 

Vast wel, als ik ergens zeer gestrest van word is het van artsen met haast.

Dat kan toch nooit goed zijn, dan worden juist de meeste fouten gemaakt.

 

Fijn weekend en geniet,

Liefs Sjuul ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?, @e.e.f., @Jaydee,

 

Ik heb een voor foto in mijn album gezet.

Het was eerst nog veel erger maar ik heb 2 plexr ll behandelingen ondergaan die het geheel een beetje gelift hebben, de laatste was in november 2017.

 

In de eerste instantie ging men er vanuit dat het resultaat zeker 5 jaar zou aanhouden, maar na een klein jaar begon de boel alweer flink te zakken.

 

Nu, rust het bovenooglid op de wimperrand en het zakt steeds verder, ik ben er dus echt niet tevreden mee en heb dit ook kenbaar gemaakt bij Dr. Meulenaar maar die ziet het allemaal niet zo en stelt dat er nog steeds een goed resultaat is, zich baserend op de voor foto ..

 

Dan zijn er dus 2 opties, of nog een keer plexr er op, of naar de chirurg.

Ik heb gekozen voor het laatste omdat ik niet elk jaar of elke 2 jaar anderhalf tot 2 weken eruit te liggen en wil het nu in één keer goed doen.

 

Liefs Sjuul ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2019 om 18:15, Sjuul zei:

 

Hoi @e.e.f.,

 

Ik geloof dat het dan wel gaat meevallen met de zenuwen hier, uit ervaring (plexr behandeling) weet ik dat mijn oogleden zich goed laten verdoven en er komt geen narcose aan te pas, dat scheelt al enorm.

Nu ga ik toch al niet zonder mijn pammetje dus het loopt vast wel los.

 

Dr Sawor is echt een scheet hoor, klein, ik denk Indische roots, zachtaardig en rustig dus als het met hem niet lukt lukt het nergens ..

 

Ik zie je hebt ook nog wat op de planning?

Gele vlekjes? Zijn dat vet ophopingkjes of hoe moet ik dat zien? Of is het alleen een verkleuring van de huid ..

 

We kunnen in elk geval samen zenuwen tegen die tijd.

 

Liefs Sjuul ?

 

Hoi Sjuul,

 

Jaaa denk dat het met een pammetje helemaal goed gaat komen...

Het scheelt idd heel erg als de behandelaar rustig overkomt. Als hij gestrest en gehaast overkomt slaat het ook weer op jou en dat moeten we niet hebben he.

 

Die vlekjes zijn cholesterolbultjes en zijn vaak onschuldig. Het ontsiert de ogen zo erg. Als ik in de spiegel kijk zie ik ze als eerst. Beetje zonde he nu mijn oogleden eindelijk aanwezig zijn :125: gaat de aandacht direct naar die domme vlekjes.

 

Jaaaaaa kunnen we samen vechten tegen de zenuwen tegen die tijd :lol:

 

Fijne dag nog

 

Lieve gr Eef...

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-6-2019 om 12:15, Sjuul zei:

@Doe ik het of niet?, @e.e.f., @Jaydee,

 

Ik heb een voor foto in mijn album gezet.

Het was eerst nog veel erger maar ik heb 2 plexr ll behandelingen ondergaan die het geheel een beetje gelift hebben, de laatste was in november 2017.

 

In de eerste instantie ging men er vanuit dat het resultaat zeker 5 jaar zou aanhouden, maar na een klein jaar begon de boel alweer flink te zakken.

 

Nu, rust het bovenooglid op de wimperrand en het zakt steeds verder, ik ben er dus echt niet tevreden mee en heb dit ook kenbaar gemaakt bij Dr. Meulenaar maar die ziet het allemaal niet zo en stelt dat er nog steeds een goed resultaat is, zich baserend op de voor foto ..

 

Dan zijn er dus 2 opties, of nog een keer plexr er op, of naar de chirurg.

Ik heb gekozen voor het laatste omdat ik niet elk jaar of elke 2 jaar anderhalf tot 2 weken eruit te liggen en wil het nu in één keer goed doen.

 

Liefs Sjuul ?

 

 

Ik vind het een heel verstandig besluit van je!!! De eerste 2 weken heel voorzichtig aan en dan ben je er van af... 

Denk dat je ongeveer het zelfde resultaat zult krijgen als de ene foto. Dat zou mooi zijn meid!!! :35:

 

En wat leuk dat je hiervan ook een album hebt gemaakt...

 

Fijne dag nog 

 

Lieve gr Eef...xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

 

Ik vind het een heel verstandig besluit van je!!! De eerste 2 weken heel voorzichtig aan en dan ben je er van af... 

Denk dat je ongeveer het zelfde resultaat zult krijgen als de ene foto. Dat zou mooi zijn meid!!! :35:

 

En wat leuk dat je hiervan ook een album hebt gemaakt...

 

Fijne dag nog 

 

Lieve gr Eef...xxx

 

Het gaat me nu al veel te langzaam hihi, ik hoop dat het resultaat zo wordt als op de foto waar “na” op staat, dat is ook het voorbeeld wat ik meeneem naar mijn pc.

De laatste behandeling was overigens in februari maart vorig jaar, de week van de carnavals vakantie, dus het is eigenlijk veel te snel weer gaan hangen.

 

Fijne dag,

liefs Sjuul ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sjuul zei:

 

Het gaat me nu al veel te langzaam hihi, ik hoop dat het resultaat zo wordt als op de foto waar “na” op staat, dat is ook het voorbeeld wat ik meeneem naar mijn pc.

De laatste behandeling was overigens in februari maart vorig jaar, de week van de carnavals vakantie, dus het is eigenlijk veel te snel weer gaan hangen.

 

Fijne dag,

liefs Sjuul ?

Hey @Sjuul, bedankt voor de toegang tot de foto's.

Wat die plexr zijn ga ik even opzoeken.

Maar bedoel je nu dat je (achteraf bekeken) liever ineens naar de PC gestapt was?

 

Veel succes nog met geduld oefenen.

:44: 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sjuul zei:

 

Het gaat me nu al veel te langzaam hihi, ik hoop dat het resultaat zo wordt als op de foto waar “na” op staat, dat is ook het voorbeeld wat ik meeneem naar mijn pc.

De laatste behandeling was overigens in februari maart vorig jaar, de week van de carnavals vakantie, dus het is eigenlijk veel te snel weer gaan hangen.

 

Fijne dag,

liefs Sjuul ?

 

Dat is binnenkort verleden tijd :35:

 

Lieve gr Eef...x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hey @Sjuul, bedankt voor de toegang tot de foto's.

Wat die plexr zijn ga ik even opzoeken.

Maar bedoel je nu dat je (achteraf bekeken) liever ineens naar de PC gestapt was?

 

Veel succes nog met geduld oefenen.

 

 

 

Ja @Doe ik het of niet?, ik had beter meteen naar de chirurg kunnen gaan.

Plexr II is een plasma laser, ze claimen daarmee het teveel aan vocht en vet te kunnen weg smelten waardoor de huid “blijvend” terug gaat naar de staat die ze had voor de veroudering.

Ook claimen ze een langdurig resultaat, in de eerste instantie hadden ze het over 5 jaar maar in theorie werkt het bij mij maar een ruim jaar, de huid gaat toch weer terug naar de staat waarin ze was voor de behandeling.

 

De downtime van een Plexr II behandeling is 1 tot 2 weken en om het resultaat blijvend te laten zijn zou je de behandeling elk jaar moeten herhalen denk ik dus je loopt dan elk jaar ruim een week met verbrandde oogleden.

 

Direct na de behandeling was ik heel blij met het resultaat en de berichten waren veelbelovend, 1 behandeling kostte toendertijd 650 euro, nu bieden ze ze al aan voor minder dan de helft . Ik heb er 2 gehad maar de 2e behandeling was aanzienlijk goedkoper, maar voor dat geld had ik dus ook een chirurgische ingreep kunnen betalen.

 

Fijne dag,

Liefs Sjuul ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Dat is binnenkort verleden tijd 

 

Lieve gr Eef...x

 Gelukkig wel, het duurt me eigenlijk te lang voordat ik gaan kan ?

 

Fijne dag meis,

Liefs Sjuul ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.