e.e.f.

bovenooglidcorrectie

Recommended Posts

4 uur geleden, e.e.f. zei:

Je hebt gelijk dat je dan voor een ooglidcorrectie. Dit is zo ook niks lijkt mij...

Ik herken dat van die vermoeide blik. Wordt mij ook vaak gevraagd of ik moe ben ☹️. Ja ik wordt daar dus moe van...

Ik wens je succes met het zoeken naar een goeie arts :35:

Laat je het dan ff weten???

Lieve gr Eef...

Ik zag bij faceland doen ze het al vanaf 365,.=

Maar ik moet eens even goed zoeken en vergelijken .. De prijs is immers niet alles bepalend, de kwaliteit moet goed zijn ..

• Like 1

18 uur geleden, best_boobie zei:

een vermoeide blik... 
Is dat een blik met staalmoeheid?

(ja ja hij is heeeeeel flauw.. maarja…. it's I he, BB :P

Hahaha 1 met een DUBBELE staalmoeheid :46:

(ik kan het hebben hoor ;))

xxx

• Like 2

18 uur geleden, Jaydee zei:

Wat spannend! Bij mij wordt het van de zomer 6 jaar geleden dat ik een ooglidcorrectie heb laten doen en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Je ziet er daarna gewoon tien jaar jonger uit met een veel frissere blik. En ik vond de operatie echt reuze meevallen. Ben daarna lekker verwend door mijn man, die de hele dag zakjes diepvrieserwten voor me klaarmaakte om op mijn ogen te leggen om te koelen. Daardoor heb ik ook helemaal geen last gehad van zwelling of blauwe plekken. Na een week ging ik alweer naar een feestje en niemand die zag dat ik geopereerd was. Ze vonden wel dat ik er opvallend goed uitzag..... of ik misschien op vakantie geweest was :152:.

Ik heb het laten doen bij A-klinieken in Huis ter Heide. Heeft me €800,- gekost en ben er zeer tevreden over. Zou het zo weer over doen. 

Good luck volgende week, meis. 

😘 , Jaydee

Hoi meid

Wat leuk dat je reageert!!! 

Jahaaa heeeeel spannend!!! Ik hoop dat het mij ook 100% gaat meevallen. Er is nog geeneens een datum bekend en zie er nu al tegenop... 😬

Ik ga het ook laten doen bij de A-klinieken in Groningen. Het kost nu €600,-. 

Bedankt voor je berichtje en zal er aan terug denken als het zover is :)

Hoe gaat het nu met jou???

Lieve gr Eef... :53:

• Like 1

15 uur geleden, Sjuul zei:

Ik zag bij faceland doen ze het al vanaf 365,.=

Maar ik moet eens even goed zoeken en vergelijken .. De prijs is immers niet alles bepalend, de kwaliteit moet goed zijn ..

Denk dat je ff moet gaan uitzoeken of dat voor 1 of beide ogen is. Het is niet altijd de prijs die ze geven voor beide ogen ;) 

Vind kwaliteit ook erg belangrijk hoor. Goedkoop is vaak duurkoop he.

Lieve gr Eef...

• Like 2

1 minuut geleden, e.e.f. zei:

Denk dat je ff moet gaan uitzoeken of dat voor 1 of beide ogen is. Het is niet altijd de prijs die ze geven voor beide ogen ;) 

Vind kwaliteit ook erg belangrijk hoor. Goedkoop is vaak duurkoop he.

Lieve gr Eef...

Het was voor 2 ogen maar de voor en na foto’s vond ik niet zo opwindend 😂

Buiten dat waren er nog een heleboel opties zoals ooglift extra en zo wat wel een hoop vragen bij me opriep .. 

Je kon een assistent of een pc kiezen die de operatie doet en uiteraard is de pc duurder, niet echt een concept wat vertrouwen inboezemt vond ik ..

Gewoon even doorsparen dus en dan ga ik maar fijn naar de mij bekende mooi kliniek ..

Ik heb nogal wat mensen in mijn omgeving die dat ook hebben laten doen, die kan ik ook nog altijd vragen ..

Zo eens in de gym vragen of er geen speciale trainingen zijn voor bovenoogleden misschien 😉

• Like 4

46 minuten geleden, Sjuul zei:

Zo eens in de gym vragen of er geen speciale trainingen zijn voor bovenoogleden misschien 😉

@Sjuul:152::45: . Dat wil ik zien.

• Like 3

1 uur terug, Sjuul zei:

Het was voor 2 ogen maar de voor en na foto’s vond ik niet zo opwindend 😂

Buiten dat waren er nog een heleboel opties zoals ooglift extra en zo wat wel een hoop vragen bij me opriep .. 

Je kon een assistent of een pc kiezen die de operatie doet en uiteraard is de pc duurder, niet echt een concept wat vertrouwen inboezemt vond ik ..

Gewoon even doorsparen dus en dan ga ik maar fijn naar de mij bekende mooi kliniek ..

Ik heb nogal wat mensen in mijn omgeving die dat ook hebben laten doen, die kan ik ook nog altijd vragen ..

Dat klinkt idd niet vertrouwend... 

Groot gelijk dat je naar je vertrouwde kliniek gaat, dan maar ff door sparen 💰

Gewichtjes aan de wenkbrauwen??? 😆

Lieve gr Eef...

• Like 2

Ik heb 6,5 jaar geleden een boven ooglid correctie ondergaan. Op 37 jarige leeftijd. Ondertussen de 44 aangetikt en wat ben ik er blij mee dat ik het heb laten doen. Ik vond het totaal geen pijn doen en de herstel periode reuze meevallen. Op de jeuk na🤪 Ik heb regelmatig gekoeld en ben niet blauw geworden. Wel had ik veel last van vocht, maar dat trekt weer weg. 

Mocht het ooit weer nodig zijn, dan zal ik geen seconde twijfelen en zal ik er fluitend naar toe gaan. En geloof me, ik ben echt een type die bloed nerveus is van te voren. Zoals de eerste keer. 🙈🙄 

Het mooiste compliment wat ik heb gekregen was toentertijd van mijn dochter van toen 11...:” Mama, je bent veel minder boos!” 🤔🤣

Mijn blik is opener en vriendelijker geworden. En het is leuk om met make-up bezig te zijn. Hiervoor zag je het gewoonweg niet zitten😂 Voor mijn leeftijd toen had ik erge hangende oogleden. Van beide ouders mee gekregen. Die hangen bij hun tot op hun knieën 😂 Maar moeders durft dus niet🙄 Vaders is een ander verhaal. 

• Like 1

17 uur geleden, Sjuul zei:

Was t dan geen vermoeid blik 😄

Ja, maar dat zijn details hè ;)

4 uur geleden, e.e.f. zei:

Hoi meid

Wat leuk dat je reageert!!! 

Jahaaa heeeeel spannend!!! Ik hoop dat het mij ook 100% gaat meevallen. Er is nog geeneens een datum bekend en zie er nu al tegenop... 😬

Ik ga het ook laten doen bij de A-klinieken in Groningen. Het kost nu €600,-. 

Bedankt voor je berichtje en zal er aan terug denken als het zover is :)

Hoe gaat het nu met jou???

Lieve gr Eef... :53:

Nee joh, daar hoef je helemaal niet tegenop te zien. Dat valt echt reuze mee hoor. En je knapt er geweldig van op. En bij A-klinieken ben je in goede handen. 

Met mij gaat het niet zo jofel. Erg last van mijn gewrichten en mijn rug vanwege de ernstige artrose overal. Aanstaande donderdag staat er een zenuwblokkade gepland voor mijn onderrug. Ik ben nooit bang voor operaties of ingrepen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dit wel heel erg spannend vind. Vooral omdat één kennis van ons er een klapvoet aan over heeft gehouden en een andere kennis heeft er een doof, tintelend gevoel in haar been aan overgehouden. Maar ja..... verstand op 0 en gaan met die banaan, want zo kan het ook niet verder. Komt vast wel goed. 

Jij succes bij je consult, hè meis. We horen graag van je hoe het is afgelopen. 

Dikke knuffel van mij. :53:

• Like 1

3 uur geleden, e.e.f. zei:

Dat klinkt idd niet vertrouwend... 

Groot gelijk dat je naar je vertrouwde kliniek gaat, dan maar ff door sparen 💰

Gewichtjes aan de wenkbrauwen??? 😆

Lieve gr Eef...

Ze hadden helaas alleen maar zware gewichten in de gym, dan gaat het nog meer hangen, is ook niet goed voor voorhoofdsrimpels in wording zeiden ze, die ontwikkelen zich dan extra extra snel .. 

Het gaat helemaal goedkomen, we sparen nog even door en zoeken nog even door ..

Leuk overigens al die reacties van lid genootjes ..

Liefs Sjuul 😘

• Like 2

42 minuten geleden, Jaydee zei:

Nee joh, daar hoef je helemaal niet tegenop te zien. Dat valt echt reuze mee hoor. En je knapt er geweldig van op. En bij A-klinieken ben je in goede handen. 

Met mij gaat het niet zo jofel. Erg last van mijn gewrichten en mijn rug vanwege de ernstige artrose overal. Aanstaande donderdag staat er een zenuwblokkade gepland voor mijn onderrug. Ik ben nooit bang voor operaties of ingrepen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dit wel heel erg spannend vind. Vooral omdat één kennis van ons er een klapvoet aan over heeft gehouden en een andere kennis heeft er een doof, tintelend gevoel in haar been aan overgehouden. Maar ja..... verstand op 0 en gaan met die banaan, want zo kan het ook niet verder. Komt vast wel goed. 

Oei Jaydee, sterkte meis, hopelijk gaat het bij jou wel allemaal goed 🤗

• Like 2

2 uur geleden, best_boobie zei:

Ja, maar dat zijn details hè ;)

OOG voor detail heb ik ook nog 😂

geen blikken oog overigens 😄

• Like 3

17 uur geleden, MenM zei:

Ik heb 6,5 jaar geleden een boven ooglid correctie ondergaan. Op 37 jarige leeftijd. Ondertussen de 44 aangetikt en wat ben ik er blij mee dat ik het heb laten doen. Ik vond het totaal geen pijn doen en de herstel periode reuze meevallen. Op de jeuk na🤪 Ik heb regelmatig gekoeld en ben niet blauw geworden. Wel had ik veel last van vocht, maar dat trekt weer weg. 

Mocht het ooit weer nodig zijn, dan zal ik geen seconde twijfelen en zal ik er fluitend naar toe gaan. En geloof me, ik ben echt een type die bloed nerveus is van te voren. Zoals de eerste keer. 🙈🙄 

Het mooiste compliment wat ik heb gekregen was toentertijd van mijn dochter van toen 11...:” Mama, je bent veel minder boos!” 🤔🤣

Mijn blik is opener en vriendelijker geworden. En het is leuk om met make-up bezig te zijn. Hiervoor zag je het gewoonweg niet zitten😂 Voor mijn leeftijd toen had ik erge hangende oogleden. Van beide ouders mee gekregen. Die hangen bij hun tot op hun knieën 😂 Maar moeders durft dus niet🙄 Vaders is een ander verhaal. 

Bedankt voor je berichtje :35:!!!

Dat was idd een heeeeeel mooi compliment van je dochter!!! Ken je nagaan wat het met je heeft gedaan (voor de operatie bedoel ik) 

Ik kan nu ook geen make up dragen omdat het overar zit behalve de plek waar het hoort 😆

Bij mij in de family komt het ook veel voor. Ouders, opa, oma ach ja en dan krijg je van ieders wat mee, een beetje te veel maja lang leven de ooglidcorrectie :43:

Ik zie het meest er tegenop dat ik mijn ogen dicht moet houden en er dan van alles om me heen gebeurd. Voor de operatie zelf ben ik niet bang. Ben alleen bang dat ik dan een paniekaanval krijg. Dat is mijn grootste angst :16: Bij de tandarts heb ik dat ook dat ik dus een paniekaanval krijg (controlefreak??? 🤔)

Ik vind het fijn te horen van de dames dat het achteraf allemaal mee valt dat stelt me ietsje gerust...

Lieve gr Eef...

14 uur geleden, Jaydee zei:

Och meid toch... Ik hoop zo voor je dat het goed uitpakt en dat je straks weer de hele wereld aan kan!!! (al is het maar een halve)

Ik zal knoeihard voor je duimen donderdag 

Heel veel sterkte donderdag en laat je ff weten hoe het is gegaan???

Lieve gr Eef...:53:

• Like 1