Ga naar inhoud

bovenooglidcorrectie


e.e.f.

Aanbevolen berichten

3 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 

Dat klinkt idd niet vertrouwend... 

Groot gelijk dat je naar je vertrouwde kliniek gaat, dan maar ff door sparen ?

 

Gewichtjes aan de wenkbrauwen??? ?

 

Lieve gr Eef...

 

Ze hadden helaas alleen maar zware gewichten in de gym, dan gaat het nog meer hangen, is ook niet goed voor voorhoofdsrimpels in wording zeiden ze, die ontwikkelen zich dan extra extra snel .. 

 

Het gaat helemaal goedkomen, we sparen nog even door en zoeken nog even door ..

 

Leuk overigens al die reacties van lid genootjes ..

 

Liefs Sjuul ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Jaydee zei:

Nee joh, daar hoef je helemaal niet tegenop te zien. Dat valt echt reuze mee hoor. En je knapt er geweldig van op. En bij A-klinieken ben je in goede handen. 

 

Met mij gaat het niet zo jofel. Erg last van mijn gewrichten en mijn rug vanwege de ernstige artrose overal. Aanstaande donderdag staat er een zenuwblokkade gepland voor mijn onderrug. Ik ben nooit bang voor operaties of ingrepen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dit wel heel erg spannend vind. Vooral omdat één kennis van ons er een klapvoet aan over heeft gehouden en een andere kennis heeft er een doof, tintelend gevoel in haar been aan overgehouden. Maar ja..... verstand op 0 en gaan met die banaan, want zo kan het ook niet verder. Komt vast wel goed. 

 

Jij succes bij je consult, hè meis. We horen graag van je hoe het is afgelopen. 

 

Dikke knuffel van mij. :53:

 

 

Oei Jaydee, sterkte meis, hopelijk gaat het bij jou wel allemaal goed ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, MenM zei:

Ik heb 6,5 jaar geleden een boven ooglid correctie ondergaan. Op 37 jarige leeftijd. Ondertussen de 44 aangetikt en wat ben ik er blij mee dat ik het heb laten doen. Ik vond het totaal geen pijn doen en de herstel periode reuze meevallen. Op de jeuk na? Ik heb regelmatig gekoeld en ben niet blauw geworden. Wel had ik veel last van vocht, maar dat trekt weer weg. 

Mocht het ooit weer nodig zijn, dan zal ik geen seconde twijfelen en zal ik er fluitend naar toe gaan. En geloof me, ik ben echt een type die bloed nerveus is van te voren. Zoals de eerste keer. ?? 

Het mooiste compliment wat ik heb gekregen was toentertijd van mijn dochter van toen 11...:” Mama, je bent veel minder boos!” ??

Mijn blik is opener en vriendelijker geworden. En het is leuk om met make-up bezig te zijn. Hiervoor zag je het gewoonweg niet zitten? Voor mijn leeftijd toen had ik erge hangende oogleden. Van beide ouders mee gekregen. Die hangen bij hun tot op hun knieën ? Maar moeders durft dus niet? Vaders is een ander verhaal. 

 

 

 

Bedankt voor je berichtje :35:!!!

Dat was idd een heeeeeel mooi compliment van je dochter!!! Ken je nagaan wat het met je heeft gedaan (voor de operatie bedoel ik) 

Ik kan nu ook geen make up dragen omdat het overar zit behalve de plek waar het hoort ?

 

Bij mij in de family komt het ook veel voor. Ouders, opa, oma ach ja en dan krijg je van ieders wat mee, een beetje te veel maja lang leven de ooglidcorrectie :43:

 

Ik zie het meest er tegenop dat ik mijn ogen dicht moet houden en er dan van alles om me heen gebeurd. Voor de operatie zelf ben ik niet bang. Ben alleen bang dat ik dan een paniekaanval krijg. Dat is mijn grootste angst :16: Bij de tandarts heb ik dat ook dat ik dus een paniekaanval krijg (controlefreak??? ?)

 

Ik vind het fijn te horen van de dames dat het achteraf allemaal mee valt dat stelt me ietsje gerust...

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Jaydee zei:

Nee joh, daar hoef je helemaal niet tegenop te zien. Dat valt echt reuze mee hoor. En je knapt er geweldig van op. En bij A-klinieken ben je in goede handen. 

 

Met mij gaat het niet zo jofel. Erg last van mijn gewrichten en mijn rug vanwege de ernstige artrose overal. Aanstaande donderdag staat er een zenuwblokkade gepland voor mijn onderrug. Ik ben nooit bang voor operaties of ingrepen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dit wel heel erg spannend vind. Vooral omdat één kennis van ons er een klapvoet aan over heeft gehouden en een andere kennis heeft er een doof, tintelend gevoel in haar been aan overgehouden. Maar ja..... verstand op 0 en gaan met die banaan, want zo kan het ook niet verder. Komt vast wel goed. 

 

Jij succes bij je consult, hè meis. We horen graag van je hoe het is afgelopen. 

 

Dikke knuffel van mij. :53:

 

 

 

Och meid toch... Ik hoop zo voor je dat het goed uitpakt en dat je straks weer de hele wereld aan kan!!! (al is het maar een halve)

Ik zal knoeihard voor je duimen donderdag 

 

Heel veel sterkte donderdag en laat je ff weten hoe het is gegaan???

 

Lieve gr Eef...:53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest net ergens aan denken. Kennen jullie die improvisatieshow ‘de lama’s’?

Daar zit een stukje in dat die Ruben van der Meer een liedje uit moet beelden als doventolk. ‘De blikken in je ogen’. Het uitbeelden daarvan is hilarisch. 

 

 

minuut 3.14

 

Het is al een oudje, maar hij blijft leuk, vind ik....

 

Trouwens @e.e.f.

Vraag of je een rustgevend tabletje kunt krijgen. De kans op paniek is veel minder groot. En misschien stelt het ook wel gerust dat het eigenlijk zo gepiept is. 

 

Of je blauw en of dik wordt, is persoonafhankelijk. Ik heb me ook suf gekoeld met diepvrieserwten, maar zag er evengoed uit als iemand die gebokst had tegen een Koreaan. Gelukkig deed het geen pijn. 

 

Xxxx

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

 

Ja die van de lama's is en blijft leuk.  Ik had hem toen gezien en kwam niet meer bij van het lachen en nu ik hem weer zie net zo:154: Vooral die "blik in je ogen" 

 

 

becky chung droopy eyes GIF by Originals

 

 

Bedankt voor de tip.

A- klinieken geven sowieso een tabletje waar je wat suffig van wordt. Heb het met mijn bv ook gehad. Ik werd er toen best suf van, vooral zo op nuchtere maag ?

 

Dan maar blauw en dik. Alles beter dan deze kwabbetjes boven mijn ogen. 

Dinsdag maar eerst ff de intake afwachten en dan hopelijk zo snel mogelijk onder het mes en dan probeer ik te denken aan de lama's, en alle lieve berichtjes die ik tot nu toe van alle lieve dames gehad heb van het forum ?

 

Lieve gr Eef...

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 

Och meid toch... Ik hoop zo voor je dat het goed uitpakt en dat je straks weer de hele wereld aan kan!!! (al is het maar een halve)

Ik zal knoeihard voor je duimen donderdag 

 

Heel veel sterkte donderdag en laat je ff weten hoe het is gegaan???

 

Lieve gr Eef...:53:

Dankjewel dat je voor me gaat duimen. Heel lief van je. Vandaag nog naar de huisarts geweest omdat ik al 11 dagen erge pijn in mijn ribben heb en aanvallen krijg waarbij mijn adem me ontnomen worst en het lijkt of er een mes titan mijn ribben gestoken wordt; en ja hoor.... ik heb wederom bingo. Nu heb ik naast de artrose overal ook nog een zeldzame reumatische aandoening costochondritis genaamd. Het wordt echt tijd dat ik een staatslot ga kopen; ik heb altijd prijs! ?

Ik hou je op de hoogte, meis. Maar misschien beter ff in een pb-tje in plaats van jouw topic te vervuilen met mijn probleempjes.

 

Veel liefs, Jaydee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Sjuul zei:

 

Oei Jaydee, sterkte meis, hopelijk gaat het bij jou wel allemaal goed ?

Vast wel. Daar gaan we gewoon van uit.

 

Xxx Jaydee 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een fijne intake gesprek gehad. Op 9 mei zal de operatie plaats vinden.?

Gelukkig is het s'morgens al om 9.00 uur dus niet veel tijd die dag om er teveel over na te denken. Brrrr heb wel de bibbers hoor ondanks dat ze me best gerust probeerde te stellen in het gesprek.

De operatie duurt ong. 20 min. dus daar hou ik me maar aan vast. 

Het mocht voor mij wel al achter de rug zijn ?

 

Lieve gr Eef...

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeuj! :43: Toch?

Ik ben blij dat je eigenlijk redelijk snel je datum hebt.

Het is geen hulp, ik weet het, maar ik begrijp dat je de bibbers hebt. :39:

 

Veel succes met aftellen. Ook tijdens de ingreep.

Komt vast goed als je de verhalen van de anderen leest.

:71:

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Doe ik het of niet? zei:

Jeuj! :43: Toch?

Ik ben blij dat je eigenlijk redelijk snel je datum hebt.

Het is geen hulp, ik weet het, maar ik begrijp dat je de bibbers hebt. :39:

 

Veel succes met aftellen. Ook tijdens de ingreep.

Komt vast goed als je de verhalen van de anderen leest.

:71:

 

 

 

Bedankt voor je lieve berichtje :35:

Ik ben ook blij dat ik niet zo heel lang hoef te wachten...

 

Gaat ook goed komen!!! Ik weet het ook wel maja verstand en gevoel liggen niet altijd op 1 lijn he...:38:

 

Nogmaals dank je meid!!!

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehhh da’s lekker snel ??, wat een heerlijk vooruitzicht .. En meis, als je een borstingreep hebt gedaan is die ooglidcorrectie vast een piece of cake, uiteraard zou ik ook best zenuwachtig zijn ?

 

Geniet van de voorpret xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, e.e.f. zei:

Net een fijne intake gesprek gehad. Op 9 mei zal de operatie plaats vinden.?

Gelukkig is het s'morgens al om 9.00 uur dus niet veel tijd die dag om er teveel over na te denken. Brrrr heb wel de bibbers hoor ondanks dat ze me best gerust probeerde te stellen in het gesprek.

De operatie duurt ong. 20 min. dus daar hou ik me maar aan vast. 

Het mocht voor mij wel al achter de rug zijn ?

 

Lieve gr Eef...

Hoi meis, wat fijn dat je al zo snel terecht kunt. Vooral omdat je er toch wat nerveus voor bent.....je kunt het maar achter de rug hebben hè? Ik snap best dat je het spannend vindt, maar ja....20 minuten.....wat is dat nou op een heel mensenleven? Probeer je daar maar aan vast te houden. En echt.....het valt reuze mee...dat zul jij 9 mei ook kunnen beamen. Dan denk je; "Heb ik me daar nou zo druk om gemaakt?"

En je zult er járen plezier van hebben. 

Jij gaat met een frisse, open blik de zomer tegemoet. Hoe leuk is dat?

Komt helemaal goed, meis. 

 

Veel liefs, Jaydee 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul @best_boobie @Jaydee

 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes :53:

Lief van jullie om me gerust te stellen. Ben het ook zeker nodig en zal het ook zeker in mijn achterhoofd houden en idd 20 min. is ook niet lang en wat je er voor terug krijgt :18:... Ik hoop echt dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden die dag en geen paniekaanval op de tafel krijg. pffffff heb er al over gedroomd dat ik paniek kreeg en dat liep niet best af. Alleen mooie dromen komen toch uit???? ? ?

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, e.e.f. zei:

@Sjuul @best_boobie @Jaydee

 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes :53:

Lief van jullie om me gerust te stellen. Ben het ook zeker nodig en zal het ook zeker in mijn achterhoofd houden en idd 20 min. is ook niet lang en wat je er voor terug krijgt :18:... Ik hoop echt dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden die dag en geen paniekaanval op de tafel krijg. pffffff heb er al over gedroomd dat ik paniek kreeg en dat liep niet best af. Alleen mooie dromen komen toch uit???? ? ?

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

 

Ohhh, het is net alsof ik mezelf zie praten, ik heb ook bij het idee aan een operatie alleen al de neiging om totaal te panikeren ..

Het is zelfs zo sterk dat narcose’s vroeger niet werkten en de verdovingen op het moment dat ik de deur uit stapte NA de ingreep werkten .. Sterker als mezelf dus die lading adrenaline die mijn lijf opbouwt in zo’n situatie ..

 

Ik heb er zelfs EMDR opgezet omdat ik wist waar het vandaan kwam, dat hielp echter niet omdat de aanleiding al vroeg in mijn jonge jaren zijn oorsprong had ..

 

Met die EMDR kwam echter wel een andere oplossing die wel werkt, 2 uur voordat ik onder narcose moet of een verdoving moet ondergaan bij een tandarts of een kleine ingreep slik ik een oxazepam 10 mg. Een minuscuul klein tabletje wat de stress piek voor is en daardoor de adrenaline opbouw tegen houdt .. De spanningen zijn een stuk minder erg en ik hoef dus niet het hele ziekenhuis op de kop te zetten uit angst en verdoving of anesthesie werkt gewoon zoals ze moet doen ..

 

Vraag je iets tegen die zenuwen @e.e.f., dan gaat het een stuk makkelijker .. Voor jouzelf in de eerste plaats, maar zeker ook voor de pc want een ingreep gaat een stuk gemakkelijker als je ontspannen bent ..

 

Liefs, Sjuul xx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul Ooooh meid das best heftig zeg!!! Dacht dat het bij mij al heftig was. Vergeleken met jou verhaal, stelt dat van mij niets veel voor...

Als EMDR niet aanslaat bij je dan heb je echt wel iets heeeeel heftigs meegemaakt in je jongere jaren. Ik vind het erg voor je. Wel fijn dat er dan wel weer een andere oplossing uitvoert is gekomen!!!

 

Ik word geholpen door dezelfde pc die ook mijn bv heeft gedaan (ben ik wel heel blij mee). Er stond in mijn dossier dat ik voor mijn bv ook heel erg zenuwachtig was. Vind het wel grappig dat dat allemaal vermeld staat. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik heel bang ben dat ik in paniek ga raken tijdens de ingreep omdat ik het heel benauwd krijg als ik mijn ogen dicht moet houden terwijl er van alles om me heen gebeurd. In het uiterste geval geven ze wel iets voor de zenuwen. De pc heeft het liever niet omdat als je een pilletje hebt gehad en dan paniek krijgt, is het heel moeilijk om daar weer uit te komen. Ik weet dat ook uit ervaring van mijzelf. Een van de bijwerking is meestal dat je juist paniekaanvallen kan krijgen dus  stimuleer je het misschien wel. Ik hou in mijn achterhoofd dat ik als het echt niet anders is dat ik er wel iets voor kan krijgen. Misschien helpt die gedachte mij wel...?

 

Bedankt voor het meedenken :35:...

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach @e.e.f. en @Sjuul, wat vervelend dat jullie zo nerveus zijn voor operaties en ingrepen. Ik heb echt met jullie te doen. Ik heb dat zelf juist totaal niet. Ik stap overal heel relaxed en ontspannen in en ik laat het gewoon maar over me heen komen. En juist omdat ik zo ontspannen ben valt het me altijd reuze mee. Maar geef mij een toets of een examen, dan flip ik helemaal. Daar ben ik zo zenuwachtig voor, dat ik van tevoren gewoon moet braken van de zenuwen. Zie je.....zo heeft iedereen wel wat :38:. Komt vast helemaal goed met jouw ogen, e.e.f. Wij gaan iig aan je denken. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, e.e.f. zei:

@Sjuul Ooooh meid das best heftig zeg!!! Dacht dat het bij mij al heftig was. Vergeleken met jou verhaal, stelt dat van mij niets veel voor...

Als EMDR niet aanslaat bij je dan heb je echt wel iets heeeeel heftigs meegemaakt in je jongere jaren. Ik vind het erg voor je. Wel fijn dat er dan wel weer een andere oplossing uitvoert is gekomen!!!

 

Ik word geholpen door dezelfde pc die ook mijn bv heeft gedaan (ben ik wel heel blij mee). Er stond in mijn dossier dat ik voor mijn bv ook heel erg zenuwachtig was. Vind het wel grappig dat dat allemaal vermeld staat. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik heel bang ben dat ik in paniek ga raken tijdens de ingreep omdat ik het heel benauwd krijg als ik mijn ogen dicht moet houden terwijl er van alles om me heen gebeurd. In het uiterste geval geven ze wel iets voor de zenuwen. De pc heeft het liever niet omdat als je een pilletje hebt gehad en dan paniek krijgt, is het heel moeilijk om daar weer uit te komen. Ik weet dat ook uit ervaring van mijzelf. Een van de bijwerking is meestal dat je juist paniekaanvallen kan krijgen dus  stimuleer je het misschien wel. Ik hou in mijn achterhoofd dat ik als het echt niet anders is dat ik er wel iets voor kan krijgen. Misschien helpt die gedachte mij wel...?

 

Bedankt voor het meedenken ...

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

 

Ik wist niet dat de bijwerking van dit soort medicijnen een paniekaanval kon zijn, heb dit dus ook nooit eerder ervaren ..

Ik neem ze juist om de opbouw van spanning en dus adrenaline te voorkomen en dat lukt vrij goed .. Ik hoef er ook echt maar 1 en die neem ik 2 uur van te voren, de aller lichtste die er zijn ..

 

Emdr werkt alleen maar als het trauma aan de oppervlakte ligt dus iets wat nog gedetailleerd in de herinnering zit.

Je moet het trauma als het ware kunnen oproepen en voelen, zien en herbeleven .. Dat kan tot een bepaalde tijd, daarna raken de oorspronkelijke emoties vervangen door emoties die je zelf in gedachten eraan koppelt .. Het is een beetje te vergelijken dan met het verhaal wat door het dorp gekletst wordt, de een verzint er wat bij, de ander laat wat weg dus op den duur is het verhaal niet meer vergelijkbaar met het origineel ..

 

 

Mijn ervaring is gebeurd toen ik 6 of 7 jaar was, ik kwam bij uit de narcose toen ze mijn amandelen aan het knippen waren en ben vreselijk in paniek geraakt, die paniek hebben ze weten te stoppen door me een klap in mijn gezicht te geven ..

Mijn ma heeft me in het ziekenhuis op de afdeling afgeleverd en ging zogezegd “even sigaretten halen”, zo ging het vroeger, dat was destijds heel normaal ..

Daarna was ik dus niet meer te verdoven en het vertrouwen in mijn moeder voorgoed kwijt want die had me daar gedumpt bij die slager ..

 

Het is niet zo dat dat beeld voor mijn ogen zweeft als er iets moet gebeuren ( Ik ervaar dat niet als een trauma maar meer als domme pech ) maar ik heb dus echt jaren alles wat verdoofd moest worden over me heen laten komen en dus ook echt pijn geleden in de wetenschap dat het “zo” voorbij ging .. Het is ook nog eens zo dat sommige doktoren echt niet geloven dat je pijn lijdt want ze hebben je immers verdoofd en het kan absoluut niet zo zijn dat je nog wat voelt ..

Bij een narcose kregen ze me niet onder zeil of ik werd spontaan wakker tijdens de ingreep dus ik ben dolgelukkig met mijn pilletjes, sterker nog die dokter komt niet aan me voordat ik mijn pilletje gehad heb ..

 

Maar we laten ons niet kisten toch, we gaan er toch gewoon voor en als het moet dan moet het, en bij een bv of ooglidcorrectie kan het gelukkig ..

 

En jij kunt het ook, zeker weten ?? .. Go for it girl, ik ben ook al aan het sparen xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jaydee zei:

Ach @e.e.f. en @Sjuul, wat vervelend dat jullie zo nerveus zijn voor operaties en ingrepen. Ik heb echt met jullie te doen. Ik heb dat zelf juist totaal niet. Ik stap overal heel relaxed en ontspannen in en ik laat het gewoon maar over me heen komen. En juist omdat ik zo ontspannen ben valt het me altijd reuze mee. Maar geef mij een toets of een examen, dan flip ik helemaal. Daar ben ik zo zenuwachtig voor, dat ik van tevoren gewoon moet braken van de zenuwen. Zie je.....zo heeft iedereen wel wat . Komt vast helemaal goed met jouw ogen, e.e.f. Wij gaan iig aan je denken. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

 

Zo heeft iedereen zijn ding ja Jaydee, gelukkig ben ik met examens en zo totaal niet gespannen ..

 

Hoe is het je gegaan vorige week? Alles goed verlopen, en werkt het ook?

 

xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.