Ga naar inhoud

bovenooglidcorrectie


e.e.f.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Sjuul zei:

 Gelukkig wel, het duurt me eigenlijk te lang voordat ik gaan kan ?

 

Fijne dag meis,

Liefs Sjuul ?

 

:152:Hahaha ja dat snap ik. Ach meid voor je het weet is die (mooie) zomer weer voorbij en is het zover...

countdown GIF

 

Aftellen!!! 

 

Fijne dag meid,

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎6‎-‎2019 om 14:52, e.e.f. zei:

 

 

Hoi Mtvo

 

Bedankt voor je interesse 

 

Ik ben nog steeds happy!!! Dat masseren is een dingetje. Na een paar x licht te hebben gewreven begint de huid eromheen erg te irriteren en wordt wat rood. Ik heb nu besloten om 2x heel lichtjes en kort te masseren met de crème en verder mooi met rust laten. De littekens zien er heel goed uit en ze voelen niet hard dus helemaal prima zo!!!

Hoe gaat het me jou???

 

Lieve gr Eef...

 

Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Hoe gaat het nu met het masseren van het gebied om je ogen heen? 

Hier gaat alles weer zijn drukke gangetje, ben nog steeds erg blij met mijn tweeling, de mensen in mijn omgeving die het weten van mijn bv vinden dat ik "straal" en dat ik (nog) zelfverzekerder overkom :) Vind het nu ook leuk om shirtjes e.d. te dragen, dus laat die zomer nu maar echt doorkomen! ;) 

 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-6-2019 om 12:15, Sjuul zei:

@Doe ik het of niet?, @e.e.f., @Jaydee,

 

Ik heb een voor foto in mijn album gezet.

Het was eerst nog veel erger maar ik heb 2 plexr ll behandelingen ondergaan die het geheel een beetje gelift hebben, de laatste was in november 2017.

 

In de eerste instantie ging men er vanuit dat het resultaat zeker 5 jaar zou aanhouden, maar na een klein jaar begon de boel alweer flink te zakken.

 

Nu, rust het bovenooglid op de wimperrand en het zakt steeds verder, ik ben er dus echt niet tevreden mee en heb dit ook kenbaar gemaakt bij Dr. Meulenaar maar die ziet het allemaal niet zo en stelt dat er nog steeds een goed resultaat is, zich baserend op de voor foto ..

 

Dan zijn er dus 2 opties, of nog een keer plexr er op, of naar de chirurg.

Ik heb gekozen voor het laatste omdat ik niet elk jaar of elke 2 jaar anderhalf tot 2 weken eruit te liggen en wil het nu in één keer goed doen.

 

Liefs Sjuul ?

Hoi Sjuul,

 

Bedankt voor het toevoegen aan je album. Wauw.....die foto van na je plexr behandeling ziet er goed uit zeg. Wat jammer dat het resultaat niet zo lang houdbaar is. Dan kun je er inderdaad maar beter voor kiezen om het in één keer goed te laten doen door middel van een chirurgische ingreep. Dan ben je er tenminste wel jaaaaaaaren vanaf. Als het resultaat net zo wordt als de na-foto, dan ziet het er weer prachtig uit. Dat komt vast helemaal goed. 

Sorry trouwens voor mijn late reactie, maar ik heb sinds vorige week plotseling zoveel pijn aan mijn geopereerde schouder, dat ik ff niet de moed had om het BF te bezoeken. Dus vandaar nu pas een reactie. 

 

Veel liefs, Jaydee 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jaydee zei:

Hoi Sjuul,

 

Bedankt voor het toevoegen aan je album. Wauw.....die foto van na je plexr behandeling ziet er goed uit zeg. Wat jammer dat het resultaat niet zo lang houdbaar is. Dan kun je er inderdaad maar beter voor kiezen om het in één keer goed te laten doen door middel van een chirurgische ingreep. Dan ben je er tenminste wel jaaaaaaaren vanaf. Als het resultaat net zo wordt als de na-foto, dan ziet het er weer prachtig uit. Dat komt vast helemaal goed. 

Sorry trouwens voor mijn late reactie, maar ik heb sinds vorige week plotseling zoveel pijn aan mijn geopereerde schouder, dat ik ff niet de moed had om het BF te bezoeken. Dus vandaar nu pas een reactie. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Hoi @Jaydee, heel veel beterschap met je schouder, hopelijk trekt de pijn gauw weer weg ?

Wat hebben ze gedaan als ik vragen mag?

 

Helemaal niet erg dat je je tijd neemt, er bestaat nog altijd een leven naast internet, ik ben er ook soms weken niet.

 

Ja ik hoop dat het resultaat mooi gaat worden, ik denk zelfs dat het nog beter gaat worden, de chirurg kan er makkelijker rekening mee houden dat het rechts wat meer hangt dus ik hoop met 2 gelijke ogen te eindigen ?, en inderdaad dan ben ik er voorlopig vanaf en kan de komende 10 a 15 jaar fris uit de oogjes kijken.

 

Liefs en beterschap ?

Sjuul

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul

 

Het resultaat gaat vast heel mooi worden. Ik heb het 6 jaar geleden laten doen en ben er nog iedere dag blij mee. Dus jij gaat er ook vast heel erg blij mee zijn. 

 

Bij mij hebben ze een laterale clavicula resectie gedaan (één cm van mijn sleutelbeen afgezaagd), een tenotomie  (mijn lange bicepspees doorgesneden), cystes onder mijn schouderdak weg gehaald en nog wat ruimte gemaakt onder mijn schouderdak door kalk en botuitstulpingen te verwijderen. Ben nu ruim 3 weken po en de eerste weken gingen van een leien dakje, maar sinds eind vorige week heb ik plotseling heel veel pijn. Maar dat zat in de lijn der verwachting hoor, want de orthopeed had al voorspeld dat het een lang en pijnlijk herstel zou gaan worden. Ik ben alleen die eerste weken na de operatie te veel verwend, omdat ik toen bijna geen pijn had. En de pijn in mijn halswervels, die ook versleten zijn, begint nu ook flink op te spelen, omdat mijn arm de hele dag in de sling aan mijn nek hangt. Maar komt wel goed. Geduld is een schone zaak. En vanmiddag komt de fysio hier thuis alles weer ff lekker los masseren. Hopelijk gaat het daarna weer beter. 

 

Veel liefs, Jaydee 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Mtvo zei:

 

Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Hoe gaat het nu met het masseren van het gebied om je ogen heen? 

Hier gaat alles weer zijn drukke gangetje, ben nog steeds erg blij met mijn tweeling, de mensen in mijn omgeving die het weten van mijn bv vinden dat ik "straal" en dat ik (nog) zelfverzekerder overkom :) Vind het nu ook leuk om shirtjes e.d. te dragen, dus laat die zomer nu maar echt doorkomen! ;)

 

Liefs

 

Hoi @Mtvo

 

Zooooooo dat is toch heel fijn om te horen van anderen!!! Ken je nagaan dat je toch minder zelfverzekerder was dan voor die tijd. Ja ik weet er alles van. Loop je met je allerdikste push up bh die je maar kan vinden, om zo maar voor de buitenwereld en ook voor je zelf natuurlijk, te doen lijken alsof er toch nog iets van borsten zijn. Terwijl de bovenste gedeelte bol staat omdat er niets zit om het op te vullen. Mhaaaa nu allemaal verleden tijd. Nu lekker vol zelfvertrouwen. Lipjes getuit, BORSTEN vooruit :1bouncingboobs:

 

Ik heb het masseren ff gelaten voor wat het is. Vond het niet echt prettig voelen. Door het wrijven werd ik  heel snel rood. De huid is daar nu heel gevoelig en sowieso al heel dun. Op een gegeven moment ontstond er een soort wondje. Heb toen besloten om maar niet meer te masseren. Ik smeer nu enkel nog 2x per dag met de littekencreme. Zo af en toe zit er nog wat vocht rondom mijn ogen en mijn oogleden dus dan koel ik ze ff met een zakje met tuinbonen ;)

 

Blijven stralen meid en geniet er van!!!

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Jaydee zei:

@Sjuul

 

Het resultaat gaat vast heel mooi worden. Ik heb het 6 jaar geleden laten doen en ben er nog iedere dag blij mee. Dus jij gaat er ook vast heel erg blij mee zijn. 

 

Bij mij hebben ze een laterale clavicula resectie gedaan (één cm van mijn sleutelbeen afgezaagd), een tenotomie  (mijn lange bicepspees doorgesneden), cystes onder mijn schouderdak weg gehaald en nog wat ruimte gemaakt onder mijn schouderdak door kalk en botuitstulpingen te verwijderen. Ben nu ruim 3 weken po en de eerste weken gingen van een leien dakje, maar sinds eind vorige week heb ik plotseling heel veel pijn. Maar dat zat in de lijn der verwachting hoor, want de orthopeed had al voorspeld dat het een lang en pijnlijk herstel zou gaan worden. Ik ben alleen die eerste weken na de operatie te veel verwend, omdat ik toen bijna geen pijn had. En de pijn in mijn halswervels, die ook versleten zijn, begint nu ook flink op te spelen, omdat mijn arm de hele dag in de sling aan mijn nek hangt. Maar komt wel goed. Geduld is een schone zaak. En vanmiddag komt de fysio hier thuis alles weer ff lekker los masseren. Hopelijk gaat het daarna weer beter. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

 

Hoi Meid

 

Och meid toch. Nou fietste je zo mooi de eerste weken er door heen. Het ging idd misschien wel te mooi. Je zit nu ergens halverwege toch? Ik hoop voor je dat de fysio wat van de pijn kan verlichten meid

Heel veel sterkte meid en kalm aan doen he :71:

 

Lieve gr Eef...xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @e.e.f.. Komt wel goed. Die eerste "goede" weken pakken ze me niet meer af. En ik hoop idd ook dat mijn fysio de boel wat losser kan maken. En verder neem ik gewoon de tijd die ervoor staat. Na 6 weken mag de sling af en dan mag ik onder begeleiding van fysiotherapie de schouder weer langzaamaan gaan belasten. Komt goed hoor. Bedankt voor je lieve berichtje. 

 

Veel liefs, Jaydee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi allemaal,

 

Ff een up-date. Vorige week ben ik voor controle geweest. Het zag er goed uit!!! 

Ben nog steeds zo blij dat ik dit ben aangegaan. Niet alleen om weer oogleden te hebben maar het meest om de klachten die ik had, jaaaaaa HAD. Eindelijk geen last meer van druk op mijn voorhoofd, vermoeide ogen, traanogen enz enz. Wat een heerlijk gevoel om nergens meer last van te hebben...

 

Over 3 weekjes (10 sept.) staat de afspraak om die gele plekjes te verwijderen en dan is deze dame nog meer blij :rolleyes:

Ik hou jullie op de hoogte :35:

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, e.e.f. zei:

Hoi allemaal,

 

Ff een up-date. Vorige week ben ik voor controle geweest. Het zag er goed uit!!! 

Ben nog steeds zo blij dat ik dit ben aangegaan. Niet alleen om weer oogleden te hebben maar het meest om de klachten die ik had, jaaaaaa HAD. Eindelijk geen last meer van druk op mijn voorhoofd, vermoeide ogen, traanogen enz enz. Wat een heerlijk gevoel om nergens meer last van te hebben...

 

Over 3 weekjes (10 sept.) staat de afspraak om die gele plekjes te verwijderen en dan is deze dame nog meer blij 

Ik hou jullie op de hoogte 

 

Lieve gr Eef...

 

En langzaam kom je dichterbij je eindpunt ? ..

Hier nog 2 maanden en een week voordat het zover is, de vroegere optie is gecancelt dus ik mag nog even wachten.

Maar als ik lees hoe gelukkig jij bent weet ik dat het het wachten waard is ?

 

Liefs Sjuul xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2019 om 09:30, Sjuul zei:

 

En langzaam kom je dichterbij je eindpunt ? ..

Hier nog 2 maanden en een week voordat het zover is, de vroegere optie is gecancelt dus ik mag nog even wachten.

Maar als ik lees hoe gelukkig jij bent weet ik dat het het wachten waard is ?

 

Liefs Sjuul xx

 

Gaat met jou ook helemaal goed komen meid, ben ik niet bang voor.

We gaan nog ff verder met aftellen en jaaaaa dan eindelijk het eindpunt :4:

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Gaat met jou ook helemaal goed komen meid, ben ik niet bang voor.

We gaan nog ff verder met aftellen en jaaaaa dan eindelijk het eindpunt 

 

Lieve gr Eef...

 

Het gaat me niet snel genoeg ?,

liefs Sjuul

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 Snap heel goed wat je bedoeld...Wat kan een dag  lang duren ?

 

Lieve gr Eef...

 

Ja haha, en 2 maanden nog veel langer ?

Maar we hebben wat om naar uit te kijken, dat is wel leuk.

 

liefs Sjuul

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:

 

Ja haha, en 2 maanden nog veel langer ?

Maar we hebben wat om naar uit te kijken, dat is wel leuk.

 

liefs Sjuul

 

2 maanden duren wel jaaaaaren :4: Ze zeggen niet voor niets de laatste loodjes wegen het zwaarst in dit geval duurt het langst :44:

Idd we hebben iets om naar uit te kijken en jij straks ook met een open blik :125:

 

Lieve gr Eef...

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

?

@e.e.f. en @Sjuul

Jullie zijn echt schattig samen.

Gaan jullie dat nog 2 maanden volhouden?

 

Jazeker gaan we dat nog 2 maanden volhouden, dan hebben jullie ook wat om mee te lachen ..

Humor maakt het leven zoet ( en ook de TE Lange wachttijd tot mijn ingreep ) ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi lieve dames,

 

Ff een update van vandaag.

Vanochtend moest ik dus naar de huisarts voor die gele plekjes. Ik was stellig in de veronderstelling dat het vandaag DE dag zou zijn maar helaas zitten de plekjes nog op zijn plek.:(

 Ik heb vrij direct in het gesprek aangegeven dat ik erg zenuwachtig was en uitgelegd waarvoor. Hij begreep wat ik bedoelde en heeft mij de verschillende methodes uitgelegd. Ik weet nu i.i.g. wat me te wachten staat. De 2 methodes die hij voorstelt vallen mee en hoeft niet lang duren. Er is nu besloten dat de huisarts er ff goed over gaat nadenken welke methode het best bij mij past mede door mijn angst. Over 3 weken (1 oktober)  staat nu een afspraak en dat gaat ie eerst de kleinste plekje behandelen om te zien hoe het uitpakt en als het resultaat goed is dan gaat ie oog voor oog behandelen. Beide ogen tegelijk lijkt hem geen optie vanwege de zwelling die kan optreden.

 Vind dit aan de ene kant wel heel goed. Hiermee geeft hij mij wel het gevoel dat ik serieus word genomen. Van de andere kant had ik het nu wel achter de rug. Tja tis een beetje dubbel maja het is niet anders en tellen weer vrolijk af :38:. Dus @SjuulIk blijf nog vrolijk 3 weken met je aftellen :35:

 

lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, e.e.f. zei:

Hoi lieve dames,

 

Ff een update van vandaag.

Vanochtend moest ik dus naar de huisarts voor die gele plekjes. Ik was stellig in de veronderstelling dat het vandaag DE dag zou zijn maar helaas zitten de plekjes nog op zijn plek.

 Ik heb vrij direct in het gesprek aangegeven dat ik erg zenuwachtig was en uitgelegd waarvoor. Hij begreep wat ik bedoelde en heeft mij de verschillende methodes uitgelegd. Ik weet nu i.i.g. wat me te wachten staat. De 2 methodes die hij voorstelt vallen mee en hoeft niet lang duren. Er is nu besloten dat de huisarts er ff goed over gaat nadenken welke methode het best bij mij past mede door mijn angst. Over 3 weken (1 oktober)  staat nu een afspraak en dat gaat ie eerst de kleinste plekje behandelen om te zien hoe het uitpakt en als het resultaat goed is dan gaat ie oog voor oog behandelen. Beide ogen tegelijk lijkt hem geen optie vanwege de zwelling die kan optreden.

 Vind dit aan de ene kant wel heel goed. Hiermee geeft hij mij wel het gevoel dat ik serieus word genomen. Van de andere kant had ik het nu wel achter de rug. Tja tis een beetje dubbel maja het is niet anders en tellen weer vrolijk af . Dus @SjuulIk blijf nog vrolijk 3 weken met je aftellen 

 

lieve gr Eef...

 

Ahhh, dus je bent helemaal voor niets zenuwachtig geweest.

 

Fijn dat jou huisarts zo met je meedenkt en meeleeft, ik heb ook zo’n fijne dokter.

 

Dus dan gaan we lekker samen verder aftellen en misschien zitten we in de week van 31 oktober allebei met coolpacks op onze ogen ?

 

Hopelijk heb je wel wat meer rust nu, nu je weet wat er gaat gebeuren. ?

 

Liefs Sjuul xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.