Ga naar inhoud

bovenooglidcorrectie


e.e.f.

Aanbevolen berichten

Op 11-10-2019 om 18:56, Sjuul zei:


Heej @e.e.f.,

 

Weet dat me ooit eens een tandarts heeft verteld dat paniekaanvallen heel vaak voorkomen bij mensen die de ogen dicht hebben?

 

Ik zat daar en kreeg een vulling, in de tijd dat ik nog niet wist dat een simpel pilletje de ergste stress soms heel goed in goede banen kon leiden. Verdoven werkte dus niet en ik zat met betraande ogen in de stoel bij een wildvreemde tandarts (die ook nog de Wilde heette) en deelde mijn angst met hem.

 

Hij beloofde me er doorheen te halen en deed dat dus ook.

Op het moment dat ik de ogen sloot en het hoogtepunt van de stress bereikte sommeerde hij me de ogen open te doen en de angst als een hond terug in de mand te sturen.

 

Dit is een aantal malen gebeurt daar in die stoel maar de behandeling was geslaagd.

Ik heb diverse bijna paniek momenten gekend daar in die stoel en toch wist hij me er altijd heel snel uit te halen door me mijn ogen te laten openen.

 

Dit gold voor mij dus, als ik in de paniek schiet sluit ik mijn ogen, dan ga ik diep in mezelf en beleef dat angstig moment dus met al mijn zintuigen.

 

Sindsdien hou ik mijn ogen open en zoek bewust naar iets waar ik me op kan concentreren.

 

Bij de ooglid correctie gaat dit natuurlijk niet, maar het komt wel goed, daar ben ik tot nu toe nog van overtuigd ??.

 

Het viel me ineens in, misschien kun je er ook iets mee.

 

Liefs Sjuul xxx

 

Hoi @Sjuul

 

Dat was wel een toepasselijke naam "De Wilde" tandarts. Maar hij heeft je wel bewust gemaakt van wat het best bij jou werkt bij paniek. Hij heeft wel gedaan wat ie jou had beloofd. Dat is wel fijn dat je weet wat op dat moment het beste helpt om uit de paniek te komen. 

 

Ik kan paniek krijgen als ik mijn ogen dicht heb maar ook als ik ze open heb. Volgens mij durf ik op zon moment mijn ogen niet te sluiten omdat ik dan alles van binnen ga voelen. Vooral dat mijn hart te keer gaat als een malle en volgens mij stroomt mijn bloed op dat moment met wel  200 km/u  door mijn lijf. Ik probeer me dan ook op iets anders te concentreren maar het lijkt wel of er op dat moment dan helemaal geen leuke dingen zijn om op te concentreren. Naja tis te hopen dat ik voorlopig geen paniek meer krijg dat voelt het beste ;) 

En jij gaat fluitend door de ingreep heen, geloof mij maar :35: ?

 

Bedankt voor de tip meid. Mocht ik weer paniek krijgen dan zal ik deze tip van jou toch proberen...

 

Fijne zondag,

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi @Sjuul

 

Dat was wel een toepasselijke naam "De Wilde" tandarts. Maar hij heeft je wel bewust gemaakt van wat het best bij jou werkt bij paniek. Hij heeft wel gedaan wat ie jou had beloofd. Dat is wel fijn dat je weet wat op dat moment het beste helpt om uit de paniek te komen. 

 

Ik kan paniek krijgen als ik mijn ogen dicht heb maar ook als ik ze open heb. Volgens mij durf ik op zon moment mijn ogen niet te sluiten omdat ik dan alles van binnen ga voelen. Vooral dat mijn hart te keer gaat als een malle en volgens mij stroomt mijn bloed op dat moment met wel  200 km/u  door mijn lijf. Ik probeer me dan ook op iets anders te concentreren maar het lijkt wel of er op dat moment dan helemaal geen leuke dingen zijn om op te concentreren. Naja tis te hopen dat ik voorlopig geen paniek meer krijg dat voelt het beste  

En jij gaat fluitend door de ingreep heen, geloof mij maar  ?

 

Bedankt voor de tip meid. Mocht ik weer paniek krijgen dan zal ik deze tip van jou toch proberen...

 

Fijne zondag,

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

 

 

Halloooo @e.e.f.,
 

Ohh wat was ik bang voor die tandarts, zijn naam deed m echt geen eer aan want die man was zo zacht en zorgzaam, en zo begaan met me ..

 

Ik herken het wel ja, die paniekmomenten.

Heb ze eigenlijk altijd als er een witte jas aan te pas komt en er moet een ingreep plaats vinden ..

 

Ik kan ook in het dagelijks leven zo in de onrust schieten en dat is lang niet altijd prettig dat zul jij ook wel zo ervaren lijkt me .. Als mijn zoon bijvoorbeeld onrecht overkomt, dan kan ik regelrecht  van 0 tot zeer gestrest gaan op 10 seconden. Ik blijf dan ook echt wel even malen en heb wel even een paar uur nodig om weer in balans te komen.

 

Raar toch hoe een mens in elkaar zit, de een heeft er totaal geen last van, de ander wel ..


Ik ben vastberaden om goed door de ooglidcorrectie heen te komen ja, ben ook zo enthousiast .. Toch begint het me langzaam te bekruipen de onrust, het is nu nog 2 en een halve week ..

Ik ben dan ook erg bezig om de focus op wat anders te richten, maar als die onrust me eenmaal goed te pakken heeft is het heel moeilijk om haar nog onder controle te krijgen ..


Komt goed, vast en zeker, daarna zeg ik vast dat het me honderd en tien procent is meegevallen.

 

Hoe is t met je plekje? Nog steeds aan het veranderen?

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ff weer een update. Ben net terug van HA. Hij heeft het plekje nog 1x behandeld met stikstof. Het plekje was nog niet helemaal weg. De vorige behandeling is wel aangeslagen gelukkig. Over 14 dagen weer terugkomen en met een beetje geluk gaat ie dan de rest ook behandelen. Is nog ff afwachten hoe deze 2e behandeling uitpakt. Denk zelf dat het plekje dan wel helemaal weg is. Er zit nu vooruitgang in en heb er alle vertrouwen in :35:

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2019 om 14:09, Sjuul zei:

 

Halloooo @e.e.f.,
 

Ohh wat was ik bang voor die tandarts, zijn naam deed m echt geen eer aan want die man was zo zacht en zorgzaam, en zo begaan met me ..

 

Ik herken het wel ja, die paniekmomenten.

Heb ze eigenlijk altijd als er een witte jas aan te pas komt en er moet een ingreep plaats vinden ..

 

Ik kan ook in het dagelijks leven zo in de onrust schieten en dat is lang niet altijd prettig dat zul jij ook wel zo ervaren lijkt me .. Als mijn zoon bijvoorbeeld onrecht overkomt, dan kan ik regelrecht  van 0 tot zeer gestrest gaan op 10 seconden. Ik blijf dan ook echt wel even malen en heb wel even een paar uur nodig om weer in balans te komen.

 

Raar toch hoe een mens in elkaar zit, de een heeft er totaal geen last van, de ander wel ..


Ik ben vastberaden om goed door de ooglidcorrectie heen te komen ja, ben ook zo enthousiast .. Toch begint het me langzaam te bekruipen de onrust, het is nu nog 2 en een halve week ..

Ik ben dan ook erg bezig om de focus op wat anders te richten, maar als die onrust me eenmaal goed te pakken heeft is het heel moeilijk om haar nog onder controle te krijgen ..


Komt goed, vast en zeker, daarna zeg ik vast dat het me honderd en tien procent is meegevallen.

 

Hoe is t met je plekje? Nog steeds aan het veranderen?

 

Liefs Sjuul xxx

 

 Hoi @Sjuul

 

Ik herken idd dat de paniek zomaar aan kan komen waaien in het dagelijkse leven. Er is soms geeneens een aanleiding voor. Zo super irritant. Idd raar hoe een mens (daar horen wij dus ook bij :P) in elkaar kan zitten. 

 

Het komt nu idd wel dichtbij voor je meid. Probeer lekker positief te zijn en te denken aan de gemakken die je straks gaat ervaren. Ik wee,t ik kan makkelijk praten. Neem vanochtend nou dat ik naar de HA moest. Niet zoveel zenuwen vooraf tot ik in de wachtkamer zat. De zenuwen gierden door mijn hele lijf maar gelukkig geen paniek gehad. Ik had in mijn achterhoofd dat ie alleen maar zou kijken en niets verder zou doen en dan is het toch onverwacht weer behandeld met stikstof. Dus dan geen tijd om me te druk vooraf te maken. 

 

Heb kleine verslag gepost net...

 

Gaat helemaal goed komen met jou meid!!!

 

Lieve gr Eef...xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 Hoi @Sjuul

 

Ik herken idd dat de paniek zomaar aan kan komen waaien in het dagelijkse leven. Er is soms geeneens een aanleiding voor. Zo super irritant. Idd raar hoe een mens (daar horen wij dus ook bij ) in elkaar kan zitten. 

 

Het komt nu idd wel dichtbij voor je meid. Probeer lekker positief te zijn en te denken aan de gemakken die je straks gaat ervaren. Ik wee,t ik kan makkelijk praten. Neem vanochtend nou dat ik naar de HA moest. Niet zoveel zenuwen vooraf tot ik in de wachtkamer zat. De zenuwen gierden door mijn hele lijf maar gelukkig geen paniek gehad. Ik had in mijn achterhoofd dat ie alleen maar zou kijken en niets verder zou doen en dan is het toch onverwacht weer behandeld met stikstof. Dus dan geen tijd om me te druk vooraf te maken. 

 

Heb kleine verslag gepost net...

 

Gaat helemaal goed komen met jou meid!!!

 

Lieve gr Eef...xxx


 

Ohh wat fijn voor je dat de behandeling aanslaat ?, met een beetje geluk dus over een maandje helemaal verlost van die plekjes.

 

En ook geen paniek, super stoer!

Dan ga je de volgende keer ook wat relaxter naar de huisarts en gaat het je ook makkelijker af ..

 

Ja hoor, we zijn gewoon mensen, zij het wat gevoeliger als de gemiddelde mens maar buiten dat we dan in de stress schieten van tijd tot tijd heeft het ook veel positiefs want als we ergens van genieten of iets mooi vinden dan is ook dat veel intenser ? ..

 

Over 2 weken zijn we dus allebei aan de beurt, gezellig, kunnen we elkaar oppeppen als we denken dat we er niet uit zien of zo ?

 

Ik ben blij voor je dat het goed gegaan is.

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2019 om 21:48, Sjuul zei:


 

Ohh wat fijn voor je dat de behandeling aanslaat ?, met een beetje geluk dus over een maandje helemaal verlost van die plekjes.

 

En ook geen paniek, super stoer!

Dan ga je de volgende keer ook wat relaxter naar de huisarts en gaat het je ook makkelijker af ..

 

Ja hoor, we zijn gewoon mensen, zij het wat gevoeliger als de gemiddelde mens maar buiten dat we dan in de stress schieten van tijd tot tijd heeft het ook veel positiefs want als we ergens van genieten of iets mooi vinden dan is ook dat veel intenser ? ..

 

Over 2 weken zijn we dus allebei aan de beurt, gezellig, kunnen we elkaar oppeppen als we denken dat we er niet uit zien of zo ?

 

Ik ben blij voor je dat het goed gegaan is.

 

Liefs Sjuul xxx

 

Hoi @Sjuul

 

Sorry voor wat late reactie. Heb een drukke week achter de rug. Jarig geweest en nog wat afspraken, huishouden. Ach ja soms komt alles in 1 week tegelijk....

 

Ja ik hoop echt dat ik nu zo snel mogelijk van die plekjes verlost ben. Heb er nu lang genoeg tegenaan gekeken :P

 

We blijven elkaar steunen hoor!!! Samen zijn we sterk ?

 

Lief en fijn van je dat je blij voor me bent... Doet me goed!!!

 

Hou je de zenuwen nog een beetje in bedwang, het komt nu wel heel dicht bij he...

 

Houd je rustig meid, voor je het weet heb je het achter de rug :38:

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi @Sjuul

 

Sorry voor wat late reactie. Heb een drukke week achter de rug. Jarig geweest en nog wat afspraken, huishouden. Ach ja soms komt alles in 1 week tegelijk....

 

Ja ik hoop echt dat ik nu zo snel mogelijk van die plekjes verlost ben. Heb er nu lang genoeg tegenaan gekeken 

 

We blijven elkaar steunen hoor!!! Samen zijn we sterk ?

 

Lief en fijn van je dat je blij voor me bent... Doet me goed!!!

 

Hou je de zenuwen nog een beetje in bedwang, het komt nu wel heel dicht bij he...

 

Houd je rustig meid, voor je het weet heb je het achter de rug 

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 


Oh meis, excuseer je vooral niet voor de late reactie. We hebben allemaal een leven, internet is zeker geen must als het zo druk is.

 

Gisteren kreeg ik een geniale inval (vond ik zelf), ik wilde volgende week nog even mijn wenkbrauwen laten shapen en dacht ik app de salon even dan zie ik er niet helemaal belabberd uit over 2 weken met dikke blauwe ogen ?

Kon ik vandaag al terecht op mijn toch al overvol geplande dag. 
Waar je toch al niet mee bezig bent in de aanloop naar een ingreepje dacht ik toen ik in de behandelstoel lag, maar het is gebeurd en zit weer goed.

 

Met de zenuwen valt het nog mee voor nu, als de volgende week voorbij is zal het wel zo langzaam beginnen.

Maar ik heb de laatste week zeer bewust overvol gepland dan heb ik niet veel tijd om na te denken.

 

Hoe is het nu met je plekje?

Weer een mooi korstje erop?

 

Jazeker zijn we samen sterk, we kunnen die zenuwen wel handelen ??.

Toch ondanks die paniekmomenten zetten we door, dus eigenlijk zijn we echte powervrouwen ?

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-10-2019 om 21:09, Sjuul zei:


Oh meis, excuseer je vooral niet voor de late reactie. We hebben allemaal een leven, internet is zeker geen must als het zo druk is.

 

Gisteren kreeg ik een geniale inval (vond ik zelf), ik wilde volgende week nog even mijn wenkbrauwen laten shapen en dacht ik app de salon even dan zie ik er niet helemaal belabberd uit over 2 weken met dikke blauwe ogen ?

Kon ik vandaag al terecht op mijn toch al overvol geplande dag. 
Waar je toch al niet mee bezig bent in de aanloop naar een ingreepje dacht ik toen ik in de behandelstoel lag, maar het is gebeurd en zit weer goed.

 

Met de zenuwen valt het nog mee voor nu, als de volgende week voorbij is zal het wel zo langzaam beginnen.

Maar ik heb de laatste week zeer bewust overvol gepland dan heb ik niet veel tijd om na te denken.

 

Hoe is het nu met je plekje?

Weer een mooi korstje erop?

 

Jazeker zijn we samen sterk, we kunnen die zenuwen wel handelen ??.

Toch ondanks die paniekmomenten zetten we door, dus eigenlijk zijn we echte powervrouwen ?

 

Liefs Sjuul xxx

 

Bedankt voor je begrip en idd is internet het belangrijkste ??

 

Dat was een geniaal idee van je om je wenkbrauwen ff onder handen te nemen. Dan heb je die idd mooi en vallen misschien die blauwe ogen ook niet zo op ?

Beter er zo mee bezig zijn zeg ik maar weer dan te laat bedenken van shit had ik maar....

 

Ik hoop voor je dat de  zenuwen lekker lang weg blijven. Heel verstandig van je om de laatste week lekker druk te zijn. Kan je er ook niet steeds aan denken. :38:

 

Met mijn plekje gaat het goed. Er gebeurd i.i.g. van alls dus er is werking. Elke dag is ie weer anders. Ik had al snel een blaar en gisteren zat er een korstje op en vandaag voelt ie weer wat zachter aan. Hij is nu helemaal rood en denk dat ie nu wel helemaal gaat verdwijnen. Ik hoop het zo!!! ?? 

 

Meid heel veel succes met de laatste loodjes en dat het gauw om gaat voor je...

 

Je kan het meid ??

 

Lieve gr Eef...xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Bedankt voor je begrip en idd is internet het belangrijkste ??

 

Dat was een geniaal idee van je om je wenkbrauwen ff onder handen te nemen. Dan heb je die idd mooi en vallen misschien die blauwe ogen ook niet zo op ?

Beter er zo mee bezig zijn zeg ik maar weer dan te laat bedenken van shit had ik maar....

 

Ik hoop voor je dat de  zenuwen lekker lang weg blijven. Heel verstandig van je om de laatste week lekker druk te zijn. Kan je er ook niet steeds aan denken. 

 

Met mijn plekje gaat het goed. Er gebeurd i.i.g. van alls dus er is werking. Elke dag is ie weer anders. Ik had al snel een blaar en gisteren zat er een korstje op en vandaag voelt ie weer wat zachter aan. Hij is nu helemaal rood en denk dat ie nu wel helemaal gaat verdwijnen. Ik hoop het zo!!! ?? 

 

Meid heel veel succes met de laatste loodjes en dat het gauw om gaat voor je...

 

Je kan het meid ??

 

Lieve gr Eef...xxx

 


Oh gaaf dat je behandeling zo goed lijkt te werken. 
De volgende week is het bultje vast verdwenen als sneeuw voor de zon.

Doet het geen pijn?

 

Lekker druk weekje gepland hier en de volgende week ook nog veel op de planning. Geen tijd om veel na te denken dus de dagen zullen vliegen en voordat ik het besef zijn we anderhalve week verder.

 

Vandaag een voorproefje gehad op kerst al, ik ben in Duiven geweest op de kerstshow bij intratuin, heerlijk, ben nu al in de kerstsfeer ?.


Zo de bank op nog even genieten van de avond en dan is het alweer maandag.

 

Geniet van de avond nog en een fijn begin van de nieuwe week gewenst,

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2019 om 19:02, Sjuul zei:


Oh gaaf dat je behandeling zo goed lijkt te werken. 
De volgende week is het bultje vast verdwenen als sneeuw voor de zon.

Doet het geen pijn?

 

Lekker druk weekje gepland hier en de volgende week ook nog veel op de planning. Geen tijd om veel na te denken dus de dagen zullen vliegen en voordat ik het besef zijn we anderhalve week verder.

 

Vandaag een voorproefje gehad op kerst al, ik ben in Duiven geweest op de kerstshow bij intratuin, heerlijk, ben nu al in de kerstsfeer ?.


Zo de bank op nog even genieten van de avond en dan is het alweer maandag.

 

Geniet van de avond nog en een fijn begin van de nieuwe week gewenst,

 

Liefs Sjuul xxx

 

Hoi @Sjuul

 

Dank je meid...

Als ik over het plekje heen wreef was het wat gevoelig. Nog net geen pijn, snap je... Sinds vandaag is dat niet meer zo. Het is nog een beetje rood dus lijkt helemaal de goeie kant op te gaan. Ken je nagaan wat er in een week gebeurd :38:...

Vandaag over een week moet ik weer naar de HA. Hij mag van mij alle plekje's in 1x doen, dan heb ik de eerste behandeling daarvan gehad. En dan 2 weken later de 2e behandeling en hopelijk ben ik er dan helemaal van af. Dat zou mooi zijn toch??? ??

 

Hahaha dan ben je al vroeg in de stemming van de kerst. Snap heel goed hoor dat als je tussen al dat mooie kerstversiering loopt dat je helemaal in de sfeer komt.

 Eerst jou ogen nog mooier laten stralen meid ( ?️_?️)

Gaat helemaal goed komen ??

 

Fijne dag

Lieve gr Eef...xxx

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi @Sjuul

 

Dank je meid...

Als ik over het plekje heen wreef was het wat gevoelig. Nog net geen pijn, snap je... Sinds vandaag is dat niet meer zo. Het is nog een beetje rood dus lijkt helemaal de goeie kant op te gaan. Ken je nagaan wat er in een week gebeurd :38:...

Vandaag over een week moet ik weer naar de HA. Hij mag van mij alle plekje's in 1x doen, dan heb ik de eerste behandeling daarvan gehad. En dan 2 weken later de 2e behandeling en hopelijk ben ik er dan helemaal van af. Dat zou mooi zijn toch??? ??

 

Hahaha dan ben je al vroeg in de stemming van de kerst. Snap heel goed hoor dat als je tussen al dat mooie kerstversiering loopt dat je helemaal in de sfeer komt.

 Eerst jou ogen nog mooier laten stralen meid ( ?️_?️)

Gaat helemaal goed komen ??

 

Fijne dag

Lieve gr Eef...xxx

 

 


 

Ohhh fijn dat het zo goed gaat.

Misschien heb je ook nog geluk dat de helft met 1 behandeling klaar is ??
 

Spannend, maar op een leuke manier nu je weet hoe het gaat en nu je weet dat het meevalt.

 

Met kerst zijn wij weer helemaal up to date ?

 

Ik ga verder met aftellen ?

Fijne dag meis xxx

 

Liefs Sjuul

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2019 om 12:47, Sjuul zei:


 

Ohhh fijn dat het zo goed gaat.

Misschien heb je ook nog geluk dat de helft met 1 behandeling klaar is ??
 

Spannend, maar op een leuke manier nu je weet hoe het gaat en nu je weet dat het meevalt.

 

Met kerst zijn wij weer helemaal up to date ?

 

Ik ga verder met aftellen ?

Fijne dag meis xxx

 

Liefs Sjuul

 

De overige plekjes zijn groter dan deze dus denk dat 1 behandeling niet voldoende zal zijn. Het komt ook niet op die 2 weken meer aan als ze maar weg zijn. Ik zie er nu idd ook niet tegenop ?

 

Laat de kerst maar komen!!! Wij zijn er dan helemaal klaar voor ??


Ik tel met je mee meid...

 

Lieve gr Eef...xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2019 om 13:24, e.e.f. zei:

 

De overige plekjes zijn groter dan deze dus denk dat 1 behandeling niet voldoende zal zijn. Het komt ook niet op die 2 weken meer aan als ze maar weg zijn. Ik zie er nu idd ook niet tegenop ?

 

Laat de kerst maar komen!!! Wij zijn er dan helemaal klaar voor ??


Ik tel met je mee meid...

 

Lieve gr Eef...xxx

 


Het komt inderdaad niet op 2 weken als je weet dat ze goed weg gaan, uiteindelijk ben je toch verlost ervan ? ..

En voor de feestdagen ben je dan toch overal vanaf dus dan ben je vanzelf helemaal op je kerstbest en een beetje extra in de feeststemming .. ?~? ..

 

7 dagen nog, gisteren vroeg me nog iemand of ik zenuwachtig was en nog steeds kon ik nee antwoorden.

Bij de drogist sta ik al verlekkerd naar de mooie oogschaduwcollectie te kijken en probeer mezelf al eens voor te stellen dat ik dat straks ook weer eens kan gebruiken .. Zo leuk die voorpret ?

 

Counting down, we tellen lekker verder!

 

Liefs Sjuul xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2019 om 14:35, Sjuul zei:


Het komt inderdaad niet op 2 weken als je weet dat ze goed weg gaan, uiteindelijk ben je toch verlost ervan ? ..

En voor de feestdagen ben je dan toch overal vanaf dus dan ben je vanzelf helemaal op je kerstbest en een beetje extra in de feeststemming .. ?~? ..

 

7 dagen nog, gisteren vroeg me nog iemand of ik zenuwachtig was en nog steeds kon ik nee antwoorden.

Bij de drogist sta ik al verlekkerd naar de mooie oogschaduwcollectie te kijken en probeer mezelf al eens voor te stellen dat ik dat straks ook weer eens kan gebruiken .. Zo leuk die voorpret ?

 

Counting down, we tellen lekker verder!

 

Liefs Sjuul xxx

 

 

Ik heb een foto geplaatst van hoe het plekje er nu uitziet na 10 dg. Volgens mij is het plekje weg!!!! :43: Zou het eindelijk gelukt zijn????

 

Ik vind het zo fijn te lezen hoe je er mee bezig bent. Herken mezelf er helemaal in. Hou dit lekker vast meid misschien onderdrukt dit gevoel je zenuwen en ga je fluitend de ingreep in ???...

 

We tellen vrolijk verder af...

 

Lieve gr Eef...xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Ik heb een foto geplaatst van hoe het plekje er nu uitziet na 10 dg. Volgens mij is het plekje weg!!!! :43: Zou het eindelijk gelukt zijn????

 

Ik vind het zo fijn te lezen hoe je er mee bezig bent. Herken mezelf er helemaal in. Hou dit lekker vast meid misschien onderdrukt dit gevoel je zenuwen en ga je fluitend de ingreep in ???...

 

We tellen vrolijk verder af...

 

Lieve gr Eef...xxx


Oh wow, het ziet er echt al heel goed uit ! 
Als het met die andere bultjes ook zo gaat ben je binnen 1 maand overal vanaf ?.

 

Eigenlijk toch heel bijzonder wat ze tegenwoordig allemaal kunnen, vroeger hield je daar dus echt een littekentje aan over omdat ze alles moesten weg snijden.

Tegenwoordig zie je nog niet eens meer dat er iets gebeurt is. Zo fijn ..

 

Voor nu nog altijd niet zenuwachtig, nog minder als een weekje, over een weekje heb ik het al achter de rug.

Fluitend zal ik er beslist niet ingaan hihi .. Als het maar enigszins relaxt is vind ik het al helemaal prima ..

 

6 dagen te gaan, drukke dagen dus dat scheelt ?

 

Fijn weekend meis, geniet ervan.

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-10-2019 om 17:43, Sjuul zei:


Oh wow, het ziet er echt al heel goed uit ! 
Als het met die andere bultjes ook zo gaat ben je binnen 1 maand overal vanaf ?.

 

Eigenlijk toch heel bijzonder wat ze tegenwoordig allemaal kunnen, vroeger hield je daar dus echt een littekentje aan over omdat ze alles moesten weg snijden.

Tegenwoordig zie je nog niet eens meer dat er iets gebeurt is. Zo fijn ..

 

Voor nu nog altijd niet zenuwachtig, nog minder als een weekje, over een weekje heb ik het al achter de rug.

Fluitend zal ik er beslist niet ingaan hihi .. Als het maar enigszins relaxt is vind ik het al helemaal prima ..

 

6 dagen te gaan, drukke dagen dus dat scheelt ?

 

Fijn weekend meis, geniet ervan.

 

Liefs Sjuul xxx

 

Hoi meid,

 

Dit was je laatste weekend voor de ingreep. Het komt nu wel heel dichtbij. 

Fijn te lezen dat je nog steeds geen zenuwen hebt. Gelukkig heb je de laatste paar dagen ook druk ingeplant. Dat heb je goed gedaan :35: Geen tijd om er te veel aan te denken.

Succes met aftellen van de laatste dagen!!! 

 

Morgen heb ik weer afspraak bij de HA. Het plekje is nu rood. Hopelijk trekt dat gauw weg. Ben zeer benieuwd of ie tevreden is tot nu toe en van mij mag ie nu alle plekjes tegelijk doen. Ff afwachten dus...

 

Fijne dag meid

 

Lieve gr Eef...xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi meid,

 

Dit was je laatste weekend voor de ingreep. Het komt nu wel heel dichtbij. 

Fijn te lezen dat je nog steeds geen zenuwen hebt. Gelukkig heb je de laatste paar dagen ook druk ingeplant. Dat heb je goed gedaan :35: Geen tijd om er te veel aan te denken.

Succes met aftellen van de laatste dagen!!! 

 

Morgen heb ik weer afspraak bij de HA. Het plekje is nu rood. Hopelijk trekt dat gauw weg. Ben zeer benieuwd of ie tevreden is tot nu toe en van mij mag ie nu alle plekjes tegelijk doen. Ff afwachten dus...

 

Fijne dag meid

 

Lieve gr Eef...xxx

 


Hee @e.e.f.

 

Ik ben benieuwd wat je huisarts morgen zegt, en zeker ook wat hij gaat doen.

We gaan duimen dat hij alle plekjes in een keer gaat behandelen en dat het rood nu snel gaat wegtrekken.

 

Laat je nog wat weten een dezer dagen?

 

De erwtjes zijn inmiddels verdeeld over zakjes, ik heb een flinke sauslepel per zakje gedaan en uiteraard even “gepast” hihi of het ook het hele oog bedekt.

Dat was volgens mij het essentiële van die erwtjes, dat ze makkelijker alle plekjes op het oog konden bedekken.

 

Mijn zusje gaf me ook nog een tip, een boterhammenzakje met koud water erin, ook dat vormt zich naar het hele oog, dat doen ze tegenwoordig adviseren na een permanente eye liner, dus nog voldoende lege zakjes in huis ook.

 

We gaan ervoor meis, ik ben nog steeds heel relaxed en heb de papieren er nog eens bij gepakt om goed door te nemen zodat ik goed voorbereid aan de donderdag kan beginnen..

 

Nog 2 dagen rennen, vliegen en springen, donderdag nog een rondje fysio en dan is het zover, ik kan niet wachten om het resultaat te mogen bewonderen ? ..

 

Succes morgen,

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal

 

Ff weer een up-date. Kom net terug van HA en alle plekjes zijn behandeld :43: Hij was tevreden over het eerste behandelde plekje. Voor alle zekerheid heeft hij die toch nog ff meegenomen en over 2 weken weer afspraak staan voor de 2e behandeling. Ik had een beetje zenuwen vooraf maar kon het in bedwang houden omdat ik ondertussen nu wel weet wat me te wachtend staat. Ik kon kiezen om oog voor oog te doen of alles in 1x keer. De keuze was snel gemaakt en zooooo blij dat ik gekozen heb om alles in 1x te doen. 

Hoe mooi is dat om met kerst helemaal up to date te zijn!!!! Ik heb er alle vertrouwen in ?️?️. Samen met @Sjuul zijn we met de feestdagen helemaal op ons kerstbest  ?? Yeahhhhh

 

Lieve gr Eef...xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, e.e.f. zei:

Hoi Allemaal

 

Ff weer een up-date. Kom net terug van HA en alle plekjes zijn behandeld :43: Hij was tevreden over het eerste behandelde plekje. Voor alle zekerheid heeft hij die toch nog ff meegenomen en over 2 weken weer afspraak staan voor de 2e behandeling. Ik had een beetje zenuwen vooraf maar kon het in bedwang houden omdat ik ondertussen nu wel weet wat me te wachtend staat. Ik kon kiezen om oog voor oog te doen of alles in 1x keer. De keuze was snel gemaakt en zooooo blij dat ik gekozen heb om alles in 1x te doen. 

Hoe mooi is dat om met kerst helemaal up to date te zijn!!!! Ik heb er alle vertrouwen in ?️?️. Samen met @Sjuul zijn we met de feestdagen helemaal op ons kerstbest  ?? Yeahhhhh

 

Lieve gr Eef...xxx

 


 

Woww, alles in eens!!! Dan ben je inderdaad met kerst op je best, 2 weken genezen en nog een keer behandelen, dan nog 2 weken om te genezen en dan is het begin december dus mocht er nog een plekje wat extra aandacht nodig hebben dan heb je nog tijd genoeg om dat ook nog te doen. 


Een beetje zenuwen, wat heb je het goed gedaan, voor alles in een keer zelfs al wist je wat je te wachten stond, trots op jou ??
 

Doet het eerste plekje nog geen pijn nu na de 3e behandeling?

 

Met ?stralen wij zo hard als de kaarsjes op tafel en de lichtjes in de boom.

Yesss, op naar een Mooie kerst ..
 

Beterschap meis ?

Liefs Sjuul xxx

 

harrison ford eye GIF

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Sjuul zei:


 

Woww, alles in eens!!! Dan ben je inderdaad met kerst op je best, 2 weken genezen en nog een keer behandelen, dan nog 2 weken om te genezen en dan is het begin december dus mocht er nog een plekje wat extra aandacht nodig hebben dan heb je nog tijd genoeg om dat ook nog te doen. 


Een beetje zenuwen, wat heb je het goed gedaan, voor alles in een keer zelfs al wist je wat je te wachten stond, trots op jou ??
 

Doet het eerste plekje nog geen pijn nu na de 3e behandeling?

 

Met ?stralen wij zo hard als de kaarsjes op tafel en de lichtjes in de boom.

Yesss, op naar een Mooie kerst ..
 

Beterschap meis ?

Liefs Sjuul xxx

 

harrison ford eye GIF

 

 

Dank je meid!!! ?

Ja idd met een beetje geluk is alles voor de kerst klaar. Dat hoop ik i.i.g. Daarom ook gekozen voor alles in 1 x en hopelijk slaat het goed aan en zijn 3 behandelingen voldoende. :rolleyes:

 

 Het doet niet echt pijn alleen als ik het aanraak dan voelt het alsof er in geprikt wordt, bij alle 5 de plekjes.  Ik heb ook geen dikke ogen gelukkig. Er vormt zich nu een begin van een blaar en daarna wordt dat een korstje. Heel apart dat het elke dag er anders uit gaat zien. Betekent dus wel dat de behandeling iets aan het doen is. Is alleen maar beter ??

 

Nogmaals heel veel sterkte voor morgen meid!!! Je kan het ??

 

You Can Do It GIF by GIPHY Studios Originals

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

 

Dank je meid!!! ?

Ja idd met een beetje geluk is alles voor de kerst klaar. Dat hoop ik i.i.g. Daarom ook gekozen voor alles in 1 x en hopelijk slaat het goed aan en zijn 3 behandelingen voldoende. 

 

 Het doet niet echt pijn alleen als ik het aanraak dan voelt het alsof er in geprikt wordt, bij alle 5 de plekjes.  Ik heb ook geen dikke ogen gelukkig. Er vormt zich nu een begin van een blaar en daarna wordt dat een korstje. Heel apart dat het elke dag er anders uit gaat zien. Betekent dus wel dat de behandeling iets aan het doen is. Is alleen maar beter ??

 

Nogmaals heel veel sterkte voor morgen meid!!! Je kan het ??

 

You Can Do It GIF by GIPHY Studios Originals

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 


Yess i can ??, dank je wel meis, ik kom tegen de avond vast nog met een update.

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Sjuul zei:


Yess i can ??, dank je wel meis, ik kom tegen de avond vast nog met een update.

 

Liefs Sjuul xxx

 

Nou???? Doe maar lekker rustig aan. In het begin veel koelen. Je krijgt als het goed is van de kliniek een zak met doperwten en een masker om op de terugweg naar huis te koelen. Ennnn de komende 2 weken mag je weer heerlijk op je rug slapen tenminste dat moest ik ?. Hopeloos als je een zijslaper bent. Maja alles voor het goede doel he...

 

Nogmaals heeeeel veeeel sterkte!!!

 

Lieve gr Eef...xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Nou???? Doe maar lekker rustig aan. In het begin veel koelen. Je krijgt als het goed is van de kliniek een zak met doperwten en een masker om op de terugweg naar huis te koelen. Ennnn de komende 2 weken mag je weer heerlijk op je rug slapen tenminste dat moest ik ?. Hopeloos als je een zijslaper bent. Maja alles voor het goede doel he...

 

Nogmaals heeeeel veeeel sterkte!!!

 

Lieve gr Eef...xxx


2 weken op de rug slapen?

Moest ik niet ook hoog liggen?

Er staat me wat bij van elk uur 5 minuten koelen maar dat gaan ze ongetwijfeld nog eens herhalen.

 

Komt goed, ik hoor het morgen allemaal nog wel voordat ze beginnen.

Het masker staat inderdaad in de papieren, da’s mooi dan sta ik er “gekleurd” op in de auto op weg terug ? ..

 

Nog steeds de rust zelve, ik had gedacht dat t vanavond wel zou beginnen te kriebelen maar de avond is nog niet om ?.

 

Thanxz voor je ondersteuning xx

 

Liefs Sjuul

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:


2 weken op de rug slapen?

Moest ik niet ook hoog liggen?

Er staat me wat bij van elk uur 5 minuten koelen maar dat gaan ze ongetwijfeld nog eens herhalen.

 

Komt goed, ik hoor het morgen allemaal nog wel voordat ze beginnen.

Het masker staat inderdaad in de papieren, da’s mooi dan sta ik er “gekleurd” op in de auto op weg terug ? ..

 

Nog steeds de rust zelve, ik had gedacht dat t vanavond wel zou beginnen te kriebelen maar de avond is nog niet om ?.

 

Thanxz voor je ondersteuning xx

 

Liefs Sjuul

 

 

Ik moest 2 weken weer op mijn rug en idd. met mijn hoofd wat hoger. De eerste 2 dagen heb ik elk uur 15 min. gekoeld. Behalve s’nachts dan hè. Maar vraag het ff goed na. Elke kliniek heeft zijn eigen advies. Misschien krijg je wel andere advies. 
Ik heb die masker alleen met slapen gebruikt zodat je niet in je slaap rechtstreeks op litteken gaat krabben dus een soort bescherming ?

 

Hoop voor je dat de kriebels mooi weg blijven en dat je vannacht lekker kan slapen...

 

Fijne avond meid en dat het gauw morgenmiddag is...

 

Lieve ge Eef... xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 

Ik moest 2 weken weer op mijn rug en idd. met mijn hoofd wat hoger. De eerste 2 dagen heb ik elk uur 15 min. gekoeld. Behalve s’nachts dan hè. Maar vraag het ff goed na. Elke kliniek heeft zijn eigen advies. Misschien krijg je wel andere advies. 
Ik heb die masker alleen met slapen gebruikt zodat je niet in je slaap rechtstreeks op litteken gaat krabben dus een soort bescherming ?

 

Hoop voor je dat de kriebels mooi weg blijven en dat je vannacht lekker kan slapen...

 

Fijne avond meid en dat het gauw morgenmiddag is...

 

Lieve ge Eef... xxx

 


Ohh dat is een goede tip, het masker met slapen gebruiken.

Ik woel nogal in mijn slaap en dan kan dat masker inderdaad goed dienen als extra bescherming.

 

Ja ik vraag het allemaal nog even na voor de zekerheid, ze zijn erg gericht op goede voorlichting dus ze gaan me dat vast nog vertellen EN schriftelijk meegeven, gaat helemaal goed komen.

 

Net nog even lekker opgekruld op een zij op de bank, me realiserend dat ik waarschijnlijk een weekje of 2 niet meer zo kan liggen maar wel nog heel relaxt en kalm. 
 

Het is zo voorbij allemaal, dagen vliegen en ook morgenvroeg nog wat agenda dingetjes dus die dag is ook zo voorbij.

 

Thanxz meis,

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.