Ga naar inhoud

bovenooglidcorrectie


e.e.f.

Aanbevolen berichten

Hoi lieve allemaal,

 

Ff weer een up-date. Kom net terug van de HA. Hij was zeer tevreden tot nu toe. Alle plekjes zijn weer behandeld incl. het allereerste proefplekje. Voor de zekerheid heeft ie die ook nog ff meegenomen. Kan geen kwaad volgens de HA. Heb er alle vertrouwen in dus spuit maar een end weg :4: hahaha zeg ik nu, nu ik weet hoe het werkt.

Ik heb een klein wratje op mijn duim en een soort wratje iets onder mijn adamsappel waar ik me al mateloos aan ergerde en stiekem ff gevraagd of de HA die ook ff kon meenemen, hij had de slagroombus tenslotte toch in zijn hand dus die zijn stiekem ook ff meegenomen. Mocht ik tegen niemand zeggen ?

Toch ff 7 plekjes laten behandelen in 1x. Helemaal weer happy...

Direct afspraken gemaakt tot een dag voor kerst. Dus nog 3 behandelingen (voor dit jaar) en hopende dat het dan echt zo goed als weg zal zijn :43:

 

Leive gr Eef...xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint ook op te schieten bij jou nu.

Nog 3 keer en dan is het hopelijk ook echt klaar voor je. Dan ben je dus een weekje later met oud op nieuw op je paasbest.. ?
 

Fijn dat je huisarts de andere 2 plekjes ook meenam in de behandeling.

Het probeerplekje was toch nog niet helemaal weg dan?

 

Hou die goede vibe er vooral in vandaag meis, en geniet van je verdere dag.

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Sjuul zei:

Het begint ook op te schieten bij jou nu.

Nog 3 keer en dan is het hopelijk ook echt klaar voor je. Dan ben je dus een weekje later met oud op nieuw op je paasbest.. ?
 

Fijn dat je huisarts de andere 2 plekjes ook meenam in de behandeling.

Het probeerplekje was toch nog niet helemaal weg dan?

 

Hou die goede vibe er vooral in vandaag meis, en geniet van je verdere dag.

 

Liefs Sjuul xxx

 

Als alles goed aanslaat zou ik net voor oud en nieuw helemaal klaar zijn. Ook lekker om helemaal tip top het nieuw jaar in te gaan he. 

 

Dat probeerplekje was de gele kleur wel van weg. Het was wat roze van kleur met in het midden iets lichter. De HA heeft hem voor alle zekerheid nog meegenomen. Het kan nooit geen kwaad zei hij. Ik vertrouw op hem dus zal het wel goed zijn. Ons (de HA, de assistente en ik) doel is met de feestdagen helemaal klaar zijn. :)

 

Fijne dag 

 

Lieve gr Eef...xxx :71:

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

Als alles goed aanslaat zou ik net voor oud en nieuw helemaal klaar zijn. Ook lekker om helemaal tip top het nieuw jaar in te gaan he. 

 

Dat probeerplekje was de gele kleur wel van weg. Het was wat roze van kleur met in het midden iets lichter. De HA heeft hem voor alle zekerheid nog meegenomen. Het kan nooit geen kwaad zei hij. Ik vertrouw op hem dus zal het wel goed zijn. Ons (de HA, de assistente en ik) doel is met de feestdagen helemaal klaar zijn. 

 

Fijne dag 

 

Lieve gr Eef...xxx 

 


 

Dat doel gaan jullie beslist halen en dan ga je inderdaad helemaal tip top het nieuwe jaar in.

We gaan verder duimen en verder aftellen ?.

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi lieve allemaal,

 

Ff weer een up-date van vandaag. Vanochtend weer naar de HA geweest. Gek genoeg was ik zenuwachtig. Gelukkig niet lang in de wachtkamer hoeven wachten, dat zat mooi mee. De HA was tevreden tot nu toe en alle plekjes zijn weer behandeld. De grote plekjes heeft ie een flinke tik gegeven. Zeer benieuwd wat het de komende 10 dagen gaat doen. 

Dat wratje onder mijn adamsappel is nu al helemaal weg ( was een steelwratje) en die op mijn duim bijna dus die ook nog ff behandeld. Ik kwam nog een klein wratje tegen op mijn andere duim en ook die is stiekem nog ff meegenomen. Zo lief van mijn HA. :)

 Over 14 dagen de volgende afspraak staan en dan over 14 dagen hopelijk de laatste en dan helemaal happy de peppie... Hoe fijn zou het zijn om zonder die gele plekjes en wratten het nieuwe jaar in te gaan... :36:

 

Lieve gr Eef... 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Doe ik het of niet? zei:

Wat fijn dat je er zo blij mee bent. ♥️


 

Dank je voor je lief berichtje!!!

 Na een lange tijd me hier aan geërgerd te hebben ben ik zooo ontzettend blij zijn als ze niet meer zichtbaar zijn ?

 

Lieve gr Eef... xxx o

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, e.e.f. zei:

Hoi lieve allemaal,

 

Ff weer een up-date van vandaag. Vanochtend weer naar de HA geweest. Gek genoeg was ik zenuwachtig. Gelukkig niet lang in de wachtkamer hoeven wachten, dat zat mooi mee. De HA was tevreden tot nu toe en alle plekjes zijn weer behandeld. De grote plekjes heeft ie een flinke tik gegeven. Zeer benieuwd wat het de komende 10 dagen gaat doen. 

Dat wratje onder mijn adamsappel is nu al helemaal weg ( was een steelwratje) en die op mijn duim bijna dus die ook nog ff behandeld. Ik kwam nog een klein wratje tegen op mijn andere duim en ook die is stiekem nog ff meegenomen. Zo lief van mijn HA. 

 Over 14 dagen de volgende afspraak staan en dan over 14 dagen hopelijk de laatste en dan helemaal happy de peppie... Hoe fijn zou het zijn om zonder die gele plekjes en wratten het nieuwe jaar in te gaan... 

 

Lieve gr Eef... 

 

Goede morgen Eef,

 

Het gaat de goede kant op zie ik ??
Mooi dat er zo langzaam maar zeker toch al van alles helemaal begint weg te trekken, nog even en dan ben je er helemaal van verlost.

 

Je hebt een fijne huisarts volgens mij, zeer belangrijk ..

 

Succes weer met de plekjes ?, en hopelijk heb je niet te veel last van de uitwerking van die flinke tikken op de grotere plekjes.

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Sjuul zei:

 

Goede morgen Eef,

 

Het gaat de goede kant op zie ik ??
Mooi dat er zo langzaam maar zeker toch al van alles helemaal begint weg te trekken, nog even en dan ben je er helemaal van verlost.

 

Je hebt een fijne huisarts volgens mij, zeer belangrijk ..

 

Succes weer met de plekjes ?, en hopelijk heb je niet te veel last van de uitwerking van die flinke tikken op de grotere plekjes.

 

Liefs Sjuul xxx

 

Hoi @Sjuul

 

Kan mij niet snel genoeg gaan. Ik kijk er zo naar uit dat het minder zichtbaar is. Nog een paar weekjes en dan hopelijk ook weer eindelijk wat make-up...

Dank je meid, gaat vast goed komen. Ik ondervind gelukkig geen pijn ondanks de flinke tik ??

 

Fijne avond :53:

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi  lieve allemaal,

 

Vanochtend weer naar de HA geweest. Hij was zeer tevreden tot nu toe en heeft alle plekjes weer een flinke tik gegeven. De 2 grotere plekjes boven mijn ogen zijn hardnekkig. Denk dat die ons doel niet gaan halen. Volgende week dinsdag is de volgende behandeling en de dinsdag daarop de laatste voor dit jaar. 

De wrat op mijn ene duim is helemaal weg en die op mijn andere duim bijna dus die is ook nog ff meegenomen. 

Gek genoeg kwam ik ook nog een klein wratje tegen op mijn scheenbeen en ook die is mooi ff behandeld. Zo lief!!! 

De 2 laatste behandelingen van dit jaar nog afwachten. Ben zeer benieuwd hoe het eindresultaat er uit ziet. Geduld, geduld, geduld ?Tis nog erger dan het herstel van BV... Naja is niet anders. Ben nu al zoveel weken/maanden onderweg. De laatste weken kunnen er ook nog wel bij...

 

Fijn dag allemaal,

 

Lieve gr Eef... 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi allemaal,

 

Hier ff weer een update. Inmiddels weer 2x naar de HA geweest. Alle 2 de keren heeft ie de plekjes weer een flinke tik gegeven. Hij was zeer tevreden tot nu toe en stelde voor om nu ff een rustpauze te nemen i.p.v elke week te behandelen. Eén van de grote plekjes was wat ontstoken. Heb er een antibiotica creme voor gehad en binnen een paar dagen was het gelukkig weer over.

 Alle wratten zijn weg behalve op mijn ene duim. Die heeft niet zoveel zin om te verdwijnen lijkt het wel. Die heeft de HA nu dubbel behandeld en hij lijkt nu aardig weg te zijn. Volgende afspraak is op 21 januari. Kan de huid tot die tijd rustig genezen en zien wat het resultaat tot dan toe is. Ben zeer benieuwd. Nog ff geduld, het einde lijkt na bijna een jaar in zicht te komen...

 

Fijne dag,

Lieve gr Eef...

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.