Ga naar inhoud

bovenooglidcorrectie


e.e.f.

Aanbevolen berichten

Hoi @Sjuul,

 

Prima verlopen hoor. Stelde eigenlijk niet veel voor, terwijl ik toch al flink wat "enge" verhalen erover had gehoord. Maar misschien toch ook weer omdat ik er heel nuchter en ontspannen in gegaan ben. 

Ik heb nu nog meer pijn in mijn rug dan normaal, maar dat was normaal de eerste twee weken na de blokkade, volgens de anesthesioloog. En daarna moet het heel langzaamaan beter gaan. Pas na twee maanden merk je of de blokkade heeft geholpen. En de werking kan één tot twee jaar aanhouden. 

De artrose blijft gewoon, want daar is helaas niks aan te doen. Maar ze hebben de zenuwen die de pijn naar mijn hersenen geleiden, verhit tot 80°C, zodat ze "beschadigd" zijn en de pijn niet meer aan mijn hersenen door kunnen geven. Dus nog even afwachten voordat ik resultaat kan verwachten. Maar ik heb er alle vertrouwen in. En ik heb al bedacht, dat, als het werkt, ik ook een zenuwblokkade aan mijn nekwervels wil, want ook daar heb ik artrose. Dan van de zomer nog een stukje van mijn sleutelbeen laten zagen om meer ruimte te maken in mijn schoudergewricht (waar ook het kraakbeen verdwenen is) en dan ben ik weer als nieuw :38:. Komt vast helemaal goed met mij. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Ik wist niet dat de bijwerking van dit soort medicijnen een paniekaanval kon zijn, heb dit dus ook nooit eerder ervaren ..

Ik neem ze juist om de opbouw van spanning en dus adrenaline te voorkomen en dat lukt vrij goed .. Ik hoef er ook echt maar 1 en die neem ik 2 uur van te voren, de aller lichtste die er zijn ..

 

Emdr werkt alleen maar als het trauma aan de oppervlakte ligt dus iets wat nog gedetailleerd in de herinnering zit.

Je moet het trauma als het ware kunnen oproepen en voelen, zien en herbeleven .. Dat kan tot een bepaalde tijd, daarna raken de oorspronkelijke emoties vervangen door emoties die je zelf in gedachten eraan koppelt .. Het is een beetje te vergelijken dan met het verhaal wat door het dorp gekletst wordt, de een verzint er wat bij, de ander laat wat weg dus op den duur is het verhaal niet meer vergelijkbaar met het origineel ..

 

 

Mijn ervaring is gebeurd toen ik 6 of 7 jaar was, ik kwam bij uit de narcose toen ze mijn amandelen aan het knippen waren en ben vreselijk in paniek geraakt, die paniek hebben ze weten te stoppen door me een klap in mijn gezicht te geven ..

Mijn ma heeft me in het ziekenhuis op de afdeling afgeleverd en ging zogezegd “even sigaretten halen”, zo ging het vroeger, dat was destijds heel normaal ..

Daarna was ik dus niet meer te verdoven en het vertrouwen in mijn moeder voorgoed kwijt want die had me daar gedumpt bij die slager ..

 

Het is niet zo dat dat beeld voor mijn ogen zweeft als er iets moet gebeuren ( Ik ervaar dat niet als een trauma maar meer als domme pech ) maar ik heb dus echt jaren alles wat verdoofd moest worden over me heen laten komen en dus ook echt pijn geleden in de wetenschap dat het “zo” voorbij ging .. Het is ook nog eens zo dat sommige doktoren echt niet geloven dat je pijn lijdt want ze hebben je immers verdoofd en het kan absoluut niet zo zijn dat je nog wat voelt ..

Bij een narcose kregen ze me niet onder zeil of ik werd spontaan wakker tijdens de ingreep dus ik ben dolgelukkig met mijn pilletjes, sterker nog die dokter komt niet aan me voordat ik mijn pilletje gehad heb ..

 

Maar we laten ons niet kisten toch, we gaan er toch gewoon voor en als het moet dan moet het, en bij een bv of ooglidcorrectie kan het gelukkig ..

 

En jij kunt het ook, zeker weten ?? .. Go for it girl, ik ben ook al aan het sparen xxx

Oh meis, wat moet dat een heftige ervaring voor je zijn geweest. En je was ook nog zo jong. Ja, dan snap ik het wel dat je heel angstig bent voor verdovingen en narcoses. Wat bizar hè, dat verdovingen en narcoses niet werken bij jou. Lang leve de oxazepammetjes. Fijn dat daardoor de verdoving en de narcose wel werkt. Gewoon lekker nemen voordat je de dokter z'n gang laat gaan. 

 

Xxx Jaydee 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Jaydee zei:

Hoi @Sjuul,

 

Prima verlopen hoor. Stelde eigenlijk niet veel voor, terwijl ik toch al flink wat "enge" verhalen erover had gehoord. Maar misschien toch ook weer omdat ik er heel nuchter en ontspannen in gegaan ben. 

Ik heb nu nog meer pijn in mijn rug dan normaal, maar dat was normaal de eerste twee weken na de blokkade, volgens de anesthesioloog. En daarna moet het heel langzaamaan beter gaan. Pas na twee maanden merk je of de blokkade heeft geholpen. En de werking kan één tot twee jaar aanhouden. 

De artrose blijft gewoon, want daar is helaas niks aan te doen. Maar ze hebben de zenuwen die de pijn naar mijn hersenen geleiden, verhit tot 80°C, zodat ze "beschadigd" zijn en de pijn niet meer aan mijn hersenen door kunnen geven. Dus nog even afwachten voordat ik resultaat kan verwachten. Maar ik heb er alle vertrouwen in. En ik heb al bedacht, dat, als het werkt, ik ook een zenuwblokkade aan mijn nekwervels wil, want ook daar heb ik artrose. Dan van de zomer nog een stukje van mijn sleutelbeen laten zagen om meer ruimte te maken in mijn schoudergewricht (waar ook het kraakbeen verdwenen is) en dan ben ik weer als nieuw . Komt vast helemaal goed met mij. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

 

 

Ohh ja, dat ken ik. 

Mijn schoonbroer heeft dat in zijn nek laten doen, het werkt goed bij hem maar duurt inderdaad even.

Doodeng lijkt me dat, alleen al het idee dat ze een zenuw gaan blokkeren.

Dat is inderdaad een onderwerp waar de nodige horrorverhalen in de wandelgangen rond gaan, maar met de hedendaagse technologie kan het haast niet meer fout gaan gelukkig ..

 

Je bent ook een rasoptimist zo te zien, altijd positief ..

 

Ik hoop dat het allemaal heel gauw gaat werken zodat je pijn weg trekt en je weer lekker je ding kunt doen zonder pijn ..

 

Het komt ook vast allemaal goed met jou, alleen al jou positieve instelling en je doorzettingsvermogen ..

 

xxx

 

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Jaydee zei:

Ach @e.e.f. en @Sjuul, wat vervelend dat jullie zo nerveus zijn voor operaties en ingrepen. Ik heb echt met jullie te doen. Ik heb dat zelf juist totaal niet. Ik stap overal heel relaxed en ontspannen in en ik laat het gewoon maar over me heen komen. En juist omdat ik zo ontspannen ben valt het me altijd reuze mee. Maar geef mij een toets of een examen, dan flip ik helemaal. Daar ben ik zo zenuwachtig voor, dat ik van tevoren gewoon moet braken van de zenuwen. Zie je.....zo heeft iedereen wel wat . Komt vast helemaal goed met jouw ogen, e.e.f. Wij gaan iig aan je denken. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

Hey @Jaydee laat ons een overéénkomst sluiten. Als jij mijn ingrepen ondergaat dan wil ik voor jou wel examens afleggen. :45: Wat denk je.

Ik ben benieuwd naar de ervaring van @e.e.f. met de ooglidcorrectie. Wie weet wil ik dat ooit ook wel - maar die plaatselijke verdoving dat vind ik maar niets (Sorry e.e.f.). :84:

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Sjuul. Ik probeer idd niet snel bij de pakken neer te zitten en ik zie hier of daar altijd wel weer een lichtpuntje waar ik me aan op kan trekken. Het leven is te kort om in een hoekje te gaan zitten jammeren toch?

 

@Doe ik het of niet?, oké....deal. Wat had je nog voor ingrepen op de planning staan? Ik heb 6 jaar geleden al een ooglidcorrectie laten doen, dus als ik die van je over moet nemen hou ik geen oogleden meer over :152:. Maar als ik een liposuctie van je over mag nemen.....graag! Of zal dat niet werken bij Prednisonvetjes?

Als ik het van je over kon nemen, zou ik dat zo doen hoor. Maar helaas hebben ze dat nog niet uitgevonden. 

 

Veel liefs, Jaydee

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-4-2019 om 19:48, Jaydee zei:

Ach @e.e.f. en @Sjuul, wat vervelend dat jullie zo nerveus zijn voor operaties en ingrepen. Ik heb echt met jullie te doen. Ik heb dat zelf juist totaal niet. Ik stap overal heel relaxed en ontspannen in en ik laat het gewoon maar over me heen komen. En juist omdat ik zo ontspannen ben valt het me altijd reuze mee. Maar geef mij een toets of een examen, dan flip ik helemaal. Daar ben ik zo zenuwachtig voor, dat ik van tevoren gewoon moet braken van de zenuwen. Zie je.....zo heeft iedereen wel wat . Komt vast helemaal goed met jouw ogen, e.e.f. Wij gaan iig aan je denken. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

 

Heel lief van je!!! :53:

En idd zo heeft iedereen zijn zwakheden en maar goed ook he. Zou niet best zijn als we allemaal hetzelfde voelen en denken. ?In sommige situaties misschien ook wel weer handig ?

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-4-2019 om 21:43, Sjuul zei:

 

Ik wist niet dat de bijwerking van dit soort medicijnen een paniekaanval kon zijn, heb dit dus ook nooit eerder ervaren ..

Ik neem ze juist om de opbouw van spanning en dus adrenaline te voorkomen en dat lukt vrij goed .. Ik hoef er ook echt maar 1 en die neem ik 2 uur van te voren, de aller lichtste die er zijn ..

 

Emdr werkt alleen maar als het trauma aan de oppervlakte ligt dus iets wat nog gedetailleerd in de herinnering zit.

Je moet het trauma als het ware kunnen oproepen en voelen, zien en herbeleven .. Dat kan tot een bepaalde tijd, daarna raken de oorspronkelijke emoties vervangen door emoties die je zelf in gedachten eraan koppelt .. Het is een beetje te vergelijken dan met het verhaal wat door het dorp gekletst wordt, de een verzint er wat bij, de ander laat wat weg dus op den duur is het verhaal niet meer vergelijkbaar met het origineel ..

 

 

Mijn ervaring is gebeurd toen ik 6 of 7 jaar was, ik kwam bij uit de narcose toen ze mijn amandelen aan het knippen waren en ben vreselijk in paniek geraakt, die paniek hebben ze weten te stoppen door me een klap in mijn gezicht te geven ..

Mijn ma heeft me in het ziekenhuis op de afdeling afgeleverd en ging zogezegd “even sigaretten halen”, zo ging het vroeger, dat was destijds heel normaal ..

Daarna was ik dus niet meer te verdoven en het vertrouwen in mijn moeder voorgoed kwijt want die had me daar gedumpt bij die slager ..

 

Het is niet zo dat dat beeld voor mijn ogen zweeft als er iets moet gebeuren ( Ik ervaar dat niet als een trauma maar meer als domme pech ) maar ik heb dus echt jaren alles wat verdoofd moest worden over me heen laten komen en dus ook echt pijn geleden in de wetenschap dat het “zo” voorbij ging .. Het is ook nog eens zo dat sommige doktoren echt niet geloven dat je pijn lijdt want ze hebben je immers verdoofd en het kan absoluut niet zo zijn dat je nog wat voelt ..

Bij een narcose kregen ze me niet onder zeil of ik werd spontaan wakker tijdens de ingreep dus ik ben dolgelukkig met mijn pilletjes, sterker nog die dokter komt niet aan me voordat ik mijn pilletje gehad heb ..

 

Maar we laten ons niet kisten toch, we gaan er toch gewoon voor en als het moet dan moet het, en bij een bv of ooglidcorrectie kan het gelukkig ..

 

En jij kunt het ook, zeker weten ?? .. Go for it girl, ik ben ook al aan het sparen xxx

 

Goh meid wat heftig zeg en zo jong nog dat je dit hebt meegemaakt. Ik snap idd nu waar jou angst vandaan komt. Ik vind het erg knap dat je je dan toch hebt laten helpen aan je borsten hoor!!! 

En goed van dat je dit verhaal met ons wil delen :35:

 

Waar mijn angst uit voort komt weet ik niet precies helemaal. Wat ik wel weet is dat toen mijn vader op jonge leeftijd (50) uit ons leven is gerukt (acute hartstilstand), ik anders in het leven ben komen te staan. Ik was toen een jaar of 23. Ben de begin periode doorgekomen met veel van die pammetjes en heel veel paniekaanvallen. Mijn moeder was zo kapot ervan (logisch) dat ik vond dat ik er voor haar moest zijn. Mijn eigen verdriet heb ik ver weggestopt want ik moest sterk zijn om er voor mijn moeder te zijn. Zij was net als mij (wat ik niet liet blijken) erg bang en we sliepen de 1e tijd samen in bed van angst. Het was een paar dagen voor de kerst dus een hele rotperiode. Dacht alleen maar dat ik bij elke handeling die ik deed dat ik zo dood kon vallen.

Of het daar nu van komt dat ik zo angstig bij bepaalde situaties ben ik weet het niet. 

 

Ik laat me ook niet kisten net als jij ?en we gaan ervoor. Ik wil dit en kan dit en ik ben sterker dan de angst ;)

 

Bedankt voor je lieve woorden...

 

Lieve gr Eef...

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hey @Jaydee laat ons een overéénkomst sluiten. Als jij mijn ingrepen ondergaat dan wil ik voor jou wel examens afleggen. :45: Wat denk je.

Ik ben benieuwd naar de ervaring van @e.e.f. met de ooglidcorrectie. Wie weet wil ik dat ooit ook wel - maar die plaatselijke verdoving dat vind ik maar niets (Sorry e.e.f.). :84:

 

 

Geeft niet hoor. Je bent eerlijk en dat vind ik een goeie eigenschap :38:

 

Lief gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Goh meid wat heftig zeg en zo jong nog dat je dit hebt meegemaakt. Ik snap idd nu waar jou angst vandaan komt. Ik vind het erg knap dat je je dan toch hebt laten helpen aan je borsten hoor!!! 

En goed van dat je dit verhaal met ons wil delen 

 

Waar mijn angst uit voort komt weet ik niet precies helemaal. Wat ik wel weet is dat toen mijn vader op jonge leeftijd (50) uit ons leven is gerukt (acute hartstilstand), ik anders in het leven ben komen te staan. Ik was toen een jaar of 23. Ben de begin periode doorgekomen met veel van die pammetjes en heel veel paniekaanvallen. Mijn moeder was zo kapot ervan (logisch) dat ik vond dat ik er voor haar moest zijn. Mijn eigen verdriet heb ik ver weggestopt want ik moest sterk zijn om er voor mijn moeder te zijn. Zij was net als mij (wat ik niet liet blijken) erg bang en we sliepen de 1e tijd samen in bed van angst. Het was een paar dagen voor de kerst dus een hele rotperiode. Dacht alleen maar dat ik bij elke handeling die ik deed dat ik zo dood kon vallen.

Of het daar nu van komt dat ik zo angstig bij bepaalde situaties ben ik weet het niet. 

 

Ik laat me ook niet kisten net als jij ?en we gaan ervoor. Ik wil dit en kan dit en ik ben sterker dan de angst 

 

Bedankt voor je lieve woorden...

 

Lieve gr Eef...

 

 

Je hebt ook al van alles voor je kiezen gekregen @e.e.f. . 

Ja een hartstilstand is zeer zeker een traumatische ervaring .. 

Ik kan me wel enigszins inleven in wat je dan voelt, mijn pa kreeg er ook 1 maar was op dat moment net in het ziekenhuis dus had geluk ..

 

Dat gevoel dat jij dan sterk moet zijn ja ..

De pammetjes zouden in zo’n situatie je redding moeten zijn dan, maar dat pakte dus niet zo uit, vreselijk dat je dan ook nog van die paniek aanvallen krijgt ..

 

Dat kan best de reden zijn van je paniekaanvallen nu ja, ik kan me er wel wat bij voorstellen ..

 

Het is erg krachtig van je dat je dan toch je dromen waarmaakt en een ingreep niet uit de weg gaat ..

 

En dan zeggen ze dat de vrouw het “zwakkere” geslacht is ..

Wij zijn allemaal stuk voor stuk stoere powervrouwen hier ..

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Sjuul zei:

 

Je hebt ook al van alles voor je kiezen gekregen @e.e.f. . 

Ja een hartstilstand is zeer zeker een traumatische ervaring .. 

Ik kan me wel enigszins inleven in wat je dan voelt, mijn pa kreeg er ook 1 maar was op dat moment net in het ziekenhuis dus had geluk ..

 

Dat gevoel dat jij dan sterk moet zijn ja ..

De pammetjes zouden in zo’n situatie je redding moeten zijn dan, maar dat pakte dus niet zo uit, vreselijk dat je dan ook nog van die paniek aanvallen krijgt ..

 

Dat kan best de reden zijn van je paniekaanvallen nu ja, ik kan me er wel wat bij voorstellen ..

 

Het is erg krachtig van je dat je dan toch je dromen waarmaakt en een ingreep niet uit de weg gaat ..

 

En dan zeggen ze dat de vrouw het “zwakkere” geslacht is ..

Wij zijn allemaal stuk voor stuk stoere powervrouwen hier ..

 

 

Ach ja zo heeft ieder zijn rugzak he...

 

Waar een wil is is een weg zeggen ze toch...

 

Zonder onze "zwak" geslacht zijn de mannen toch niets ;)... 

Wij zijn idd stoere powervrouwen ?

 

Fijn weekend

Lieve gr Eef...

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 

Ach ja zo heeft ieder zijn rugzak he...

 

Waar een wil is is een weg zeggen ze toch...

 

Zonder onze "zwak" geslacht zijn de mannen toch niets ... 

Wij zijn idd stoere powervrouwen ?

 

Fijn weekend

Lieve gr Eef...

 

Fijne paasdagen Eef ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh @e.e.f., wat moet dat een heftige periode zijn geweest voor jullie. Kan idd wel zo zijn dat je paniek daarvandaan komt. Heftig hoor. Daarom vind ik het super dapper dat jullie toch gewoon cosmetische operaties aan durven te gaan. Wat een bikkels zijn jullie, @e.e.f. en @Sjuul. Heb echt respect voor jullie. 

 

Veel liefs, Jaydee

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jaydee zei:

Goh @e.e.f., wat moet dat een heftige periode zijn geweest voor jullie. Kan idd wel zo zijn dat je paniek daarvandaan komt. Heftig hoor. Daarom vind ik het super dapper dat jullie toch gewoon cosmetische operaties aan durven te gaan. Wat een bikkels zijn jullie, @e.e.f. en @Sjuul. Heb echt respect voor jullie. 

 

Veel liefs, Jaydee

 

Dank je!!! :35:

 

Gelukkig slijt het maar helen doet het nooit ...

 

Voor mij mocht het zover zijn. Wat duurt een week dan lang zeg hahaha. Een week is normaal zo weer voorbij...

Mijn wenkbrauwen zijn er i.i.g. klaar voor. Laatste behandeling gehad dus zijn weer mooi vol :13:

 

Lieve gr Eef...

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal

 

Ik heb het achter de rug pfffffff Wat ben ik blij dat ik het aangegaan heb, je moet niet vragen hoe maaaar het is gelukkig achter de rug. Yeahhhhhh :tatice_04:

 De ingreep zelf stelt eigenlijks niets voor maar waar ik dus bang voor was DE PANIEK. Die kwam dus ook ff om de hoek kijken. De voorbereidingen duurde langer dan de hele ingreep zelf en dan duurt het wachten, voor ze begonnen, voor mij veel te lang. De verdoving heb ik helemaal niets van gevoelt. Het dichtschroeien van de bloedvaatjes gaf een vieze geur en heb ik wel wat gevoelt maar verder helemaal niets. 

Halverwege het eerste oog voelde ik de paniek al opkomen. Ik hoopte maar dat ie niet zou doorzetten dus daar heb ik tegen gevochten door steeds te denken van ik ben sterker dan jou. Mijn mond was kurkdroog, mijn lichaam voelde als verlamt en mijn hart heeft overuren gemaakt. Ik moest mijn ogen open doen dacht ik dan gaat het gevoel wel weg maar kon mijn ogen natuurlijk niet open doen. Ik zat in een cirkeltje en dacht ik moet hieruit komen anders gaat het niet goedkomen. Dit is zo vermoeiend en zo een erg gevoel. Op een gegeven moment heb ik het aangegeven en door een paar x diep inademen en uitblazen hebben ze me iets gerust kunnen stellen. Het eerste oog zat erop. Ik wist nu wat me te wachten stond dat luchte me wat op. De paniek zakte gelukkig weg. Jeetje zeg wat was dit erg maaaaaaaaar ik heb gewonnen van de paniek. Hij is gelukkig niet tot hyperventilatie uitgebroken. Ik zal jullie zeggen dat ik helemaal niet meer weet waar we het allemaal over gehad hebben. Het enige wat ik uitkom brengen was ja, nee of uhum...Einelijk was alles klaar en mocht ik gaan zitten. Ik begon te trillen als een rietje en de tranen sprongen in mijn ogen. De ontlading en blijdschap.  Zooooo blij dat ik het toch ff heb gedaan :)

De assistent heeft me uitgelegd dat er in de verdoving ook aderaline zit waardoor je ook een verhoogde hartslag en droge mond krijgt dus dat ging mooi dubbel op bij mij. Ben zo blij dat ze me dat na de ingreep heeft vertelt en niet ervoor...

Vandaag goed koelen en hopelijk kom ik de nacht wat door. Ik moet namelijk nu weer op mijn rug slapen.(2wk) Net als met de bv. Dat zal nog wel ff een dingetje worden maja ik weet waar ik het voor doe :125:

 

Ga nu gauw weer koelen...

 

Lieve gr Eef...

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Wowwww, je hebt die opzettende paniekaanval dus letterlijk overwonnen ?? Dus eigenlijk ben je dubbel zo krachtig.

En de ingreep En een paniekaanval voorkomen, een extra reden om trots te zijn dus .. 

 

Nu lekker weer tot jezelf komen en opknappen en herstellen dan ben je voor de zomer weer helemaal het vrouwtje!

 

Beterschap en rust lekker uit ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @e.e.f.
Wat goed dat je het achter de rug hebt en dat je de paniek de baas bleef!! Dat voelt vast ook wel als een echte overwinning, want ik weet hoe enorm lastig dat is.

Ik ben echt blij voor je dat je het gedaan hebt en dat je straks jaren plezier hebt van deze ingreep!!
Lekker koelen, even rustig aan, en straks genieten van je mooie oogjes :) 

Een goed herstel gewenst!!

Liefs, BB

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en dat jij jouw paniekaanval onder controle heb weten te houden! Zal idd niet makkelijk zijn geweest! Ik voor je duimen dat jij een (ondanks het rug slapen, niet fijn) goede nachtrust mag hebben en op naar een goed herstel! :116:

 

Liefs.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul @best_boobie @Doe ik het of niet? @Mtvo Bedankt voor jullie lieve berichtjes :35:

 

Heb een slechte nacht achter de rug. Slapen op mijn rug en met mijn hoofd iets omhoog valt tegen maja dat was met mijn bv ook zo. Het is gelukkig maar voor tijdelijk he en ik weet waar ik het voor doe. ;) 

Heb gelukkig geen pijn. Tot nu toe ben ik alleen wat rood om mijn ogen en voel wat trekken door de pleistertjes...

 

Ik vergat nog in mijn verslagje te schrijven IK HEB OOGLEDEN :13: Yeahhhhhh!!!!

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, e.e.f. zei:

@Sjuul @best_boobie @Doe ik het of niet? @Mtvo Bedankt voor jullie lieve berichtjes 

 

Heb een slechte nacht achter de rug. Slapen op mijn rug en met mijn hoofd iets omhoog valt tegen maja dat was met mijn bv ook zo. Het is gelukkig maar voor tijdelijk he en ik weet waar ik het voor doe.  

Heb gelukkig geen pijn. Tot nu toe ben ik alleen wat rood om mijn ogen en voel wat trekken door de pleistertjes...

 

Ik vergat nog in mijn verslagje te schrijven IK HEB OOGLEDEN  Yeahhhhhh!!!!

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

 

 

 

Yeah, jij hebt oogleden!!! ? :43:

 

Het is voor een goed doel, maar dat rug slapen is idd een dingetje... Fijn om te horen dat je (tot nog toe) geen pijn hebt gehad, m.u.v. wat ongemak. Hoop dat het gauw wat beter zal gaan en dat je v.a. vandaag elke nacht iets beter beter zal kunnen slapen!

 

Liefs

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Mtvo zei:

 

 

Yeah, jij hebt oogleden!!! ? :43:

 

Het is voor een goed doel, maar dat rug slapen is idd een dingetje... Fijn om te horen dat je (tot nog toe) geen pijn hebt gehad, m.u.v. wat ongemak. Hoop dat het gauw wat beter zal gaan en dat je v.a. vandaag elke nacht iets beter beter zal kunnen slapen!

 

Liefs

 

 

Dank je voor je lieve reactie!!!

Ik heb gisteren een telefoontje gehad van de nazorg, om te horen hoe het nu met me gaat. Ik vertelde haar dat ik dat slapen op mijn rug nogal een dingetje vond. Ik mocht van haar wel op mijn zij slapen als ik mijn masker maar gebruik en wel hoog met mijn hoofd lig, dan kan het volgens haar geen kwaad. Yeahhhhh :43: Ik heb afgelopen nacht dus lekker op mijn zij liggen te slapen en heb dan ook geslapen als een ?...

 

Lieve gr Eef...

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎-‎5‎-‎2019 om 12:39, e.e.f. zei:

 

Dank je voor je lieve reactie!!!

Ik heb gisteren een telefoontje gehad van de nazorg, om te horen hoe het nu met me gaat. Ik vertelde haar dat ik dat slapen op mijn rug nogal een dingetje vond. Ik mocht van haar wel op mijn zij slapen als ik mijn masker maar gebruik en wel hoog met mijn hoofd lig, dan kan het volgens haar geen kwaad. Yeahhhhh :43: Ik heb afgelopen nacht dus lekker op mijn zij liggen te slapen en heb dan ook geslapen als een ?...

 

Lieve gr Eef...

 

Dat rug slapen is echt verschrikkelijk als je geen rug-slaper bent! Dus heel fijn dat jij de 2e dag al op je zij mocht slapen en dat je toen heerlijk hebt kunnen slapen! :D Je bent nu 1/2 week verder, hoe gaat het nu met je? Hoop dat alles een beetje voorspoedig gaat! 

 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal

 

Vanochtend zijn de pleisters en hechtingen verwijderd. Het ziet er rustig uit. Op 1 plekje van mijn rechter oog is voor de zekerheid nog een klein hechtpleistertje geplakt die ik er dinsdag mag afhalen. En vanaf volgende week vrijdag mag ik beginnen de littekens te masseren en litteken creme  smeren mits er geen korstjes meer zitten. Deze week nog ff rustig aan doen en nog niet in mijn ogen wrijven. Ooooh en dat wil ik zo graag ff doen ? maar neeeee afblijven...

 Ben zoooooo blij dat ik dit heb ondergaan :43: 

Ik heb oogleden en een wereld is voor mij opengegaan :125:

 

Lieve gr Eef...

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.