Ga naar inhoud

bovenooglidcorrectie


e.e.f.

Aanbevolen berichten

Hoi Eef,

 

Wat volgens mij zeker belangrijk is zijn de voor en na foto’s omdat het op verschillende manieren gedaan kan worden ..

 

Ga je bij de chirurg of laat je het op een andere manier doen?

 

Spannend, ik kom meelezen.

 

Liefs Sjuul xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sjuul

 

Bedankt voor je berichtje en je advies!!!

Ik ben naar de huisarts geweest omdat ik veel last/klachten heb van hangende oogleden en heb wat gele vlekken (vetophoping ) rondom de ogen. Hij heeft me doorgestuurd naar een plastisch chirurg in het ziekenhuis. Ik hoopte dat ik in aanmerking zou komen voor ziekenfondsvergoeding. Zo als verwacht kom ik niet in aanmerking. De regels hiervoor zijn extreem streng en de klachten tellen niet mee ☹️. Ik kan nu wel in het ziekenhuis geholpen worden en dan de kosten voor eigen rekening. De prijs is dan bijna €1000,00. Erg prijzig!!! De kliniek, waar ik ook mijn borstvergroting heb laten doen, is ruim €300,00 goedkoper. 

Heb daar voor volgende week dinsdag een afspraak staan...

 

En wat die gele vlekken betreft die kan mijn huisarts ook weg halen maar hij wilde eerst ff de plastisch chirurg afwachten. 

 

Ik vind het ook heel spannend ?...

Ik zie er enorm tegenop dat ik mijn beide ogen dicht moet houden en er gebeurt van alles om heen. (controledreef?!?!? ?)

 

Lieve gr Eef...

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Ik vind het ook heel spannend ?...

Ik zie er enorm tegenop dat ik mijn beide ogen dicht moet houden en er gebeurt van alles om heen. (controledreef?!?!? ?)

 

 

 

Hey meid

Ik heb twee jaar geleden een ooglidcorrectie aan beide kanten laten doen en geloof me, je gaat echt wel je ogen dicht houden :45: 
Je gaat daar echt niet met open ogen liggen... Ik ben zelf ook nogal van het controle in eigen handen houden, maar dit kan echt niet zelf :P 
Ik kreeg voordat ze begonnen een kalmeringstabletje (maar 5 mg, dus stelt niet veel voor, maar toch.. ) Alleen al het idee dat ik dat gehad had, stelde me wat gerust. Zweethandjes had ik alsnog, en hyper was ik pas na de ingreep.. (omg ja.... ik was écht hyper, want ja, ik had het overleefd :lol: )

Maar even zonder gekheid.. Wat kun je vragen....
Eigenlijk valt er niet veel te vragen, alleen is het wel belangrijk om te weten hoe het resultaat bij jou kan worden.. Ik had, om een beter resultaat te krijgen, ook eigenlijk een wenkbrauwlift moeten laten doen, maar de pc raadde me dat af en ik was het zelf ook niet van plan.. Ik merk nu wel dat daar bij mij wel een heel verschil in resultaat gezeten zou hebben. Ik had verwacht dat ik meer ooglid vrij zou hebben na de ingreep... In het begin was dat ook zo, want ik leek wel iemand uit Korea, maar het uiteindelijke resultaat was minder dan verwacht eigenlijk.
Dit was echter wel iets dat de pc me dus van te voren verteld had.

Ik vond de prik wel ff gevoelig, maar de ingreep zelf was goed te doen.. 
Heb ook eigenlijk haast geen pijn gehad naderhand.. Ik denk dat ik twee paracetamolletjes gehad heb dezelfde dag, en dat was het...

Oh ja, wat je wel moet vragen is hoe lang je geen make up mag dragen.. het opbrengen is het probleem niet, maar het eraf halen :P 
Verder misschien goed om te weten of ze het lijmen, of dat ze het met een draad dichtmaken en wanneer die draad er dan uit moet... Bij mij was het gelijmd, en op zich was dat wel echt fijn. Normaal is de lijm binnen een week of 2 verdwenen (bij mij duurde het 5 weken voordat het laatste restje eraf viel en je mag er NIET aan pulken)

Maar over de ingreep zelf hoef je je niet druk te maken.. Of je blauw en/of gezwollen wordt of niet, dat ligt ook maar net eraan.. Ik werd best tamelijk blauw en mijn gezicht zwol nogal op, later kreeg ik gele wangen (want het zakt) en ik zag er echt uit als een Chinees :45: Dus houd daar wel even rekening mee.... (ivm werk en sociale contacten :P
Als je mazzel hebt, zoals een meid die ik ken, dan wordt het maar weinig blauw en bijna niet dik. 
Na een week zag dat er trouwens bij mij weer stukken beter uit....

Verder weet ik even niet wat je zou moeten vragen, of zou moeten weten... Ik kan je alleen maar veel succes wensen.. En zeker als je veel last hebt van je ogen, dan moet je het zeker laten doen....

 

Liefs, BB

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prijsverschil ?.

Ik heb anderhalf jaar geleden een plexr II behandeling laten doen en nog een herhaal behandeling, kosten in totaal 750 euro, downtime 3 weken in totaal ..

Niet blauw maar zeer gezwollen ogen en ruim anderhalve week korsten op de oogleden, de behandeling was pijnlijk en ik zou het dus niet meer doen als ik het nog eens moest doen omdat het resultaat niet zo veelbelovend is als dat ze zeggen ..

Met botox hou ik het resultaat in stand, ik laat de wenkbrauwen dus regelmatig behandelen en wil in de toekomst ook een ingreep bij de chirurg laten doen ..

 

De prijzen variëren hier nogal en uiteraard wil ik 100% zekerheid dat ik het resultaat krijg wat ik wil bereiken .. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Sjuul zei:

Wat een prijsverschil ?.

Ik heb anderhalf jaar geleden een plexr II behandeling laten doen en nog een herhaal behandeling, kosten in totaal 750 euro, downtime 3 weken in totaal ..

Niet blauw maar zeer gezwollen ogen en ruim anderhalve week korsten op de oogleden, de behandeling was pijnlijk en ik zou het dus niet meer doen als ik het nog eens moest doen omdat het resultaat niet zo veelbelovend is als dat ze zeggen ..

Met botox hou ik het resultaat in stand, ik laat de wenkbrauwen dus regelmatig behandelen en wil in de toekomst ook een ingreep bij de chirurg laten doen ..

 

De prijzen variëren hier nogal en uiteraard wil ik 100% zekerheid dat ik het resultaat krijg wat ik wil bereiken .. 

 

Hoi Sjuul,

 

Ik ken die behandeling niet maar zo te horen is deze geen optie!!! 

Het kost je dus nog meer geld doordat je met botox het in stand moet houden. Om de hoeveel tijd moet je botox laten inspuiten dan? 

Ik begrijp uit je verhaal dat je in de toekomst aan een oogligcorrectie zit te denken of begrijp ik het niet goed ?

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi Sjuul,

 

Ik ken die behandeling niet maar zo te horen is deze geen optie!!! 

Het kost je dus nog meer geld doordat je met botox het in stand moet houden. Om de hoeveel tijd moet je botox laten inspuiten dan? 

Ik begrijp uit je verhaal dat je in de toekomst aan een oogligcorrectie zit te denken of begrijp ik het niet goed ?

 

Lieve gr Eef...

 

Jazeker wil ik in de toekomst een ooglidcorrectie.

Ik ga 2 a 3 keer per jaar voor botox, het werkt wel steeds langer dat scheelt maar ik wil dat uiteraard niet nog 10 jaar doen want voor dat geld kan ik mijn wenkbrauwen meteen mee laten liften . 

 

Als ik iets storend vind is het een vermoeide blik als ik in de spiegel kijk.

 

Die plexr II is ook een beetje te positief op de markt geprezen , eerst spraken ze over een definitief resultaat, toen werd het een jaar of 5 maar na anderhalf jaar merk ik toch nu al een verslapping van de huid ..

 

De cosmetisch arts ziet het niet zo en haalt er steeds mijn voor foto bij, maar ik ben het toch niet met hem eens en zeker niet als de botox is uitgewerkt ..

Ik heb volgende maand ook een afspraak bij een andere cosmetisch arts om eens te kijken wat die voor me kan betekenen en om de botox nog eens te herhalen, de vorige keer heeft die niet echt goed gepakt dus ik ben er ook niet 100% tevreden over en heb dit aangegeven waarna de behandeling herhaald is maar ook nu is het niet optimaal dus ik laat m even uitwerken en kijk een deur verder ..

 

Dus we gaan er nog een keertje voor in de toekomst, ik weet wel nog niet waar en wanneer, maar daar ben ik gauw genoeg achter ..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sjuul zei:

 

Jazeker wil ik in de toekomst een ooglidcorrectie.

Ik ga 2 a 3 keer per jaar voor botox, het werkt wel steeds langer dat scheelt maar ik wil dat uiteraard niet nog 10 jaar doen want voor dat geld kan ik mijn wenkbrauwen meteen mee laten liften . 

 

Als ik iets storend vind is het een vermoeide blik als ik in de spiegel kijk.

 

Die plexr II is ook een beetje te positief op de markt geprezen , eerst spraken ze over een definitief resultaat, toen werd het een jaar of 5 maar na anderhalf jaar merk ik toch nu al een verslapping van de huid ..

 

De cosmetisch arts ziet het niet zo en haalt er steeds mijn voor foto bij, maar ik ben het toch niet met hem eens en zeker niet als de botox is uitgewerkt ..

Ik heb volgende maand ook een afspraak bij een andere cosmetisch arts om eens te kijken wat die voor me kan betekenen en om de botox nog eens te herhalen, de vorige keer heeft die niet echt goed gepakt dus ik ben er ook niet 100% tevreden over en heb dit aangegeven waarna de behandeling herhaald is maar ook nu is het niet optimaal dus ik laat m even uitwerken en kijk een deur verder ..

 

Dus we gaan er nog een keertje voor in de toekomst, ik weet wel nog niet waar en wanneer, maar daar ben ik gauw genoeg achter ..

 

 

Je hebt gelijk dat je dan voor een ooglidcorrectie. Dit is zo ook niks lijkt mij...

 Ik herken dat van die vermoeide blik. Wordt mij ook vaak gevraagd of ik moe ben ☹️. Ja ik wordt daar dus moe van...

 

Ik wens je succes met het zoeken naar een goeie arts :35:

Laat je het dan ff weten???

 

Lieve gr Eef...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2019 om 19:31, e.e.f. zei:

Hoi allemaal

 

Dinsdag 16 april heb ik een intake gesprek voor een bovenooglidcorrectie.

Kan iemand mij vertellen waar ik allemaal om moet denken/vragen?

Alvast bedankt!!!

 

Lieve gr Eef...

Wat spannend! Bij mij wordt het van de zomer 6 jaar geleden dat ik een ooglidcorrectie heb laten doen en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Je ziet er daarna gewoon tien jaar jonger uit met een veel frissere blik. En ik vond de operatie echt reuze meevallen. Ben daarna lekker verwend door mijn man, die de hele dag zakjes diepvrieserwten voor me klaarmaakte om op mijn ogen te leggen om te koelen. Daardoor heb ik ook helemaal geen last gehad van zwelling of blauwe plekken. Na een week ging ik alweer naar een feestje en niemand die zag dat ik geopereerd was. Ze vonden wel dat ik er opvallend goed uitzag..... of ik misschien op vakantie geweest was :152:.

Ik heb het laten doen bij A-klinieken in Huis ter Heide. Heeft me €800,- gekost en ben er zeer tevreden over. Zou het zo weer over doen. 

Good luck volgende week, meis. 

 

 ? , Jaydee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, best_boobie zei:

een vermoeide blik... 
Is dat een blik met staalmoeheid?

(ja ja hij is heeeeeel flauw.. maarja…. it's I he, BB :P

 

Was t dan geen vermoeid blik ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 

Je hebt gelijk dat je dan voor een ooglidcorrectie. Dit is zo ook niks lijkt mij...

 Ik herken dat van die vermoeide blik. Wordt mij ook vaak gevraagd of ik moe ben ☹️. Ja ik wordt daar dus moe van...

 

Ik wens je succes met het zoeken naar een goeie arts :35:

Laat je het dan ff weten???

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

Ik zag bij faceland doen ze het al vanaf 365,.=

Maar ik moet eens even goed zoeken en vergelijken .. De prijs is immers niet alles bepalend, de kwaliteit moet goed zijn ..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, best_boobie zei:

een vermoeide blik... 
Is dat een blik met staalmoeheid?

(ja ja hij is heeeeeel flauw.. maarja…. it's I he, BB :P

 

 Hahaha 1 met een DUBBELE staalmoeheid :46:

 

(ik kan het hebben hoor ;))

 

xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Jaydee zei:

Wat spannend! Bij mij wordt het van de zomer 6 jaar geleden dat ik een ooglidcorrectie heb laten doen en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Je ziet er daarna gewoon tien jaar jonger uit met een veel frissere blik. En ik vond de operatie echt reuze meevallen. Ben daarna lekker verwend door mijn man, die de hele dag zakjes diepvrieserwten voor me klaarmaakte om op mijn ogen te leggen om te koelen. Daardoor heb ik ook helemaal geen last gehad van zwelling of blauwe plekken. Na een week ging ik alweer naar een feestje en niemand die zag dat ik geopereerd was. Ze vonden wel dat ik er opvallend goed uitzag..... of ik misschien op vakantie geweest was :152:.

Ik heb het laten doen bij A-klinieken in Huis ter Heide. Heeft me €800,- gekost en ben er zeer tevreden over. Zou het zo weer over doen. 

Good luck volgende week, meis. 

 

 ? , Jaydee

 

Hoi meid

 

Wat leuk dat je reageert!!! 

Jahaaa heeeeel spannend!!! Ik hoop dat het mij ook 100% gaat meevallen. Er is nog geeneens een datum bekend en zie er nu al tegenop... ?

 

Ik ga het ook laten doen bij de A-klinieken in Groningen. Het kost nu €600,-. 

 

Bedankt voor je berichtje en zal er aan terug denken als het zover is :)

 

Hoe gaat het nu met jou???

 

Lieve gr Eef... :53:

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Sjuul zei:

 

Ik zag bij faceland doen ze het al vanaf 365,.=

Maar ik moet eens even goed zoeken en vergelijken .. De prijs is immers niet alles bepalend, de kwaliteit moet goed zijn ..

 

Denk dat je ff moet gaan uitzoeken of dat voor 1 of beide ogen is. Het is niet altijd de prijs die ze geven voor beide ogen ;) 

Vind kwaliteit ook erg belangrijk hoor. Goedkoop is vaak duurkoop he.

 

Lieve gr Eef...

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, e.e.f. zei:

 

Denk dat je ff moet gaan uitzoeken of dat voor 1 of beide ogen is. Het is niet altijd de prijs die ze geven voor beide ogen ;) 

Vind kwaliteit ook erg belangrijk hoor. Goedkoop is vaak duurkoop he.

 

Lieve gr Eef...

 

Het was voor 2 ogen maar de voor en na foto’s vond ik niet zo opwindend ?

Buiten dat waren er nog een heleboel opties zoals ooglift extra en zo wat wel een hoop vragen bij me opriep .. 

Je kon een assistent of een pc kiezen die de operatie doet en uiteraard is de pc duurder, niet echt een concept wat vertrouwen inboezemt vond ik ..

 

Gewoon even doorsparen dus en dan ga ik maar fijn naar de mij bekende mooi kliniek ..

Ik heb nogal wat mensen in mijn omgeving die dat ook hebben laten doen, die kan ik ook nog altijd vragen ..

 

Zo eens in de gym vragen of er geen speciale trainingen zijn voor bovenoogleden misschien ?

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:

 

Het was voor 2 ogen maar de voor en na foto’s vond ik niet zo opwindend ?

Buiten dat waren er nog een heleboel opties zoals ooglift extra en zo wat wel een hoop vragen bij me opriep .. 

Je kon een assistent of een pc kiezen die de operatie doet en uiteraard is de pc duurder, niet echt een concept wat vertrouwen inboezemt vond ik ..

 

Gewoon even doorsparen dus en dan ga ik maar fijn naar de mij bekende mooi kliniek ..

Ik heb nogal wat mensen in mijn omgeving die dat ook hebben laten doen, die kan ik ook nog altijd vragen ..

 

Zo eens in de gym vragen of er geen speciale trainingen zijn voor bovenoogleden misschien ?

 

 

Dat klinkt idd niet vertrouwend... 

Groot gelijk dat je naar je vertrouwde kliniek gaat, dan maar ff door sparen ?

 

Gewichtjes aan de wenkbrauwen??? ?

 

Lieve gr Eef...

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 6,5 jaar geleden een boven ooglid correctie ondergaan. Op 37 jarige leeftijd. Ondertussen de 44 aangetikt en wat ben ik er blij mee dat ik het heb laten doen. Ik vond het totaal geen pijn doen en de herstel periode reuze meevallen. Op de jeuk na? Ik heb regelmatig gekoeld en ben niet blauw geworden. Wel had ik veel last van vocht, maar dat trekt weer weg. 

Mocht het ooit weer nodig zijn, dan zal ik geen seconde twijfelen en zal ik er fluitend naar toe gaan. En geloof me, ik ben echt een type die bloed nerveus is van te voren. Zoals de eerste keer. ?? 

Het mooiste compliment wat ik heb gekregen was toentertijd van mijn dochter van toen 11...:” Mama, je bent veel minder boos!” ??

Mijn blik is opener en vriendelijker geworden. En het is leuk om met make-up bezig te zijn. Hiervoor zag je het gewoonweg niet zitten? Voor mijn leeftijd toen had ik erge hangende oogleden. Van beide ouders mee gekregen. Die hangen bij hun tot op hun knieën ? Maar moeders durft dus niet? Vaders is een ander verhaal. 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi meid

 

Wat leuk dat je reageert!!! 

Jahaaa heeeeel spannend!!! Ik hoop dat het mij ook 100% gaat meevallen. Er is nog geeneens een datum bekend en zie er nu al tegenop... ?

 

Ik ga het ook laten doen bij de A-klinieken in Groningen. Het kost nu €600,-. 

 

Bedankt voor je berichtje en zal er aan terug denken als het zover is :)

 

Hoe gaat het nu met jou???

 

Lieve gr Eef... :53:

 

Nee joh, daar hoef je helemaal niet tegenop te zien. Dat valt echt reuze mee hoor. En je knapt er geweldig van op. En bij A-klinieken ben je in goede handen. 

 

Met mij gaat het niet zo jofel. Erg last van mijn gewrichten en mijn rug vanwege de ernstige artrose overal. Aanstaande donderdag staat er een zenuwblokkade gepland voor mijn onderrug. Ik ben nooit bang voor operaties of ingrepen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dit wel heel erg spannend vind. Vooral omdat één kennis van ons er een klapvoet aan over heeft gehouden en een andere kennis heeft er een doof, tintelend gevoel in haar been aan overgehouden. Maar ja..... verstand op 0 en gaan met die banaan, want zo kan het ook niet verder. Komt vast wel goed. 

 

Jij succes bij je consult, hè meis. We horen graag van je hoe het is afgelopen. 

 

Dikke knuffel van mij. :53:

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.