Ga naar inhoud

bovenooglidcorrectie


e.e.f.

Aanbevolen berichten

Hoi @e.e.f.,

 

Sorry, maar ben door omstandigheden ff niet online geweest, dus ik heb helemaal je operatie gemist. Maar ik heb het net terug gelezen en wat goed dat je geen paniekaanval hebt gekregen. Je bent een bikkel, meis. Trots op jou!!! En wat zul je opgelucht zijn dat het lekker achter de rug is. Je zult er jaren plezier van hebben.

Wat vervelend dat je twee weken op je rug moet slapen. Vooral als je dat niet gewend bent. Succes ermee, meis. 

Ik ben zelf vanochtend gebeld door het ziekenhuis, dat ik maandag geopereerd ga worden aan mijn schouder. De ingreep zelf, daar zie ik niet zo tegenop, maar het herstel erna......pfffffff. Moet zes weken in een shoulder immobiliser:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zie er zo tegenop; ik ben ook hartstikke rechts en ik word uiteraard geopereerd aan mijn rechterschouder. Ik kan dan ook zes weken niet liggend slapen, maar moet dus half zittend slapen.....pffffff. En ik kan bijna niks met links....dus dat wordt zes weken flink afzien. En dan na zes weken begint de revalidatie, die uiteindelijk wel tot een jaar kan duren. En wat ik ook erg jammer vind, is dat ik mijn plek op de vaste groep, waar ik werk, vanwege mijn gezondheid op heb moeten zeggen. Ik ga na mijn herstel de flex in. Zo jammer. Maar ja....niet zeuren; er zijn altijd ergere dingen. 

Maar ben iig blij dat het met jouw ogen zo goed gaat. Heel fijn voor je, meis. Geniet ervan. 

 

Dikke knuffel van mij. :53:

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jaydee

 

Ik neem jou niets kwalijk hoor. Ik weet dat je niet altijd in de positie bent om te reageren hoor. Je hebt het al druk met jezelf, dat snap ik heel goed ;)

 

Bedankt voor je lieve woorden :blush:. Stiekem ben ik ook erg trots op me zelf dat ik dit heb ondergaan.

Ik mag ondertussen voorzichtig op mij zij slapen. pffff een hele opluchting. Nu nog ff een weekje met mijn hoofd wat hoger liggen en dan mag ik weer enkel op mijn eigen kussen liggen dus dat overleven we ook wel :D

 

Och meid toch wat moet jij allemaal wel niet doorstaan. Loop ik hier wat te mekkeren over het slapen wat moet jij de komende weken wel niet. Maja beter nu zo snel dan heb je dit i.i.g. gehad en hopende dat het daarna  een stuk makkelijker voor je gaat worden. Kon ik maar iets voor je doen!!! 

Dat slapen wordt idd nog wel een dingetje. Denk dat het ff wennen is om alles met links te doen. Ik vind het echt zo erg voor je ook nu je je werk niet meer kan doen omdat je gezondheid je in de weg staat. tjonge tjonge zeg wat is het leven toch oneerlijk verdeeld :30:

Ene jij mag nu echt wel klagen en zeuren hoor. Jezelf niet weg cijferen meid!!! Dit is niet niets he...en dat wat je al achter de rug hebt.

Meid ik wens je heel veel sterkte voor maandag en als je kunt typen laat je ff weten hoe het gegaan is???

 

(je mag bij mij altijd je gal ff spugen hoor :))

 

Nogmaals heel veel sterkte meid ?

 

Lieve gr Eef...:53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @e.e.f.,

 

Nou, ik blijf het super dapper vinden dat je ondanks je angst toch hebt doorgezet. Ben trots op je :53:.

 

En lief dat ik altijd mijn ei bij je kwijt kan. Je bent een toppertje.

 

Maar ik wil ook niet al te negatief overkomen hoor. Ik ga er gewoon weer voor en ga ervanuit dat deze operatie me op den duur weer wat minder pijn oplevert. Komt vast wel goed. 

En ik denk dat mijn heupen en knieën ook een keer aan de beurt zullen komen en daarna ben ik weer als nieuw en kan ik misschien ook wel weer op een vaste groep gaan werken. Voor nu is het gewoon allemaal even niet anders. We nemen het gewoon zoals het komt. En genieten verder van de dingen in het leven die wel leuk zijn; mijn dochter is inmiddels bijna 27 weken zwanger, dus dat schiet ook op. Is straks lekker de operatie achter de rug en kan ik mijn nieuwe kleindochter heerlijk vasthouden en knuffelen. 

 

Zodra het lukt laat ik je weten hoe het verlopen is, oké?

 

Voor nu een fijn weekend gewenst. 

 

Veel liefs, Jaydee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @e.e.f.. Het is achter de rug.

Alles is goed. Kan alleen niet goed typen,  dus ik laat het ff hierbij. 

 

Xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jaydee zei:

Dankjewel @e.e.f.. Het is achter de rug.

Alles is goed. Kan alleen niet goed typen,  dus ik laat het ff hierbij. 

 

Xxx

 

 

@Jaydee Fijn en bedankt dat je ff wat van je laat horen meid. 

Ben blij voor je dat je het achter de rug hebt en dat het goed is gegaan. Doe lekker rustig en hoor wel van je als je er aan toe hebt. Heel veel sterkte de komende tijd met het genezen revalideren. Gaat komen!!! ???

 

Lieve gr Eef... ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Was benieuwd hoe het nu met je gaat, dus bij deze, hoe gaat het nu met je? ;) Hoop dat alles een beetje voorspoedig verloopt en dat jij blij bent met het resultaat! 

 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Mtvo zei:

Hoi,

 

Was benieuwd hoe het nu met je gaat, dus bij deze, hoe gaat het nu met je? Hoop dat alles een beetje voorspoedig verloopt en dat jij blij bent met het resultaat! 

 

Liefs

 

 

Hoi @Mtvo

 

Lief dat je er naar vraagt :35:!!!

Genezing gaat super snel. Elke dag ziet het er beter uit. Ik had met hechtingen verwijderen nog een klein pleistertje boven mijn rechteroog gekregen. Dat heeft ze uit voorzorg gedaan en die mocht ik eigenlijk vandaag pas verwijderen maar heb hem er gisteren al afgehaald. D'r zat een hoekje van de pleistertjes precies in de vouw van mijn ooglid dus dat was best irritant. Het zag er rustig uit dus dan maar een dag eerder :6:

Korstjes zijn zo goed als weg. Vrijdag mag ik de littekens voorzichtig masseren en littekencreme smeren. Yeahhhhh dan eindelijk ff voorzichtig in mijn ogen wrijven :43:Kan niet wachten!!!

Ben zo blij dat ik dit ben ondergaan (na jaren uitstel voor de angst :3:

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je er zo blij mee bent, @e.e.f.. Ben eigenlijk wel benieuwd. Pb-tje met een fotootje van alleen je ogen???

 

Dikke knuffel, Jaydee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jaydee zei:

Fijn dat je er zo blij mee bent, @e.e.f.. Ben eigenlijk wel benieuwd. Pb-tje met een fotootje van alleen je ogen???

 

Dikke knuffel, Jaydee

 

 

Was ff uitvogelen maar heb als het goed is je nu een pb-tje gestuurd met foto's?

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sjuul zei:

Eefjeeeeeeh?

Hoe is het met de oogjes?

Ben je inmiddels al weer helemaal happy?

 

?

 

Suultjeeeee....

 

Lief van je dat je om me denkt :38:

Het gaat heel goed met de genezing!!! Wil alleen heel graag ff lekker in mijn ogen wrijven maar mag nog niet :23:

Als alle korstjes weg zijn mag ik eindelijk vrijdag voorzichtig masseren en littekencreme smeren Yeahhhh

Ben inmiddels weer happy hoor meid. Achteraf denk ik wat stelde het eigenlijks nou voor maja angst voor angst kan je nu een keer niet ff uitgummen he...

 

Hoe gaat het met jou? Heb je al besloten om wel ooglidcorrectie te ondergaan?

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 

Was ff uitvogelen maar heb als het goed is je nu een pb-tje gestuurd met foto's?

 

Lieve gr Eef...

Jaaaaaaaaaaaa,  klopt. Ik heb je een berichtje terug gestuurd. Heel mooi geworden hoor. :35:

Geniet er maar lekker van. Dat heb je wel verdiend na het tonen van zoveel moed om je angst te overwinnen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Suultjeeeee....

 

Lief van je dat je om me denkt 

Het gaat heel goed met de genezing!!! Wil alleen heel graag ff lekker in mijn ogen wrijven maar mag nog niet 

Als alle korstjes weg zijn mag ik eindelijk vrijdag voorzichtig masseren en littekencreme smeren Yeahhhh

Ben inmiddels weer happy hoor meid. Achteraf denk ik wat stelde het eigenlijks nou voor maja angst voor angst kan je nu een keer niet ff uitgummen he...

 

Hoe gaat het met jou? Heb je al besloten om wel ooglidcorrectie te ondergaan?

 

Lieve gr Eef...

 

 

Goede morgennn,

 

Ja angst voor angst, ik ken m en je kunt m niet zomaar uitgummen nee ..

Zo gauw er een middeltje op de markt komt daarvoor ben ik een van de eersten die dat uitprobeert ?.

 

Jazeker wil ik een ooglidcorrectie in het najaar. De afgelopen weken ben ik mijn oogjes heel secuur gaan bekijken vanuit verschillende hoeken en ja ik wil dat echt wel.

 

Hier in Limburg liggen de grote klinieken echter niet dus het is nog even zoeken waar ik dat wil gaan doen en ook waar de ervaringen goed zijn.

 

De kliniek waar ik mijn borsten vandaan heb doet het ook, maar die staat met stip bovenaan als het om de prijs gaat.

Heb nog iets met hun te bespreken dus ik ga eens eerst even kijken hoe ze dat aanpakken alvorens ik besluit om daar heen te gaan.

 

Het is dus nog even een speld in een hooiberg dus maar ik kom er wel uit. Voordat 2020 begint wil ik graag een frisse blik rondlopen ?

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Sjuul zei:

 

 

Goede morgennn,

 

Ja angst voor angst, ik ken m en je kunt m niet zomaar uitgummen nee ..

Zo gauw er een middeltje op de markt komt daarvoor ben ik een van de eersten die dat uitprobeert ?.

 

Jazeker wil ik een ooglidcorrectie in het najaar. De afgelopen weken ben ik mijn oogjes heel secuur gaan bekijken vanuit verschillende hoeken en ja ik wil dat echt wel.

 

Hier in Limburg liggen de grote klinieken echter niet dus het is nog even zoeken waar ik dat wil gaan doen en ook waar de ervaringen goed zijn.

 

De kliniek waar ik mijn borsten vandaan heb doet het ook, maar die staat met stip bovenaan als het om de prijs gaat.

Heb nog iets met hun te bespreken dus ik ga eens eerst even kijken hoe ze dat aanpakken alvorens ik besluit om daar heen te gaan.

 

Het is dus nog even een speld in een hooiberg dus maar ik kom er wel uit. Voordat 2020 begint wil ik graag een frisse blik rondlopen ?

 

 

 

Hoi Sjuul

 

Dan wil ik dat middeltje ook !!! :4: Zou zeer makkelijk zijn bij sommige situaties. Geen angst meer in de tandartsstoel enzo. Lijkt me heerlijk!!!

 

Dan heb je nog ff tijd om uit te zoeken waar je het laat doen. Misschien kan je wat regelen bij die kliniek waar je je borsten hebt gekocht. (gekocht :45: alsof we over een pakje boter praten)

Succes met het zoeken en gesprek met de kliniek :35:

 

Lieve gr Eef...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Jaydee zei:

Jaaaaaaaaaaaa,  klopt. Ik heb je een berichtje terug gestuurd. Heel mooi geworden hoor. 

Geniet er maar lekker van. Dat heb je wel verdiend na het tonen van zoveel moed om je angst te overwinnen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

 

 

 

Dank je meid :11:

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-5-2019 om 13:20, e.e.f. zei:

 

Hoi Sjuul

 

Dan wil ik dat middeltje ook !!!  Zou zeer makkelijk zijn bij sommige situaties. Geen angst meer in de tandartsstoel enzo. Lijkt me heerlijk!!!

 

Dan heb je nog ff tijd om uit te zoeken waar je het laat doen. Misschien kan je wat regelen bij die kliniek waar je je borsten hebt gekocht. (gekocht :45: alsof we over een pakje boter praten)

Succes met het zoeken en gesprek met de kliniek 

 

Lieve gr Eef...

 

 

Ohw ja, de tandartsstoel, dat was ook altijd zo’n horror.

Niet te verdoven en dan toch even dat gaatje vullen, alsof ze op een blote zenuw zitten te rammen met die boor.

 

En dan zo gauw als ik een stap buiten de deur zette verdoofd van kaak tot kruin omdat ze dan toch maar een hogere dosering zetten want je ligt zo verkrampt in die stoel ..

 

Ik zie het gewoon voor me en voel het, autsj ? 

 

Straks heb ik een gesprek met Dr. Sawor, ik ben dus een van de vrouwen die de biocell Natrelle heeft en ik wil eens even weten wat mijn opties zijn in deze want ik ben er toch niet helemaal happy mee.

 

Zijn ze bereid mee te gaan en ze te vervangen voor een “goedgekeurd” exemplaar? Of moet ik de komende jaren elk jaar een controle echo gaan inplannen?

 

Ik ben wel nuchter maar hoop toch dat ik geregeld krijg dat ze ze vervangen ..

Hoe ze daar mee omgaan zegt veel over hoe ze met problemen en onverwachte situaties dealen, zijn ze goed voor mij dan ben ik ook goed voor hun en betaal de hoofdprijs voor mijn oogleden, laten ze me zo zitten, dan ga ik ergens anders heen want als het dan mis gaat heb ik waarschijnlijk ook dan geen poot voor op te staan ..

 

Komt tijd, komt raad zullen we maar zeggen .. Even afwachten ..

 

?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2019 om 13:36, Sjuul zei:

 

Ohw ja, de tandartsstoel, dat was ook altijd zo’n horror.

Niet te verdoven en dan toch even dat gaatje vullen, alsof ze op een blote zenuw zitten te rammen met die boor.

 

En dan zo gauw als ik een stap buiten de deur zette verdoofd van kaak tot kruin omdat ze dan toch maar een hogere dosering zetten want je ligt zo verkrampt in die stoel ..

 

Ik zie het gewoon voor me en voel het, autsj ? 

 

Straks heb ik een gesprek met Dr. Sawor, ik ben dus een van de vrouwen die de biocell Natrelle heeft en ik wil eens even weten wat mijn opties zijn in deze want ik ben er toch niet helemaal happy mee.

 

Zijn ze bereid mee te gaan en ze te vervangen voor een “goedgekeurd” exemplaar? Of moet ik de komende jaren elk jaar een controle echo gaan inplannen?

 

Ik ben wel nuchter maar hoop toch dat ik geregeld krijg dat ze ze vervangen ..

Hoe ze daar mee omgaan zegt veel over hoe ze met problemen en onverwachte situaties dealen, zijn ze goed voor mij dan ben ik ook goed voor hun en betaal de hoofdprijs voor mijn oogleden, laten ze me zo zitten, dan ga ik ergens anders heen want als het dan mis gaat heb ik waarschijnlijk ook dan geen poot voor op te staan ..

 

Komt tijd, komt raad zullen we maar zeggen .. Even afwachten ..

 

?

 

Hoi Sjuul

 

Ja de tandarts een ramp!!! Er is me een tijdje gelden een stukje van een kies afgebroken eruuggg!!! Ik moet nog steeds voor een afspraak bellen maar heb niet de durf. Eind juni staat er controle afspraak bij de tandarts en mondhygieniste en denk dan ik moet dan toch dus laat het maar ff wachten tot die tijd. Erg toch. Alleen al het idee dat je zo machteloos in die stoel ligt. En wel zo dat je aan de andere kant er bijna vanaf glijd ? En dan kan je alleen nog maar door je neus ademen, hartslag 200, ademen gaat steeds zwaarder en dan begint de ellende van opkomende paniek. ohhhhhh ik haat dit gevoel zo he. Er zou echt een pilletje ofzo voor uitgevonden moeten worden dan zou dit soort dingen mij veel makkelijker afgaan. 

 

Wat een vervelende situatie zeg. Ik hoop voor je dat ze ze gaan vervangen zonder dat ze er moeilijk over doen meid. 

Heel veel s6 met het gesprek ?

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Vanaf vrijdag mocht ik beginnen met masseren en smeren maar er zaten nog wat kleine korstjes op dus beter maar ff uitstellen. Zondag waren ze zo goed dan weg dus ben vanaf gisteren begonnen met masseren en smeren. Alleen weet ik niet heel goed hoe ik dat masseren moet doen. In de brief staat 15 min. per oog met voorzichtig wrijvende beweging vanuit de binnenzijde (neuskant) naar de buitenzijde bewegen. Ik begrijp hieruit dat ik ik 1 streep van mijn neuskant naar de buitenkant moet wrijven of bedoelen zou met ronddraaiende beweging??? ? Wat zijn jullie ervaring hierin??? Tips zijn van harte welkom en bedankt alvast :35:

Verder gaat het prima!!! Als ik gewoon vooruit kijk dan zie je der helemaal niets van...

Zo happy dat ik dit doorgepakt :)  Alleen nog ff een dingetje om nu mijn gezicht wat meer te gaan ontspannen. Maar gaat goedkomen...

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Eef,

 

Eerst even je vraag, een drupje littekencreme op de vingertop van je ringvinger en dan heel voorzichtig (want de huid van je oogleden is heel dun en gevoelig) met zachte ronde bewegingen de creme inmasseren.

Als je twijfelt probeer je het gewoon even op je hand uit.

Het hoeft niet lang, net zoals je oogcreme aanbrengt maar dan op het litteken. Zachtjes met je vingertop kloppen is ook een goed alternatief, het is om te voorkomen dat het litteken hard wordt en gaat trekken.

 

Her gesprek met mijn arts is goed gegaan, hij heeft me gerust kunnen stellen en verzekerd dat hij van goede wil is maar kan niet wat ik zou willen.

Ik heb er in elk geval vertrouwen en een goed gevoel aan over gehouden dat scheelt.

Toch even oriënteren verder voordat ik een afspraak inplan maar het gaat vast goed komen.

 

Liefs Sjuul ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Sjuul zei:

Hallo Eef,

 

Eerst even je vraag, een drupje littekencreme op de vingertop van je ringvinger en dan heel voorzichtig (want de huid van je oogleden is heel dun en gevoelig) met zachte ronde bewegingen de creme inmasseren.

Als je twijfelt probeer je het gewoon even op je hand uit.

Het hoeft niet lang, net zoals je oogcreme aanbrengt maar dan op het litteken. Zachtjes met je vingertop kloppen is ook een goed alternatief, het is om te voorkomen dat het litteken hard wordt en gaat trekken.

 

Her gesprek met mijn arts is goed gegaan, hij heeft me gerust kunnen stellen en verzekerd dat hij van goede wil is maar kan niet wat ik zou willen.

Ik heb er in elk geval vertrouwen en een goed gevoel aan over gehouden dat scheelt.

Toch even oriënteren verder voordat ik een afspraak inplan maar het gaat vast goed komen.

 

Liefs Sjuul ?

 

Hoi Sjuul,

 

Bedankt voor de tip!!! :35: Zal het vanmiddag direct uitproberen...

 

Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en er een goed gevoel aan over gehouden. Je hebt nog ff de tijd  om je oriënteren dat scheelt ook weer. Hopelijk vind je wat je zoekt. Succes met het oriënteren meid!!!

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week donderdag heb ik een afspraak bij een arts die ook in de beauty salon hier in de buurt injectables doet, het schijnt een goed arts te zijn, geen idee hoe hij heet maar ik ga eens op consult kijken wat de mogelijkheden zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat en dat je bent begonnen met het masseren! Kan mij goed indenken dat het erg fijn moet zijn om een lichte wrijving toe te passen (rond)om het geholpen gebied. :) Ben je er nog steeds happy mee? Voor nu welterusten.

 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2019 om 19:37, Sjuul zei:

Volgende week donderdag heb ik een afspraak bij een arts die ook in de beauty salon hier in de buurt injectables doet, het schijnt een goed arts te zijn, geen idee hoe hij heet maar ik ga eens op consult kijken wat de mogelijkheden zijn.

 

Hoi Sjuul,

 

Wat fijn dat je me op de hoogte houdt :35:

Ik hoop voor je dat je fijn gesprek zult hebben donderdag.

Laat je het ff weten hoe het is gegaan?

 

Alvast s6 voor donderdag

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2019 om 23:23, Mtvo zei:

Hoi,

 

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat en dat je bent begonnen met het masseren! Kan mij goed indenken dat het erg fijn moet zijn om een lichte wrijving toe te passen (rond)om het geholpen gebied. Ben je er nog steeds happy mee? Voor nu welterusten.

 

Liefs

 

 

Hoi Mtvo

 

Bedankt voor je interesse :35:

 

Ik ben nog steeds happy!!! Dat masseren is een dingetje. Na een paar x licht te hebben gewreven begint de huid eromheen erg te irriteren en wordt wat rood. Ik heb nu besloten om 2x heel lichtjes en kort te masseren met de crème en verder mooi met rust laten. De littekens zien er heel goed uit en ze voelen niet hard dus helemaal prima zo!!!

Hoe gaat het me jou???

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.