Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

Hey prutseke, veel sterkte ivm je hondje en ook heeeeel veeeeel succes morgen voor je bvk! Hoop dat je nog een goeie nacht moogt hebben en je verkoudheid morgen onder controle is! Zet hem op! :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey iedereen,

Kwam nog eens vlieg piepen, ga me dan klaarmaken,

mijn schoonzus komt tegen 9u20 om mij om dan tegen 11u in het ziekenhuis te zijn.

Eens alles achter de rug is , en ik kan , plaats ik hier zovlug mogelijk een verslagje.

Nogmaals dank voor alle steunende berichtjes die ik krijg of kreeg.

Het doet me veel deugd.

Ben niet nerveus nu , mijn hoesten is al wat verminderd. dat is ook al iets he

Nu tot zodra ik kan he

dadadadadada

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keiveel succes voor vandaag en ik hoop snel van u te horen als u uw nieuwe aanwinsten hebt :145:

Alles komt goed en ik duim voor je :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes prutseke !!!!

Ik had ook een beetje en verkoudheid, heb paar dagen voor de operatie siroop met codeine gedronken, dan was het iets beter. Na de operatie was mijn verkoudheid weg, enkel mijn keel voelde een beetje ruw aan. Maar dat was echt wel het minste ;-)

We denken aan je !!!!!!!!!!!!!!!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames ,

ik ben nog niet lang thuis hier dan ook een overzichtje van Gisteren.

Ik moest me zoals ik al eerder zei , me aanmelden om 11u maar werd pas maar ingeschreven om 13u20 dus dit was zeer lang wachten in die wachtzaal. Het was niet te doen.

Nu eenmaal mijn kamer toegewezen kon ik niet op de laptop, geen internet verbinding.die waren allen in gebruik.

Nu veel tijd had ik al niet meer hoor dan, ze kwamen nog eens bloed prikken, een Ecg genomen om te zien of dit alles inorde was.

en dan om 14u15 lag ik al in de voorbereidingskamer.

de Anesthesiet kwam om me, de pc heeft afgetekend en tegen dat het 14u45 lag ik op de ok tafel. nog een paar grapjes van de pc en de anesthesiet en ik mocht naar dromenland.

Na verloop van tijd hoorde ik mijn naam roepen maar wist nog niet hoelaat het was.Eens op de uitslaapkamer hoorde ik dat het 18u37 was. Nu daar nog de tijd om wakker te worden zonder pijn eigenlijk ,ik voelde dat er aan was gewerkt maar geen pijn.

Dan om 20u mocht ik naar mijn kamer terug. Ben nu en dan nog in slaapgevallen maar kon ook tv kijken. Nu rond 22u30 kreeg ik een nieuwe pijnstiller en een half glaasje om te drinken. Om 23u45 mocht ik eigenlijk een yorgurtje eten maar heb maar iets minder dan de helft gegeten kon niet meer.

om 5u25 vanmorgen zijn ze dan de pijnstiller en serum komen wegnemen. Moest het niet meer hebben omdat ik toch geen pijn had zeiden ze. Moest het zijn dat ik pijn kreeg kon ik een andere pijnstiller krijgen.

Vamiddag dan toch wat soep en lunch gegeten maar ook nog niet veel eigenlijk.

Daarna zijn de Drains verwijderd geweest. Links geen pijn Rechts heb ik het goed gevoeld.

nu dan kreeg ik iets voor de pijn, mijn huispak aangedaan. en ik mocht naar huis. nu bij thuiskomst heb ik wel eerst een uurtje nu nog geslapen voor ik het nu aan jullie laat weten.

1ding ik SUPER TEVREDEN ECHT WAAR!!!!!!!!!!

oja, links 130gr verwijderd, rechts 400gr .

En nu nog weinig pijn eigenlijk. maar zal op tijd mijn pijnstiller nemen de eerst dagen. Vrijdag opnieuw naar de pc. voor controle

groetjes.

van een super content prutseke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super gefeliciteerd, wel stom dat je zolang moest wachten maar het uiteindelijke resultaat is wat telt en dat zijn je nieuwe :1boobs: ...rust lekker uit en laat u vooral verwennen door manlief en kinderen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, wat jammer dat je zo lang moest wachten! Heerlijk dat je nieuwe borsten zo mooi zijn!

Hoe is het nu met je verkoudheid? Moet je nog hoesten?

Lekker rustig doen hoor! Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer van het wachten maar nu is het gebeurd en je bent lekker thuis. Ik heb ook weinig tot geen pijn en voel me goed nog een beetje duf van de narcose maar goed dat gaat wel over.

Bij mij hebben links 590 en rechts 620 weg gehaald. Maar ik ben super blij en jij ook en daar gaat het om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaa Prutseke, je bent weer lekker thuis!

Wat vervelend dat je zo lang moest wachten, en er laat moest zijn ook. Ik moet maandag al om 8 uur in de kliniek zijn, lekker op tijd.

Maar voor jou zit het er al op, echt zo fijn voor je!

Laat je maar lekker verwennen nu en goed uitrusten hoor!

We lezen wel weer hoe het met je gaat :)

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, wat jammer dat je zo lang moest wachten! Heerlijk dat je nieuwe borsten zo mooi zijn!

Hoe is het nu met je verkoudheid? Moet je nog hoesten?

Lekker rustig doen hoor! Liefs Suzan

Ja Dat wachten was jammer, zo werd ik er toen wel nerveus van, want ik had totaal geen zenuwen.

Toen ik in de recovery wakker werd gluurde ik al eens en zag mooi de stikkers maar geen druktape en al.

dus direckt mijn nieuwe aanwinst.

Had het wel enmens koud op de recovery maar daar kwam rap betering in.

Tot gisterenavond ging het goed met het hoesten. Dan kwam er weer een buitje op

is al veel beter maar zal wel beteren , als ik moet hoesten hou ik ze wel vast.

ook momenteel geen pijn niet meer en ben nu weer wat beter dan gisteren.

kan nu rechtop zitten . Maar denk nog niet te lang.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal ,

juist toch weer een pijnstiller genomen hoor.

K weet niet hoe het komt , maar ik voel zogoed die druk van mijn sportbh nu e,

is soms niet te doen.Durf hem zo niet openen of toch niet te lang.

zal zien hoe het evolueert he, Nu mijn pc zei dat ik altijd mag bellen van zodra ik denk

dat er iets niet goed is , maar denk dat het iet wat komt daar ik nu mijn maandstonden doorkomen.

dat kan soms ook meer druk in de borst geven he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg leuk om je verhaal te lezen....en fijn dat je nu al zo tevreden bent.....

Balen van het lange wachten idd, want dan is het zo ver en dan is dat wachten niet wat je hoopte...maar het was voor een goed doel moet je maar denken haha...

Echt super om te horen dat je nu al zo enthousiast bent.......nou meid, geniet van je nieuwe borsten....en je herstel....want met dit mooie weer! ....

liefs

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey deempje,

ja, dat wachten was iets , daar ik zo had van , zeg ik zit hier wel al lang te wachten eer ik mocht binnen komen.

en dan nog zolang wachten eer ik me mocht inschrijven.

Nu eens op de kamer ging alles wel snel hoor.

heel snel zelfs, zo ik in een mum van tijd in de ok was.

ben idd. zeer enthousiast en dit 2d na, maar het is leuk, soms nog wat rust nu en dan , dat is nodig

nu doe ik nog niets dan enkel eens op mijn computer te zitten wel lang kan ik nog niet een 30 min en dan moet ik ook weer rusten.

oja, had 80E zal nu 80b worden en wel een kleine b gevraagd en zoals ik zie zal het wel dit zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

80E naar 80B ....wow spannend als je dadelijk een mooie nieuwe bh gaat kopen.

Ik heb nu 80F en wil een c-cup...maar hij zei ja ik het zal een c/d worden...zeg nou die D staat me niet zo aan haha....maar het moet wel in verhouding blijven met je lichaam zei hij en dat is ook zo...hij zei ik kan geen cup garanderen maar uit de ervaring weet hij wel dat het een grote C kleine D gaat worden....maar denk zelf dat een C wel moet lukken....ben nu al weer wat afgevallen en mijn borsten zijn wat slapper daardoor zeg maar...maar zal vast mooi worden.

Maar jij hebt het al achter de rug in ieder geval...ben benieuwd hoe het herstel gaat verlopen. Tis altijd wel fijn om te lezen hoe andere alles ervaren. Ik werk als secretaresse en denk dat ik de 4e week wel weer kan gaan werken....al dan niet wat korter per dag dus bij 5 uur ipv 8 maar mss vergis ik me wel of kan ik zelfs de 3e week al aan de slag.

Idd wel fijn dat je na het wachten ook bijna gelijk door kan.

Ik moet er om 12.30 uur zijn maar weet nog niet wanneer ik dan aan de beurt ben...of dat snel is of niet..maar goed ..moet nog een paar weken wachten haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Bij mij zei hij ook eerst ze een grote B ,Kleine c maar toen hij aftekende zei ik ook van

als je kan mag het best van mij een kleine b zijn, toen zei hij ik doe mijn best.

En zoals ik kan zien is het wel een kleine b , ben zeer tevreden.

Nu en dan nog wat rust want heel lang kan ik nog niet rechtop zitten moet op tijd nog eens

in mijn zetel wat slapen.

nu ja, is nog maar 2d he.

hou u nog verder op de hoogte. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.