Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

HAha je hebt gelijk..gelukkig kan k wel wat Belgisch...mr nog nie alles :145: ..hehe k woon dichtbij de grens :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh dat zal k zekerz doen..waar woon jij in belgie trouwens..is dat een verschillende dialect dan braschaat enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is zeker een verschillend dialect dan Braschaat.

Ikzelf woon in west- vlaanderen; tussen de verschillende steden hier is er al een verschillend dialect , van mij is het Tielt, maar Roeselare kan al woorden anders zeggen zoals ook aan de zee, daar Oostende , zeebrugge, de haan, de panne, iedere gemeente heeft een ander dialect, het lijkt soms wel wat op mekaar maar toch.

Zo heb je dan ook Oost-vlaanderen, Antwerpen, Namen, Brussel, luik....

Dit zijn al verschillend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol verwarrend lijkt me dat :blush::155: ....hier in nederland hebben we dat ook maar veel minder..tis meer een accent dat je hoort enzo :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prutseke

En gaat het nog goed met de zenuwen ik heb ze nog redelijk onder controle. Ik hoop dat het allemaal zo gaat als met dolfijn super zou dat zijn.

Ik moet er om 9 uur zijn en als jij vrijdag daar moet zijn ben ik alweer thuis en heb alles achter de rug raar is dat zeg......

Ik moet mijn tas nog pakken bedankt voor de tips over een waterflesje en zo ik zal het zeker meenemen.

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed eigenlijk met de zenuwen, ja mijn tas moet ik ook nog pakken hoor.

ja, jij zal al weten hoe of wat eer ik binnen moet , maar ja, mss. zal ik dan ook je verslagje zaterdag morgen in

het ziekenhuis kunnen lezen ofwel thuis he .

daar ik ook rond de middag normaal naar huis mag.

Graag gedaan voor de tips he,iedereen hier helpt mekander he .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Alweer een dagje minder te gaan...

Lukt het nog met de zenuwen? Probeer te relaxen, en gewoon in je dagelijkse routine bezig blijven... dan gaat de dag nog het snelst voorbij :D

Lieve groetjes

Dolfijn

Ja ze de zenuwen zijn nu nog onder controle, had ook een drukke voormiddag.

mijn broer moest op controle naar het ziekenhuis en daar hij nog niet mocht rijden heb ik hem gebracht.

zo de voormiddag weg is zonder ik het weet.

Vind wel dat die dagen nu wel zeer rap gaan. bij al die andere dat ik moest aftellen.

Liefs.

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen is ook hier om elkaar te helpen en met elkaar me te leven.. :145: dat vind k zo geweldig aan deze forum..

Vergeet geen labello ofzo voor de droge lipjes ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deshi, Alvast dank ,

het is nu nog 3 nachtjes

Het begint nu wel te korten,1 probleem ik voel nu ook dat ik

een verkoudheid zal hebben. Hopelijk komt dit nu niet in het gedrang .

Want ik zou niet graag willen dat het ervoor word uitgesteld.

dat zou nu ook niet leuk zijn,

Dus vlug een koortswerend en pijnstillend , en ook ontsteking werend nemen ,

zo nog vandaag en nog 2d en dan hopen dat het hoesten ook niet veel meer is ,

want het zou na mijn bvk wel pijnlijk zijn waarschijnlijk.

Veel Liefs

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy,

Wat naar dat je verkouden bent!

Veel drinken en veel slapen!!!!!!!!

laat je lekker verwennen en zorg dat je optijd beter bent voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou neem lekker veel vitamine C, sinasappels en een lekker stevige kippesoep voor de komende dagen knap je wel van op denk k...komt denk maybe door al die temperatuursverschillen in de laatste 2 weken..

is ut vandaag stervenskoud en morgen weer lekker weer... :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En stoppen met "kuisen"!!!!!!

Je hebt rust nodig, beter worden zodat alles door kan gaan is belangrijker dan strijken!

Niet dan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Suzan en Yc_angel,

Ja idd. zou beter wat meer rusten, maar ja, het is wel zoals je zegt hoor Angel,

komt door die temp. verschillen en ook zijn hier de zonen ziek geweest dus ja,

eens het in huis hangt , kan iedereen ziek worden he.

grt;

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Prutseke

Nog 2 daagjes...

Je BVK wordt niet uitgesteld voor verkoudheid hoor. Je kan beter wel vermelden bij je inschrijving in het ziekenhuis dat je flink verkouden bent. Ik denk dat het vooral voor de anesthesist belangrijk is dat hij weet of je luchtwegen vrij zijn of belemmerd zitten. Voor de rest geen zorgen maken!!! En zoals de gouden tip van Suzan: stop maar met kuisen :D als ik zo al je berichtjes lees, moet je huisje al flink aan het blinken zijn :D :D :D

Neem maar flink je rust nu, en wie weet voel je je straks al direct veel beter. Het wordt vandaag een zalig lenteweertje, dus geniet ervan!!!

Verzorg je goed!

Veel liefs

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.