Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

ja,als ik dit allemaal lees, vond ik het ook rap maar moet zijn dat het kan of mag he, zo dat mijn pc het zei tegen me zaterdag morgen

dat de knoopjes geknipt gingen worden.

Auto rijden is alles wat ik doe , en eens op mijn computer meer doe ik nog niet.

Mijn armen zijn niet stijf , geen last van.

Mijn zij gaat nu en dan maar niet altijd.

links 130gr Rechts 400gr.

Ik ben zeer benieuwd naar morgen,

echt waar.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

hey Prutteske,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!! hoe gaat het..? lukt het een beetje met de pijn..? ik las dat je op8 april je bvk hebt gehad. welke cup maat had je en welke heb je nu..?

laat je goed verwennen en doe het lekker rustig aan!!

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Silvia,

Dank u , ja, met de pijn lukt het hoor, heb eigenlijk geen nie meer .

ik had een E-cup en nu een B cup.

Ben vandaag dan ook voor het eerst op controle geweest en de pc vertelde me dat alles prima is

De knoopjes zijn afgeknipt , en nieuwe tape erop.

nu tot de 27ste . dan opnieuw op controle.

Maar heb wel het gsm nr van pc gekregen voor geval als er iets is .

Daar ze nu in verlof gaan van 18 april tot de 25ste.

zo mag ik hem altijd opbellen.

Ja, je weet eigenlijk nooit he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja he, vind dat wel goed dat ik zijn gsm nr heb gekregen.

Ben daar zeker zeer tevreden over.

en hij was weer zeer lief vanmorgen. Het is zo een goed gevoel als ik bij hem kom .

Hij zei me ook , zal je niet langer ambeteren dan nodig is .

met een zeer zacht gevoel ontsmet opnieuw en nieuwe tape's

Is zalig om naar hem te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das idd zeer fijn. Ik ben ook heel tevreden tot nu toe over de gesprekken die ik gehad heb. Het moet niet overkomen van zo weer 3000 euro verdient...(ja noem maar wat haha)....maar dat hij echt je van je probleem af wil helpen en je idd een goed gevoel wil geven.

Hopelijk heb je zijn nummer niet nodig maar tis toch fijn.

En goede reclame voor hem, niet waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede service.

fijn dat je geen pijn hebt. ik daarin tegen.. pfff wor helemaal gek van die pijn. heb ook een aantal complicaties gehad )kanje lezen in mijn topic). maar jullie hebben snel een controle ik ben 2 weken geleden geopereerd, en ik heb vanmiddag pas mijn eerste controle.

heb jij trouwens ook last van die knoopjes..?

Liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij worden woensdag de knoopjes eruit gehaald en dan mag ik misschien ook weer autorijden en fietsen.

En prutseke ik heb ook geen pijn alleen een gek gevoel ik kan sinds vanmorgen een beetje op mijn zij liggen maar niet te lang.

Heb je dat ook dat wanneer je een eindje gelopen hebt dat je moe bent jeetje ik wel zal wel door de narcose nog komen ofzo.

Dat je al mag auto rijden is wel beter want dan ben je niet zo afhankelijk van iedereen en ook niet zo aan huis gekluisterd.

Maar goed ik klaag niet want het gaat hartstikke goed en het ziet er ook super mooi uit (vind mijn man ook gelukkig) hahaha

Groetjesss een nog steeds super gelukkige Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gevoel van moeheid komt omdat je lichaam energie ontrekt van alle andere lichaamsdelen om je nieuwe aanwinsten te genezen. Tis een grote klus voor je lichaam...de operatie ziet je lichaam als grote crisis/ramp...dus alle knappe sexy brandweermannetjes en doktertjes in je lichaam halen overal hun energie om je lichaam te genezen...het is tijdelijk en alles komt weer helemaal goed... :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar de vermoeidheid word wel steeds minder. vorige week sliep ik over dag nog. maar nu ga ik net na het eten even liggen. omdat ik dan echt moe ben.

maar als ik bijv smiddags heb gelopen ben ik daarna ook best wel moe. maar wat yc-angel al zegt. je lichaam is bezig met het herstellen van de wond. en alle extra inspanningen maakt je vermoeiend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goede service prutseke!! Zal je een goed gevoel geven dat hij altijd voor je klaar staat.

Ik slaap overdag niet meer.. Heb het ook niet zo vaak gedaan eigenlijk.

Wel ga ik in de avond vroeg naar mn kooitje, meestal lig ik voor half 10 er al in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben wel blij met die service.

Dacht dat ik al ging mogen bellen gisteren maar mijn schoonzus is verzorgende en zegt dat het zo erg niet zou zijn.

De pc heeft gisteren de knoopjes geknipt en verse tape op

maar in het midden ongeveer , in de borstplooi heeft het weer wat gebloed.

Denk dat het komt daar mijn bh erop drukte ; zal nu zien wat het heeft anders eens na huisarts gaan zeker.

Daar die ook wel al zou weten wat te doen.

We zullen zien.

Of zou het toch erger zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een 3 landen punt heeft het wat gebloed?

Het kan altijd een beetje bloeden nadat de knoopjes zijn verwijderd, klein beetje is niet erg, als het maar geen kopje vol is dan zal ik wel even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, het was niet zo erg,

ja, een beetje bloeden, nu met die tape erop stelpt dat dan ook wel weer he,

nu moest ik zien dat het nog bij begint te bloeden kan ik altijd bellen he,

Nu ze zijn wel in verlof volgende week , maar zou hem toch niet graag tijdens zijn verlof lastig vallen het is dan ook maar 1w he,

van 18 tot 25 april; en de 27ste moet ik terug , dus zal het nog zien he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het is wel fijn dat je ze wel kan bellen als er iets is. je belt ze liever niet. maar als het echt nodig is zal ik het gewoon doen.

is het bloeden nu gestopt.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het niet vertrouwd zou ik bellen, als hij dan zegt dat het geen kwaad kan ben je ook gerust gesteld en kijk je er toch weer anders tegenaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is mijn rechterborstplooi heel gevoelig sinds gisteren. Bloeden doet het niet zegt de verpleegkundige. De steristrips hangen er nog aan. Denk dat het het 3landenpunt is. Denk toch dat het zo noemt :)

Wat bedoelen jullie met de knoopjes? Verwijderen ze niet alle draadjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

knoopjes zitten aan het uiteinde. Als het goed is heb je oplosbare hechtingen. Die lossen vanzelf op en die hoeven niet verwijderd te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zou kunnen hoor dat het het 3 landenpunt is maar toch bloed nu een dan eens

maar niet zoveel ineens , een beetje, stopt dan weer, dan weer eens een beetje .

Het is toch bloeden he, en val niet graag iemand lastig in het weekend , daar ik eigenlijk maar

de 27ste april terug moet op controle. Vind het wel gelijk wat raar om op een zaterdagavond naar mijn pc te bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he hallo

Ik heb toch de stap gezet hoor en gebeld naar mijn pc .

Echt vriendelijk en goed gesprek.

Hij heeft me aangeraden de bebloedde plaatsen te lossen en verse tape op te doen, met ontsmettingszalf( iso-betadine)

Dus ben nu naar mijn schoonzus gegaan daar zij verzorgende is om dit te laten doen, morgen ook mijn schoonzus en

dan een thuisverpleegster. Zo er dan een zeker iemand is .Als zij ook vragen heeft of ander moet ze direckt naar Mijn Pc bellen

zo hij dan kan uitleggen eventueel wat nog te doen.

Ben blij dat ik een goed gesprek had, het is toch tenslotte voor hem ook Zaterdagavond he.

Grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.