Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

Ik hoop voor je dat je pc morgen meteen iets voor je kan doen.

Een nieuwe operatie is vast kosteloos, lijkt mij. Hier kan jij ook niet voor ....

Inderdaad een onstekking is ook een infectie.

Nogmaals sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meiden,

Hier nu een prutseke die zich wat minder zorgen maakt na het bezoek aan de pc.

Nu eerst zei ik nog eens tegen hem sorry voor het lastigvallen tijdens uw verlof.

Hij zei erop , dat is niets , daarom had je mijn mobile telefoonnummer he, zo je me kon bereiken.

Nu hij keek, en zag dat het goed was, alle ja, in mate he dan.

Nu een nieuwe operatie komt er niet . Het is niet echt een infectie ook , het heeft meer te maken

met de bloeddoorstroming zo het iets infecteerde maar niet erg.

Nu zodra de wonde volledig zuiver is kan hij met een lokale verdoving denk ik , want zal maar een halfuurtje duren

opnieuw gehecht worden.

Dat is zeker geen probleem , wel wil hij me nu wekelijks zien,

dus volgende afspraak is maandag namiddag.

zo hij het ook kan opvolgen.

Er ligt nu een silicone pleister op die dagelijks moet worden gespoeld en ook nog iso- betadine zalf ,

en een gaas erop zo dit beter de werking zal geven.

Wekelijks krijg ik dan van hem een nieuwe silicone pleister

HIj zei me ook laat de moed niet zakken he, je bent een sterke dame,

het is niet nodig de moed te laten zakken want alles kan prima opgelost worden.

Dus nu nieuwe moed en kan er weer tegen aan , ben wat opgelucht en gerustgesteld nu.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je een lieve PC zeg...wel fijn dat je niet opnieuw geopereerd hoeft te worden en dat het onder lokale verdoving kan. :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het mag wel gezegd worden hoor dat het een lieve is mijn pc.

Ik was zo nerveus he, nog meer , ja zelfs nu , of toen ik de 8ste binnen ging voor mijn bvk , toen had ik totaal geen zenuwen

en eens ik hem zag was het gedaan, geen zenuwen nie meer, geen stress, geen schrik, niets meer , alles was weg.

Ik vind dat hij zo een rust uitstraald, (denk ik ) da ik direckt op mijn gemak was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Prutseke wat fijn dat je niet opnieuw geopereerd hoeft te worden! Wat een opluchting zal dat zijn.

Het mag zeker gezegd worden dat je een hele lieve pc hebt! :35:

Heb je nog veel pijn aan je wond? Beterschap! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke,

Wat fijn dat het zo meegevallen is en dat alles goed komt. Wat een opluchting voor je!

Inderdaad wat een super lieve pc heb je :35:

Nu maar hopen dat je wond snel helemaal zuiver is.

Sterkte :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

echt ik blijf het zeggenm je hebt een vriendelijke pc. maar ook zeker fijn voor jou.

nou ik hoop dat de wond steeds beter word en dat er snel wat aan gedaan kan worden en dat het snel weer zuiver word.

komt allemaal goed! hou de moed er in meid!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig voor je dat je nu niet weer geopereerd hoeft te worden zeg en ik ben ook blij voor je dat je je pc zo kunt bellen voor alles.

Meid... nu maar snel hopen dat je wond snel weer zuiver is en dan komt het allemaal weer goed ik weet het zeker :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie meiden,

En nu allen hopen dat de wonde maandag bij de volgende controle zuiver is zo

er kan worden overgegaan om opnieuw te hechten,

Mijn herstel kan dan opnieuw starten he, van in het begin.

zo ipv 6w het wel 9w zal zijn eer alles klaar zal zijn, we zijn nu al

2w na mijn bvk dus ja, mag ik al 2w bijtellen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke..

Ik heb je fotos bekeken en het ziet er pijnlijk uit zeg.

Het tepelhof is ook niet helemaal rond of zie ik dat verkeerd..

Nu met de pleisters ziet het er weer mooi uit..

Vertrouw maar op je pc..volgens mij is het gewoon een top vent..

Echt waar.ik hoop dat die van mij ook zo meelevend is..

Succes met het herstel he??

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He goeieavond allen,

Met mij gaat het redelijk , gezien de omstandigheden!

Ik heb een goeie nacht achter de rug.Wel soms pijnlijke steken.

De verzorging vanmiddag deed deugd. :101:

Die verse tape en siliconepleisters eens vers erop. Maar met de verandering van het weer.

voel ik het wel hoor.

Het doed soms wel geen deugd.

Maar ik mag de moed niet opgeven en ik zal het niet doen.

Er was al veel vuil uitgekomen uit mijn open wonde vanmiddag , dus is het aan het beteren.

Morgen neem ik van de wonde's eens nieuwe foto's zo u zal zien dat er dan al veel wit weg is ervan.

en dat de wonde mooier begint uit te zien.

Het is te hopen als ik maandag naar de pc weer moet dat er een concrete datum is voor het opnieuw hechten.

:43: we heven de moed niet op en blijven hopen :43:

Ik laat mijn hoofd niet hangen, het moet en zal beteren en het komt allemaal wel goed, want mijn boobs mogen nu wel mooi worden nadat het opnieuw gehecht is .

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn Prutseke dat je wonden erop vooruit gaan!! Heel goede instelling van je om niet bij de pakken neer te gaan zitten. Misschien mag je maandag al wel gehecht worden. Hoe is de pijn? Is die nu ook minder?

:116: voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lianne,

De pijn is al wat beter, wel nu en dan de steken.

Misschien zoals het nu aan het beteren is zou er wel in de loop van volgende week mogen

opnieuw gehecht worden.

Er staan foto's op van vandaag die genomen zijn , zo je kan zien dat de wonde zuiverder word.

wel zie je de wonde die goed open is.

Maar met die silicone pleisters zie je wel dat de doorbloeding toch begint te beteren.

groetjes.

en we blijven positief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke,

Heb je foto's bekeken ziet er zeer pijnlijk uit!! Zie indd dat de wond mooi roze wordt.

Gaat je pc maandag bij je controle ook gelijk hechten? Sterkte meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Prutseke,

Wat een superlieve pc heb je! Ik heb de mijne niet eens meer gezien, alleen verpleging maar gelukkig was dat bij mij ook voldoende. Wat een nare wonden, heb je foto's even bekeken. Wel goed te horen dat het vooruit gaat en dat je niet opnieuw geopereerd hoeft te worden!

Pas goed op jezelf, rustig aan. Je lichaam doet het werk wel! Ik duim met je mee dat de wond snel schoon is zodat er weer hechtingen in kunnen!

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lianne, en Jelly,

Lianne, nee ik denk niet dat de pc gelijk zal hechten, Maar daar hij een prive kliniek heeft, zal denk ik dat hij kan zeggen vb

woensdag dat uur hier en dan zullen we hechten , denk ik , hij heeft niet gezegd van maandag zal ik hechten

Het enige dat hij zei is van wekelijks wil ik u nu zien tot de wonde zuiver is .

en dan kan ik opnieuw hechten, dus zal ik ook moeten afwachten tegen maandag.

Pijnlijk is het wel , maaar ook bij momenten eigenlijk , het is niet continu dat het pijn doet.

@jelly , ja, ik heb een zeer lieve pc. al zeg ikhet zelf, tijd maken voor telefoontjes en foto's via mail te bekijken tijdens zijn verlof

tijd maken voor een extra controle.

Ben blij met mijn keuze die ik in de tijd gemaakt heb.

Ja het zijn nare wonden he, en zeker als alles mooi geneest bij jullie kun je dat dan moeilijk voorstellen he, hoe het kan als je geen foto's ziet.

Nu ben al blij dat het zuiver word de wonden.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb naar je foto's gekeken, het ziet er mooier uit dan van de week, maar het lijkt mij wel pijnlijk. Ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt en dat de wonden zich mooi herstellen. Heb je de pc nog gevraagd waardoor je zo'n ontsteking kunt krijgen?

Groet,

Eefjeeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey prutsekek heb net je foto's bekeken en het ziet er op eerste gezicht gruwelijk uit maar de wonden zijn wel mooi schoon..ik hoop voor je dat je maandag goed nieuws krijgt en dat hij ze dan kan hechten :136::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ eefjeeven , ja je ziet mooi dat de wonde zuiver word he, en dat ze niet meer zo onstoken zit. Ben hier al blij om

@yc_angel; ja, als je het zo ziet is het idd. gruwelijk die wonde en zou ze kunnen afschrikken als je er naar kijkt voor je een bvk ondergaat of als je twijfelt om er een te doen.

Nu en langs de andere kant , weten we toch dat er complicatie's kunnen zijn, en met die foto's kan je zien hoe het kan zijn eens je een complicatie krijgt.

Weet dat het meeste is daar de doorbloeding niet volledig is gegaan en dan zo is beginnen onsteken.

Rechts was zo erg niet , maar nu moet ik zeggen met die silicone pleisters is het wit ook weg van de dode huid , waar geen bloed doorkwam , maar zou nu toch ook durven verder

opengaan.

Volledig afwachten he, nog 3d en dan mag ik weer naar de pc ,

Hopelijk krijg ik een datum om opnieuw te hechten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.