Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

Ja idd denk goed aan je rust. De pc zei al tegen mij dat je je na 1 week best goed voelt maar dat je ervoor moet hoeden dat je niet te veel gaat doen omdat de pijn erg mee zal gaan vallen zei hij.

Ik ben idd ook zo iemand van oh ik kan wel weer dit en dat maar dat moet je dus gewoon niet doen....ik ben wel heel benieuwd hoe ik ga slapen...ben een buikslaper dus ik denk dat ik kussens in mijn rug moet leggen....anders draai ik zo weer om haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

Ooh dat klinkt allemaal wel goed zeg! Rustig aan doen hoor, ik sprak laatst een kennis die heeft een hersteloperatie voor haar littekens moeten ondergaan, was ook te snel weer vanalles gaan doen!

Laat je maar lekker verwennen, dat ga ik ook proberen vanaf dinsdag.

Dag dag, als het goed is lees je snel hoe het mij is vergaan morgen!

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja operatie kamers zijn koud om bacteriën tegen te gaan, tel daar bij dat je er een aantal uur half naakt en onder narcose (kan je je temp niet regelen) ligt dan is het niet gek dat je daarna ligt te bibberen op de recovery!

Fijn dat je blij bent met het uitzicht ;) en dat je je al beter begint te voelen ondanks dat je weer een hoestbui had.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Fijn dat je operatie zo goed verlopen is, en dat alles goed met je gaat!!! En natuurlijk dat je tevreden bent over het resultaat!!!

Je ziet, het lange aftellen is eindelijk beloond... :D

Rust je maar goed uit en elke dag gaat het wel wat beter gaan.

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dames,

Het is goed gegaan vannacht, heb een tijdje op mijn zij kunnen slapen , wel met een kussen die gesteund was tegen me

en een ander in mijn rug.

Nu toen ik vanmorgen opstond en naar het toilet was geweest wilde ik mijn broek optrekken en het was gelijk of dat er iets scheurde

man dat deed pijn, en ook schrik.

Nog had ik geen blauwe plekken gezien en nu zou ik rechts naast mijn tepel eigenlijk een klein plekje hebben

Als ik eraan voel zijn ze precies ook al wat zachter! :145:

nu ik hou me sterk en redelijk veel rusten zo ik nu en dan maar eens achter mijn computer ga.

hou me nu wel aan de regelmenten hoor.Zou niet graag hebben dat er iets gebeurt.

groetjes en tot later :43:

ben wel nog altijd tevreden hoor kan ook niet laten met er naar te kijken.:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

Vandaag gelijk nog een betere dag,

zou zo nog wat moe kunnen zijn maar toch al wat beter.

Had gisteren gelijk de indruk dat mijn :1boobs: meer gezwollen waren 's avonds dan 's morgens , kan dat?

Nu het blauw zitten valt reuze mee.

De pijnen zijn ook aan het beteren. Zo ik eigenlijk geen meer moet nemen.

Ben al benieuwd om vrijdag naar de pc te gaan , wat de uitslag al zal zijn.

laat dan wel iets weten hoor.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prutseke

Dank je wel voor je berichtje bij mijn topic...heel erg lief

En heel erg bedankt voor je mening wat betreft het dwingen aan pap te denken

Ik moet je zeggen.vanmorgen werd ik wakker en ben ook gelijk op te staan.zonder eerst minuten lang te liggen denken en malen over pap..

Dat deed me goed..Ik ging veel rustiger de dag in.

Het komt wel weer goed..Voel eigenlijk gewoon een heel grote trots wat pap betreft.ben gewoon heel erg trots op hem dat hij alles doorstaan heeft zonder te mopperen..dat is zo keigoed geweest van hem..Pap je bent mijn voorbeeld en zal je NOOIT meer vergeten..

Prutseke .hoe gaat je herstel..volgens mij is het wel meegevallen he...Ik moet 2 nachten in het ziekenhuis blijven hebben ze me medegedeeld..Ach ja...komt wel goed..Heb daar een pc aan mijn ziekenhuisbedje...heel erg luxe..

Ik zal je blijven volgen...

succes meid..

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je ook al tevreden bent! :1boobs:

Jammer dat je nog lang moest wachten op je kamer.. Daar wordt je zo nerveus van!

As vrijdag je eerste controle? Kan je ze al zien of zitten ze nog strak in verband?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kan alles zien, er zit geen strak verband rond.

In de recovery kon ik al een kijkje nemen , hoe ze eruit zagen,

wel goed vind ik en ben zeer tevreden. Echt waar.

Gewoon 'Savonds meer gezwollen dan overdag, en dan voel ik het wel duwen zo tegen mijn sportbh.

Nu is wel denk ik daar ik mijn Maandstonden heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Die zwelling meer 's avonds als 's morgens/overdag is heel normaal hoor. En ook dat het heel hard duuwt tegen de sportbh...

Ik maakte de sportbh even los 's avonds en ging dan even liggen... zalig...

Nog even doorbijten, en ook van dit "kwaaltje" zal je spoedig verlost zijn :)

Tof dat alles naar wens verloopt... zo hoort het ook hé!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja , ik ben super blij,

nu en dan voel ik nog een steekje pijn zo.

Maar dat gaat dan ook weer over, ik adem dan eens diep in en uit .

En het helpt .Heb nu ook geen pijnstiller niet meer nodig momenteel.

KIjk enorm uit naar vrijdag de 1ste controle.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben de chirurgen jullie van tevoren bij de 1e consulten wel gezien....

Bij mij is er nl. alleen de 1e keer gekeken maar 2 jaar later toen ik dus weer kwam nadat ik was afgevallen niet meer.....eigenlijk is dat raar...of toch niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wel, maar je moet je afvragen voelde je veilig bij hem 2 jaar terug? Was hij alles wat je verwachten van een PC en heeft hij je goed geadviseerd? Als je je een beetje raar voelt dat hij je niet meer heeft gezien bel je op en maak je een afspraak zodat hij je ff geruststelt en je al je vragen mocht je die nog hebben bij hem kwijt kan.

xx :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou 2 jaar geleden had ik een andere. TOen zou ik Hawinkels krijgen en toen kreeg ik eerst een assistente.

Deze keer had ik hem wel en ik voel me zeker op mijn gemak bij hem. Heb mijn vragenlijstje al met hem doorgesproken en hij gaf aan dat als er nog iets was ik altijd kon bellen. Ik hoef niet per se langs te komen. Maar ik neem toch aan dat hij weet wat hij doet...en ja ze zijn natuurlijk zo ervaren. Die ziet al gelijk welke maat ik heb...hij zei ook dat ik gewoon te zware borsten heb haha. Net als die lingerie verkopers die zien ook gelijk wat je hebt hahaha.

Ik wil uberhaupt toch nog ff bellen omdat ik dacht dat ik een sleutelgatmethode kreeg maar volgens mij is het wel de ankermethode. Wil ik toch ff vragen en dan zal ik gelijk eens vragen van goh, eigenlijk heb je nog niet eens iets gezien.

Bij die filmpjes op internet zie je wel dat ze eerst kijken...niet dat dat nodig is denk ik want ze weten wel hoe het eruit kan zien..maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, fijn dat alles zo goed is gegaan.

Hoe is het inmiddels met de pijn?

Klopt het trouwens dat je een week of 6 met een steun-bh moet lopen?

Dat is voor mij wel iets om rekening mee te houden.

Wil eigenlijk nog voor de vakantie, maar wil niet met een steun-bh op het strand :unsure:

Beterschap en laat je nog maar even lekker verwennen.

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, 6 weken dag en nacht een sportbeha. In het begin is het hel 's nachts maar ik kan nu na iets meer dan een week al een beetje op mijn zij liggen :155:

Je kan er naturlijk wel geen leuk zomertopje overdragen zonder dat je de sportbeha ziet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt sport bh's met dunnere bandjes mr ff op het strand met bh is niet erg hoor..ik bedoel tis voor een goed doel voor jezelf :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deempje

Mijn sportbh heb ik in een lingeriezaak gehaald en is gewoon met sluiting achteraan. (shock absorber)

Je kan die best gemakkelijk aandoen hoor... ik heb er geen enkel probleem mee gehad.

Je kan uiteraard ook de sluiting eerst vooraan dichtmaken, en hem dan naar achter draaien en dan bandjes aandoen... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 fijne sport bh's ooit gehaald en die winkel heeft nu een ander assortiment. Hunkemoller had helemaal niks haha...

maar ik dacht dat het mss met draaien niet zo fijn zou zijn om een achtersluiting te hebben maar ik ga toch maar eens op zoek haha

dank je wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, Deempje,

Nee, hunkemoller had hier ook niets, Mss. hema, H&m of zo

Ik zelf ben ook voor ene naar een sportwinkel geweest daar je dan zeker een hebt, maar voorsluiting is zeer moeilijk te vinden lijkt me ,

zelf heb ik er maar ene.

We zijn nu 6d verder en het gaat goed met me, veel last heb ik niet meer , enkel zo nu en dan eens.

Het liggen op mijn zij is de ene dag ook beter dan de andere.

Nu het lukt dan wel om in slaap te komen op mijn rug hoor.

Morgen naar pc op controle en dan ging hij er de knoopjes afknippen zei hij dus zal morgen wel eens de

littekens en al zien , anders zit er al altijd een gaasje op . dus ja, meer morgen dan he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow een spannende dag morgen....

Die bh dat gaat wel lukken hoor haha...zoek net zolang tot ik er een heb haha.

Wat fijn te horen dat je je zo goed voelt....dat doet denk ik al genoeg met je in positieve zin...maar let op dat je daardoor niet teveel gaat doen he!

Lekker rusten als het kan...

Liefs

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prutteske dat is al snel dat de knoopjes van je hechtingen worden verwijderd. We zijn op dezelfde dag geholpen. Bij mij worden ze woensdag de 20e pas geknipt. Hoe gaat het nu met je? Wat doe jij al wel en niet?

Heb je ook oplosbare hechtingen? Ben je ook nog zo stijf in je armen?

op mn zij liggen is nog niet prettig, alles voelt stijf en beurs aan..

Hoeveel is er ook alweer bij jou weggehaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.