Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

he Cindy,

hier ook zieke kinderen gehad en ik voel het bij mezelf ook "hangen", maar bij jou is het echt wel een rot moment!

ik hoop echt voor je dat het niet doorzet! :116:

lekker laten verwennen hoor, dat helpt echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Dolfijn,

Ja dat is wel waar hoor, ik doe nu niets anders dan opruimen, wassen , strijken en al die dingen,

Nu het geeft eigenlijk geen zin he, want je moet rekenen , dat als ik een paar dagen wacht is het weer zo.

Doe het voor mijn man en kids te ontlasten maar ze zullen het toch moeten doen he!!! :152:

Nu ik neem nu wel wat meer rust , vandaag en morgen.

en hopen dat de temp. niet te veel meer schommelt.

Nu ook vanmorgen al een telefoontje van mijn hospitalitatie verzekering , de papieren via mail.

zo ik die ook kan meenemen naar het ziekenhuis, alles is inorde, ( ben er wel blij om)

hopelijk is het hoesten, en mijn neusloop , wat beter tegen vrijdag , heb van de HA vlug iets gekregen tegen de neusloop

zo de luchtwegen dan vrij zijn, Moet nu wel niet veel doen, Want ben daar wat moe van.

Groetjes. :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen foto's genomen (bewust), ook na de operatie niet... :)

Ik dacht zo, die :1bouncingboobs: van voor de operatie vergeet ik nooit (liep er al zolang mee) en wil ik ook niet meer zien... en de huidige... ja, die kan ik gewoon in de spiegel zien :D :D :D

Maar 't is wel een leuk idee.

Ik neem van alles foto's, maar van die :1bouncingboobs: wil ik geen herinnering houden :D

Lief van je man, dat hij lekkere soep gemaakt heeft... alle vitamientjes in 1 kom! Genieten en rusten nu maar!

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aww wat lief van uw man...probeer wat citrosan of hotcoldrex bij de drogist of apotheek die helpen ook de verkoudheid tegen te houden :145: Hopelijk voor je je snel weer wat beter :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha lijken we meer op elkaar :131: ....kippensoep is ook mijne favoriet...op een tweede plaatsje championssoep :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi Prutseke,

Ik denk dat ik je morgen niet meer spreek dus wens ik je van uit het hoge noorden heel veel succes vrijdag en dat je maar een mooi stel :1boobs: mag krijgen.

Dikke knuffels

Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es

je zal het waarschijnlijk nu ook niet meer zien he,

maar voor u veel succes he vandaag!!!!!!!!

nu , nog 1dagje te gaan, die verkoudheid speelt me nog parten,

en zeker het hoesten amai, nog nie.

Gans de nacht niet veel geslapen ze ervan. Het was niet te doen.

en nu ben ik wat moe , zal dan nog wel wat rusten.

tot later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Je laatste dagje met die :1bouncingboobs: !!!

Al het aftellen van de voorbije maanden... 't is voorbij meid !!! Morgen is JOUW dagje !!! :43:

Ik hoop dat je je al wat betert voelt ondertussen? Ik lees dat je niet zoveel kunnen slapen hebt, door het hoesten... vreselijk gewoon :24: Ik leef met je mee. Ik hoop dat deze laatste dag toch je verkoudheid wat kan verzachten en je morgen fit naar ziekenhuis kan gaan. Rust nog veel vandaag, komt beslist wel goed!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames.

Na een nacht van weinig slaap door een verkoudheid,komen we nu nog dit tegen.

Kom zojuist van de dierenarts met ons hondje(6j) we hebben het moeten laten inslapen.

Ging maximum maar een maand niet meer leven maar had al helse pijnen.

Nu dan was de beslissing wel groot he.

Het beestje uit zijn lijden verlossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg, het zit je niet mee zeg!

Arm hondje, maar wel de juiste beslissing, je kon m toch niet laten lijden. :( zielig hoor en nog zo jong.

Het moet nu wel over zijn hoor met jouw pech!

Liefs en sterkte, Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee we konden hem niet meer laten lijden.

We waren nu al een maand of 3 bezig en iedere maand opnieuw gaan voor bloedafname

zijn lever had geen cellen niet meer alles was vet en zo dik stond hij nochtans niet hoor

maar zijn laatste uitslag gisteren was nog minder.

Zijn galzuren, hadden een waarde van 228 en moet <20 zijn.

Dus veel te veel he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Dat is geen prettig nieuws... vorig jaar onze hond en poes verloren in 1 maand... heb er nog steeds verdriet om.

Ik hoop dat je toch nog de moed bij elkaar kan rapen en toch wat kan uitkijken naar jouw dagje morgen.

Héél veel sterkte Prutseke!!!

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meissie toch ik weet precies hoe je je voelt...vorig jaar november mijn hond verloren en ook moeten laten inslappen...echt kut is het maar het is echt het beste...en het leven gaat door..Wel vervelend dat het net nu voor je bvk gebeurt..hopelijk voel je je wat beter vanavond en kan je nog een nachtje lekker slappen voor je bvk. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, het is erg, het is al ons 2de die we aan zo een jonge leeftijd moeten laten inslapen.

Nu ik weet ook we moeten verder, en ik moet me sterk houden voor morgen.

vergeten zal ik zeker niet doen.Dit is nog een foto van gisteren van onze sloeber die we genomen hadden.

grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey prutseke !!!!!

Morgen is jouw dag !!! :1bouncingboobs:

Ik wens je heel veel succes en over 24u zit jij misschien ook al een verslagje te typen met je laptop op je ziekenhuisbed :1boobs:

Ik denk aan je, je zal dat goed doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey vicky!!!!!!!!!

ja he ,morgen is het aan mij, en ik ben wel reuzeblij!!!!!!

oei het rijmt er nog bij ook.

Ja, wie weet kan ik over 24u ook mijn verslagje schrijven.

Moest ik kunnen schrijf ik mss. ook eentje van als ik aangekomen was,

dan ben je ook wat op de hoogte.

Ik denk ook aan u hoor en blij iets van u gehoord te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Prutseke!

Wat vervelend van je verkoudheid en je hondje, dat komt er dan allemaal nog eens bij en het is al zo veel, toch best emotioneel allemaal.

Ik wilde je alvast heel erg veel succes en sterkte wensen voor morgen! Ik zal aan je denken!

Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat, nog één nachtje en dan heb je eindelijk je nieuwe boobs!

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jelly ,

leuk dat je nog eens langskomt.

Ik ga ook nog eens aan je denken, maar het is ook niet lang niet meer he nu voor u !

Ja, het was best heel emotioneel, en zeker daar we al 6m bijna bezig waren om alles op alles te zetten om hem te redden.

Maar nu konden we niet meer.

Nu we gaan er het beste van maken en weet je, ik heb een foto afgedrukt ervan en neem die mee.

zo ik er ook nog iets aan heb.

Vele groetjes en tot aan het verslagje he.¨

Prutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.