Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

hey prutske

ja dains zijn deruit ene deed iets meer pijn als de ander het is een heel raar gevoeltje nou de pijn kwam eigeijk omdat ze beetje van de hechting openmaakte en schoonmaakte met alchol.ik heb ze kunnen zien was wel raar en eng om te zien.

alles moet natuuijk nog hestellen en de vorm kijgen.nu moet ik dus 6 weken een sportbh aan en das best wel vervelend want het knelt een beetje onder me borst tegen de hechtingen aan.maarja het is het waard want ben zeer teveden over de groote enz.voel me nu stuk beter en lichter hahahaha 2kilo is toch wel best veel.en het is echt al so snel voorbij voor je het weet heb je jij de kleine :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

hier een beetje meer info.

Ik heb onlangs een privemail gekregen voor een repotage.

daar heb ik antwoord op gevraagd en meer info.

bij deze laat ik hier een kopie na ,

van het antwoord die ik heb gekregen.

Dag Cindy,

*Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb ondertussen ook je verhaal gelezen op het forum. Ik had er donderdag al een zoekertje geplaatst en er zijn vrij veel vrouwen die ervoor zouden openstaan om mee te werken aan de reportage, maar het zijn meestal vrouwen die al een operatie achter de rug hebben. Dus het zou heel fijn zijn als je ook jouw verhaal zou willen doen.Tracy had ook gezegd dat ik eens met jou moest contact opnemen omdat de grote dag binnenkort aanbreekt! Persoonlijk heb ik ook een heel goed gevoel bij dokter Myny. Ik heb in januari al eens een reportage met hem gemaakt. Het ging over mannen en esthetische chirurgie.Ik vind het echt een vriendelijke man die inderdaad af en toe een grapje maakt, maar ook heel professioneel is. Het hangt natuurlijk af van vrouw tot vrouw, want ik denk dat Tracy zich niet zo goed voelde bij hem... Maar...Om nog wat meer informatie aan jou te geven: het gaat over televisie, namelijk Telefacts (op donderdag op VTM). Het zal een uitgebreide reportage worden waar we meerdere mensen aan het woord laten om het verhaal zou goed en zo duidelijk mogelijk te brengen. We laten bijvoorbeeld een professor aan het woord die over de evolutie van de borsten vertelt (de laatste 50 jaar zijn de borsten van vrouwen gegroeid en hij verteltt over de oorzaken en zo). Verder laten we een kinesist aan het woord die vertelt over de lichamelijke ongemakken. We laten ook een lingeriefabrikant aan het woord die het vehaal van de grotere cupmaten bevestigt. Tenslotte zou ik graag een interview doen met verschillende vrouwen die hun verhaal doen. Het moet een mooie en degelijke reportage worden waar ik veel tijd wil insteken.

Zouden we eventueel eens kunnen bellen erover? Dan kan ik het nog een beetje beter uitleggen en maken we ook eens kennis!!

Veel groetjes en alvast bedankt!!!! Marieke

Dan heb ik haar nog gezegd dat ik

twijfel en dat mijn man er nog niet zo is voor

te vinden ook of er bloot gefilmd word of zo.

dus nog vragen

daar kreeg ik volgend antwoord op ;

*Over alles valt te praten.Het is de bedoeling samen over de reportage na te denken. Het gaat ook een beetje over een boodschap die jij wil brengen met jouw verhaal. Het is een beetje het taboe dat er heerst doorbreken. In die richting zie ik het. Het is zeker niet de bedoeling om blote borsten te tonen op tv! Wat wel intererassant zou zijn is bijvoorbeeld een voor en na te tonen bijvoorbeeld in bikini of strak topje, maar zeker geen bloot!!! Ik weet dat dokter Myny wel zou openstaan om ook een stukje van de operatie te filmen, maar dat zou heel discreet beeld zijn.

Wat voor ons wel belangrijk is, is dat we filmen in je eigen omgeving. Dus je moet zeker nergens naartoe.

Ik zal je morgen eens bellen om er op het gemak over te praten!! En dan kan je er rustig eens over nadenken over hoe jij het ziet en je man het ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey prutseke,

ik heb identiek dezelfde mail gekregen :152:

Ze gaat me morgen ook eens opbellen, mijn man en ouders zijn er ook niet voor te vinden hoor, ikzelf twijfel nog een beetje.

Ben gewoon bang voor de reacties die er zullen op komen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met Vicki P eens tis echt wel wat prive maar ik snap aan de andere kant ook wel de bedoeling van zo'n reportage en de effect dat het zal hebben op veel andere vrouwen die het aan het overwegen zijn...tis wel raar om op tv dan te gaan vind ik dan zelf :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Dames,

Het is inderdaad gelijk jullie zeggen .

Het is wel prive.

Toch vind ik dan ook een aanzet voor andere dames die twijfelen.

dat ze zien dat het niet zoveel inhoud, maar toch.

De twijfel blijft bij mij ook zo houden hoor.

Kweet ook niet wat ik er zelf moet van doen.

Nu mijn man is er zeker ook niet voor te vinden omdat hij zegt

je bent dan voor gans vlaanderen op tv.

Mensen die het niet weten , en op alles kritiek hebben zullen er nog meer hebben dan.

en al zo een dingen, je kent da wel zeker?

Nu de twijfel blijft , zal nog eens met mijn man overleggen.

Maar ja, gelijk yc-angel en vicky ook zeggen , het is raar om op tv te gaan.

Nu we zijn al maandag nog een 25d te gaan. en ik kom aan de beurt.

het kort nog in.

groetjes en nog een prettige dag he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik denk dat ieder voor zich moet uitmaken wat hij daarin zelf wil gaan doen.

Ikzelf zeg onmiddellijk "nee", vind het ook privé. Er zijn op dit moment maar 4 mensen die weten dat ik volgende week een BVK krijg en dat wil ik zou houden. :3: Dus geen TV voor mij... :4:

Wellicht zal ik achteraf wel reacties krijgen van vrienden en familie die het opmerken... maar dat zien we dan wel weer :9:

Ik zal vooral blij zijn als ik van die :1bouncingboobs: verlost ben, en hopelijk ook daarmee van de ongemakken die erbij horen... :wacko:

Voor degene die aan het TV-programma willen meewerken, kan ik alleen maar zeggen dat ik veel respect heb voor jullie keuze!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dolfijn,

Nu ik moet je daar wel compleet gelijk in geven hoor, in dit tv programma.

Nu , Mijn man zegt ook ze mogen 10x bellen of mailen , nee, daar doe je niet aan mee.

Ikzelf zou twijfelen om eigenlijk te denken aan dames die zouden twijfelen dit te doen.

Maar toch, vind ik ook dat dit prive is .

Nu van mij weten mijn ouders , broer en zussen het , en anders ook niemand; of ja, mijn

schoonzus heeft het aan haar ouders gezegd maar die geven me dan ook groot gelijk. (dit zijn zeer

toffe mensen ook en begrijpen als je iets moet doen)

het is ook voor uw gemak he zeggen ze dan.

nu ik zal ook zeer blij zijn als ik van die :1bouncingboobs: zal zijn verlost.

hopelijk is het zoals je zegt en zijn alle ongemakken dan ook weg.

Nu moest ze mij opbellen dan zeg ik ook neen ,

bij goed nadenken is het toch iets speciaal he ,en is het volledig privé wat wij doen.

ze kunnen dan toch ook een reportage maken met pc 's aan het woord te laten.

Groetjes

Prutseke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Ja, dit is voor iedereen zijn keuze. En voor degene die wel aan het programma meewerken, en hun boodschap willen brengen, heb ik véél respect! Echt waar!

Ikzelf vind het privé, maar heb er ook de durf niet voor.

Dus voor degene die het wel willen doen: respect èn succes!!! :101:

Bij mij heeft dit forum mij doen beslissen tot een BVK !!! Ik las dit forum de eerste keer en voelde mij hier direct op mijn gemak.

Nu ik moet zeggen, toen ik het aan mijn dokter en mijn ma vertelde hadden zij ook maar alleen begrip voor mij. En mijn mama wist onmiddellijk te vertellen wie in de kennissenkring dat ook had laten doen (en ik niets van wist)... dus blijkbaar zijn we helemaal niet de enigen :D :D :D

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij weten het ook maar een handje vol mensen, mun ma, mij beste vriendin en haar ma, en 2 goede vriendinnen.

Allemmaal kei aardig en die geven mij ook veel steun

Had het aan mij pa verteld...(die woont op curacao dus das keiverweg) en zijn reactie was geen reactie...wat best pijn deed mrjah hij snapt het niet...

Kunnen ze bij die programma nie aan mensen vragen die het al hebben gedaan en foto's laten zien enzo...ik denk dat als je het al hebt gedaan je er maybe anders overnadenkt want dan is het al gedaan en wij die nog moeten stressen al over alles en om dat nog aan een tv-show te denken is maybe teveel.. :blush:

xx

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Mijn pa,( nu mijn ouders zijn ook gescheiden) nam dit heel goed op.

Enkel zijn vrouw, ( die is niet zwaar van :1boobs: ) die zei het anders

maar daar kijk ik niet naar.

Nu, die dame heeft gebeld en er zouden wel dames zijn die willen eraan mee werken

die het al achter de rug heeft.

Maar ze zou graag dames aan het woord laten die nog moeten.

zo ze er dan ook een overzicht van hebben.

Nu mijn man wilde het niet en dat heb ik haar dan ook aan de telefoon gezegt.

dat mijn man het niet ziet zitten.

en ze nam het goed op.

dus ja, afwachten he,

ze eindigde nog met ik laat u weten wanneer het uitgezonden word.

xxx

Prutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ma nam het van mij ook goed op, mijn pa iet wat minder, nuja, héél wat minder, zijn redenering is dat je de natuur met rust moet laten, ge zijt zo, dus ge zijt zo. :(

Anders weet er voor het ogenblik ook niet zo heel veel mensen het.

Mijn man is er ook niet echt voor te vinden voor die reportage, maar ik vind als niemand het doet, dan blijft het een taboe, ik wil andere vrouwen een hart onder de riem steken en hen laten voelen dat ze niet alleen staan met hun probleem! Ik had niemand, ik heb alles zelf moeten uitzoeken, tot ik gelukkig hier op dit forum kwam :rolleyes:

En als mijn vrienden en familie mijn verhaal dan ook horen op de tv, dan gaan ze mss ook beter begrijpen wat ik voel, want ik krijg nog steeds van alle kanten te horen dat ik overdrijf! Soms vraag ik me dan af of ik gewoon niet wat meer op mijn tanden moet bijten en het gewoon gerust laten...

Ik denk dat er veel vrouwen met dit probleem zitten en ik wil hen duidelijk maken dat ze NIET overdrijven!! Dat het idd een hele heseling is om zo'n :1big_boobs: te hebben.

Donderdag komt Marieke eens bij me langs om alles van persoon tot persoon te bespreken, ze is een erg gedreven vrouw ook, die een boodschap naar de buitenwereld wil brengen, daar sta ik volledig achter, het is nix met sensatie of andere opgeblazen tv-s**t te maken zoals Jefke Hoeyberghs en al die dingen. Het is echt een verhaal naar buiten brengen en daar wil ik gerust een deel van uitmaken.

Ook mag ik zelf beslissen wat ik allemaal vertel en wat niet, wat er gefilmd wordt en wat niet, het is dus volledig zoals ik wil.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Tracy.

Ik heb het er gisteren nog eens met mijn man over gehad he!

En neen, die wil het niet. Nu ja, mijn ma was er ook en die zag het ook

niet zitten dat ik mijn verhaal doe.

nu een paar stukjes terug kon je lezen wat Marieke me mailde.

Ze zei dat dokter Myny, er geen probleem ging van maken om ev. een stukje te filmen.

Daar zit ik niet mee in. Ik denk haar nog een mailtje te sturen.

Dat dit van mij zou mogen , maar dat niemand, maar dan ook niemand zou mogen weten dat ik het

ben. Zou dit eigenlijk dan voor iedereen verzwijgen en mijn toestemming geven.

Daar het toch heel discreet zou zijn. Dus waarom niet.

Alle denk ik dan toch he.

Nu we zullen zien.

Veel succes alvast, Vind het wel jammer langs de ene kant maar ja,

Met zoiets moet gans je gezin mee akkoord gaan he.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ma nam het van mij ook goed op, mijn pa iet wat minder, nuja, héél wat minder, zijn redenering is dat je de natuur met rust moet laten, ge zijt zo, dus ge zijt zo. :(

Anders weet er voor het ogenblik ook niet zo heel veel mensen het.

Mijn man is er ook niet echt voor te vinden voor die reportage, maar ik vind als niemand het doet, dan blijft het een taboe, ik wil andere vrouwen een hart onder de riem steken en hen laten voelen dat ze niet alleen staan met hun probleem! Ik had niemand, ik heb alles zelf moeten uitzoeken, tot ik gelukkig hier op dit forum kwam :rolleyes:

En als mijn vrienden en familie mijn verhaal dan ook horen op de tv, dan gaan ze mss ook beter begrijpen wat ik voel, want ik krijg nog steeds van alle kanten te horen dat ik overdrijf! Soms vraag ik me dan af of ik gewoon niet wat meer op mijn tanden moet bijten en het gewoon gerust laten...

Ik denk dat er veel vrouwen met dit probleem zitten en ik wil hen duidelijk maken dat ze NIET overdrijven!! Dat het idd een hele heseling is om zo'n :1big_boobs: te hebben.

Donderdag komt Marieke eens bij me langs om alles van persoon tot persoon te bespreken, ze is een erg gedreven vrouw ook, die een boodschap naar de buitenwereld wil brengen, daar sta ik volledig achter, het is nix met sensatie of andere opgeblazen tv-s**t te maken zoals Jefke Hoeyberghs en al die dingen. Het is echt een verhaal naar buiten brengen en daar wil ik gerust een deel van uitmaken.

Ook mag ik zelf beslissen wat ik allemaal vertel en wat niet, wat er gefilmd wordt en wat niet, het is dus volledig zoals ik wil.

xxx

Hey Tracy

Ik vind het TOP van jou dat je die boodschap wil overbrengen... inderdaad zonder dit forum zouden wij nog steeds diep ongelukkig zijn met die kanjers van :1bouncingboobs: !!!

Ik wens je alvast veel succes hiermee!

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Prutseke,

het tv programma houd jullie in ieder geval lekker bezig!

misschien dat het de tijd zo wat korter maakt.

van mij zouden ze best mogen filmen, maar ik zou of niet met de borsten bloot, of niet met m'n hoofd er op willen.

waarom filmt ze niet in Nederland en zend ze uit in Vlaanderen, of anders om. dan zou je veel minder kans hebben dat al je vrienden etc het zien.

ik denk dat ik me daar gemakkelijker bij zou voelen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

vandaag nog 21d te gaan,

God jong , wat begin ik ernaar te verlangen nu.

volgende week den oudste start met stage,

en de 2 anderen zijn een week weg naar Durbuy,

hopelijk gaat die week ook rap,

Want zo 2 weg van huis zal iets anders zijn nu hoor.

de vrijdag is er een feestje de 25ste, een achternicht

van Canada ( volgt momenteel stage in london) komt naar belgie.

Dit voor een weekend .

dus uitkijken ernaar.

Groetjes.

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.