Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

hey Yc_angel,

Heel leuk , dank u om het te vragen,

Mijn pijnstiller had gewerkt , de pijn was over, gelukkig.

Ook die stralende zon deed enorm deugd.

tonnen confetie werd er gegooid, en de kinderen van mijn broer en zus(2x3j-4j-5j) hebben dan ook enorm genoten

ervan. Ook waren zijn wat verkleed toen ze de stoet zagen paseren.

Het moeilijkste was na de stoet weer afscheid nemen van onze achternicht die vertrok weer naar london.

Is hier het weekend geweest en logereerde bij mijn zus.

Maar verder alles zeer goed verlopen.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh wat jammer van uw achternicht mr ik neem aan dat ze jullie weer snel bezoeken ;) Geniet nog deze week lekker van het week en lekker alles voorbereiden...ga je nog een grote schoonmaak sessie houden in uw huis voor de operatie? :7: Of gaat uw man da doen nadien? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Yc_angel,

Ja, wat mijn achternicht betreft , zal ze proberen voor aug. nog eens terug te komen.

Het was de eerste keer dat we haar zagen eigenlijk. Daar ze normaal in Canada woont maar nu voor een jaar les geeft in london.

Dus was het niet te ver om eens te komen.In aug. gaat ze weer naar huis , naar Canada.

Wat de grote schoonmaak betreft heb ik die al eens gedaan. maar , volgende week maandag, komt mijn ma me al eens helpen

Om alles nog eens grondig te kuisen. En dan donderdag nog eens alles mooi opkuisen en dan is de dag.

Eigelijk begin ik meer en meer te verlangen hoor.

Het mag gaan komen , (wacht nu al lang genoeg 72d) Dus zal het niet geven dat we volgende vrijdag zijn.

Kan niet alles aan mijn man en kinderen overlaten he! Zou niet oke zijn vind ik. Ze zullen nadien al genoeg moeten helpen nu.

Maar daar zitten ze eigenlijk niet mee in.

Groetjes

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy, gaat het al wat beter met je broer? Moest tie lang in het ziekenhuis blijven?

Ik ben zelf nu ook aan het denken wanneer ik de grote schoonmaak hier in huis hou...gezien aan mun schema heb ik er niet echt tijd voor mr zal het ergens tussen moeten plannen

( 30 juni dipmoma, daarna feesten en daarna mini lang weekend t'm maandag en daarna heb ik maybe alleen dinsdag over want woensdag 6 juli is mun dag:D...raar toch om alles al zoveruit geplanned te hebben :blink: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Juist een sms naar mijn broer gestuurd om te weten hoe het met hem was.

Hij heeft goed geslapen en heeft nu een beetje pijn.

Normaal mag hij vandaag naar huis. Hij moest er ook maar 1 nacht blijven voor de zekerheid in pijnen.

Zo ze hem direckt nog iets konden bijgeven als het nodig was voor de pijn.

Ja vooraf een planning maken is niet gemakkelijk he.

Ik heb dat hier ook moeten doen , Want eind mei is er een rommelmarkt aan mijn ma haar deur( woont in een wijk) en komt van de school uit.

Dus ja, alles nu al klaargezet wat ev. wel weg mag, (ja, je kan niet alles houden he ! hihihi)

Daar er toch grote stukken inzitten is het niet gemakkelijk en zou juist zijn na mijn 6w po

Nu vond ik dan ook met 3 zonen en een hondje moet ik nu nog geen grote schoonmaak doen he, is nog iets meer dan een week.

Dus zou niet veel uitbrengen.

Nu alles heeft al zijn lenteschoonmaak gehad, normaal doe ik dit in de paasvakantie altijd maar nu kon het ook niet , daar na mijn operatie dan

vakantie is . ( wel extra hulp voor mijn man want kids zijn 2w thuis.)

Nog 10d vandaag het zal nu wel vlot gaan denk ik.( Alle hoop ik )

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Nu is het echt niet lang meer hé!

Nog héél eventjes met die :1bouncingboobs: en volgende week deze tijd zit jij al lekker thuis met je laptop bij de hand, zodat jij ons een ferm operatieverslag kan schrijven :43:

Ik kijk ernaar uit!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dolfijn,

Ja he, eerst wil ik u zeggen dat het toch leuk is als je zo je wonden hebt gezien.

En dat alles mooi genezen is he!!!Proficiat daarvoor.

En ja, als er al geen verslagje staat van 's nachts. Ik neem mijn laptop mee naar het ziekenhuis

en als ik dikwijls niet kan slapen dan schrijf ik , als ik goed ben een verslagje.

En anders zal het inderdaad de dag erna zijn, als ik kan.

Vele groetjes ; en tot later

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hilde,Ja inderdaad nog een paar dagen en het is zover.

Kijk er echt wel naar uit hoor. Ben denk ik er nu al zoveel mee bezig. Dat ik nu vannacht zeer slecht heb geslapen.

Wat zal dat dan donderdag zijn, de nacht ervoor? Als ik nu al zo weining geslapen heb.

@Suzan, Ja, ja , nog 5daagjes, en die mogen er wel rap zijn hoor.

Nog eerst een paar mensen voor mij he, is een drukke week nu die komt.

Hopelijk kan ik nog van Lesia al een verslagje lezen voor ik binnen moet.

van Vicky zal het niet meer gaan is juist de dag voor mij.

En van Es zal het waarschijnlijk ook zo zijn.

Nu we gaan zien; afwachten he.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Prutseke, we zitten in de laatste rechte lijn hé !!!!!!!!!!! :101:

hoe laat moet jij binnengaan ? ik om 8u30. als het vroeger had geweest ging ik vragen om de avond ervoor te mogen binnengaan...

op het papier staat: geen waardevolle bezittingen meebrengen. had nochtans gehoopt om mijn laptop mee te nemen. Tjah, dan maar via mijn gsm jullie op de hoogte houden hé :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet een flesje water niet in te pakken :116: ...mag k vragen wat u nog meer hebt ingepakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

paar kleine handdoeken, 2 washandjes, pantoffels, toiletzak, pyjama die vooraan opengaat (ga ik morgen nog gaan kopen), een boek, een flesje water ;-), mijn pre-operatief verslag, gsm.

dat zal het zowat zijn denk ik.

Vraag me af welke kledij ik best meeneem om de volgende dag naar huis te gaan. Iets dat vooraan sluit zodat ik mijn armen niet moet omhoog steken ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon een jogging broek en vest met voorsluiting...the belangrijkst is comfort en ook makkelijke schoenen.

In je lijstje misje een paar dingtjes:

- kussen voor onderweg naar huis

- ondergoed

- sokjes

- verfrisdoekjes

- labello/vaseline voor droge lippen na de narcose

- potje dagcreme

- camera mischien wil je fotomaken van before and after je operatie:D

owjah het flesje water met een tutje zodat je makkelijk op je rug kan drinken..

owjah en natuurlijk je papier gegevens enzo, ponsplaatje en verzekerings blabla...de standaard dingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames,

@Vicky, ja de laatste rechte lijn gaat in.

In mijn tas zit (of zal zitten zal die morgen volledig klaarmaken);

Een pyjama, een badjas, 2handdoeken,2washandjes, zeep , tandpasta, tandborstel, ondergoed, mijn sportbh die ik moet mee doen, kleine sokjes(want heb wel last van koude voeten na een operatie)

mijn sis kaart, verzekeringskaart, gsm, pantoffels

Ook doe ik mijn laptop mee, zo ik dan wel iets om handen heb, in tegenstelling tot u moet ik maar om 11u binnen zijn in het ziekenhuis, zo kan ik me dan de wachtende tijd nuttig besteden.

@yc-angel; ja, dat flesje water is nog een idee, denk ook een flesje cola extra mee te nemen, daar ik uit ondervinding ,het wel goed vind als ik juist ben geopereerd alle een paar uur wakker dan al wel dat ik

cola mee heb, (nu drink dat wel graag ook ) Dus zal van elk ene mee doen, en zeker als ik 's nachts niet zal kunnen slapen zo dit mee te hebben omiets te kunnen drinken.

De camera voor before and after dan kunnen we thuis ook doen he,

Mijn man zal nog tegen vrijdag een foto nemen before, en als ik dan de zaterdag thuis ben kan hij dan ook foto's nemen he,

zal wel met regelmaat foto's nemen zo we de vooruitgang kunnen zien.

grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Dat flesje met drinkteutje is echt wel handig hoor!

Ik ben om 10 u geopereerd en mocht pas om 16u eerst terug slokje water drinken (verdoving). Ik kreeg in de recovery wel zo'n spuitbusje van Evian om in je mond te spuiten, maar mocht niet drinken... Dus dat is eventjes lastig, maar dat spuitbusje doet wonderen, en voor de rest heb je heus geen honger/dorst hoor!!! Echt niet... die baxters geven je voldoende suiker :D :D :D dat zijn suikerbommen :47::3:

Deze week wordt echt een drukke week! 4 dames die een BVK krijgen... allemaal succes toegewenst en dat alles vlot mag verlopen!!! :35:

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.