Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

@ lianne;ja het is al etter die eruit komt maar toch is het al beter dan gisteren zijn de thuisverpleging.

Nu ja, ik heb foto's van voor en 4d na al en een paar genomen van mijn wonde nu .

Die heb ik mogen doormailen naar mijn pc en heb juist een antwoord gekregen via mail van hem; (toch goed he, al is hij in verlof )

@Silvia; ik heb de foto's mogen doormailen naar zijn mail adres, zo hij toch al iets van de wonde gezien heeft he nu. .

Dit deelde hij nog mee in zijn mail zo een half uurtje geleden terug naar mij.: Eerst de wond dagelijks verzorgen. Als de wond goed geneest en proper is kan eventueel overwogen worden de wond te sluiten Vanaf zaterdag ben ik weer in Belgie en wil me zeker dinsdag zien maar indien nodig mag ik hem nog altijd contacteren op zijn gsm.

Zo heb ik toch een zeer goed gevoel bij hem hoor.

Ik heb nog altijd een heel goed gevoel bij mijn pc al heb ik die open wonde nu.

En al heb ik die open wonde, Ik zou het direct toch herdoen. Een complicatie komt erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

oke fijn:D ben benieuwd een dinsdag. echt een super pc. het is al fijn dat hij klaar voor je staat dat je in zo'n verlof week contact met hem op kan nemen. en ook fijn dat hij daarop reageert. ik snap dat je een goed gevoel over deze pc hebt.

ik had dat ook bij mij pc. heb 1 dag in het ziekenhuis gezeten vanwege een longembolie. mijn pc is toen in de avond ook nog langs geweest.

ze laten zien dat ze klaar voor je staan. en dat is toch heel vertrouwd. ze hebben het het beste met je voor. en willen het beste resultaat leveren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prutseke je hebt echt een super pc!! Dat je hem in zijn verlof nog mag bellen en mailen echt super!

Ik ben wel benieuwd naar jou resultaat Prutseke, zet je ze in een album?

Heel veel sterkte met je wonden en hopelijk geneest alles mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Wat is dat nu..een open wond..Wat jammer zeg..maar moet wel zeggen dat je een top pc hebt hoor..Dat je hem zelfs op de gsm zou mogen bellen.

Dus je hebt kans dat het opnieuw gehecht moet worden? Tja wat moet dat moet he...

Ik hoop voor je dat het iedere dag beter word nu en dat de wond vanzelf weer langzaam dicht zal gaan.

Ik volg je .......afloop.maar die zal uiteindelijk wel goed zijn.Ik weet het zeker..

Lieve Prutseke geniet van het paasweekend en succes dinsdag..

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantal,

Ja, een open wond , maar dan wel erg. Nu het begon bij het 3landenpunt

maar die is beginnen etteren en dan heeft het gans de naad tot aan mijn tepel is het open.

Vanzelf toegaan zal niet meer kunnen staat te ver open.

ik heb nu foto's gezet van voor en 4d na !

Zal dan ook nog de foto's zetten van begin van de onsteking en foto's van Gisteren

zo dat je ook het verschil erin kan zien.

het is idd. pijnlijk maar ja, opnieuw hechten is het enige die kan.

Gelijk je zegt he ; wat moet moet .

Geniet ook van je paasweekend en ik laat dinsdag van zodra ik kan wel iets weten

hopen dat de wonde volledig zuiver is , zo de pc dinsdag al kan hechten , en dat het ook lokaal kan

Zo ben ik dan ook weer vlugger thuis he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje Prutseke wat balen! Heb net je foto's bekeken.

Hopelijk kan het indd onder lokale verdoving. Het ziet er pijnlijk uit.

Heel veel beterschap en we hopen op goed nieuws he dinsdag! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke,

Heb ook net je foto's bekijken, wat jammer voor je, hopelijk kan alles terug mooi dicht genaaid worden.

wie komt er van thuisverpleging? En hoe moet je het behandelen?

Ik heb vroeger nog zo'n open chirurgische wonde behandeld, we moesten gewone bloemsuiker vermengen met vloeibare iso-bethadine tot een papje, de wonde ermee opvullen en steriel afdekken met melolin.

2x per dag verversen. De ontsteking was na 4 dagen verdwenen, de wonde na 4 weken opgegroeid. (bij deze kon ze niet meer gehecht worden, vandaar het opgroeien).

Hoe is de wonde eingelijk precies ontstaan? Gewoon spontaan na het verwijderen van de hechtingen of heb je een bruuske beweging gemaakt waardoor het los gekomen is of ...

Mss kun je die behandeling eens voorstellen aan de pc, heb er heel goeie ervaringen mee, nu stel ik ze zelf vaak voor aan artsen en er wordt vaak sceptisch op gereageerd maar de resultaten zijn altijd positief.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lianne , ja, ik hoop het ook.

@ tracy vdk, ja, een prive thuisverpleging komt er.

ik zal het onthouden en dinsdag tegen de pc zeggen.

Nu word er vloeibare iso gebruikt om te ontsmetten dan de isobetadine zalf erop een melolin doekje en

dan afkleven.

de wonde is onstaan door het ontsteken , heb anders niets gedaan.

daar er teveel etter inzat is de wonde volledig open beginnen gaan.

op de ene foto van 11d na kan je het al zien van de 18de die was ontstoken

en meer en meer is het zo beginnen opengaan. Rechts blijft het mooi en komt het goed

maar het is links he.

Wie weet wat het geeft met uwe tip als het niet kan her hecht worden

maar ik denk dat hij zijn best zal doen , heb hem al veel gebeld en de foto van maandag doorgemaild al is hij in verlof.

toch beantwoord hij al mijn vragen.ben er best tevreden over hoor over Myny echt

Vandaag is hij weer in belgie ,

Op de foto van de open wonde is al het wit nu weg. thuisverpleging heeft alles er kunnen afknippen vandaag

zo de etter weg is. Derest van het vocht kan nu er ook uit zo hij Dinsdag meer zal kunnen zeggen dan.

ik laat dinsdag iets weten wat de pc zei van uw tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

OEf!!!!!!!! Morgen kan ik naar de pc .

Die dan zal beslissen hoe of wat.

De open wonde blijft zitten natuurlijk maar voor diegene die de foto's gezien heeft kan ik zeggen dat het wit al bijna volledig weg is

en dat de wonde zuiver is . Ook de randjes van het vel komt weer roze.

Dus dat is al een goed teken.

Het enige die me blijft afschrikken is als hij het lokaal zal moeten doen, Maar mijn thuisverpleegster twijfelt wel daaraan.

Zij denkt dat alles weer open zal moeten en opnieuw zal moeten worden gedaan. Zo het weer volledig zal zijn. ( ben er niet boos om , zie dan niets en voel niets)

Nu ja, ga moeten afwachten , de pijn is er natuurlijk wel nog he, is normaal de wonde is volledig open en nu zuiver .

ook als ik me rechtzet, of recht sta , voel ik het tegentrekken; En Rechts volledig geen probleem he, het is niet te doen.

Maar ja, nog een beetje wachten en de verpleegster komt nog vandaag , zo rond de middag , dus dan gaan we ook meer weten hoe het eruit ziet weer.

Om 8u45 morgen is het zover, als ik terug ben laat ik u dan zo snel mogelijk iets weten hoe het is geweest .

Zo wie de foto's heeft gezien , ook meer weet .

En Silvia of Rythm jullie hebben ook een probleempje , wie weet is het wel handig dat jullie ook meer weten dan

Ik wou dat we al Dinsdag waren, want heb wel wat schrik.

LIefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Prutseke, ik lees net over je complicatie.

Wat ontzettend balen nu je een open wond hebt. En wat ben jij hier flink en rusting onder!

Ik hoop voor je dat het morgen allemaal erg meevalt.

Heel veel sterkte!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Xanaa, ik heb je toegevoegd als vriend zo kan je mijn album eens zien.

Wat moet ik doen, is me wel flink houden he, ik kan toch niet gans de tijd wenen of me zorgen maken.

De kinderen en mijn man zouden er ook in afzien, Maar kan zeggen dat ik al veel pijn heb gehad hoor.

@ Lianne; Ja er komt nog wit ( etter ) uit maar het hangt niet meer vast is mooi los nu

Ik laat iets weten van zodra ik kan, want wie weet doet de pc het direckt morgen

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hopelijke heeft de PC goed nieuws en is de ontsteking weg...keiveel succes morgen :D:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte prutseke....niet fijn dat je complicaties hebt gekregen na de operatie. Gelukkig mag je morgen langskomen.

Als je wil voeg ik u toe als vriend dan kan je in mijn album es de foto's zien van de ontsteking

laat me iets weten indien je dit wil.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel het is nu nog minder dan 11u dat ik naar de pc

moet en ik ben veel nerveuzer dan dat ik naar het ziekenhuis moest voor mijn bvk.

Alle gewoon om te zien hoe het is ? en wat er aan kan gedaan worden?

Is toch raar e, nu is ook wel met dat alles is opengegaan door de infectie he.

Zal ook maar geen kalmeermiddel nemen , daar de pc een eigen privekliniek heeft.

En mss. zou kunnen zeggen van , kijk je mag hier blijven, zal direckt opnieuw opereren.

want op zijn site kan je lezen.:

Kosteloze heroperatie in geval van acute complicaties zoals infectie en nabloeding als deze kan worden uitgevoerd in de Baronie

Dus dat is zijn privekliniek.

En die ontsteking die ik heb gehad is dan toch ook een infectie he.

Dit is dan ook de link naar zijn site;

http://www.debaronie.eu/index/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prutseke, ik heb net je foto's gezien. ziet er idd heel pijnlijk uit meid :139:

Je zal morgen wijzer worden door je bezoek aan de pc, dan weet je tenminste waar je staat.

ik wil ook een pluim geven voor de thuisverpleging, want die van mij is echt een schat niet te doen !!!!!!!!!!!!!! :59:

Denk dat jij ook al veel gehad hebt aan die van jou...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Vicky,

Ik heb ook zeer veel aan mijn thuisverpleegster gehad.

Nu ze heeft me duidelijk gevraagd, om morgen te bellen hoe ik het bij de pc heb gesteld.

en dan moet ze toch nog komen na morgen.

Maar ik zou geen andere niet meer willen echt niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.