Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

ja he Suzan.

Hopen dat die tijd vlug gaat dat wij ook snel aan de beurt komen.

en dat we ook van die pijnen en al verlost worden.

Ik zal zo blij zijn he,

Bij het naderen van de operatie he, is het nu soms meer en misschien soms door de stress die er nu en dan al eens is , meer pijnen in de nek , en schouders; ook heb ik al een dag of 3 zo een pijn in mijn hoofd he. Niet te doen.

Zo ik er nu 's nachts van wakker word en dat ik een pijnstiller moet nemen.

Denk dat het komt daar naarmate de tijd nadert er meer en meer mee bezig ben.

Ik verlang zo he !!!!!!!!!!!!!!!

Liefs.

Cindy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook!

Sinds ik het onder woorden gebracht heb, heb ik ook meer last!!!!!

We zijn er nu toch meer mee bezig hè.

Maar, we moeten sterk zijn! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt volkomen gelijk suzan..nu we het hebben uitgesproken is het echt alleen maar boob talk en blijkbaar ook meer bewustwording van hoe veel het eigenlijk je dagelijks leven beinvloedt kwa last en stress...

Wat ik wel leuk vond is dat sinds ik het op mijn stage heb bekend gemaakt voor van de zomer ze me er ook steeds over vragen en oprecht geintereseerd zijn...eigenlijk best raar mr wel fijn om te horen dat andere mensen mij ook steunen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames,

ja het is toch erg he, dat je er zo mee kan bezig zijn.

Ik moet vannacht er van gedroomd hebben dat de operatie al achter de rug was, en schrok plots

zo enorm he, dat ik 2u wakker heb gelegen, ik lag zoals altijd op mijn buik. Maar door er van te dromen en

denken dat het al voorbij was he, schrok ik zo. Was er echt het eerste moment niet goed van hoor!

Wil maar zeggen he, hoe erg je er mee kan bezig zijn.

zal blij zijn dat het achter de rug is hoor.

Nog een 17d aftellen en ik ben er.

Hou me er wel nog goed in. daar dit nog een drukke week is , en volgende week ook eigenlijk.

2 van de zonen zijn deze week met school naar Durbuy en die zullen mooi thuis komen denk ik.

zo ik werk genoeg zal hebben volgende week. In het wassen en Strijken dus die zal dan ook wel vlot gaan.

En eens die week weg zal zijn , dan is het niet lang niet meer he.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe mijn schema voor in jullie is ook al aardig ingepland...stage afronden en dan diploma uireiking en dan kei veel feestjes in het weekend van de diploma uitreiking en dan tadaa bvk.....lol...was niet van te voren gepland maar ut staat nu wel mooi in de planning:D...moet dan wel ff rekening houden met wat alcohol enzo denk ik mrjah een beetje genieten van mijn diploma mag ook voor mijn :1boobs: day..:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

aja, en welke richting volg je dat je nu stage hebt?

mijn oudste zoon volgt nu ook stage, in de keuken van een bejaardentehuis.

als hulpkok.

dus hier als mijn bvk achter de rug is , heb ik geluk e, mijn zoon kan koken, het

is hier dan paasvakantie he

dus ben ik de eerste 2w volkomen gemakkelijk. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prutseke, het cijfer 1 is ook bijna weg in je aftelling :rolleyes:

ik probeer er zelf zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, maar als je dan al die dolgelukkige vrouwen leest bij wie de bvk al achter de rug is, tjah, dan begin je gewoon te dromen hé :68:

God, ik hoop zoooooooooooooooooooo op een goeie afloop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, he, het cijfer 1 is bijna weg , zat er ook nog aan te denken.

ik ben er veel me bezig en zeker naarmate de dag nadert.

Ik hoop ook een een goeie afloop hoor

en verlang zooooooooooooo naar de dag.

Eigenlijk iets te veel maar , ja, wat doe je eraan.

Gelijk da je zegt, als je al die dolgelukkige vrouwen hun verslag leest en ziet dat ze tevreden zijn.

dan hoop je dat natuurlijk ook he. En wil je het zovlug mogelijk ook meemaken he.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woot woot nog 13 dagen :1bouncingboobs: ...ik zag net pas je vraag van wat voor stage ik loop. Ik studeer mediavormgeving met de afstudeerrichting grafisch vormgeving...dus ik loop nu stage bij een reclamebureau in Goes...Ik ben dus de creatieve reclame lady :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou das nog eens een goed idee....k snap echt wrom mensen erzo moeilijk over doen...k bedoel plastisch chirurgie in een onderdeel van het alledaagse leven in 20ste eeuw...iedereen doet het om er mooier enzo van uit tezien mr als wij het doen om medische redenen hoor je mensen zeiken mr je bent al zo mooi...ik wou da ik zulke grote borsten had...terwijl ze echt nie weten hoe het is om er last van te hebben...

Toppunt was van de week toen ik me eigen wilde laten opmeten voor een sport bh....k dacht dan kan ik mun bh makkelijk online halen en bespaar mezelf maybe wat euros...zegt zo'n verkoper bimbo maar jij hebt helemaal geen borstverkleining nodig :124: ...ik deed mun verhaal en was nog niet eens opgemeten toen ze dat zei...moest echt op mun tong bijten en bedankte haar vriendelijk en vluchte de winkel uit...echt kwaad was ik :160: ...hoe kon zij dat nou beoordelen..stom wijf...en stomme taboe :82:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ yc_angel: mensen begrijpen ons inderdaad niet... :( :( :(

Al de ongemakken, pijn, ...

Onlangs praatte ik ook met een mama over haar 17-jarige dochter. Dat meisje heeft blijkbaar ook erg grote borsten en voelt zich heel slecht. Die mama kon het niet begrijpen en dacht dat ik haar gelijk ging geven... ze had natuurlijk de verkeerde persoon voor zich staan !!! Ik kon alleen maar begrip opbrengen voor dat meisje... hopelijk heeft mijn gesprek en verhaal die mama tot denken aangezet! Ik werd er ook wat lastig door. Als één van mijn meisjes later problemen heeft met hun borstomvang, zal ik de eerste zijn om hun te steunen in hun eigen beslissingen hierover!!! Zeker weten!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend,..............

Ik hoop dat je er vooral veel zin in hebt!

Ja hoor , Suzan ik heb er zeer veel zin in.

die 12d die nu nog resten mogen van mij zeer vlot gaan .

ik kijk er enorm naar uit en zeker met zo een baaldag als vandaag.

heb pijn in schouders , nek , zelfs tot in mijn :1boobs: nu zo een stekende pijn

en dan nog mijn huis vol volk deze namiddag , daar het hier carnavalstoet is

dus zal wel een pijnstiller mogen nemen nu .

veel liefs

Cindy :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien kunnen de gasten de gastvrouw eens bedienen, als een carnavals "grap"

ik hoop voor je dat de pijnstiller je helpt :147:

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is nog een idee, maar er is hier ook een nicht

dit weekend vanuit de canada, ze volgt momenteel een stage in london en is met de

thalys afgekomen en gaat vanavond terug naar london,

Ze logeert bij mijn zus. dus ja, die komen natuurlijk ook langs he,

zo ze de famillie volledig leert kennen, ze had nog nooit in Belgie geweest

en is nu 24j.

De pijnstiller is genomen en het begint toch wat te beteren.

Ben blij dat ik gisterenavond al de taarten had gebakken zo ik dat nu niet meer moest doen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.