Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

Jeetje prutseke ik heb net naar je foto's gekeken ziet er niet zo best uit maar het is nu wel mooi roze aan het worden dus ik denk ook dat het maandag wel goed komt.

Hopelijk heb je niet al te veel pijn en ik wens heel veel sterkte :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

hey allemaal,

Nieuws de thuisverpleging is juist weg, en zij denkt dat er maandag bij mijn volgende controle aan de pc ,

een datum zal kunnen worden vastgelegd dat er opnieuw kan worden gehecht.

Ik hoop het hoor. Zo kan ik dan weer starten met mijn herstel.

Heb er vandaag opsite opgehangen en een douche genomen zo mijn verband niet te nat werd.

een half uurtje voor de verpleegster kwam.

Ik was zo blij even een douche te kunnen nemen , het was zalig en heb er echt van genoten, nu voel ik me tenminste gewassen.

grt.

tot de volgende .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoop het zo voor je dat je een datum kunt plannen zodat het weer gehecht kan worden, en je weer verder kan gaan met herstellen!! zodat je dadelijk ook echt kunt gaan genieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoop het ook , dat ik morgen een datum krijg

van zodra ik terug ben laat ik iets weten

Moet wel maar in de namiddag naar de pc. dit om 13u45

Maar ik laat zeker iets weten , zou eigenlijk zo graag aan mijn herstel starten nu.

want die 3w die ik nu po ben , zijn niet veel geweest met die open wonde nu .

Dan kan ik starten en hopen dat alles goed dicht blijft dan.

Onder mijn borstplooi is alles dicht. Echt mooi je ziet het bijna niet

maar ja, is dan rond de tepel links en eronder gans open he, zoals je al op foto kon zien

en rechts is het enkel van onder de tepel tot aan borstplooi lichtjes open.

dada, slaaplekker allen ;

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vanmiddag Prutseke!! Hopelijk krijg je vanmiddag een nieuwe datum voor hechten.

Zeg, wil jij eens aan jou pc vragen wanneer je weer op je buik mag slapen? :blush:

Ik google me suf maar overal staat het weer anders.. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lianne,

Dank u voor me succes te wensen ,

en ja, Ik zal het hem eens vragen , want ik moet zeggen ben ook een enorme buikslaper hoor,

en als je nu verplicht op je rug moet liggen is het erg ambetant he, het is echt niet leuk.

Zal ik zeker doen. Het hem vragen.

Ik heb er eigenlijk nog niet om gegoogld maar ja, het is wel zo he .

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Prutseke dat je het wilt vragen!! Ik moet de 20e juli pas weer terug..

Ja vervelend he dat rugslapen! Kan je al wel op je zij? Ik ben zo blij dat ik op mn zij kan slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes vanmiddag, ik ben benieuwd. we lezen het straks wel. ben trouwens ook benieuwd wanneer je mag buik slapen. haha is een goede vraag van lianne.

succes straks

liefs silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal ,

Terug van mijn controle bij de pc.

Die was zeer tevreden.,Hij zei dat ik een zeer goeie thuisverpleegster heb. Dat ze mooi werk geleverd heeft.

Nu nog een weekje verder verzorgen daar er nog vocht en zo in zit.

volgende maandag terug op hetzelfde uur. Nog een extra controle en als alles dan goed is

worden de wonden opnieuw onder algehele verdoving gehecht zo zijn we dan de 13de.

Nu het is ook weer in Gent. Om 11u binnen zijn en dan mag ik normaal 's avonds naar huis.

Want het zou met het spoelen en hechten een klein uurtje duren voor alles .

Zo het niet zo een zware verdoving zal zijn als mijn Bvk geweest.

Nu voor de geïnterreseerden.

en zeker voor Lianne die me gevraagd had om het aan mijn pc te vragen

Wat Met slapen op je buik?

Zijn antwoord hierop is ; Wel in principe is het niet verboden om op je buik te slapen,

als je kan en het doet geen pijn mag je op je buik slapen.

De meesten doen dit niet uit schrik eigenlijk maar , dat is voor niets nodig!!!

Het kan geen kwaad als men op zijn buik slaapt.Ik hoop dat je hier wel genoeg aan heeft voor de info ,

want hij zei zelfs in mijn geval nu, kom je wakker daar je op je buik ligt moet je geen schrik hebben.

Want het kan geen kwaad,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ben blij voor je dat het er goed uit ziet, nog een even tijdje geduld dus begrijp ik. Maar goed beter eerst nu alles helemaal schoon en dan weer hechten. Heeft je pc nog iets gezegd over de genezing van de wond nadat het weer gehecht (heeft de ontsteking nog nadelige gevolgen??).

Goed herstel verder!

Eefjeeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

fijn dat het er allemaal goed uit ziet. ook fijn dat er alweer een datum geprikt is voor je zodat het weer opnieuw gehecht kan worden. en dan weer beginnen met herstellen! en dan gaan genieten van het resultaat :rolleyes: ben benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prutseke wat fijn dat je controle goed was, jammer dat je weer onder narcose moet toch te grote wond om lokaal te verdoven?

Heel fijn dat je gevraagd heb over het buikslapen! Kan nu geruster zijn als ik op mn buik wakker wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ben blij voor je dat het er goed uit ziet, nog een even tijdje geduld dus begrijp ik. Maar goed beter eerst nu alles helemaal schoon en dan weer hechten. Heeft je pc nog iets gezegd over de genezing van de wond nadat het weer gehecht (heeft de ontsteking nog nadelige gevolgen??).

Goed herstel verder!

Eefjeeven

Ja daar hebben we ook over gepraat ,

En met wat ik nu heb meegemaakt zal er nadat er gehecht word de vrijdag dan de zaterdag en zondag de tape's erop die in de ok erop gelegd werd

en nadien dagelijks verzorging door thuisverpleging en wekelijks op controle gaan.

Nee, normaal zou eht niet meer mogen onsteken, en dat heeft ook geen nadelige gevolgen.

Die zal voor ze opnieuw hechten, grondig met iets speciaal spoelen en uitkuisen voor ze hechten.

Denk niet dat we 2x zo zouden het tegenkomen.

Hij was wel blij dat hij zag aan me dat ik er verder de moed goed inhou.

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prutseke wat fijn dat je controle goed was, jammer dat je weer onder narcose moet toch te grote wond om lokaal te verdoven?

Heel fijn dat je gevraagd heb over het buikslapen! Kan nu geruster zijn als ik op mn buik wakker wordt.

He maar voor de volledige narcose heb ik geen probleem hoor.

Ik heb het liever zo.

Echt waar daar heb ik niets van schrik voor.

het is met dat er zoals ik al es zei ; gespoeld en al zal worden zo het niet kon lokaal.

Nu positief blijven denken, zoals ik al gans de tijd doe.

Ik maak me geen zorgen .

Alles komt goed.

Wel langer tijd nodig voor herstel he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke,

Fijn te lezen dat de wond al zo snel zuiver wordt. Gelukkig heb je een goede verpleegkundige.

Bij de narcose voel je helemaal niks, bij zo'n plaatselijke verdoving is dat altijd maar afwachten he .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat fijn nieuws voor jou zeg..voor je het weet is het de 13e en is alles weer mooi dicht :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Xanaa, ja ik ben blij dat de wonde mooi zuiver word, en voor de narcose hebben ik geenschrik.

Had meer schrik als hij het lokaal ging verdoofd hebben , 'k weet niet hoe dit komt maar ja, anders ben ik iemand die niet rap schik heeft.

@ Yc_Angel, Ja, ik ben blij dat het zo rap kon, Mijn pc had 4 vrijdagen voor mij voorzien, zo hij me kon schrappen als het nog

niet mocht gehecht worden, Schrappen kan ik maar als het vol staat kan ik niet toevoegen he , zei hij dus de 13de.

@Suzan, Pijn nu heb ik ook wel , maar is normaal he , het is eigenlijk open vlees he nu,

soms enorme tegetrekkingen , maar dat zal wel beteren hou er de moed in.

en eens alles weer dicht is , dan verder verzorging aan huis om alles mooi bij te houden he .

zo als er weer iets moest zijn dat er direckt kan worden ingegrepen, ook wekelijkse controle bij de pc

Nu maar ik blijf positief, en zal het nu wel goed verlopen zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij voor jou dat alles zo vlot verloopt Prutseke, nu mag er eindelijk wel eens goed nieuws komen.

vrijdag de 13e?? Voor velen een ongeluksdag, maar voor jou zal dit eeuwig een geluksdag blijven denk ik :)

Alvast veel suc6 volgende maandag, zodat we hier goed nieuws krijgen he!

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Tracy,

Het is eigenlijk waar he, Nu het is ook niet te voorzien he , dat ik zou reageren op de draadjes en al.

Dus niemand heeft hier schuld aan,Ik neem het niemand kwalijk.

Het is iets die kan voorvallen.

Nu ik heb het ook gedacht vrijdag de 13de maar ja, positief blijven zoals

Myny me ook zei; van wel je bent een moedige dame, ben blij dat je er zo de moed in houd.

Je herstel ging al zo goed zijn daar borstplooi en rechter tepel zo goed geneest en daar niets.

HOu verder de moed erin zei hij, alles komt goed.

Dat vond ik wel lief, heb er nog altijd vertrouwen in. En zeker moest ik het herdoen doe ik het direckt terug al heb ik die complicatie erbij.

Je bent nooit vrij van een complicatie he.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag de 13e is voor mij geen ongeluks getal of dag (mijn ouders zijn op vrijdag de 13e getrouwd en nu 34 jaar gelukkig getrouwd).

Dus ik vertrouw erop dat vrijdag de 13e voor jou ook een goede dag wordt! :116:

Je hebt een hele lieve pc zoals ik lees Prutseke met jou meiden :1boobs: komt het ook helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.