Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

Lianne, Ik blijf en zelfs moet ik nog meer naar hem gaan, Maar van zodra ik hem zie, ben ik heel rustig,

Is gelijk dat hij de rust zelf uitstraalt naar mij.

Echt ik vind me heel goed en blijf op hem vertrouwen, mag zoveel als ik wil hem altijd opbellen als ik vragen of problemen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

ja, we weten dat het een operatie is die niet zonder risico's is he, je hebt altijd kans op complicaties waar je rekening moet mee houden.

Iedereen denkt en hoop altijd dat het niet met hem zal gebeuren, maar zo zie je dat de kans echt wel reeël is he.

Gelukkig dat alles weer goed in orde zal komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je pc de zenuw weg krijgt bij je. heel fijn dat je hem vertrouwd en dat heb je zeker nu wel nodig!!

Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey prutseke..Ik hoop voor je dat je 13 mei de operatie kan laten doorgaan..Zodat je weer kan gaan beginnen aan een mooi herstel..

Dat is dan 1 dag nadat ik geholpen ben..Ik lig dan al bij te komen..

hoe gaat het met de pijn.valt dat mee of niet..Het ligt echt compleet open he?Is dat nu een reactie van jouw lichaam op de hechtdraadjes?

Als de pc zegt dat het goed komt moet je hem maar gewoon vertrouwen.

Ik denk aan je.sterkte en succes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey chantal

Ja ik weet dat het goed open licht

maar het is de ene dag beter in pijn dan de andere

Is ook een denkpiste die er is in de draadjes maar daar die nu nog zichtbaarder zijn en vandaag 4w geleden

komen we meer en meer tot de conclusie dat het door de draadjes komen hoor.

De verpleegster hier doet goed haar werk.

Maandag terug naar pc en dan zal ik zeker zijn of ik volgende vrijdag opnieuw gehecht kan worden , ik hoop het wel hoor.

Want zou graag aan mijn herstel opnieuw starten , is nu 4w dus zal 4w al langer duren he .

met dat het opnieuw moet beginnen.

Nuja, gelijk mijn pc zegt de moed erin houden alles komt goed.

dus ik vertrouw hem wel.

Voor u begint het ook te korten he nu, het word spannend.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe gaat het met je?

het begint goed te gaan, verpleegster is juist weg.

de wonde word zuiver en zuiver, zou op sommige plaatsen durven bloeden al.

Dus een goed teken zei de verpleegster.

Nu , maandag opnieuw controle bij pc , en ik ben er vrijwel zeker van dat vrijdag gehecht zal worden

dus kan mijn herstel dan opnieuw beginnen .

Ben wel blij hoor; want ik kom die open wonden eigenlijk meer dan beu.

Liefs .

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat alles al zuiver word en het al begint te bloeden, dat is zeker een goed teken. ik ben benieuwd wat je pc maandag zegt. en hoop echt voor je dat het vrijdag doorgaat zodat je weer opnieuw kan beginnen met herstellen!!

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Super , super, super goed nieuws

Juist terug van mijn controle van de pc.

En alles is oke om vrijdag opnieuw gehecht te kunnen worden.

De wonden zei hij is perfect mooi.

Hij was zelf zo blij dat hij grapjes begon te maken.

Echt nu naar de kerk he wekelijks dat alles oke blijft he dan.

En als ik zei , zeg. ik kan dat niet heb niet altijd tijd.

Nee, wel ik ook niet zei hij.

Ook wel de bevestiging van de draadjes dat ik ze niet kon verdragen,

Hij vond het wel raar dat het links wat meer open was dan rechts en Rechts niet rond de tepel

dat het maar in plaatsen is .

Ik antwoorde van ja, ben altijd zo hoor , ben maar op bepaalde plaatsen gevoelig.

Hij keek eens en zei ja, jaaaaaa. Begrijp het . :67::67::11::blush:

Hij lachte eens maar ja, nam het tuurlijk verkeerd op he !!!:67:

Nu tot vrijdag zei hij. in het Ziekenhuis .

Je bent de eerste op de lijst en als je goed ben mag je 's avonds naar huis.

Dus ik blij vertrokken he .

Kan er naartoe leven nu naar Vrijdag , zo ik dan toch weer aan mijn herstel kan starten he dan.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

Gelukkig ziet er alles goed uit! ben echt blij voor je. en gelukkig word het vrijdag weer opnieuw gehecht, en kan je opnieuwe beginnen met herstellen!! ik wens je heel veel sterkte!!!

en hopelijk mag je vrijdag ook weer na huis!

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvia,

Normaal het naar huis gaan 's avonds mag geen probleem zijn zei hij.

Als je niet misselijk bent en als je goed bent zei hij maar na de grote operatie was het geen probleem zei hij

dus zal het nu ook geen zijn zeker zei hij.

Nu nergens herstel je zo goed als thuis.

Maar een zekere uitleg over hoe het komt dat het open gegaan is kon hij niet zeggen;

Het spijt me zei hij , want daar heb ik geen uitleg voor!!!

Echt niet zei hij, dat komt nog voor maar jij hebt het nu wel erg.

en ik ja, is weer niet raar dat ik erger ben.

Nu ben dit gewoon, nu maar alles afwachten en kan dan hopelijk mooie foto's maken

van mijn herstel gelijk jullie.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

soms zijn er voor sommige situatie hoe ze gaan geen uitleg voor. hoe jammer het ook is. zou zeker makkelijk zijn geweest als ze het soms wel weten, dan weten ze hoe het de volgende keer te voorkomen.

maar gelukkig kunnen ze je vrijdag helpen. en dan kan jij ook genieten van het herstellen en natuurlijk ook mooie foto's maken van jou herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat een geweldige PC heb jij :4: en nog grappig...wel goed dat je wondjes goed genezen zijn en dat je zo weer op weg bent naar de genezing als alles gehecht is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@YC_angel; Ja ik ben wel heel tevreden over mijn pc , moest ik het ooit nog iets doen is het zeker hem weer.

En ook zou ik hem aan verschillenden aanraden, daar hij in nood altijd bereikbaar is , ik vind dat chapeau. :43:

Het is zo prettig als er iets is dat je hem kan bellen op zijn mobilofoon,

@ Xanaa; Ja , ik zal ook blij zijn als het vrijdag is , dat die open wonden weer dicht zijn.

Het is toch een ongemak he, Mag ook nu niet douchen en is nu wel zeer ambetant hoor , zeker met mijn maandstonden die ik nu ook heb.

Nu ja, gelijk de tijd van vroeger he, 3x per dag zo wassen is ook proper weer dan.

Maar verlang toch enorm naar een douche zonder die gaasjes en verbandjes hoor nu , :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind het ook zeer fijn dat het weer opnieuw kan starten vrijdag.

We zien wel een verandering de verpleegster en ik, zo de onsteking en de zwelling begint weg te trekken zo de wonden zo dikniet meer zitten.

En dat is wel leuk.

Nu opnieuw gehecht worden en de eerste kortstjes en al verwijderen vrijdag.

zo de huid weer mooi is en dan kan het starten.

op naar een bijna onzichtbaar litteken.

Hoe is het met u Jelly????

Alles goed?

Mooi aan het genezen?

Blij met de cup.

Veel liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn hoor Prutseke dat het er nu goed uit gaat zien! Nog 2 dagen en dan kan het weer opnieuw gehecht worden! Vrijdag de 13e is voor jou dan ook geen ongeluksdag meer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Ik wil je alvast voor vrijdag veel succes wensen...Ik ga morgen onder het mes dus kan me vrijdag niet melden denk ik.

gr Chantal..ik denk aan je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Liana ze zeggen dat toch he, vrijdag de 13e is een ongeluksdag maar ik hoop

dat het zo niet is , heb nu het ongeluk gehad dat alles weer is opengegaan dus nu maar hopen dat alles mooi dicht blijft he na morgen.

@Chantal; Dank u , en ik zie wel wannneer ik uw verslagje zal kunnen lezen

zal er ook eentje zetten van mij .

Groetjes.

PRutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte vandaag Prutseke en jij zal dan ook snel op weg zijn naar een fijn herstel :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.