Ga naar inhoud

Ik stel me voor + voor/na foto's gezocht


Boobie9000

Aanbevolen berichten

Beste lotgenoten met kleine boobies of ex-kleine boobies

 

Ik stel me kort even voor. Ik ben 24 jaar en stond ook achteraan in de rij bij het borsten uitdelen. Daarom kijk ik er ook enorm hard naar uit om er "binnenkort" (die binnenkort zal waarschijnlijk nog wel een half jaartje op zich laten wachten dan ben ik 25 en vind ik het borstloze leven wel welletjes geweest) eens werk van te maken, echter gaat dit ook met veel stress gepaard want niemand wil na zo'n investering uiteindelijk ongelukkig zijn met het resultaat. Op andere fora heb ik intussen wel al wat info opgedaan en ook heb ik al wat websites afgeschuimd. Mooie voor-na foto's vond ik tussen de foto's van Wellness Kliniek in Genk en Kliniek Beaucare in Machelen en ook bij Dr Van der Weij (alle foto's op de website van deze laatste zijn supermooi). Echter vind ik vele valse borsten ook helemaal niet mooi en ben daarom eigenlijk nog op zoek naar échte foto's want website foto's van zo'n klinieken zullen wel enkel de best gelukte exemplaren showen. 

 

Waar ben ik naar op zoek? Ik zou het resultaat heel graag zo natuurlijk mogelijk houden en dacht daarom aan 230-280cc. Ik las ook op een forum een vrouw die zei dat ze een zeer natuurlijk resultaat had dat ze zelfs nog meebewogen of schuin vallen als ze op haar zij ligt en zij had dual plane. Zijn er vrouwen die me willen toevoegen aan hun album en een woordje uitleg willen geven voor welke vorm en grootte van vullingen ze zijn gegaan, en waar deze geplaatst werden (voor of achter borstspier) en plaats van de incisie en in welke kliniek (+ eventueel kostprijs).

jullie zouden me er zeer gelukkig mee maken want vrouwen die zeggen dat ze zeer tevreden zijn met het resultaat zeggen me minder dan effectieve voor-na foto's gezien iedereen uiteindelijk een andere smaak en dus andere wensen en verlangens heeft. De foto's hoeven niet enkel van De Wellness Kliniek of Beaucare of Van der Weij te zijn maar deze lijken op het eerste zicht mijn voorkeur te hebben. Ik ben zelf van Gent dus liever klinieken die binnen ongeveer anderhalf uur te bereiken zijn met de auto.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Draakje84

Hoi!

 

Welkom hier! En wat dapper dat je de knoop doorhakt!

 

Ik heb net je privé berichtje beantwoord, maar zal hier ook wat vragen beantwoorden.

 

Ik ben gegaan voor 240 cc Nagor implea HP, ronde prothese dual plane geplaatst. Ik ben van een lege A-cup naar een bh maat C70 en soms D70 gegaan.

De operatie is uitgevoerd door Schiettecatte bij Cosmed kliniek in Bosch en Duin en kostte mij €2900,-.

 

Ik ben zeer tevreden over het natuurlijke resultaat, past echt perfect bij mijn figuur (ik ben 1.65 en weeg 48 kilo).

 

Bij mij bewegen ze steeds meer mee en vallen inderdaad natuurlijk opzij als ik op m’n zij lig.

 

Als je nog meer info nodig hebt, hoor ik het wel!

 

Liefs Nathalie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Draakje84:

Hoi!

 

Welkom hier! En wat dapper dat je de knoop doorhakt!

 

Ik heb net je privé berichtje beantwoord, maar zal hier ook wat vragen beantwoorden.

 

Ik ben gegaan voor 240 cc Nagor implea HP, ronde prothese dual plane geplaatst. Ik ben van een lege A-cup naar een bh maat C70 en soms D70 gegaan.

De operatie is uitgevoerd door Schiettecatte bij Cosmed kliniek in Bosch en Duin en kostte mij €2900,-.

 

Ik ben zeer tevreden over het natuurlijke resultaat, past echt perfect bij mijn figuur (ik ben 1.65 en weeg 48 kilo).

 

Bij mij bewegen ze steeds meer mee en vallen inderdaad natuurlijk opzij als ik op m’n zij lig.

 

Als je nog meer info nodig hebt, hoor ik het wel!

 

Liefs Nathalie 

Ik word 6 augustus geopereerd bij de bauland kliniek en heb bijna dezelfde voorsituatie als jou, ben zelf iets kleiner, zou ik mogen meekijken in jouw album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
Zojuist zei fitgirlkim:

Ik word 6 augustus geopereerd bij de bauland kliniek en heb bijna dezelfde voorsituatie als jou, ben zelf iets kleiner, zou ik mogen meekijken in jouw album?

Hoi!

 

Spannend zeg!

 

Ik heb (nog) geen album, maar als je een privé bericht stuurt, kan ik wel wat laten zien.

 

Gr. Nathalie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Ik ben van een ja eigenlijk geen A naar een 245CC van mentor gegaan. Anatomisch en dual plain.

Ik heb het vergoed gekregen van mn zorgverzekering. Ben nu 19 dagen po. 

 

Ik zal je privé wat foto’s sturen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie resultaten :) Jullie klinken allemaal hartstikke tevreden met het aantal cc en dat is mooi. Ik ben net iets groter (171cm en weeg one 59, maar wel slank postuur) en heb n.a.v. mijn eerste consult 300cc besloten. Toch ben ik bang dat dit net iets te groot wordt en daarom benieuwd naar jullie resultaten met 245 cc. 

Mag ik daarom meekijken aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
1 uur geleden zei Holamellamo:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie resultaten :) Jullie klinken allemaal hartstikke tevreden met het aantal cc en dat is mooi. Ik ben net iets groter (171cm en weeg one 59, maar wel slank postuur) en heb n.a.v. mijn eerste consult 300cc besloten. Toch ben ik bang dat dit net iets te groot wordt en daarom benieuwd naar jullie resultaten met 245 cc. 

Mag ik daarom meekijken aub?

Ik heb je een privé bericht gestuurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-7-2018 om 11:05 zei Del93:

Hoi!

 

Ik ben van een ja eigenlijk geen A naar een 245CC van mentor gegaan. Anatomisch en dual plain.

Ik heb het vergoed gekregen van mn zorgverzekering. Ben nu 19 dagen po. 

 

Ik zal je privé wat foto’s sturen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van AAAA naar BH maat 70D gegaan met Natrelle implantaten de

MX 290 CC extra high profile anatomisch en dual plane geplaatst. 

In het begin moest ik er heel erg aan wennen.  Inmiddels ben ik 4 maanden PO en ben mega mega blij met mijn resultaat.  Ze zijn heel natuurlijk, soepel en bewegen goed mee. 

 

Ik ben geopereerd in de Bergman clinics door Dr van Engeland voor 4700 euro.

 

Ik heb 2 albums openbaar staan waaronder 1 album met mijn 3D scan waarin je mijn voorsituatie kan zien. En 1 album na mijn operatie en de weken daarna.

 

Groetjes Claudia 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
9 minuten geleden zei Sarina:
Op 15-7-2018 om 11:05 zei Del93:

Hoi!

 

Ik ben van een ja eigenlijk geen A naar een 245CC van mentor gegaan. Anatomisch en dual plain.

Ik heb het vergoed gekregen van mn zorgverzekering. Ben nu 19 dagen po. 

 

Ik zal je privé wat foto’s sturen! 

Hoi Sarina,

 

ik kreeg een notificatie dat je mij had genoemd in een bericht, maar ik zie niet wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal, 

 

Ik zit precies met hetzelfde probleem als Boobie90000.

Mijn situatie:  48 kg - 1,63 - 25 jaar - cup aa

 

Ik wil een zo natuurlijk mogelijk resultaat en ben erg benieuwd naar foto’s van gelijksoortige voor/na situaties.

 

Graag zou ik willen weten hoeveel cc - rond/anatomisch - duel plane en voor welke arts jullie hebben gekozen. 

 

Ik hoop dat jullie mijn hiermee kunnen helpen via een privé bericht of een openbaar album.

 

Binnenkort heb ik een afspraak bij de Bergman kliniek. 

 

Alvast bedankt voor jullie hulp! 

 

Groetjes Melanie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-7-2018 om 11:05 zei Del93:

Hoi!

 

Ik ben van een ja eigenlijk geen A naar een 245CC van mentor gegaan. Anatomisch en dual plain.

Ik heb het vergoed gekregen van mn zorgverzekering. Ben nu 19 dagen po. 

 

Ik zal je privé wat foto’s sturen! 

Hi!

Zou ik ook mee mogen kijken met de foto's? Ik twijfel nog tussen 255 cc en 300cc :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allen,

 

Tijdens het rondkijken op het forum kwam ik hier in jullie gesprekje terecht... (na de vele berichten over mama's die na hun zwangerschap een bv laten uitvoeren etc...).
 

Ikzelf ben nog géén mama, maar heb gewoon van nature erg kleine borsten. Ik zal eind oktober 300cc per borst krijgen, achter de borstspier en ben dus erg benieuwd naar jullie foto's. :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2018 om 21:17 zei Claudiat:

Ik ben van AAAA naar BH maat 70D gegaan met Natrelle implantaten de

MX 290 CC extra high profile anatomisch en dual plane geplaatst. 

In het begin moest ik er heel erg aan wennen.  Inmiddels ben ik 4 maanden PO en ben mega mega blij met mijn resultaat.  Ze zijn heel natuurlijk, soepel en bewegen goed mee. 

 

Ik ben geopereerd in de Bergman clinics door Dr van Engeland voor 4700 euro.

 

Ik heb 2 albums openbaar staan waaronder 1 album met mijn 3D scan waarin je mijn voorsituatie kan zien. En 1 album na mijn operatie en de weken daarna.

 

Groetjes Claudia 

@Claudiat Wauw, jouw 3D simulatie is echt bijna hetzelfde als het eindresultaat! Ik wist niet dat ze dit zo goed konden inschatten. Aan de andere meiden die ook al een BV ondergaan hebben, vonden jullie de 3D simulatie ook vrij gelijkend op het resultaat na de operatie of zijn er waarvan de vorm toch helemaal anders is uitgedraaid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo boobie9000, 

 

Ik heb 1 sept consult bij dr Parys in de Wellness Kliniek in Genk.

En 4 sept wordt ik geopereerd als ik tevredrrn ben en een goed gevoel heb.

Ik vond de foto's heel mooi en hoor hele goeie verhalen over Wellness Kliniek.

Ik hou je op de hoogte als ik meer weet 

Succes met keuze maken.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2018 om 20:28 zei MissWolff:

Hallo boobie9000, 

 

Ik heb 1 sept consult bij dr Parys in de Wellness Kliniek in Genk.

En 4 sept wordt ik geopereerd als ik tevredrrn ben en een goed gevoel heb.

Ik vond de foto's heel mooi en hoor hele goeie verhalen over Wellness Kliniek.

Ik hou je op de hoogte als ik meer weet 

Succes met keuze maken.

 

Groetjes

Hoi misswolff

 

Ik heb ook een consult gehad bij dr parys en had er goed gevoel bij. Twijfel nu nog over de maat....Wil je mij ook op de hoogte houden? 

Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Angel0306:

Hoi misswolff

 

Ik heb ook een consult gehad bij dr parys en had er goed gevoel bij. Twijfel nu nog over de maat....Wil je mij ook op de hoogte houden? 

Dank je!

Hoi @Angel0306! Ik ben op 24 juli geopereerd door dr. Parys. De twijfel herken ik wel. Zoals de meesten hier op het forum denk ik :38:

 

Als je intresse hebt, kan je mijn operatieverslag en ervaringen meelezen. Vind je terug op mijn profiel.

 

Succes! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Angel0306:

Hoi misswolff

 

Ik heb ook een consult gehad bij dr parys en had er goed gevoel bij. Twijfel nu nog over de maat....Wil je mij ook op de hoogte houden? 

Dank je!

Hoi angel0306,

Tuurlijk wil ik je op de hoogte houden! Wanneer ben jij op consult geweest en hoeveel cc heeft hij jou aanbevolen? Heb je ook al een datum gepland voor operatie of niet?

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei MissWolff:

Hoi angel0306,

Tuurlijk wil ik je op de hoogte houden! Wanneer ben jij op consult geweest en hoeveel cc heeft hij jou aanbevolen? Heb je ook al een datum gepland voor operatie of niet?

Groetjes 

Hoi

360 cc heeft hij aanbevolen. Eind juli ben ik geweest en operatie zou toen 4 september al gegaan zijn. Maar ik twijfelde te erg om meteen vast te leggen.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.