Ga naar inhoud

Ik stel me voor + voor/na foto's gezocht


Boobie9000

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Angel0306:

Hoi

360 cc heeft hij aanbevolen. Eind juli ben ik geweest en operatie zou toen 4 september al gegaan zijn. Maar ik twijfelde te erg om meteen vast te leggen.

Grtjs

Zonde dat je twijfelde anders hadden we geopereerd geworden op de zelfde dag! Ik heb wel een next surgery gepland maar even wachten of ik 1 september op consult tevreden. Ik hou je op de hoogte!!

Mag ik vragen hoe groot je bent....Ik ben 1.73 lang en 78 kg ik hoop dat ik tussen de 400 en 500 cc kan komen 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Del93 wat super dat je het vergoed hebt gehad! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? 

Verwijzing van en huisarts gekregen voor de pc. Daar moet je op afspraak komen en zij kijkt of je voldoet aan de eisen. Dan wordt de aanvraag opgestuurd naar de verzekering

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2018 om 21:17 zei Claudiat:

Ik ben van AAAA naar BH maat 70D gegaan met Natrelle implantaten de

MX 290 CC extra high profile anatomisch en dual plane geplaatst. 

In het begin moest ik er heel erg aan wennen.  Inmiddels ben ik 4 maanden PO en ben mega mega blij met mijn resultaat.  Ze zijn heel natuurlijk, soepel en bewegen goed mee. 

 

Ik ben geopereerd in de Bergman clinics door Dr van Engeland voor 4700 euro.

 

Ik heb 2 albums openbaar staan waaronder 1 album met mijn 3D scan waarin je mijn voorsituatie kan zien. En 1 album na mijn operatie en de weken daarna.

 

Groetjes Claudia 

Hi Claudia, mag ik vragen of je ook een vergoeding hebt proberen aan te vragen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei MissWolff:

Zonde dat je twijfelde anders hadden we geopereerd geworden op de zelfde dag! Ik heb wel een next surgery gepland maar even wachten of ik 1 september op consult tevreden. Ik hou je op de hoogte!!

Mag ik vragen hoe groot je bent....Ik ben 1.73 lang en 78 kg ik hoop dat ik tussen de 400 en 500 cc kan komen 

 

Groetjes 

Ja inderdaad! Was eigenlijk verbaasd dat het zo vlug ging. Ik ben 1.80 en ongeveer 70 kg. 

Vanboven wel niet veel vet zal ik zeggen,beenderen goed zichtbaar. 

Hij wou bij mij 360cc high profile achter de spier plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden. 

Misschien hebben jullie aan mijn verhaal ook nog een klein beetje iets:68:

Ik ben 163 cm en 52kg, Ik kom van aaa75 (heb ook doormiddel van een vergoeding mijn bv gehad) 

Ik heb 345cc anatomisch dual plane geplaatst gekregen. En ik ben zo tevreden, het resultaat is heel erg natuurlijk en dat is ook wat ik heel graag wilde, omdat ik van helemaal plat kwam. Ik weet nog niet mijn maat want ik ben nu 17 dagen po. Mijn herstel gaat ook heel voorspoedig... het prachtige resultaat maakte voor mij de pijn ook heel dragelijk. Mochten jullie iets willen weten of mijn album willen zien dat hoor ik het wel.

Heel veel liefs en groetjes Jo-c 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2018 om 21:28 zei SN_90:

Hoi @Angel0306! Ik ben op 24 juli geopereerd door dr. Parys. De twijfel herken ik wel. Zoals de meesten hier op het forum denk ik :38:

 

Als je intresse hebt, kan je mijn operatieverslag en ervaringen meelezen. Vind je terug op mijn profiel.

 

Succes! :35:

Heb het net even gelezen. Hoe gaat het nu? En heb je foto's? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Angel0306:

Heb het net even gelezen. Hoe gaat het nu? En heb je foto's? 

Goed eigenlijk. Bijna 5weken po, dus over een weekje bh's shoppen:43:

 

Ondertussen is de rechtse bijna gelijk met de linkse. Als ik een foto neem, lijkt het erger dan het is want het is in de spiegel en voor mijn man zo goed als gelijk. Foto's heb ik niet online. Ben er niet zo voor te vinden om dat online te gooien;)

 

Dr. Parys heeft mooi werk geleverd. Al had ik er wel wat schrik voor toen het verband eraf ging door het verschil tussen links en rechts. Maar het komt goed. Als je elke week een foto neemt kan je goed zien hoe het verandert en mooier wordt.

Geduld is dus echt nodig na de operatie (spijtig genoeg):38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-8-2018 om 08:45 zei Angel0306:

Ja inderdaad! Was eigenlijk verbaasd dat het zo vlug ging. Ik ben 1.80 en ongeveer 70 kg. 

Vanboven wel niet veel vet zal ik zeggen,beenderen goed zichtbaar. 

Hij wou bij mij 360cc high profile achter de spier plaatsen. 

Hoi hoi 

 

Ik zou nog even laten weten hoe het is gegaan vandaag het consult bij dr Parys in de Wellness Kliniek. Ik ben echt enorm tevreden. Moest mij om 11.15 melden maar was er al 10.55 uur heb me gemeld en mocht plaats nemen in de wacht ruimte om 11.30 was ik aan de beurt ff wat vragen doorgenomen en gelukkig had ik me al verdiep met wat ik wou dus het was een snel bezoek binnen 10 min stond ik buiten. Tijden het meten kreeg ik te horen dat ik aan een borst een kleine lift nodig had en dan krijg ik de monobloc soft one 500cc extra high profile. Dat is precies wat ik wou dus wij passrn en ik was helemaal tevreden. Ik heb dan ook daarna de operatie meteen betaald en mag dinsdag mij melden om 07.45 in Genk. Ik ben tot nu toe heel tevreden over dr Parys. 

Groetjes Brigitte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei MissWolff:

Hoi hoi 

 

Ik zou nog even laten weten hoe het is gegaan vandaag het consult bij dr Parys in de Wellness Kliniek. Ik ben echt enorm tevreden. Moest mij om 11.15 melden maar was er al 10.55 uur heb me gemeld en mocht plaats nemen in de wacht ruimte om 11.30 was ik aan de beurt ff wat vragen doorgenomen en gelukkig had ik me al verdiep met wat ik wou dus het was een snel bezoek binnen 10 min stond ik buiten. Tijden het meten kreeg ik te horen dat ik aan een borst een kleine lift nodig had en dan krijg ik de monobloc soft one 500cc extra high profile. Dat is precies wat ik wou dus wij passrn en ik was helemaal tevreden. Ik heb dan ook daarna de operatie meteen betaald en mag dinsdag mij melden om 07.45 in Genk. Ik ben tot nu toe heel tevreden over dr Parys. 

Groetjes Brigitte 

Oh wat spannend! Wat goed dat je kreeg wat je wou! Ik heb hem laten beslissen. Ik dacht: je zal het wel best weten. Maar echt tof dat hij er hetzelfde als jij over dacht. Je bent in goede handen bij hem. Hij maakt er zeker wat moois van!

 

Succes dinsdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei SN_90:

Oh wat spannend! Wat goed dat je kreeg wat je wou! Ik heb hem laten beslissen. Ik dacht: je zal het wel best weten. Maar echt tof dat hij er hetzelfde als jij over dacht. Je bent in goede handen bij hem. Hij maakt er zeker wat moois van!

 

Succes dinsdag!

Ja hij heeft er inderdaad verstand van en wat ik dacht te hopen te krijgen zei hij meteen 500cc dus helemaal blij past ook bij mijn postuur 1 73 lang en nu 77.5 kg en het komt dan ook heel natuurlijk eruit te zien zij dus dat is fijn. Ik heb er zin in! Is b i j jou onder tussen ook alles goed gedaald enz....?

 

Groetjes Brigitte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-7-2018 om 11:05 zei Del93:

Hoi!

 

Ik ben van een ja eigenlijk geen A naar een 245CC van mentor gegaan. Anatomisch en dual plain.

Ik heb het vergoed gekregen van mn zorgverzekering. Ben nu 19 dagen po. 

 

Ik zal je privé wat foto’s sturen! 

Hoi,

 

Ik heb zelf 70AA en ben ook bezig met de verzekering. Ik ben nu het traject ingegaan en echo foto's zijn gemaakt. Dit was ruim onder de cm. Het is nu wachten op de verzekering. Ik zit bij Menzis dus die schijnt lastig te zijn. Zou ik ook wat foto's van je mogen zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-8-2018 om 09:32 zei Jo-c:

Hey meiden. 

Misschien hebben jullie aan mijn verhaal ook nog een klein beetje iets:68:

Ik ben 163 cm en 52kg, Ik kom van aaa75 (heb ook doormiddel van een vergoeding mijn bv gehad) 

Ik heb 345cc anatomisch dual plane geplaatst gekregen. En ik ben zo tevreden, het resultaat is heel erg natuurlijk en dat is ook wat ik heel graag wilde, omdat ik van helemaal plat kwam. Ik weet nog niet mijn maat want ik ben nu 17 dagen po. Mijn herstel gaat ook heel voorspoedig... het prachtige resultaat maakte voor mij de pijn ook heel dragelijk. Mochten jullie iets willen weten of mijn album willen zien dat hoor ik het wel.

Heel veel liefs en groetjes Jo-c 

Heey,

 

Ik ben op dit moment met de verzekering bezig. Zou ik in je album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MissWolff:

Ja hij heeft er inderdaad verstand van en wat ik dacht te hopen te krijgen zei hij meteen 500cc dus helemaal blij past ook bij mijn postuur 1 73 lang en nu 77.5 kg en het komt dan ook heel natuurlijk eruit te zien zij dus dat is fijn. Ik heb er zin in! Is b i j jou onder tussen ook alles goed gedaald enz....?

 

Groetjes Brigitte 

Ondertussen zijn ze bijna gelijk. Je ziet nog wel een beetje verschil maar dat zal nog veranderen. En helemaal gelijke borsten bestaan niet natuurlijk. Ik heb nu bolling vanboven, net wat ik gevraagd had. En in mn nieuwe bh's zelfs decolleté, wat ik ervoor nooit had. Dus helemaal blij mee! Alleen moet ik nog eens kijken wanneer het past om op controle te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Vampire:

Heey,

 

Ik ben op dit moment met de verzekering bezig. Zou ik in je album mogen kijken?

Ik zal je toevoegen ;)

Succes met de verzekering.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei MissWolff:

Hoi hoi 

 

Ik zou nog even laten weten hoe het is gegaan vandaag het consult bij dr Parys in de Wellness Kliniek. Ik ben echt enorm tevreden. Moest mij om 11.15 melden maar was er al 10.55 uur heb me gemeld en mocht plaats nemen in de wacht ruimte om 11.30 was ik aan de beurt ff wat vragen doorgenomen en gelukkig had ik me al verdiep met wat ik wou dus het was een snel bezoek binnen 10 min stond ik buiten. Tijden het meten kreeg ik te horen dat ik aan een borst een kleine lift nodig had en dan krijg ik de monobloc soft one 500cc extra high profile. Dat is precies wat ik wou dus wij passrn en ik was helemaal tevreden. Ik heb dan ook daarna de operatie meteen betaald en mag dinsdag mij melden om 07.45 in Genk. Ik ben tot nu toe heel tevreden over dr Parys. 

Groetjes Brigitte 

Dank je om wat te laten weten! Oh echt spannend inderdaad,overmorgen al! 

Ik ben ook steeds meer overtuigd om door  te zetten nu,wil nog een keer gaan passen met mijn vriend erbij en wat bloesjes van mezelf. Wordt het achter de spier geplaatst bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Angel0306:

Dank je om wat te laten weten! Oh echt spannend inderdaad,overmorgen al! 

Ik ben ook steeds meer overtuigd om door  te zetten nu,wil nog een keer gaan passen met mijn vriend erbij en wat bloesjes van mezelf. Wordt het achter de spier geplaatst bij jou?

Ja bij wordt het achter de spier gezet. Ik heb mijn man meegenomen en die was ook razend enthousiast toen hij bij het passen zag wat het zou gaan worden. Ik zal is dr kijken of ik de foto's van de pas sessie erop kan zetten.

 

Groetjes brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nevermind:

Is het mogelijk om iets meer info te krijgen ivm een eventuele vergoeding? Wanneer kom je hiervoor in aanmerking? Iemand ervaring met een vergoeding van CZ?

Je komt in aanmerking als je klierweefsel minder dan 1cm is en je geen borstplooi hebt. Het klierweefsel moet worden vastgesteld met een echo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2018 om 21:23 zei MissWolff:

Ja bij wordt het achter de spier gezet. Ik heb mijn man meegenomen en die was ook razend enthousiast toen hij bij het passen zag wat het zou gaan worden. Ik zal is dr kijken of ik de foto's van de pas sessie erop kan zetten.

 

Groetjes brigitte

Hoe is het gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Angel0306:

Hoe is het gegaan?

Hoi hoi, 

Het gaat goed:-) heb momenteel nog wel last van me borsten lijkt op stuwing van de borsten als tijdens de zwangerschap met spierpijn. Maar ja ben nog maar 2 dagen verder. Elke dag wordt wel minder gevoelig. Helaas kan ik ze nog niet zien zit ingetapt voor 2 weken woensdag 19 september moet ik terug voor controle om te kijken hoe het is en voor een paar hechtingen. Ben echt heel nieuwsgierig. 

Hoe gaat het verder met jou al een beetje een keuze kunnen  maken tussen al die dokter voor een consult?

 

Groetjes Brigitte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 6-9-2018 om 16:39 zei MissWolff:

Hoi hoi, 

Het gaat goed:-) heb momenteel nog wel last van me borsten lijkt op stuwing van de borsten als tijdens de zwangerschap met spierpijn. Maar ja ben nog maar 2 dagen verder. Elke dag wordt wel minder gevoelig. Helaas kan ik ze nog niet zien zit ingetapt voor 2 weken woensdag 19 september moet ik terug voor controle om te kijken hoe het is en voor een paar hechtingen. Ben echt heel nieuwsgierig. 

Hoe gaat het verder met jou al een beetje een keuze kunnen  maken tussen al die dokter voor een consult?

 

Groetjes Brigitte 

Hoi angel0306,

 

Moest aan je denken! Ben je er al uit met welke kliniek en dr je door wilt voor de operatie?

 

Groetjes Brigitte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.