Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi super wijffie ;)

Allereerst ik vind je borsten nu ookal super. Maar ik snap dat je ze gewoon perfekt wil hebben.

Dus ik ben heel blij voor je dat je een wissel gaat krijgen. En wauw 650 cc maar het zal je wel goed staan denk ik.

Dat je alleen de protheses moet betalen is echt geweldig. Geen idee dat dat zo gaat als je niet tevreden bent. Of is dat alleen bij nio ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

wat wat wat!!! :1bouncingboobs:

Hoor ik het goed?? joehoe wat geweldig je gaat aan de wissel!! :101:

wooh hey wat een super consult zeg wie had dat verwacht,ik niet eerlijk gezegd,toppie hey.

En wat een goeie deal zeg.

Oh ben echt wel blij voor je hoor,gefeliciteerd ,gaat t allemaal in orde komen.

En dan vlinder...ik ben straks nix meer bij jou hahaha. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

potver had net een bericht getypt floept t zomaar weg!!!!!!!!!:angry:

afijn opnieuw dan maar :

wat wat wat! :1bouncingboobs:

wat een super nieuws zeg,wie had dat gedacht! Ik niet eerlijk gezegd.

Ik ben super blij voor jou,jij gaat straks helemaal happy zijn.Komt t toch nog allemaal goed,

en wooh hey alleen de protheses betalen,super deal of nie??

Nou dag vlinder....ik ben straks nix meer vergeleken met jou,hihi.:blush:

Ik ga jaloers worden! :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw leuk nieuws!! Beter dat je een goede deal hebt kunnen maken met je pc! Ik heb je topic net even gelezen en schrok echt van het feit dat ze na zoveel maanden nog kunnen slinken! Dat moeten we niet hebben ik ga echt huilen dan! Voor zover ik kan zien vind ik je boobs wel mooi en vol maar als ze slinken is het wel minder idd. Met 650 of 700 cc krijg je gegarandeerd weer je big boobs terug!!!!!! :43:

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ boke: Ik ook, valt nu echt een last van me af! Het scheelt zeker en laat het ook op zeker bij Nio doen. Alles wat hij heeft uitgelegd klonk heel goed :)

@ Diesel: Zeker goed nieuws :) Ja die wissel zat al in men hoofd omdat ik de optie van de plooi en minder cc in rechts niks vond. En een maatje meer mag best, zeker na dat slinken! Had het zeker al in men hoofd ;) De protheses kosten € 1300,-

@ Glamrock: Hihihi ja je had gelijk wijfie!! :11:Nou pff scheelt toch een hoop geld alleen de protheses en niet de volle mep…. Tnxx topper!! :D

@ Ellie: Zeker geweldig ben erg blij met de concrete oplossing en alle tijd die hij voor me heeft genomen vandaag. Heb er ook een goed gevoel bij. Daar gaan we voor, dat 100% blije gevoel! :)

@ Cindy: Helemaal top, voel ook meer rust in men lijf :D Komt vast helemaal goed

@ itsme78: Zeker he, ben erg blij en vooral opgelucht! Ik ga even kijken met rijst wat ik het mooiste vind, al vond ik 600cc al mooi ogen! Ging nog net niet kwijlen geloof ik :11: Wel weet ik dat het passen wel wat vertekend. Nu in kleding zijn ze kleiner als met de passessie tijdens men eerste consult. Ga het dus zeer goed overwegen ook en gewoon lekker een tijdje met rijst zakjes klooien. Ga zeker niet over 1 dag ijs, moet ook de protheses nog bij elkaar sparen dus komt goed :D Nu lijken ze vooral groot van dichtbij, op een afstand zijn ze in verhouding met men lijf niet echt giga (vind ik, maar heb een natuurlijke F gehad in het verleden) :11: Snap het wel, als je een beetje jaloezie hebt hoor lieverd. Bedoel na 4 bv’s had jij ook op meer gehoopt!! Maar na 4x nog niet helemaal tevreden. Dan vind ik mezelf maar een zeur als ik mezelf met jou vergelijk :11:

@ Sabia: Je bent een schat en tnx voor het compliment!! :11: Wil ze zeker optisch wat meer gelijk hebben en dat kan zo, dus ga er zeker voor :D Hihihi je bent helderziend: 650cc :P Wie weet, ga eens goed kijken met zakjes rijst hahaha Alleen de protheses betalen vind ik ook super, heb ik zeker niks te klagen over :) Volgens mij is dit bij meer pc’s zo binnen een jaar van wat ik hier heb gelezen!

@ Happy: Tnxxxxxxx lieverd!!!!! :D:P:D:P

@ vlinder: Jaja u leest het goei vlindertje!!!! Nou ik had alles verwacht behalve dit, hoe het consult is gelopen had ik echt totaal niet verwacht! Ging er toch een beetje met een hard hoofd heen. Zeker goede deal he :D Dank je lieverd, gaat het toch nog allemaal goed komen zo. Hihihi komen we straks op hetzelfde uit?? Jij hebt ook killer “big” boobies!! Hihihi gek ben je ook he :11: Pffff 700cc, nou ga eerst passen met rijst?? Eens zien wat ik vind hahahah 700cc klinkt direct weer veel bigger als 600cc :11: Geen idee op welke maten ik ook uit zal komen met 600 en 700cc…?? :11:

@ Jazzy: Ik schrok ook met 4 maanden po en met 5 maanden po helemaal, 1 cup foetsie… nou is dat ff frustie….. Kon ook wel janken hoor!!! Tnxx meisie :D Ja even kijken wat het mooiste is qua cc’s de komende tijd met zakjes rijst :P Vanavond maar mee beginnen hahahaha

@ Carlaa: Whahahaha maar straks zit ik met cup H ofzo??? Hahahahaha

@ eendjuh: Zeker opgelucht, echt een last van mijn schouders!!! :)

@ Rianne: Dank je meid!!! :D :D

@ Shaan: Dank je lieverd, ben zeer happy!! Weg pest humeur :P Liefs x

Nu heb ik denk ik iedereen gehad :11::136: Tnxxx schatjes!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol Jayro :154:

Goed nieuws Fem! Ik vroeg me af of je toch nog eens, gewoon voor de fun, langs zou gaan bij Bruno? Gewoon om te kijken wat hij zegt mbt voor de spier?

Ik zou echter geen 700 cc nemen hoor meid... (Om als voorbeeld nog maar even mijn vriendin te noemen, die jij zo mooi vond.. Ze komt er toch van terug. Mocht ze ooit voor een wissel gaan zou ze niet meer dan 500/550 willen..) Maar goed dat is natuurlijk ieder voor zich... En idd, je bent niet dom dus je zal heus wel een goede beslissing nemen.

Nu lijkt me oefenen met zakjes rijst met 600 cc erin bovenop het aantal cc's dat je hebt!!!!!!!!!! ook een vertekend beeld geven niet waar?

Anyhow:

Ik ben happy voor je!

:116: Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat is nog eens goed nieuws. Hetzelfde verhaal als bij mij dus, alleen de prothese betalen.

Blijft evengoed nog weer een hoop geld, maar ja altijd minder dan bij een andere PC een wissel uitvoeren.

Gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid!

ik heb het er met me mannetje over gehad dat ik toch zit met de krimpende boobies! en ik liet hem kijken en voelen enzo. ik zelf ook in de spiegel kijken natuurlijk nu dacht ik dat het een beetje was weg getrokken van het borst verschil.. nu is dat dus niet zo... :145::134: :134:

Het is erger geworden en het is zo dat de ene borst lager zit met plooi en ronder en voller is.. ziet er heel raar uit pff.. :ph34r: :ph34r:

mijn vriend ziet het ook en ik vroeg aan hem vind je ze ook gekrompen lijkt net een ctje.. hij antwoorden daar niet op.. dus dat is een JA!~brrrr

Na me vakantie ga ik maar een mail sturen om te vragen hoe en wat.

hoe denk je dat ik het beste kan doen?

consult plannen? ja he? ik vind eng maar ja als ik niet tevreden ben kan ik moelijk er mee doorlopen. :(

gaaaan we weeeeeeer.. ik hoop dat plovier open staat opties.. en het me niks kost natuuurlijk.. wat denk jij heb jij een soort gelijk verhaal met dat er geen kosten bij hem kwamen kijken?

lang verhaal hahaha!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow zeg!! Op naar de 700 cc :1bouncingboobs:

Dan heb je 2x zoveel als mij en ik vind de mijne al groot hahaha........

Nee maar super voor je! Ben blij voor je dat je een goed gesprek hebt gehad en dat hij ook ziet waar jij mee zit.

Volgens mij hebben we in november lingerie-sale hier op het forum :3:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

he femmy

wat een geweldig nieuws.

ben heel blij voor je dat dit uit het gesprek is gekomen, maar vind het ook kanp dat je het weer aandurft...

ik hoop wel heele rg dat die van mij niet meer slinken hoor, dan zou ike cht verdrietig zijn....

geniet van het goede nieuws en de passessies.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Wat een geweldig nieuws meid jippie!! Oe wat ben ik blij voor je hihi :136:

Wauw 600 a 700 cc word echt mega!! Ga je stiekem voor de 700? hihi

Ben zo blij voor je en helemaal dat het zo opgelost kan worden vind ik super!!

Wat ik wel vaag vind is dat links gelift zal worden? Maar hier zit toch meer hang in? :blush:

Maar goed genoeg over het gemuts jij gaat straks mega happy zijn met je big boobies!! Ben stiekem wel wat jaloers hihi hier ook een krimpertje, mn 75Etje beginnen losjes te worden :ph34r:

Happy Happy Happy wiehieeeee :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chickieeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met het goede nieuws!!!

Lees net pas alles...hehe, daar kan je wat mee zeg! Ook qua kostenplaatje.

Heel veel succes de komende tijd met alle consulten en hoop voor je dat Bruno ongeveer hetzelfde zegt als Nio, anders krijg je straks die twijfel weer :ph34r:

Hoe dan ook op naar de :1big_boobs: waar jij 100% happy mee bent!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwwwww wat een oplossing zeg! Zo snel en 'simpel' geregeld door dr Nio :136:

En nu maar hopen dat alles naar wens zal zijn achteraf maar het zal vast en zeker prachtig worden!!

Gefeliciteerd in ieder geval :P

Je kan je operatiedatum alvast vast laten leggen ;)

Enne..die 700cc zal het wel gaan worden, no doubt about it hahahahah!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lotus: Ja vergeet ik gewoon Jayro, slecht mens ben ik :P ahahahaha

Ik ga niet meer langs Bruno of Selms, vertrouw nog heel erg veel op Nio dus heb goede hoop :D Waarom komt ze erop terug?? Ik ga ook heel goed passen en overwegen hoor!!! Bedoel hoef niet binnen een week te beslissen heb pas in okt/nov de centjes bij elkaar ;) ga dus druk oefenen met rijst :P hahahaha Passen geeft sowieso iets een vertekend beeld, want ze zijn nu kleiner als dat ik heb gepast met mijn consult ;)

@ oelie: Ja tnxx to you!!! Heb namelijk gesproken over die code en je had gelijk! Alleen de protheses dus :D Zeker weer een paar duiten, maar is me zeker waard op het verschil op te heffen :D Tnxxx meid!!!

@ stylista: Tnxx lieverd :D Ben echt zo happy!

@ Glamrock: Goed dat je het besproken heb lieverd en ja zwijgen is vaak toestemmen bij mannen….. Gewoon Plovier bellen en anders eerst mailen??? Bedoel denk dat het bij hem echt wel bespreekbaar is, zeker bij 5 maanden po! Denk wel dat je protheses moet betalen hoor… maar goed weet ik ook niet zeker natuurlijk :11: 2 hier hebben wel alleen de protheses bij hem moeten betalen toen ze ontevreden waren over de maat…. Succes schat en ik sta 200% achter je, altijd!

@ Xanaa: Tnxx lieverd!!! Denk dat ik er binnenkort al een paar in de verkoop gooi, interesse??? Hahahahaha veel heb ik nog niet eens gedragen :11: alleen gepast… Pfff 2x zoveel klinkt wel veel he!! Eerst maar experimenteren!

@ dalin: Tnxx lieve dalin :D Ben ook erg blij en opgelucht nu :D Nou dat slinken is ook echt klote hoor!!!! Ga er zeker van genieten :D

@ pinki: Ja he, ben zeker opgelucht en voel me al wat beter :D Dank je lieverd :D

@ Marisjuh: Hahahha tnxxxxxxxxxxxxxxx lekkerding! Nou ik ga goed passen de komende tijd en dan pas beslissen hoor :P Links wordt meer opgevuld en dus iets meer gelift, dan ikomt die gelijker met rechts ;) Zo zei Nio dat :P Doordat links meer gevuld wordt, wordt die ook wat gelift ;) Nio zijn verhaal ;) Ohhhh krimp je nog steeds???

@ Piepke: Ben heel blij met Nio en deze oplossing!!!! Al zou het een fractie meer lijken op rechts dan ben ik al een gelukkig mens hoor :D Tnxx lieverd!! Pfff 700cc eerst passen hoor, mar zal foto’s plaatsen in de galerij :D Operatiedatum wordt in okt/nov. Vastleggen is nog niet eens zo'n slecht idee!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.