Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

@ rox: Tnxx lieverd je bent een schat!! Ben zo blij met jullie steun, zou gek geworden zijn zonder dit forum. Lekker met zijn alle aftellen :D naar idd huge boobs :11: Maar vooral die juiste vorm en zonder rare fratsen :D Ach nee niet jaloers op mij! Jij hebt echt amazing boobs!! :D

@ Marisjuh: Hahaha gek!!! :11: Ja wie weet maris, dan zou ik me vereerd voelen hoor hihihi :D Hoop echt dat ze worden zoals ik ze in men hoofd heb, meer hetzelfde en weg rare rand :D Maar vertrouw Nio wel, alleen is het moeilijk voor te stellen nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hihi heb er alle vertrouwen in dat het goed komt :136: Snap je wel hoor meisje!! Is moeilijk voor te stellen als het anders word dan je nu hebt ;) Word super!! O even een vraagje hihi weet jij hoelang het herstel duurt na een 2de bv? Ik wil bij de heroperatie minstens 6 weken rust nemen maar hoor dat het vaak minder tijd nodig heeft? Lijkt mij niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is lastig, want ja ik zie dit beeld toch al bijna 6 maanden in de spiegel :11: Komt zeker goed, heb alle vertrouwen in Nio :D Meer als het gaan ondervinden straks kan ik niet doen.

Ohhh pfff weet ik eigenlijk niet, wat ik wel veel lees is dat je wel sneller hersteld en minder pijn hebt als bij de eerste keer ja. Nou hoop het, want dan ga ik helemaal dansend en fluitend er doorheen lol :P Komt dus denk ik zeker weten goed hoor met 6 weken rust met je her-operatie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag men Tri-Action bh binnen gekregen whoeiiii lang leven de voorpret :D

Foto staat in de galerij, met en zonder rijst. Jaja weer de rijst, hierna hou ik op hoor (denk ik) :154:

Ook vandaag nog mail contact gehad met Dr. Nio over het profile van de protheses.

Het wordt: 700cc Extra High Profile

:43: :43: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan schattepat!!! Hou er ook van hoor hihihihi :123:

Ik dacht ik mail hem ff, want in de tabel van Eurosilicone staat High Profile maar tot 500cc.

Dacht wil toch even zeker weten wat ik dan krijg, maar dus de Extra High Profile :D

Hier ben ik stiekem wel ONWIJS blij mee :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha gekke rox!!! Denk maar zo: jij hebt hele mooie boobies meid!!! Mooi qua grootte en mooi qua vorm.

Daar mag je echt trots op wezen hoor meid!!!! Groot wil niet altijd per definitie zeggen MOOIER.

Maar goed ken me voorstellen dat sommige last krijgen van booby greed.....

Ben wel erg blij met de extra high :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.