Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ehhm wel 15 min :P Thuis zijn we er niet zo van dus even snel hihi

Ja snap ik hoor! Pas nu na bijna een jaar durf ik het maar goed insmeren moet geen kwaad kunnen

Ja mn vriend zei het, goh je hebt net 2 sneeuwballen :4:

Oef ja dat wil ik niet nog eens horen :P

Voor de rest is ie wel lief hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi nou 15 min is al langer als dat ik durf :P Wij lopen al van jongs af aan topless rond te banjeren, dus vind het vaak juist wel fijn :11: Maar als ze er thuis niet zo van zijn, dan houm je vaak natuurlijk gewoon alles aan ;)

Whahahaha GEWELDIG!!!!! 2 sneeuwballen!!! Nou nee dat zou ik ook niet nog een keer willen horen nee, dus huppa meer de zon in met die boobies :D

Tja ach zo hebben alle mannetjes wel “iets” he, is natuurlijk ook wel weer een typische droge mannen uitspraak :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja het was ook wel heel warm he vandaag! Hield het ook niet langer vol :blush:

Zoals ik al eerder zei je hebt echt een leuke familie.. stiekem jaloers ;)

Ja heb ix gedaan waar me moeder bij was (voor mn bv) maar voelde toch naar...

Ja leuk is dat he! Maar andersom moet ik niks zeggen ho nee want meneer zou binnen 1 dag zo bruin zijn als een spanjaard (nog nooit meegemaakt in bijna 4 jaar :4:)

Ag ja we weten wie het zegt hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou en of, was echt bloedverziekend heet zeg pfff. Heb het een uur uitgehouden in de zon en toen ben ik weer naar binnen gevlucht.

Tnxx meid, het zijn ook schatten hoor. Close zijn heeft ook zo zijn nadelen, maar goed de voordelen veel meer. Echt mee getroffen.

Nou denk ook als je het nooit hebt gedaan en je het in 1x een keer doet, dat het erg vreemd voelt. Dat zou ik denk ik net zo hebben.

Ach ja joh, leuk elkaar een beetje pesten! Houdt het juist lekker gezellig in huis! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha 2 sneeuwballen, nu zijn het 2 kauwgom ballen hahahahaha of 2 tomaten :P

ik wil ook topless maar heb buren die kunne kijken heeel jammer!

snel een ander huis... binnekort ook verbouwing van de douche, we hebben lekkage in de

woonkamer sinds vanochtend dus de verzekering even bellen! en de leidingen van de afvoer van

de wasmachine lopen niet meer door, gevolg schuur vol met water en die niet meer kan wassen :|

pffffffffffffffffffffffffffff drukke tijd hier dus heb geen eens tijd om me kont aftevegen!!! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ oelie: Graag gedaan meid! Die vervorming is volgens mijn pc gewoon een dual-plane kwaaltje, dat wordt wel wat minder zegt hij maar zal nooit geheel weg gaan. Heb gelezen dat Selms hier anders over denkt, dus dat ga ik toch eens navragen 18 aug. Hmm ja dat rechts lager zit als ik men handen in de lucht doe, vind ik geen gezicht :11: Wat bedoel jij met onder je litteken vandaan piepen?? Nou dat schuiven heb ik eens geprobeerd, kan rechts ook wat meer schuiven als links. Was me eerder nog niet opgevallen lol Nu op de laatste fotos is het verschil inderdaad beduidend minder zo recht van voren, dus heb de hoop weer terug :D Ben er erg blij mee hoe ze zo positief zijn veranderd :D Maar inderdaad moet niet men borstspieren aanspannen of met men handen de lucht in lol

Als ik mijn armen omhoog doe, zit mijn implantaat rechts (de vervelende die ook onder mijn oksel zit) een stuk onder de borstplooi en dus ook onder het litteken. Die zit gewoon niet goed. Die moet een stukje omhoog geschoven worden. Of de pocket is te klein, of ze heeft bij mij ook iets raars met die plooi gedaan.

Ik had ook geen geduld om tot 18 Augustus te wachten, dus ik heb voor volgende week vrijdag een controle afspraak gemaakt. Voordat dat implantaat straks op de verkeerde plek gaat inkapselen. Dan ga ik ook ff vragen hoe dat zit met het vervormen met aanspannen rechts. Ik zal het wel ff laten weten wat zij daarvan zegt.

Normaal is het in ieder geval niet, want links heb ik het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha maris :P 2 sneeuwballen!!! Dan moet je maar eens snel wat bruiner worden daar!

Ik ga ook niet topless bij mn ouders.... dies gek! die hebben me volgens mij al 10 jaar niet meer naakt gezien!!

Maar straks in Portugal ga ik het zeker proberen!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja nu zijn ze al inimini kauwgom kleur haha die april maar je hebt wel gelijk :136:

Ja ik ben best open hoor in dat soort dingen maar hier thuis ho maar

Oe lekker Mii zeker doen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Ik heb net weer ff je topic bijgelezen. Jeetje wat een teleurstelling dat je niet meteen een oplossing van je pc kreeg. Dat wil je dan toch graag. En dan het advies krijgen om het nog rustiger aan te doen is helemaal wat je dan niet wil horen....

Gelukkig is het verschil al goed bijgetrokken, heb net even je foto's bekeken, wat super dat het toch nog is goedgekomen! Ben je nu ook helemaal happy? Ik vind je borsten iig prachtig hoor!!

En wat helen je littekens mooi, rechts zie je bijna niks meer van :136:

Ladytien had toch eerst ook een verschil en veel pijn, en na een dagje hard werken in de tuin is het ook beter gegaan. Is jullie situatie niet een beetje gelijk?

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xanaa,

Hihihi heel wat pagina’s vol gezeur van mij he :11: Zeker een teleurstelling en ben het nog steeds niet geheel eens met Nio, maar goed dat ter zijde ;)

Op de laatste foto is het inderdaad flink bijgetrokken, was ook helemaal happy dat er toch in 1x zo’n groot verschil was. Of ik “nu” helemaal happy ben? Hmm nee :11: Sinds een dag of 2-3 valt het verschil weer heel erg op in de spiegel. Straks even foto’s maken om te kijken of het op de foto ook zo te zien is. Littekens ben ik ook zeer happy mee, die helen zo onwijs mooi! Valt me echt niks tegen :D

Ladytien zit momenteel weer met erg veel pijn, ze was helaas maar 2 weken pijnvrij :( Zij gaan waarschijnlijk toch weer onder het mes, wanneer weet ik alleen nog niet want dat is weer een verhaal apart. Ladytien en ik dachten ook dat we ongeveer hetzelfde hadden. Alleen volgens mijn pc is het geen muscle flex distortion, maar goed heb nog een second opinion staan bij Dr. Selms dus ben benieuwt wat hij daarover zegt.

Knuff xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha.... daar is het forum toch voor, hier mag je heerlijk zeuren :141:

Maarja het is toch ook logisch dat je na een bv helemaal tevreden zou moeten zijn.

Je verwacht niet dat je verschil en pijn overhoudt.....

Ik hoop voor jou dat het met geduld helemaal goed gaat komen! Het zou toch vreselijk zijn om weer onder het mes te moeten en dan maar af te wachten of het dan wel helemaal goed komt.

X Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Femmy,

Ik zou je nog even laten weten hoe het zat met die DBC code.

Ik kom net van de PC af. Bij mij zit mijn rechterimplantaat inderdaad niet goed.

Ik krijg 24 augustus een heroperatie waar ze de pocket meer naar binnen gaat maken, de zijkant dichthecht en de borstplooi weer vasthecht en de borstspier nog losser maakt.

Daarnaast gaat ze bij beide borsten een lollipop lift doen ivm de double bubble die ik dan toch nog heb door het verzakken van mijn eigen borstweefsel.

Bij mij staat de DBC code nog open en dus hoef ik zelf niets te betalen voor een heroperatie.

Als ik een wissel zou willen naar grotere implantaten (heb ik ook gevraagd) kwamen er wél extra kosten bij.

Dat doe ik dus niet, want voor 100cc extra (wat zij er maximaal bij zou willen doen), wil ik niet zoveel extra geld neerleggen.

Dus die informatie kan je weer meenemen als je naar van Selms gaat.

Geen wissel, maar wel correctie is dus niet opnieuw betalen.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oelie bedankt voor je berichtje, je bent een schat!!!! Dit ga ik zeker meenemen naar Selms!

Had hem zelf al gemaild, maar die man is alleen op woensdag in het SLAZ voor consulten dus hij heeft mijn mail nog niet beantwoord. Logisch als je zo vol gepland zit. 18 aug ben ik bij hem op consult en dan ga ik dit zeker even overleggen.

Ben blij dat de heroperatie je niks gaat kosten, dat is dan toch weer ene geruststelling voor je he meid. Komt toch alles goed, ben blij voor je :D

Wat voor kosten kreeg jij te horen als er een wissel gedaan zou worden?

Nogmaals bedankt, nu op naar Selms :D

En jij heel veel succes met aftellen weer meid, ben erg benieuwt hoe het gaat verlopen bij je!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een wissel zou willen zou ik en de nieuwe implantaten moeten betalen, wat logisch is natuurlijk. Kosten ongeveer 1000 euro en daarnaast ook nog een paar honderd euro voor OK tijd. Wat ik weer minder logisch vond, want die van rechts moet ze er zo en zo uithalen om de pocket te verkleinen, maar die plaatst ze weer terug.

Mij was het het gewoon niet waard. Want zij plaatst maximaal 500cc ongeacht welke patient het is en ik heb nu 375cc.

18 Augustus dus. Nog een dikke maand. Echt ik hoor zoveel positieve berichten over die van Selms, dat moet haast wel goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja toch maar wel Eefje :D Expres Nio na Bruno gepland want dan heb ik gewoon 2 adviezen.

Vind het wel belangrijk dus langs Bruno te gaan ;) Erg benieuwt wat hij zegt, men mannetje zei ook al van ga nou ook gewoon naar Bruno en dan pas naar Nio. Heb je meer advies en ken je beter je keuze bepalen :)

Zeker spannend hihihihi :D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker spannend,ben nu al benieuwd wat de verschillen zijn van meningen. 125.gif

Heb ik zelf nooit gedaan,beetje dom eigenlijk wel,want in 1 keer 4400,- armer terwijl dat best goedkoper kon.

Maar goed.Dacht die afspraak staat,ik ga ervoor,had meteen geen zin meer om nog naar een ander te gaan.106.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Maris: Hihihi ja spannend, ben zelf ook benieuwt. Soms ben ik nog wel eens slim :P hihihihii

@ vlinder: Wij zijn dus ook erg benieuwt naar de verschillen van meningen. Bedoel zijn toch 2 verschillende chirurgen met hele verschillende werkwijze. Al heb ik erg veel mooi werk van Selms gezien, dus stiekem men hoop daarop gevestigd ssst lol

Ja dom weet ik niet, je wil iets graag en het klikt, dus waarom niet denk je dan. Heeft inderdaad alleen veel centjes gekost dan :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.