Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Glamrock: Zat er zelf ook aan te denken zo’n bh te kopen voor de komende 3 maanden, maar is wel weer 30 eurie pffff :11: Ben erg benieuwt wat je aan reacties krijgt, misschien ook wel niks whahahaha Mijn mannetje zei al: misschien zeggen je ouders niks omdat je geen wissel hebt gehad nog en ze het gewoon niet kunnen plaatsen?? Zit wel weer logica in :P Foto’s ja leuk!!! En ook van je boobies nu he meid, ben erg benieuwt nog steeds!

@ vlinder: hahaha ja kon het niet laten, ik hoorde dan men ouders naar de Action gingen en wij moesten ook dus dacht huppaaaaa die rijstzakken erin en ook gaan :P Maar idd wat moeten ze zeggen??? Tja had een reactie verwacht van men ma, omdat ik weet hoe ze is lollol Hahahaha ja mijn buurman heeft dus blijkbaar een scherper oog, die was helemaal confused whahaha Zit nu in die leuke periode van de maand en had nu weer 1cm erbij :P

Die Maximizer gaat online tot cup D maar in de winkel tot cup E. Fje helaas niet, al denk ik als jij hem aan doet je ballen hebt tot onderaan je neus ghehehehe

Je plaatje is echt onwijs, geweldig hahahaha Dat zijn pas HUGE tits lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ok, drom ben ik ook op de koffie gegaan later hahahhaha maar nog niks hahahahahaha

Zelf dacht ik nog van gaat 700cc niet te groot uitvallen, maar valt blijkbaar mee :11:

Daar was de test meer een beetje voor hahahaha omdat ik zo'n heerlijke twijfelkont ben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan natuurlijk gewoon altyd met rijst in je bhs rond gaan lopen,scheelt je een hoop geld,hihi.

nee maar zonder dollen:

het valt ook echt wel mee ,alleen in t begin zijn ze we; huge ,maar na maand of 6 als t ingenesteld is(hihi) valt t wel mee allemaal.

Over dat plaatje:

mja vond alleen dr haar zo nep lijken ,45.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahah nou dat scheelt zeker een hoop geld, alleen lek ik dan steeds rijst :P

Mijn mannetje zei ook al, na diverse kledingstukken te hebben aangehad, dat het echt aan de kleding ligt maar niet shocking groot is. Precies als straks alles na 6mnd helemaal is ingeketend en geslonken zal het best meevallen hihihi

Ja dat haar, heel duidelijk nep, dat ken echt niet!!!! gnagna :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi volgens mij is t gewoon zon aankleedpop,lolol. tongue.gif

nee straks denkt iedereen dat je pas getrouwd bent dat je steeds rijst verliest hihi. 116.gif

Ja oke 700CC is veel ,maar voor een wissel vind ik dat dus wel meevallen,maar wie be ik he..

ik zou zowiezo niet voor minder dan 200CC een wissel laten doen.blush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel nou he.... ik neem de 650cc, op welke maat kom ik dan uit?

Nio zegt met 250cc zit je 1.5 tot 2 maten groter, hoe zit dat als het 200cc is?? 1 tot 1.5 maat groter of???

Heb gelukkig nog tijd genoeg, voor nu is het gewoon de 700cc, maar vraag me natuurlijk wel dingen af onbewust steeds hihihihi

Nee denk niet dat het een aankleedpop is vlindertje hahahahaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfel miep... 15.gif

weet je....dat zegt hij wel,maar bedoeld hij ook dat dat over een jaar nog zo is??

want ik zie eigenlijk nooit fotos ergens van een jaar po...huh.gif

snap je twijfel trouwens wel,je bent bang dat je ze te groot gaat vinden straks.

storm in een glas water hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha that’s my name :P

Uhhh geloof wel dat hij dat bedoeld ja…… Klopt meestal zie je altijd foto’s van 3 maanden po op die sites van klinieken ed. nooit van langer po…

Klopt ergens ben ik daar wel bang voor, niet constant maar vraag het mezelf wel af en toe af natuurlijk. Soms denk ik van maar 650cc is ook zat toch :11: dan zegt men mannetje speel gewoon op safe voor die vorm maar blijft mijn keuze wat ik uiteindelijk kies zegt hij. Heel lief!

Hahahahha ja storm in een glas water inderdaad :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi nee best lastig en vooral ook een luxe probleem. Misschien is het maar goed dat ik lekker 3 maanden kan nadenken, wordt het wel een weloverwogen beslissing ;)

Denk wel als ik een week vóór de operatie nog zo twijfel, ik misschien gewoon de 650cc pak ;)

Tot die tijd lekker klooien met rijst lollol :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel nou he.... ik neem de 650cc, op welke maat kom ik dan uit?

Nio zegt met 250cc zit je 1.5 tot 2 maten groter, hoe zit dat als het 200cc is?? 1 tot 1.5 maat groter of???

Heb gelukkig nog tijd genoeg, voor nu is het gewoon de 700cc, maar vraag me natuurlijk wel dingen af onbewust steeds hihihihi

Denk dat dat wel een heel goeie inschatting is van Nio, ik ben zelf met 200cc 2 maten groter gegaan, maar ben ook iets smaller dan jou, dus ja denk dan wel zeker 1 tot 1,5 met 200cc meer. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.