Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Inderdaad op naar mooi gevormde grote boobs:)

Ehmm in het kort gezegd over een half jaar moet ik weer terug komen, hij vond het allemaal heel erg voor me. Maar ben er niets mee op geschoten. Hij begon over een lift enzo over mijn lijk!! Ik zeg moet toch op te lossen zijn met ronden protheses half of helemaal achter de spier.. Maar daar zatten ook weer na delen aan kortom k** dus..

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zo ken ik je weer lolol,die paar ccs maakt zo weinig verschil ,in je lichaam en dan na een aantal maanden idd,je doet r echt goed aan,weet ik nu al. 35.gif

jeetje ze dat ze nu nog slinken ,wel apart ,nou gelukkig heb je nog een tijdje zodat ze nog verder kunnen slinken voordat ze erin zitten! Blijkbaar zet nu de hang pas in....

En denk dat je een cup G moet dragen straks,net als Moon dus.. lolol.succes met t kopen van bhs alvast hihi. 44.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii: Ja ik hou het misschien bij de gewone bikini’s hahahah dan maar alles wit hoor whahahah Overleef ik nog wel 1 jaartje :P

@ chanjoep: Nog niet veel opgeschoten dus pffff ja ok hij vind het dus erg voor je, maja daar koop je niks voor :( Noemde hij concreet welke nadelen dan?? Nou k** is een understatement :( 350cc de max. hmmmm beetje vreemd…. Bedoel je bent niet super dun en denk dat er best meer bij zou kunnen hoor. Maar das mijn mening! Goedzo meid, morgen mailen en gewoon eisen stellen! Hoop dat je snel happy bent lieverd!

@ carlaa: Let’s hope zo carlaa, maar heb er goede hoop in!! :D Zou die van Moontje ook wel over willen nemen hoor!! Al denk ik niet dat ze zo groot worden?

@ vlinder: Hahaha ja Nio kwam ermee en zei dat zo en ja toen was ik ook om, dacht ja doe dan maar die 700cc zeker als dat dan oogt als die 650cc :D Heb er ook een goed gevoel bij!!!

Ja op zich zijn ze in vergelijking met 2 weken po maar 2cm geslonken, denk dat de rest echt zwelling is geweest en dat het handeltje gewoon ook best is gezakt na zoveel maanden. Al zie ik geen wereld van verschil ofzo :11:

Omg een G…. (weg Kinga bh denk ik dan... snik) nou dan ga ik vast zoeken en linkjes opslaan hahhahaaha :11: Gelukkig is een G nog geen drama qua leuke bh’s maar groter wel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whiiiiihooeeeee, 700cc!!!!! :43: Ja denk ook wel dat je minstens een G-cuppie zult moeten hihi maar fijn dat het dan zeker gelijk gaat trekken, daar doe je het ook voor!!! Laat die wissel maar komen haha :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoeiii minstens een G??? Dat wordt nog wat dan :11: het verschil is dat als het goed is geheel opgelost, alleen dan wel erg big boobies :11: Als ze maar gelijk zijn, daar doe ik het zeker voor en aan de grote zal ik vast wel wennen…. Hihihi ja we tellen, vol spanning, af lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat je borsten slinken, maar heel goed nieuws dat je er samen met dr nio bent uitgekomen meid. Dus je gaat voor een heroperatie. En dan met megaboobs. Gefeliciteerd!!

wekt dat passen met rijst? dus als ik 260cc krijg, moet ik dan 260 gram rijst afmeten, of daar al wat afhalen omdat het dual-plane wordt geplaatst? (20cc minder)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy sanne,

Tnxx lieverd!

Ja dat slinken is nog niet eens het drama natuurlijk, bedoel zit nu op dezelfde cup als net po ;)

Zeker erg fijn dat Nio en ik er samen uit zijn gekomen en ik straks kan kijken naar gelijk gevormde boobs :D Wel meteen groter, maar goed als de vorm maar klopt dat is voor het belangrijkste.

Dat passen met rijst werkt wel, maar je moet ze dan kleiner denken als je ziet met de rijst, Nio zei dat het passen met rijst in de werkelijkheid kleiner uitvalt. Je doet in jou geval dan rijst in een maatbeker tot 260cc. Dit doe je in een zakje en dat pas je in een sport bh zonder voering uiteraard. Wat je dan ziet kan je dan ongeveer vanuit gaan, alleen dan iets kleiner wordt het dan.

Met dual-plane heb je overigens zo'n 30/40cc verlies, maar dat is echt nihil volgens Dr. Nio ;)

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervolg cc experimentje

Vandaag met de 700cc eens naar buiten gegaan :P

Ben naar de Action geweest en kwam daar men ouders tegen, die hebben niks gezegd erover.. toen dacht ik hmmm???

Na de action besloten we om maar even een bakkie koffie daar te gaan doen en meteen reactie peilen ;)

Dus wij komen daar binnen en zijn er zeker een paar uur geweest. 3x raden?? Geen reactie niks hahaha

Mijn vriend wel de hele tijd staren naar men voorgevel, maar goed die wist het dat ik liep met die rijstzakjes

Vond het wel apart, als het mooi weer is nog maar een keertje reactie peilen met een nog strakkere top.

Had nu alleen een top aan die bij de borst strak zat en bij de buik iets losser. Ik zag zelf wel degelijk verschil, maar men paps, mams & zusie dus blijkbaar niet lol

Op de terugweg zat alleen de buurman verward te kijken lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Carlaa: Hmmm weet het niet in het begin hoorde ik vaak van men ma: Pfff wat een big tits!!!! :11: lol

Ja of ze denken: ja zal wel hahahaha Ventje vond het wel wat hahaha

@ Glamrock: Hahahaha ja die zag ik echt kijken van: okayyyy ik snap er niks hahaha Goed weten we meteen waar die op let hahaha Denk dat het ook over het algemeen is van nou dan zeggen we maar niks, want dat is misschien inderdaad raar lol Alleen mijn moeder is vrij direct, dus had wel een opmerking verwacht whahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt cleavage kan weer niet met een sport bh + men kinga bh hahaha ziet er dan wat vreemd uit 2 bh's hihihi

Had zeker van haar een reactie verwacht, volgende keer eens kijken met een andere top :P

Hopen op mooi weer, dan weer ff testen hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, wat grappig Fem! Loop jij daar te pronken met je 700cc en zien ze er niets van hahaha, ja je staat er van versteld hoe weinig mensen opmerken hoor, ben benieuwd als je het met een strakker truitje probeert of ze het dan merken hihi :4: Wel een bewijs dat het perfect bij je past!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha wat heb ik nou weer allemaal gemist hier in 1 dag tyd zeg hihi..

ja hallo met 700CC rijstballen overstraat hihi,tuurlijk ziet men dat wel,maar ja wat moeten ze zeggen he?

Die buurman die heeft t goed gezien blijkbaar whahaha,die zn dag was weer goed! LOLOL 1bouncingboobs.gif

Ach meid,gewoon dr voor gaan, zo mega huge word t nou ook weer niet,hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.