Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi meis,

Wat vervelend dat je er nu zo'n naar gevoel aan overhoudt!

Je schreef dat hij wel wil heropereren, heeft hij het wat dat betreft ook over mogelijke kosten gehad??

Kan hij uberhaupt geen oplossing aangeven voor het probleem? goed, wat de pijn betreft denkt hij dus aan overbelastng, nou dat zal de komende weken dan uitwijzen?? als je geen bal opschiet kan dat het niet zijn..

Maar verder, het verschil tussen de twee, gewoon afwachten dus??

Ik ben toevallig vandaag ook geweest en hij vertelde me dat je tot 1 a 2 jaar na po veranderingen kan krijgen, dus meer hang etc. Ik moest trouwens een stuk later als jou, om kwart voor elf, anders hadden we elkaar nog tegengekomen ook, was grappig geweest.

Jeetje, ik hoop dat Bruno een oplossing heeft, en anders dus geduld, geduld, geduld... gatver, wat een vies woord is dat soms!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Na een jaar ziet t er echt niet anders uit hoor,kijk maar naar mij,ik zie echt geen verschil..

ja en idd als hij al niet eens de kosten heeft overlegd met je is dat wel vreemd,hij wil er dus liever niet aan beginnen ook.

Maar goed,op verandering na een jaar zou ik niet wachten,als hij zelf al aangeeft dat hij je borstplooi verlaagd heeft.

op naar Bruno dus.....:136:

en,ik vind t echt heel vervelend allemaal zo op je verjaardag! hoop echt voor je dat Bruno er raad mee weet.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meid ik heb hier even geen woorden voor (sorry dat ik je ook al een pbtje heb gestuurd :blush:)

Ik vind het echt heel erg slecht dat hij je borstplooi heeft verlaagt zonder dat je dit wist!

En nu geeft hij toe dat het opgelost kan worden door hem weer te verhogen?

Nou lekker dan zulke antwoorden.....

Dat je moet wachten tot 1 jaar Po is nog meer dan een half jaar dat is ook schandalig lang :blush:

De pijn moet ik toegeven heb ik ook heel lang gehad en ook steken tot mn arm heel rot!! Maar zo erg dat je zelfs pijnstiller moet nemen meisje dat is ook niet goed!

Ik wacht met spanning af wat bruno zegt ben heel benieuwd!

Heel veel sterkte lieverd en ondanks het niet het antwoord is wat je verwachtte probeer toch een leuke verjaardag te hebben :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii: Ik ook niet!!! Slaat nergens op, wacht maar tot 1 jaar po. Dank je voor je lieve berichtje, vanavond men verjaardag vieren met een drankje ;) Heb wel al onwijs lieve cadeau's gehad van men dochter e ventje :D Maakt me dan wel weer happy :D

@ Renate: Is ook vreemd, hij vond de pijn vreemd zolang po maar geen duidelijke verklaring. Dan denk ik ook al hmmmmm Precies dat feit weet ik en verder dus nog geen bal lol Tikkeltje frustie. Dat met aanspannen viel volgens Nio wel mee, nou ik vind van niet. Al kon ik niet zien hoe het eruit zag toen Nio ernaar keek. Als ik het voor de spiegel zie valt het niet mee. Ben benieuwt naar jou foto! Met die cc’s dacht ik ook, maar dat dacht ik fout. Goed we zijn inderdaad geen pc’s he dus moet je het maar aannemen…. Maaaaaaar ga dit alles ook aan Bruno voorleggen! ;)

@ sannetje: Beetje wel, weet nog niks pfffff Nee over kosten hebben we het niet gehad, want hij vind het geen echte oplossingen. Eerst mijn second opinion afwachten en dan ga ik alles tegen elkaar afwegen en een keuze maken wat ik nu ga doen. Zijn oplossing is: wachten tot 1 jaar po en dan verder kijken. Het is geen overbelasting, dat weet ik 200% zeker…. Maar goed de weken zullen het inderdaad uitwijzen. Hij verteld wel dat het kan veranderen, maar kijk maar in de galerij en de online albums van de meiden po. Dat is zeer nihil…. Was leuk geweest als we elkaar hadden gezien! Hadden we even kennis kunnen maken :D Ben ook benieuwt wat Bruno zegt, nog 3 weekies!!! Geduld, tja….. zal wel moeten. Heb toch pas geld voor een wissel in april/mei 2012 ;)

@ Vlinder: Nou precies, op naar Bruno! Ben erg benieuwt! Die opmerking van wacht maar tot 1 jaar po schoot echt in men verkeerde keelgat! Over een jaar ziet het er net zo uit als nu, let maar op. Heb genoeg foto’s gezien om te zien dat er na 3mnd po niet echt onwijs veel meer veranderd! Precies wat jij zegt!

@ Maris: Niet erg hoor meid hihihihi beantwoord straks even je pb. Ga denk ik even een uurtje plat zo ;) Vind ik dus ook een slechte zaak! Had daar graag inspraak over gehad, want dan had ik daarover kunnen nadenken! Klopt hij kan hem weer verhogen, maar dan zou de de decolleté van rechts hoger komen te staan in bh en tops ed. Goede vraag voor Bruno dus ;) Nou inderdaad al met al geen fijne antwoorden en wachten tot 1 jaar po, pffffff hoe kom je erop! Precies pijn na bijna 3mnd po en pijnstillers moeten nemen lijkt me ook niet goed. Bedoel ongemak en steken dan denk ik nog ok dat kan, maar bij dit denk ik hmmm

Gewoon op naar Bruno en dan neem ik dit verslag mee ;) Uiteindelijk komt het gewoon goed, simpel zat :153: Gaat alleen even duren denk ik lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh meid wat vreselijk kut kut kut!!!

en wat een makkelijk van hem om jou er maar

de schuld van te geven.. dat JIJ dus teveel heb gedaan :s

wat een bullshit, die vent moet gelijk op de niet naar hem gaan voor BV..!!!! :130:

pfff en dat op je verjaardag ?? en kwam die zelf niet met goede ideeen? :mad:

nouja.. maak er nog een beetje leuke dag van! je bent een prachtmeid ;)

je hebt je ventje, kindje, familie, vrienden en boodvriendinnetje :116:

nu maar even w8 tot het consult met bruno he meid!

hopen dat daar wel wat gunstigs uit komt :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh Feminine, wat een afknapper en dat nog wel op je verjaardag!

Had hij zelf nou helemaal geen ideeën om het eventueel op te lossen!?

en dat je het allemnaal overbetast hebt!.....nou ja zeg!...dat is gewoon de schuld op jou afschuiven!!

trouwens ik kon na een week of 10 echt ALLES weer!!!

en daarna helemaal geen pijn!

na een jaar veranderen ze echt niet meer!

misschien bij mij wél, maar dat is gewoon mijn leeftijd!!

dan gaat alles zakken.............................................behalve het tandvlees dat kruipt omhoog whahaha

meisje maak er toch nog een hele fijne verjaardag van!

en ik hoop dat het consult bij Bruno je een beter gevoel geeft!!!

dikke knuffel!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms lijkt t wel of wij hier er al veel meer verstand ervan hebben dan de chirurgen zelf lolol..:64:

ja beetje sneu wel zeg dat hij niet met wat vrolijkers kwam zo op je verjaardag idd, :91:

nou geniet maar lkkr met je gezinnetje van je verjaardag ,die tieten komen dik in orde straks, :43:

ik drink vanavond lekker een wijntje op je verjaardag ,proost! xxx

:143:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absurd zeg! Waat is die overbelasting volgens hem dan op gebaseerd? Als jij aangeeft niks te doen waar komt dan die overbelasting dan vandaan volgens hem? Of is het de bedoeling dat je gewoon 24/7 in bed blijft liggen?

Nou wat een rot nieuws op je verjaardag, en ik geloof er niks van dat het nog bijtrekt. En al helemaal absurd dat je moet wachten tot dat je 1 jaar po bent.

Ik hoop dat Bruno beter nieuws voor je heeft.

In ieder geval een dikke kus om je dag een beetje beter te maken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Feminine,

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag.

Ten tweede, kun je niet een second opinion bij van Selms krijgen (Nio zijn collega in het SLAZ)?

Van Selms staat er om bekend dat ie borsten hersteld die door een ander niet goed gedaan zijn.

Overigens vertelde mijn PC me (slotervaart ZH) dat als ze me moet heroperern, deze kosten voor het ziekenhuis zijn. De DBC code die ze gebruiken staat open tot 1 jaar na de ingreep.

Ze vertelde me dat ze soms nog een keer moeten opereren omdat ofwel zij een inschattingsfout heeft gemaakt, ofwel het resultaat niet mooi geworden is (zoals bij mij met de double bubble, dat kon ze niet voorzien). Alleen als ik een wissel nodig zou hebben, dan zou ik geloof ik de implantaten zelf moeten betalen. Maar dat was ook niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Wat vervelend om te horen zeg!

Opzich wil hij natuurlijk niet heropereren als er nog een kans bestaat dat het goed komt.

Maar op deze manier bied hij jou natuurlijk ook niks!

En dat de pijn aan overbelasting ligt natuurlijk niet aan jou!

Ik hoop voor je dat de mitella je wel helpt omdat je nu in ieder geval helemaal niks meer met je arm kan doen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Jeetje meid, ik heb het met je te doen. Wat een rot smoes zeg overbelasting. Ja, dat gaat als je in een mitella loopt. Wat een grote onzin die hij je heeft verteld. Alles maar afschuiven naar jou. Schandalig is dat. Ga doen van wat ik al gelezen heb hier en dan naar Bruno. Wel diep klote dat je weer moet wachten tot de afspraak en dan nog kijken wat hij ervan zegt natuurlijk. Nee, dit is te belachelijk voor woorden.

Heel veel sterkte meid.

Liefs,

Cinta xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslag eindcontrole:

Klachten nu

• Aanhoudende pijn in rechterborst sinds 7-juni (vanaf de tepel naar boven toe, ook aan de zijkanten waarvan de binnenkant het meeste) , doorstralend naar de arm sinds 10-juni, doorstralend naar de nek sinds 11-juni. Tevens sinds 6-juni last met het dragen van bh’s, links geeft geen problemen maar rechts wel.

Tijdens het herstel had ik alleen de eerste 3 dagen wat spierpijn, verder geen pijnklachten ervaren tijdens het herstel. Zeker niet in deze mate.

• Dagelijks leven wordt belemmerd, pijn bij: omdraaien in bed (op de rechterzijde slapen is niet meer mogelijk sinds 7-juni) , spelen met de kleine, kleine tillen, huishouden (stofzuigen, dweilen, afnemen) enz. Door dit durf ik ook niet te sporten, bang voor pijn.

Antwoord: Overbelast, 2 weken een mitella dragen en dan wordt ik weer gebeld. Verteld dat ik al 4 maanden niks doe, dat mijn mannetje bijna alles doet dus dat overbelasting vrijwel onmogelijk is.

Ook vertelde hij dat de borsten in het begin gevoelloos kunnen zijn en dat het gevoel daarna langzaam terug komt. Dit zou ook een oorzaak kunnen wezen van de pijn. Toch bleef hij van mening dat het overbelast was.

Is het een complicatie

• Ontsteking? Beknelde spier of zenuw?

Antwoord: Nee

• Muscle flex distortion (Spier flex vervorming), complicatie? Teveel weefsel rond de spier? Daarom de lelijke vervorming van mijn rechterborst?

Met teveel kracht soort van wegschiet gevoel, doet ook pijn met teveel kracht. Voel het oa bij: Potten openmaken, dragen boodschappen tas, broek dichtdoen, steunen op de armen, sporten bovenlichaam (wat ik nu dus niet meer doe, omdat het pijnlijk is).

Antwoord: Nee, was geen extra weefsel te voelen. Vervorming viel mee zei hij. Moest met mijn handen in men zij men spieren aanspannend. Zelf net gezien hoe het er uitzag.

• Is het kapsel contractie in rechterborst?

Antwoord: Nee, geen weefsel te voelen. Voelde allemaal mooi en erg zacht.

• Te kleine pocket rechts, wil rechts daarom niet mooi zakken?

Antwoord: Nee

Eventuele oplossingen

• Op te lossen door litteken weefsel te verwijderen bij de spier van de rechter borst (“als” het muscle flex distortion is). Dan kan de borst zakken en dezelfde vorm/hang aannemen als links?

Antwoord: Er is niet teveel weefsel, dus niet ook niet nodig.

• Op te lossen met andere plaatsing? Bijv. voor de spier?

Antwoord: Kon wel, maar zou lelijk worden volgens hem. Met kans op rimpeling en ze zouden sneller gaan hangen in de komende jaren. Vond hij geen goede optie.

• Op te lossen door in beide borsten iets meer cc’s te doen? (dat links meer weefsel heeft, wordt dan “optisch” opgeheven? Vorm lijkt dan wat meer op elkaar?)

Antwoord: Dit zou mogelijk zijn met zo’n 600cc, dit vond hij véél te groot en leek hem een zeer slechte optie. Dan zou ik rugklachten ed. krijgen.

• Had er toch een verschillend aantal cc’s erin gemoeten? In rechts meer als links?

(Advies was: niet wisselend omdat anders mijn rechter tepel hoger zou komen te staan. Met gelijke cc’s zou het verschil minimaal worden, wat het dus niet is!)

Antwoord: In rechts zou hij minder cc’s kunnen doen, daardoor zou rechts wat meer gaan hangen. Vond ik geen goede optie, aangezien dat al de kleinere borst is en die dan helemaal een stuk kleiner zou worden.

• Borstplooi rechts ligt een stuk lager. Verhogen van rechts? Helpt dat?

Antwoord: Mijn borstplooi van rechts is dus blijkbaar verlaagd tijdens de operatie, dit wist ik niet en is vooraf ook niet medegedeeld. Dit heeft hij gedaan om ze optisch meer symmetrisch te krijgen. Verklaard dus meteen waarom er verschil in de hoogte zit van de borstplooi als ik mijn armen in de lucht doe. Volgens hem zou ik wel meer hang krijgen als hij weer verhoogd zou worden naar de plooi die ik van mezelf had, maar dan zou de bolling van rechts meer naar boven komen en ik een ongelijk decolleté krijgen in bh’s/shirts ed. Dit was volgens hem geen gezicht. Goed hij is de pc dus zal het wel weten, maar is niet echt tof dat ik het nu pas hoor.

Zijn advies:

Wachten tot 1 jaar po en hopen dat het wat bijtrekt. En een afspraak maken voor een controle in februari 2012.

Mijn conclusie:

Op naar 13 juli en kijken wat Bruno er allemaal van vind. Wat hij adviseert om mijn boobs te krijgen zoals ik ze wil en zoals ze vroeger waren. Ben erg benieuwt naar zijn advies en mening. Daarop wil ik dan mijn keuze gaan bepalen. Van dat consult maakt ik dan een samenvatting en die mail ik naar Nio. Dan kijken of hij daarmee akkoord gaat en het wil uitvoeren. Wil hij dat niet, dan wachten tot die controle van februari 2012 en zien hoe het er dan uit ziet. Is het dan nog niks, dan in mei 2012 een wissel (eerder is een wissel sowieso niet mogelijk omdat ik dan eerst weer zal moeten sparen). Maar goed Nio wil wel heropereren, maar vind het alleen allemaal dus niks.

Hey,

Oh amai ik vind het echt verschrikkelijk voor je hoor!!! Echt waar...

Klein vraagje... Als je dan een wissel moet doen moet je die dan terug zelf bekostigen ?????

Ik vind da eigenlijk niet kunnen?!! Is dat dan nie zo als complicaties zijn dat je die zelf niet moet bekostigen??

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ikke:Zeker een afknapper en al helemaal op zo’n dag als vandaag.

Ja ideeën had hij wel: wachten tot 1 jaar po, dat zou het misschien wel bijgetrokken zijn ;)

Zie het ook als afschuiven hoor, want ik doe niks. Ja ik smeer het brood van de kleine en ik kook het eten. That’s it…. Nou ik kon na 3 dagen alles weer, maar mijn mannetje zei laat mij maar alles doen tot 3mnd voor de zekerheid. Tja en toen pijn dus kon ik niks…..

Zeker met de jaren zullen ze zeker veranderen, dat is u eenmaal wat hoort bij ouder worden ja lol maar ik geloof niet dat mijn boob goed is met 1 jaar po. Over 10 jaar misschien, maar goed dan zal links ook weer meer hangen he lol

@ vlinder: Hahahaha nou soms zou je dat bijna denken he lol :P

Zeker sneu, maar heb mijn pad getrokken nu. Ik denk nu: ik ga naar Bruno, maak een samenvatting van dat consult en dat mail ik naar Nio. Doet hij daar niks mee? Dan sparen en lekker wisselen bij Bruno. Simpel zat :D Oehhh wijntje komt goed, heeft men lieve mannetje net gehaald! Men mannetje gaat mee 13 juli naar Bruno trouwens :D

@ Jayro: Wist hij niet te zeggen, had gewoon teveel gedaan. Blijkbaar is eten klaar maken zeer intensief ofzo lol Nou hij verwacht zoiets dus wel van me de komende 2 weken, want moet dan een mitella dragen. Nou denk niet dat ik dat ga doen!

Zeker rot, het heeft men dag best verpest… Dat het bijtrekt geloof ik ook niet!!! En wachten is wel een erg makkelijk antwoord vind ik ook… Nu gewoon op naar Bruno, ben zeer benieuwt naar zijn mening.

Tnxxx lieverd!

@ oelie: Dank je lieverd!!! Heb ik ook al aan zitten denken aan van Selms, maar is dat niet raar? Ze zijn immers collega’s…. Ken de verhalen en foto’s van Selms, erg goed en mooie boobs. Heeft dus wel al door men hoofd gespeeld….

Dat van die code wist ik niet!!! Dus als ik na 1 jaar po kom, ben ik dus eigenlijk “de skaak”? Althans dat is de eerste gedachte die dan in men opkomt he :11: Deze ga ik dus zeker onthouden!!!!

@ Naomi: Zeker vervelend, maar die kans is overigens nihil…. Hij biedt zeker niets, dus op naar Bruno en kijken wat hij adviseert. En dat advies wil ik uitgevoerd hebben. Nou die overbelasting ligt zeker niet aan mij, dus die mitella zit lekker nog in men tas.

@ cinta: Zie het ook als smoes en tja de rest wat ik vind heb ik wel zo. Beetje gezegd lol Gewoon afschuifsysteem is het denk ik dan… Is zeker weer afwachten, maar hoop dat Bruno beter nieuws heeft! :11: Ga hier in ieder geval niet heel men leven mee lopen, dat staat wel vast.

@ Happy: Tnx voor je berichtje meid! Tja “als” het een wissel wordt zal ik die zelf moeten betalen. Als dat bij Nio zou zijn weet ik niet wat de prijs zal zijn, maar bij Bruno iets van 3000. Ik heb geen complicaties he, dus cosmetisch en dan moet je toch een deel of vaak alles uit je eigen zak betalen. Tja ben ik ook met je eens hoor dat het eigenlijk niet kan, maar ja zo gaat dat :(

ps aan allemaal: uiteindelijk komt het goed, zorg ik wel voor!! Gaat waarschijnlijk alleen een tijdje duren (zeker omdat als het bij Bruno plaats gaat vinden, ik flink moet sparen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Helaas dus geen leuk kado gekregen van Nio! Echt superk**! verder sluit ik me helemaal aan bij alle reacties hierboven!! Hoop voor je dat je 13 juli beter nieuws krijgt!! Bij mij zakt de pijn als ik een hele strakke, figuurcorrigerende, body draag.. Dus ik kijk het nog even aan met die pijnlijke rechterboob! In ieder geval tot na mijn vakantie, dan ben jij ook weer bij Bruno geweest. Heel veel succes/sterkte er mee!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh goh Fem, is niet niets allemaal pffffffffff :121: vind echt jammer dat het zo is tegengevallen en je niet een oplossing aangereikt hebt gekregen van dr. Nio, behalve wachten tot na 1 jaar po en nu 2 weken een mitella (heb ik zelfs even moeten googlen hihi, dacht wat is dat nu voor iets???) dragen, zie echt niet hoe dat je pijn kan verminderen aangezien je nu ook al niets doet! :17:

Op naar Bruno! ;) Ben zeker dat je daar wel iets wijzer zult worden! Succes alvast meis!

Voor nu een dikke knuff en veeel geduld weer :21::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou het SLAZ gewoon bellen en een afspraak bij van Selms aanvragen.

Dat betaald je verzekering zo en zo, dus geen kosten voor jou.

Dikke kans dat je dan pas na 13 Juli bij van Selms terecht kan, want de man heeft het druk (ik wilde ook naar hem, maar kon het geduld er niet voor opbrengen).

Kijk echt veel vertrouwen in Nio heb je nu zo en zo niet meer als ik je berichtjes goed hebt gelezen.

En ik denk dat als je je in hetzelfde ZH laat heroperen je het wel gewoon vergoed krijgt.

Die DBC codes gebruiken ze in elk ziekenhuis. Soms voor de verzekering. Maar als mijn PC me goed geïnformeerd heeft, is dat maar tot 1 jaar post op. Dus als je pas na 1 jaar (alsof je zo lang zou willen wachten...), terug zou gaan, moet je zo en zo zelf dokken.

Kijk wie zijn fout het is, of Nio het nou verkeerd heeft gedaan, of dat je lichaam er raar op reageerd doet er feitelijk niet toe.

Je hebt er fysiek last van en het eindresultaat is niet zoals het hoort, dus dat moeten ze gewoon oplossen.

Als Nio dat niet wil/kan, dan moet een ander het doen.

En van Selms staat er echt om bekend dat ie hersteloperaties heel mooi doet. Zelfs bij veel ernstigere gevallen weet ie er wat moois van te maken.

Ik denk juist dat het handig is dat ze collega's zijn, korter lijntje tussen de 2 PC's.

En al is het raar, wat kan jou het schelen? Ik bedoel het gaat erom dat jij krijgt waar je voor betaald hebt, en niet linksom, dan rechtsom.

Natuurlijk het liefst zonder dat het je geld gaat kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: Ja is niet zo tof he dit nieuws, op zich gaat het nu wel weer hoor. Blijf balen natuurlijk van de controle van vanmiddag dat wel maar heb een plan getrokken en gaat gewoon goed komen uiteindelijk ;) Ga zeker niet wachten tot 1 jaar po, dat sowieso!!! Gewoon op naar Bruno dan wordt ik vast wijzer en dan kijken we verder :D

Ik ga die mitella ook niet dragen, belast nu al niks dus die mitella gaat toch niks uithalen (denk ik dan he).

@ oelie: Ga morgen het SLAZ bellen voor een consult bij Selms. Dat ik pas na 13 juli terecht zou kunnen is geen probleem. Zal tijdens dat consult het ook hebben over die DBC code, had daar nog nooit eerder ver gehoord! Wilde al niet wachten tot 1 jaar po, maar als ik het allemaal zelf moet betalen zal dat wel moeten. Alleen toen wist ik nog niet van deze code! Ga dus zeker niet wachten tot 1 jaar po. Je hebt gelijk als Nio he niet/wil doen, dan een ander. Je hebt gelijk! Ik vertrouw Nio wel, alleen vind ik zijn advies vreemd. En je hebt ook gelijk dat Selms erg mooie hersteloperaties doet! Ken zijn werk van een ander forum waar hij actief is. Voelt alleen een beetje als verraad (zeker in hetzelfde ziekenhuis), dat klinkt misschien heel stom… :11: Moet me eigenlijk ook niks schelen, maar ergens doe ik dat toch een beetje… De lijntjes zijn dan inderdaad korter, zover had ik nog niet gedacht! En heb er inderdaad een best bedrag voor betaald en dan wil je zeker waar krijgen ja…..

@ Stylista: Tnx meid! Ja nogal frustrerend en vooral onduidelijk!!! Ga gewoon op wat second opinions en dan kijken we verder ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Feminine,

Op het buikwandcorrectie forum heeft Dr. van Selms een eigen vraagbaak. Je zou evt. daar foto's kunnen plaatsen en zijn advies online vragen, dan weet je gelijk wat (wel hele duidelijke foto's maken van het probleem, anders zegt hij dat het niet goed te zien is). Dan kan je gelijk ff vragen over hoe dat zit met die code. Het is eigenlijk wel een vraagbaak voor buikwandplastiek, maar ik denk dat hij je zeker wel advies zal geven hoor, het is een heel vriendelijke man als ik dat daar zo zie hoe hij antwoord. Moet je maar eens ff kijken.

Verder veel sterkte meid, en je hebt een hele goede instelling dat het goed gaat komen, dat is ook zo, het komt altijd wel goed!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update:

Net Dr. van Selms gebeld: 18 augustus om 13.30u afspraak voor second opinion

@ Ingrid: Dank je voor je berichtje! Klopt ik ken Dr. van Selms van zijn reacties op borstenforum .nl. Daar vond ik ook al dat hij iedereen vriendelijk advies geeft. Lijkt me een persoon die mensen graag helpt. Ik heb via daar ook zijn email gevonden. Fijn te horen dat jij ook zulke reacties hebt gelezen! Wil alleen nog even wachten met mailen tot ik mijn vóór foto’s heb die Nio heeft gemaakt op de operatiedag. Sowieso ook naar het SLAZ gebeld en heb nu dus een afspraak staan bij Dr. van Selms. Ze begrepen de reden heel goed dat ik graag een second opinion wil voor ik weer laat “snijden”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey femmeke,

wat een klote B*llshit!! (lkkr duidelijk)

Ik had niet verwacht dat ie met zoveel bla bla zou komen en je dus gewoon niet helpt.

Het enige wat ik voor die mitella kan verzinnen, is dat als je die draagt je arm/borstspier helemaal niet belast! Ook al doe je nu niks met die arm alsnog is ie dan licht of gewoon gespannen en in een mitella is ie ontspannen. Miss bedoelt ie dat ermee dat je hem wil dragen. Maar kan me super voorstellen dat je denkt, NIO steek dat ding maar lkkr ergens........

Ik had zo gehoopt voor jou dat ie ergens mee zou komen. Zelfs al zou het k*t nieuws geweest zijn dan wist je tenminste iets! Nu weet je niks en schuift ie het feitelijk ook nog op jou af! (L*L)

Hoop dat Bruno je meer te vertellen heeft maar zou idd niet wachten tot 1 jaar po.

Dikke kus voor jou femmeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy lady,

Ja pfff bah bah!! Weet ik nog niet veel….

Had het stom genoeg wel ergens verwacht, maar goed ben ook echt pessimistisch de laatste weken. Zou goed kunnen van de mitella hoor, maar ik denk niet dat het wat gaat oplossen. Ben er nog niet uit of ik hem ga dragen of niet…

Had ook graag een oplossing gehoord en niet het antwoord van kom na 1 jaar po nog eens terug. Dat is een domper…. Ga dat ook zeker niet doen, ben erg benieuwt wat Bruno en Selms zeggen en meer duidelijkheid kunnen geven en een oplossing.

Knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mop,

Zat alles nog eens na te lezen, maar zou de mitella echt gaan dragen hoor. In ieder geval wordt je arm dan echt totaal ontlast, dus lijkt me altijd beter voor de pijn. Weet je, baad het niet schaad het niet, en heb je het in ieder geval geprobeerd toch?

Zal niks veranderen aan het verschil in borsten, maar als de pijn beter te doen wordt is dat alvast iets.

Verder super goed dat je naar zijn collega gaat, laat hem idd maar eens advies geven hoe hij het op zou lossen!

Want met zijn allen moet er toch iets mogelijk zijn zou je zeggen??

Ben ook heel benieuwd wat bruno zegt!

Succes en sterkte, en nu eerst maar flink voor je duimen dat de pijn minder gaat worden, want dat is helemaal naar!

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.