Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

@ pinki: Heb je helemaal gelijk in, was de laatste keer net zo, ook die twijfel en 6 dagen voor de bv nog de cc’s veranderd. Denk ook wel dat het menselijk is ;) Hahaha idd we moeten toch van iets wakker liggen :P

@ vlinder: Precies allemaal foto’s geplakt bij aardbeitje en die waren allemaal boven de 800cc van de eerste die ik poste en die sexy babes erna hebben nog meer als 900cc erin zitten denk ik lol Toen dacht ik: ach 700cc is zo slecht nog niet :D Van de foto’s die ik had gepost vond ik ook die in dat doorschijnende truitje wel mooi en das meer als 700 denk ik en toen dacht ik huppa gewoon 700 ;)

@ Aardbeitje: Ja toch :D Denk dat ik dan wel op een leuke volle F zit na 6 maanden hihihi

@ Glamrock: Hahahaha :P Wanneer ga jij op consult schattie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja veel meer cc's en het staat ze niet verkeerd!! En dan denk ik van dan is mijn 700cc niks in vergelijking met hun.

Net wat je zegt van dat glaasje water :P

Had trouwens die foto naar men zusie gestuurd in die bruine top zonder rijst en met rijst tot 700cc ;)

Toen zei ze: Dat ziet er goed uit, wel wat groter en meer bolling dat wel, maar wel mooi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meid, i

ik moet nog even afwachten of me mannetje vrij kan nemen anders

kan ik 26-8 op consult om 17 uur! hope soo :D

En denk dat ik wel voor een wissel wil gaan hoor..

weet het bijna zeker.. nog niet helemaal haha :)

Als ik er nu naar kijk denk ik blehg.. dat is niet goed!!

Dus vandaar dat ik er sterk over denk toch eventjes met plovier

te gaan praten :):153:

Duimen ;) dikke tetten mevrouw met dalijk 700 cc in der donder!! :136: :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ vlinder: Vind het ook sexy :D Precies in bepaalde kleding vallen die boobs toch compleet weg! Komt vast goed :D Ben er nu wel uit, dat wel! Nou heeft je man gelijk in en mijn vent zei dat dus ook hahahaha

@ Glamrock: Ohhh dat is deze maand nog, wat super :D Ja toch een wissel?? Hoeveel cc heb je in gedachte?? Je hebt nog steeds geen nieuwe foto’s he mutsie :P Nee dat je denkt blegh is niet tof nee!!! Hihihihi ja worden wel wat dikkere tetten ja met die 700cc :P Ben erg benieuwt waar ik dan op uitkom, maar zal denk ik een volle F of kleine G worden… althans schat ik zo in hihihii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha precies, ik zit nu ook ongeduldig te wezen :P Misschien dat ik de operatie eerder kan plannen, maar dat hangt van een aantal dingen af dus die eerst afwachten. Stel alles zit heeeel erg mee, dan kan het misschien eerder :P

Hahahaha ik ben een tweeling, ook lekker ongeduldig als ik eenmaal iets in men kop heb :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Preciesssss kan zeker nog sparen dan :D Moet wat dingen afwachten met het werk van mijn vriend, dat krijgen we te horen voor 26 oktober (ja tussen nu en 26okt, ruim begrip pfff). Stel ik heb meer zekerheid met betrekking daarop en het geld bij elkaar dan ga ik gewoon bellen hihihi Er zullen inderdaad altijd wel mensen uitvallen die ziek, zwak of misselijk zijn or whatever lol Ga sowieso lekker als voorpret straks de sport bh bestellen :P Kan ik daar verliefd naar kijken hahahaha :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy lieve moontje :D

Jaaa wissel :43: :43: Tnxxx lieverd, eindelijk een oplossing en uitkijken naar de boobs die ik zo graag wilde hebben en zien in de spiegel! 700cc beloofd denk ik zeker big boobs denk ik ja :11: maar als de vorm goed is en die rare rand weg neem ik met alle liefde die maatjes meer :D

Zeker weten rust in men koppie, eindelijk geen zorgen en stress meer en gewoon heerlijk aftellen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.