Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

ik snap je gevoel wel hoor fem. het gaat toch om je eigen lijf en zelf kijk je er toch net even anders tegenaa. Jij moet er de hele dag mee lopen dus er tevreden mee zijn. Ook de onzekerheid herken ik. Ik schreef het vandaag nog in mijn topic, links daalt sneller in als rechts, en dan begin ik ook al wat onrustig te worden van o jee, het komt toch wel goed, terwijl ik dat bij anderen altijd anders zie en gewoon redeneer dat het tijd nodig heeft. Ik heb wel een vraagje voor jou, aangezien jij rsi klachten hebt, wordt het dan geen enorm gewicht aan je schouders?? of zijn daar geen problemen mee te verwachten? liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

@ sannetje: Zeker zelf kijk je toch anders als andere en het is in het echt meer zichtbaar als op de foto. Op de foto denk ik ook: hmmm valt toch best mee nu, tja tot ik ga checken voor de spiegel. Net wat je zegt je moet er zelf tevreden mee kunnen zijn! Ik las het net in je topic, zijn 2 verschillende wonden en hebben hun eigen herstel. Snap goed dat je je wat druk maakt hoor, had ik net zo! Alleen in 9 van de 10 gevallen is dat netjes bijgetrokken als je 3 maanden po bent :D Heeft zeker tijd nodig, maar snap je gevoel echt heel goed. In je “eigen” herstel is het gewoon anders en komen die gedachten en gevoelens omhoog.

Ik verwacht daarbij geen problemen, heb altijd een natuurlijke D gehad en na de zwangerschap een (giga) natuurlijke F. Had geen extra pijn ofzo, nu eigenlijk ook niet. Pijn heb ik dagelijks en ben ik stom genoeg aan gewend, maar meer is het nooit geworden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Vandaag 7 maanden po

Dit is denk ik men laatste update in dit topic ;)

Mijn maten nu

Onder: 73cm

Boven: 92cm

BH maat 75D

Hele volle D ;)

Vanavond (of morgen) voor de laatste keer foto's maken, heb ik meteen vóór foto's van hoe ze nu zijn voor de wissel.

Mijn ervaring 7 maanden po - gevoel boobs:

* Boobs zijn echt heerlijk zacht, voelen echt als echte boobs aan.

* Ze bewegen echt mee zoals een natuurlijke borst.

* Kan langdurig op men buik slapen.

* Met opstaan kunnen ze soms wel wat beurs voelen (geen pijn).

* Verder geen pijntjes meer, ook geen steekjes.

* Wel blijf ik de protheses voelen dansen met aanspannen van de borstspier. Alleen ben ik nu zo gewend aan dit gevoel, dat ik het er bij heb geaccepteerd en er dus niet wakker van lig.

* Nog steeds een dof gevoel bij het litteken, wel is het gevoel redelijk terug gekomen. Ook dit vind ik niet erg ;)

Ervaring herstel:

* Het dual-plane herstel is best lang, heeft echt allemaal flink tijd nodig.

* Ik hield (helaas) erg lang vocht vast, zeker bijna 4 maanden. Toen begon het slinken. Sinds 6 maanden po hebben de protheses toch echt hun plekje gevonden.

* Na 3 maanden po zakken de borsten zelfs nog.

Hoop dat mensen hier wat aan hebben.

Voor mij is het nu nog 18 daagies aftellen :D

Wil iedereen nog bedanken voor jullie steun tijdens mijn eerste herstel! Als ik jullie toch niet gehad had :D

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnxxx lieverd :D

Zeker nog even en dan mag ik weer, begint alles weer opnieuw.

De eerste 6 weken zullen weer even vervelend zijn <_< maar goed die overleven we wel weer.

Gelukkig weet ik nu wat te verwachten en dat je echt geduld moet hebben :11:

Boobs veranderen maar door en door hihihi :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag, kan mijn geduldmodus alvast aanzetten voor straks.

Fijn dat je nu eerder terecht kan! As donderdag al!

Jeeeeee!!!

Wellicht gaat het herstel een tweede keer anders en mogelijk iets sneller!

Succes voor donderdag.

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.