Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hey fem, wat naar dat je voorlopig nog geen vooruitzicht op een definitieve oplossing hebt. Ik had gezien dat je een vervroegde afspraak had was zo blij voor je... Ik vind het een goed idee van je dat je voor een second opinion gaat. (Ik hoop dat de pc je dan enkele mogelijke oplossingen kan voorleggen of dat hij erin slaagt je gerust te stellen dat het toch nog goed komt met de tijd ). Dr Nio is duidelijk niet echt goed in mensen hoop geven of geruststellen. Kan ie misschien is een opleidinkje voor gaan volgen of zo... ( wil het hem altijd leren voor zo een kleine 4000 euro, "cursusje communicatietechnieken voor plastisch chirurgen zonder natuurlijke aanleg hiervoor"...) Wat ik je wel nog wou zeggen is dat je echt nog niet helemaal moet wanhopen , die pijn moet weg natuurlijk, zo snel mogelijk maar voor het visuele resultaat moet je het echt 6 maanden geven. Het is niet omdat het bij de meeste vrouwen sneller gaat dat het voor jou per definitie ook het geval is. Het forum heeft veel voordelen maar ook het nadeel dat je teveel gaat vergelijken en dat je je teveel baseert op de andere ervaringen. Ieder lichaam is anders en iedere borst is anders en vormt en geneest op zijn eigen tempo. Ik kan je in elk geval al zeggen dat ik je boobs echt mooi en natuurlijk vind uitzien ( en dit meen ik echt), moest het aan die ene zijde nog een beetje bijtrekken zou ik ze echt perfect vinden. In een bh zoals op de foto zijn ze trouwens al helemaal perfect vind ik... Ik hoop in elk geval dat de pijn snel minder wordt fem! Probeer toch maar dat " ding" ( mitella ??) een weekje te dragen wie weet helpt het toch.

Grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Seg en fem, ik zag net foto's in de galerij, van barbella. Die had ook een aanzienlijk verschil in het begin, zelfs nog op 6 weken po, er staan fotos in van een jaar later en dat is echt wel goedgekomen, je moet is gaan kijken.

Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fotos staan bij de laatste paginas of hoe benoem je dat. Je klikt op galerij en gaat naar de laatst mogelijke pagina. Ze zijn echt mooi geworden. Is nu 1 jaar Po en bij zes weken was het verschil in vorm en hoogte nog heel heel heel aanzienlijk. Nu echt mooi. dus genezing en vormingsproces kan volgens mij echt wel een tijdje duren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ellie: Heb de foto's gezien van barbabella, bij haar is het inderdaad bijgetrokken maar vind het jammer dat er alleen foto's staan van 6 weken en 1 jaar po. Zeker omdat ik 4mnd po ben (op 3 dagen na). Zal haar anders eens een pb sturen. Is inderdaad erg mooi geworden.

Heb zelf meer foto's gezien van week 1 tot een jaar en daar veranderde weer vrij weinig.... Dus nu twijfel ik (alweer). En tja wanhopen doe ik al een poos :11: Ik verwacht geen wonderen meer :11:

Hoop en geruststellen is Nio helaas niet goed in, bij andere misschien wel hoor. Alleen in mijn geval niet.

Dank je voor het compliment meid, vind ze zelf ook mooi alleen zijn ze voor mij niet af. :unsure:

Zou dat dus bijgetrokken zijn of optisch meer gelijk aan elkaar, dan zijn ze voor mij ook perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sannetje: De pijn is minder (sinds vanmorgen), dus denk toch echt dat ik hem niet ga dragen. Heb nu wel pijn, maar ben van de 3x100mg diclo af. In de borst wel de al “bekende” steken, maar geen aanhoudende pijn in de borst meer sinds vandaag. Wilde vandaag een pan uit de kast pakken en toen voelde het alsof de rechter prothese er afscheurde (weet niet hoe het anders te omschrijven). Deed pijn als de hell, maar sindsdien alleen pijn aan/in men arm en schouder (schouder is spanning, dan standaard pijn).

Ja ik ga gewoon door, het zit mij niet lekker en wil antwoorden. Ben erg benieuwt naar de adviezen die uit de second opinions komen! Daarom dacht ik ook van ach what the hell, ga gewoon ook naar Nio zijn collega Selms ;) Bedoel is toch mijn gevoel en ik loop ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd waar van Selms en Bruno mee komen.

Het is ook wel handig dat je je consult bij van Selms na die bij Bruno heb.

Dan kun je van Selms ook aangeven wat Bruno in gedachten heeft als oplossing.

Het mooiste zou natuurlijk zijn als van Selms een heroperatie doet en het je niks gaat kosten.

Hoe dan ook zou je nu een heroperatie moeten kunnen krijgen, want ze doen het al na 3 maanden post op, tegen die tijd ben je al een half jaar post op.

En gewoon brutaal zijn he! Aangeven dat het op hun kosten dient opgelost te worden. Brutale mensen hebben de halve wereld en je bent toch ook geen gekke gerrit dat je nog een keer een smak geld neer gaat leggen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 maanden po en de dagen erna

Even een update van de laatste week over de pijntjes en het verschil in men boobs.

De pijn is dinsdag van men borst naar men bek/schouder geschoten. Wilde een pan pakken om eieren te koken en toen leek het of men prothese eraf scheurde. Ik gillen van de pijn en sindsdien geen pijn meer in de borst maar in men nek/schouder. Dat is nu goed te doen want spray het steeds in met spierspray en tijgerbalsem, dus is flink verminderd. Tja met men kleine pakken en dat soort dingen waar je de borstspier aanspant voel ik het wel erg maar dat is duidelijk een dual-plane mankementje denk ik….

Afgelopen donderdag was ik dan 4 maanden po, dacht laat ik maar wat foto’s maken. Niet zozeer om te kijken of het verschil wat was bijgetrokken want die hoop had ik al opgegeven. Ik had de vóór foto’s van Nio binnen gekregen, dus dacht dan maak ik voor en na foto’s naast elkaar. Was erg blij verrast, tot men verbazing was de vorm van men boobs echt een heel stuk bijgetrokken!! In mijn album heb ik foto’s naast elkaar van 3 en 4 mnd po en wat een verschil, dat maakt me dus echt blij :D Maar ook als je de foto van 4 mnd po vergelijkt met de foto van een week terug is er duidelijk verschil te zien. Dit alles geeft mij toch erg veel hoop dat het zal bijtrekken zoals ik wens ;)

Wel laat ik mijn second opinion bij Selms gewoon doorgaan 18 augustus. Gewoon voor de zekerheid mocht ik dan nog niet tevreden zijn, dingen waar ik het niet mee eens ben die zijn gebeurd en wat vragen die ik heb ;)

Voor nu gewoon lekker 2 maanden geduld en we zien wel waar het schip strand :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verassing zeg,ja idd je ziet wel dat ze nu mooier zijn he,nog even geduld dus gewoon,moet gewoon nog vormen,duurt wat langer met dual plane he.

Zo maar die pijn zeg,misschien zat de prothese niet goed,en is die nu op de goeie plek geschoten ofzo,raar verhaal hoor,als dat nog es gebeurd zou ik dr zsm vanaf willen,das toch geen doen zo..

Maar goed,je hebt mooie fotos in je album,vin je boobs erg mooi hoor.:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kei goed nieuws dat het begint bij te trekken! Moet dus toch wel echt kloppen dat het wel 6 maand kan duren voor alles " op zijn plaats terechtkomt". Is ook een geruststelling voor anderen die zich na drie, vier maand ook nog niet helemaal gerust voelen in het eindresultaat. Ben blij voor je en hoop dat het zo verder blijft evolueren!

grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ikke59: Ja he!! Ken ik zomaar na tig weken iets positiefs melden :P Ben zeer blij met dit verschil, had nooit verwacht dat het nog zou gebeuren. Heb er dus goede moed in weer :D

@ Sannetje: Hihihi gek! Tnxx meid en geeft zeker hoop!!!!

@ sushi: Dank je meid!! Hmmm geen idee eigenlijk, kan door van alles zijn gekomen. Door het scheur gevoel wat ik vorige week had misschien en dat er iets is los gekomen? Of door de spierspray, tijgerbalsem of de sport bh? Geen idee :11:

@ vlinder: Ja he, hele verassing want had het niet verwacht, nog geen mm! Precies gewoon nog even 2 maanden aankijken, wie weet is het dan helemaal perfect ;) Hoorde van barbabella dat hoor boobs pas onwijs mooi en gelijk waren na 1,5 jaar po pffff Zij had ook dual-plane.

Nou dat dacht ik dus ook, van misschien zat hij toch vast (wat ik al eerder soms dacht, maar wat volgens Nio niet zo was) en is het nu los en gaat het nu pas naar de goede plek? Nou als het nog eens gebeurd op die manier dan bel ik gelijk Nio weer want dat hoef ik zeker niet mijn hele leven lang. Lijkt me niet te horen als zoiets regelmatig zou voorkomen. Dus duimen dat het lekker niet meer gebeurd.

Tnxx voor het compliment meid, ben er nu ook wel een heel stuk blijer mee zo :D

@ Ellie: Ja moontje had het me al eerder verteld dat het echt tot 6mnd po kan duren en dat je steeds veranderingen kan zien. Alleen omdat er dus geen bal veranderde dacht ik van nou dit is het dan. Gelukkig zo in één keer toch een zeer zichtbaar verrassend verschil, dat geeft dan toch weer veel hoop! Hoop zeker dat andere er ook wat aan hebben, dat ze er toch een geruststelling in kunnen vinden dat boobs zo in 1x nog kunnen veranderen na 4mnd po :D Ik hoop mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor je ww.

Ik heb je foto's bekeken en die vervorming met handen in de zij heb ik EXACT hetzelfde.

Ook als ik mijn armen omhoog doe dan zit rechts lager (zoals die foto van je met die streep), alleen bij jou blijft je implantaat boven het litteken, bij mij komt ie onder het litteken vandaan piepen.

Het rechter implantaat kan ik ook zo 5 cm heen en weer schuiven. Links zit die wat meer vast.

Maar inderdaad zo op het blote oog zie je het niet eens echt het verschil bij je, totdat je je armen omhoog of in je zij doet, of dus met zo'n streep.

Al met al vind ik ze heel mooi geworden, maar ja het moet geen pijn blijven doen natuurlijk.

Wat had hij eigenlijk te zeggen over dat vervormen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ oelie: Graag gedaan meid! Die vervorming is volgens mijn pc “gewoon” een dual-plane kwaaltje, dat wordt wel wat minder zegt hij maar zal nooit geheel weg gaan. Heb gelezen dat Selms hier anders over denkt, dus dat ga ik toch eens navragen 18 aug. Hmm ja dat rechts lager zit als ik men handen in de lucht doe, vind ik geen gezicht :11: Wat bedoel jij met onder je litteken vandaan piepen?? Nou dat schuiven heb ik eens geprobeerd, kan rechts ook wat meer schuiven als links. Was me eerder nog niet opgevallen lol Nu op de laatste foto’s is het verschil inderdaad beduidend minder zo recht van voren, dus heb de hoop weer terug :D Ben er erg blij mee hoe ze zo positief zijn veranderd :D Maar inderdaad moet niet men borstspieren aanspannen of met men handen de lucht in lol

@ April: Tnxx voor je lieve reacties in mijnalbum meid! Is me toch even flink veranderd in 1 week lol Denk nu niet meer jakkie bah als ik in de spiegel kijk, kan er meer tevreden naar kijken nu en dus ook veel meer genieten :D Ook meteen weer 2 jurkjes gekocht en een top :11: En hopelijk inderdaad in men vakantie lekker topless!!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Jayro!

Tnx voor het compliment :11::blush:

Ben erg blij met dit verschil wat zo in 1x er was, hoop ook dat het zo blijft zodra ik weer normale bh's ga dragen en geen reflex meer gebruik. Ach en als iets pijn doet en je ziet later dat het iets heeft opgeleverd maakt het niet meer zoveel uit :D Voor nu ben ik in ieder geval erg blij en geniet ik er lekker van :D

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.