Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hey lieve Laris,

Zeker vervelend en net wat je zegt het wachten is het ergste. Wachten duurt altijd lang als je iets wil of ergens mee zit he. Belangrijkste is zeker of het verholpen kan worden. Is even afwachten allemaal.

Ben blij dat jou herstel ook zo meevalt meid! Hebben wij daarin geluk he :D:P Oehh het bekende stuwings gevoel zeker? Gaat vanzelf bijtrekken, heb ik ook even gehad.

Laten we inderdaad hopen dat de dagen vliegen! Nu nog 17 dagen, dat klinkt al een stuk beter als 3 weken :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Kleine update:

Sinds afgelopen maandag, aanhoudende, pijn in men rechter boobie..

Had wel vaker wat (kleine) pijntjes de afgelopen weken in mijn rechter boobie. Alleen waren dat meer steken enzo en nam ook vrij snel weer af. Maakte ik me dus niet druk om, dacht hoort erbij en dacht ook nu gaat die boob vast zakken :D Nu is het een constant gevoel sinds maandag, als ik wat doe wordt het wel erger en gaat het ook erbij steken (straalt door naar de arm).

Denk dat het “iets” is rond de spier, want vanaf de tepel naar onder heb ik dus geen pijn. Alleen van de tepel naar boven toe en wat aan de zijkanten dus pijn. Erop drukken ook een slecht plan want dat voelt helemaal niet tof, deed ik gister om nou eens te onderzoeken waar het nou precies pijn doet. Was geen succes, pfff bah!

Alleen geen idee wat het nou is??

Ook vervormd de borst nog steeds erg flink bij rechts met aanspannen zag ik met 13 weken po, links niet die blijft mooi op zijn plaats.

Ben erg benieuwt wat Nio zijn mening is, zit me echt niet lekker. Gelukkig is het nog maar 17 dagen, klinkt voor mij al beter als 3 weken :D Op zich gaat het wachten nu wel goed, for now ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Ook nog pijn erbij....valt allemaal niet mee he meid? Wil je toch nog ff een hart onder de riem steken; komt vast allemaal goed!

En bekijk het zo, je hebt iig van dit alles geleerd dat je altijd naar jezelf moet luisteren (omdat je eigenlijk in eerste instantie al naar Bruno had willen gaan) en je niet moet laten overhalen door anderen, ook al is het goed bedoeld en staan die mensen je na aan het hart. Want nu is het 'maar' geld waar we het over hebben mocht je toch voor een wissel gaat, de volgende keer in je leven dat je voelt dat jij het ene denkt/ wilt en anderen iets anders, zal je hieraan denken en op je eigen gevoel af gaan. En wie weet is het dan wel iets heel belangrijks, je kind ofzo.

Ja, ik geloof erg in levenslessen :141: en zo kan je vaak toch weer iets positiefs eruit halen (maar dat is helaas vaak pas achteraf duidelijk! :153: )

Succes de 27e!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 17 dagen wachten lieve Fem, en dan eindelijk kun je dr.Nio spreken!

ik ben nu echt wel reuze benieuwd wat het nu daadwerkelijk is!!

Anders jij wel :P Ik heb wel respect voor het geduld wat jij hebt meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ missthing: Nee heb een beetje pech de laatste weekies. Ja joh uiteindelijk komt het zeker allemaal goed, hoe dan ook. Zo probeer ik ook te denken. Ik zie er ook een levensles in hoor, daarin deel ik zeker je mening! Sta je dan zoals nu meer bij stil, meer voor mezelf moeten gaan kiezen ed. Mijn bv was daar ook een onderdeel van, iets wat ik wilde en wat andere dachten moesten hun weten. Nooit te oud om te leren he :D

@ Mii: Ja pff eindelijk!!! Zeker omdat ik nu met pijn loop ben ik blij dat het over 17 dagen zover is. Hij zal vast wel duidelijkheid kunnen geven en misschien een voorstel. Bedoel blijft een goede pc ;)

Hahaha zeker benieuwt hoor, maar denk dat ik nu meer geduld heb omdat ik al in gedachten op de operatietafel van Bruno lig bij wijze van (tja ben nogal een pessimist zo nu en dan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh zeker als een wissel niet nodig is, dan gewoon de oplossing die ervoor zorgt dat het probleem is opgelost dat zeer zeker!

Wissel dus alleen als Nio niks kan of wil doen. Stel Nio wil wel wat doen, maar tegen de hoofdprijs van 3100, tja dan naar Bruno denk ik dan. Dat is eigenlijk de enige reden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Femi,

Wat een ellende...

Nog steeds/alweer pijn én geen verbetering in je rechterborst...

Ik hoop echt dat 'onze' dr. Nio daar wat aan gaat doen!

Succes met aftellen deze paar weken! :71:

Gave bh trouwens op je profielplaatje weer :35:

Ik denk wel aan je! (Ook al ben ik niet meer zo veel online hier op het forum...)

Heel veel liefs + :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update

Net het ziekenhuis gebeld en ze vonden het niet al te goed klinken.

Ook omdat de pijn pas optreedt na ruim 3 maanden po.

Het leek haar het beste een telefonisch consult te doen met Nio omdat Nio daar beter uitspraak over kan doen.

Logisch natuurlijk want hij is de pc. Hij is morgen weer aanwezig in het SLAZ en dan wordt ik gebeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy lieve Kiki,

Eigenlijk nu pas pijn, sinds 6-7 juni ofzo.

Laten we het hopen dat “onze” Nio er wat aan gaat doet, heb nog steeds het volste vertrouwen in hem ;) Morgen belt hij me, omdat de receptioniste de klachten wat vreemd vond na ruim 3 maanden po.

Dank je lieverd! Nog 13 dagen en dan weet ik sowieso meer, dan kan hij er ook naar kijken en even voelen of alles ok is.

Hihihi gaaf is de he, is zo’n snoezige bh :D Tnx meisie.

Lief van je meid en dat je er niet veel meer bent is toch geen schande ;) Je hebt onwijs mooie boobies dus lekker van genieten :D

Knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nog steeds helaas, trekt niet bij maar is nu wel te doen met pijnstillers ;)

Wat het is weet ik niet, zou een beknelde zenuw of spier kunnen zijn omdat het door straalt naar mijn arm.

Don't know, zou Nio echt naar moeten kijken denk ik.

Knuffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel sterkte Fem.

Ik hoop echt dat het snel overgaat.

Wel vreemd he, dat he het pas hebt sind begin juni! Wat is er veranderd? Te veel bewogen?

Ik blijf je volgens ivm met mijn consult met dokter Nio.

Weet ik beetje hoe de nazorg is.

liefs, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx lieve Esther! En wat heb je een leuke ticker :D

Hoop het ook, denk zelf niet dat het iets ernstigs is hoor wat de pijn veroorzaakt, maar beter teveel bellen naar het ziekenhuis als te weinig. Gelukkig zijn ze erg vriendelijk en nemen ze altijd hun tijd voor je. Tot nu toe valt de nazorg me niks tegen.

Hmm eigenlijk is er niks veranderd, doe nog steeds niks :11: Dat maakt het een beetje vreemd allemaal inderdaad. Zodra ik meer weet zal ik het hier posten :D

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker vreemd hoor, maar goed neem aan dat het gewoon op te lossen valt of gewoon bijtrekt.

Lijkt me niet te horen de rest van men leven aan de pijnstillers te zitten lol

Verder gaat het op zich wel goed hoor, buiten de boobies om :D

En daar meid??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi ok dan, oh ja die piercings ken ik ja!! Waar in je oor wil je hem hebben, echt in je oorlel of??? Ohhhh jeee jij ook al en klein strikje :P Wel gaaf!!!! Ben benieuwt naar het voorbeeld!

Ben zelf mijn tattoo nog druk aan het ontwerpen, steeds is die niet helemaal naar mijn zin. Zodra ik hem ga laten zetten laat ik het wel even weten :D

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ik moest ook aan mezelf denken :blush:

April hihi alleen jij hoor straks loopt iedereen met een strik :P

Ik moet hem over 2 weekjes bijlaten werken had jij dit ook femii dat het de eerste keer niet helemaal goed was?

Ik heb veel roze en mm het was moeilijk om goed te doen af en toe kwam er wat bloed bij hihi hij vond het moeilijk om zo de kleuren in te schatten :blush:

Oe dat wilde ik eerst zon piercing in me oor maar nu achteraf had het niet bij me gestaan :blush:

Haha nee meid !! en je weet he anders gewoon met je blote big boobies naar de buurman :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.