Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Eefje: Zo is dat en onthouden is niet mijn sterkste punt :P

Hahaha eigenlijk is het bij ons vrouwen nooit god, de één wil wat minder heup en de ander weer wat meer :P Ach zo blijven we lekker bezig, ja toch :rolleyes:

@ April: Tnxxx meid!!!!!! Hihihi and I love your body :11: Vooral dat strakke onderbuikje, moet ik ook!!! whahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat een pech toch Fem, pfffff, moet je nu echt tot eind juni wachten weer, pfffff, hoop dat je toch nog snel een datum geprikt krijgt! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: Tja gaat lekker de laatste week, blegh :blink: Niks aan te doen, maar goed dat ik men lippen niet heb gedaan. De dealer zal ook wel weer wat kosten…. Denk zelf dat ik het maar gewoon uit zit tot 27 juni. Als er al een (her)operatie zal komen, wil ik die toch pas na men vakantie ;) Maar goed leuk was het niet, dus had een aardige woede-uitbarsting vanmorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marisjuh: Nee zit niet mee grrrr Leefde er toch naar toe. Zeker op naar 27 juni en dan moet de auto het gewoon doen anders wordt ik pas echt boos hahaha

@ April: Was echt furieus hihihi Vloeken, tieren je kent het wel hihihi

Jij heel veel succes morgen meisie, ga aan je denken en voor je duimen!!! Ben echt heel erg benieuwt wat hij zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook, vooral omdat het nog fout kan gaa op het laatste moment!!!

ja ken t zeker net nog door de delta loyd.. sturen ze me een nota van dit is de betalings achterstand een normale maand bedrag voor de zorgverzekering... terwijl et automatisch afschrijven is en er staat echt meeeeeer dan genoeg op mn rekening .... enzo hun kloten aaaaaaaaaaaltijd ik ga denk overstappennnn!! achterlijk gewoon grrr!!!

wrm kan je pas dan?????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat dan, in de zin van fout gaan??

Pfff jij dus ook patent op dat soort dingen!!! Fijn zulke maatschappijen he, heb dat ook eens gehad bah!!!

Uhh op 27 juni stond de eindcontrole al, vandaar eigenlijk. Zie het allemaal toch niet veranderen en heb me er toch voor een groot deel bij neer gelegd. Blijft niet mooi, maar ik zelf ken er niks aan doen. Denk dat het uitzitten tot 27 juni wel gaat lukken, lukt het niet dan kan ik altijd nog bellen…..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoop het ook voor je, maar straks gaat het misschien toch wel weer meer knagen aan je..

en dan wil je toch weer zo snel mogelijk!! maar hoop echt dat je het ff kan laten rusten!

Vind t gewoon klote voor je, eerst moest je wachten met je lippen en nu dit weer :(

maar goed gaan we weer gewoon aftellen he meis :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend zei dat dus ook al, ik lekker eigenwijs nee joh hou het wel vol. Kijk het gewoon even aan, gaat het weer “iets” knagen dan bel ik gewoon ;) Heb de laatste 2 weken nogal pech, hopelijk is die pech nu voorbij! Yeps ben nu bijna expert in aftellen!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.