Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Maris: Hihihi leuk zijn ze he, jij dus ook dezelfde smaak :P

Je bent een schat!!! Dat zie ik zeker anders, maar dat is meer omdat ik weet hoe hij was natuurlijk. Kan me voorstellen dat andere er niks raars aan zien ed. Ik hoef zeker geen perfecte navel, dat ook tegen Nio gezegt. Wil alleen weer dat het weer een kuiltje wordt. Denk alleen dat ik 7 juli niet door laat gaan hoor, vind het nou niet bepaald een fijne tijd voor een operatie :11:

@ April: Hahaha gek ben je ook he! Streven naar een soort van perfectie, in gezonde mate dan wel, moet kunnen he :D Zeker weten ben ik er bij met het uitje!!! Kijk er onwijs naar uit :D Alleen jammer dat Marisjuh niet mee kan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update:

Net Nio gebeld en helaas is er eerder geen plek, de man zit helemaal bomvol.

Op naar 27 juni dus, nog 3 weken. In mijn omgeving wordt nu dan gezegd: ach die 3 weken zijn toch ook zo om en voor je vakantie kan er toch niks aan gedaan worden. Snap ik allemaal wel, maar als je er zelf mee zit en loopt is het toch een beetje anders naar mijn idee. <_<

Nu twijfel ik nog of ik Bruno deze week bel of na mijn eindcontrole. Wil sowieso namelijk de "second opinion" pas na mijn eindcontrole, omdat ik dan het verhaal van Nio erin mee kan nemen.

Nou goed ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh lieverd, wat balen dat je niet eerder terecht kan.. Kan je niet gebeld worden wanneer er een plekje vrij komt?

En mensen moeten hun mening eens voor hun houden, hun zitten er niet mee, dus lekker makkelijk praten voor hun <_<

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Lizz,

Dat heeft voor mij helaas geen zin zoiets, ben afhankelijk nog van vervoer omdat ik mijn paps graag mee wil hebben op controle dit keer.

Nou AMEN!!! Ben ik met je eens hoor, bedoel heb dan wel geen "Frankenstein" boobs, maar zit er toch maar even mee. En als ik ermee zit, zit ik ermee en dan is het voor een ander wel erg makkelijk oordelen. Was dus alweer flink driftig!!!

Knuff :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Fem,nog ff door de zure appel heenbijten dus,omdat je helaas niet eerder terecht kan,jammer,maar je komt er wle doorheen,met ons saampjes hier,we lijden je wel beetje af :P

maar....ik snap je wel,liever was je er gister al als week langer wachten,zeker als je er zelf mee inzit.maar komen doe je er wel Fem!!

en overal is een oplossing voor,dus ook voor jou kleine irritatie,komt allemaal goed,heb er vertrouwen in :6:

liefsss x moon :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy lieve Moon,

Door de Granny Smith heen bijten inderdaad, bah hoor! lol Het is helaas niet anders, maar heb het in ieder geval geprobeerd denk ik dan maar zo ;) Ja joh als ik iets in men kop heb, moet het meteen hoor! :P Ben ook zeker blij met jullie steun, jullie beuren me toch steeds even op!

Dat denk ik ook, dat er voor mijn irrititatie wel een oplossing is! Misschien is alleen een plaatsing voor de spier al de oplossing?? Kan het mis hebben hoor, maar daar dacht ik vanmorgen dus aan!!! Uiteindelijk kom ik er wel, duurt alleen iets langer :P

Je bent een schat!!

Liefs xx Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi fijn he, zit me echt mee de laatste weken lol

Ja weet je voor mij heeft dat dus geen zin, omdat ik graag men paps mee wil hebben op die eindcontrole en dus van hem even afhankelijk ben dit keer. Hij heeft natuurlijk ook zijn afspraken ed. Vandaar dat ik daar dus niet naar gevraagd heb ook.

Ach ja na die 3 weken zal ik vast zeggen dat het nog vlot is gegaan hoor, voor nu is het alleen even shit. En dan 2 weken na die controle naar Bruno!

Heb al zo’n beetje een idee bij hoe het gesprek zal gaan bij Nio, dus in mijn hoofd zit al een wissel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vind je het niet vervelend weer een bv te ondergaan?

ik zou er niet aan moeten denken, plovier stelde ook voor als ik

echt met die rimpels zit hij een ander sooort silicoon kan plaatsen..'

maar om nou weer een bv te ondergaan zie ik niet zitten + me borsten gaan

veel harder voelen.. dat wil ik eigenlijk niet zijn het helemaal van die ballen!

Ik tel met je mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm had liever gewild dat alles in 1x goed was geweest natuurlijk! Maar vervelend? Nee niet echt eigenlijk, maar mijn bv is me ook 200% mee gevallen he dus heb niet iets wat me tegenhoudt. Heb echt een droom herstel gehad, geen pijn en dat voor dual-plane ;) Voor mij is het belangrijker dat er wat aan gedaan wordt en ik tevreden ben. Wil niet jaren ontevreden rond lopen snappie. Ben nu nog jong en dan hoor ik juist happy rond te lopen ;) Voor je het weet ben ik oud & versleten :P

Kijk jou vorm is erg mooi en bij mij wijken ze gewoon af. Kan de rest wel zeggen van ze zijn mooi enz enz maar daar ken ik zelf weinig mee en ik deel die mening niet (en mijn omgeving ook niet). Ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat het ballen worden en ze veel harder gaan voelen!!! Is inderdaad dan afwegen: is dat het waard of is er zo, voor jou, mee te leven.

Tnx lieverd!! Ben straks de koningin van het aftellen hier :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja je word er nog goed in!

en je hebt helemaal gelijk hoor! het zijn jouw boobs en jou lichaam, doe er mee wat jezelf

wilt hor! ookal zeg iedereen dat het goed is en je er blij mee moet zijn, als het zo voor jou niet is

dan is het logisch je bent niet verplicht gelukkigg te zijn als andere je dat vertellen he!! ;)

snap ook helemaal wat je bedoelt hoor meid zit in het zelfdde schijtje!!

je snap denk wel waar ik op doel ;)

er zijn altijd mensen die zich heel er met je bemoeien, tot vervelends toe.. :wacko:

ahg ja beter dat iemand om je geeft dan niemand.. als je het positief bekijkt haahaha!

aftellen maaaaaaaaaar!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha zeker!! Ben een ongeduldig persoon, misschien is dit om me geduldiger te maken lol soort van test ofzo lol

Nou precies zo is het ook zoals jij het zegt! Al lijkt het soms wel of bepaalde mensen dat wel van je verwachten ;)

Ik snap zeker waar je op doelt ;)

Zeker die mensen hou je toch wel, maar als je het inderdaad positief bekijkt is dat beter als dat niemand om je geeft! Helemaal waar! Net als hier op het forum ook, iedereen geeft zijn mening en dat is vrij en waardeer die meningen ook. Ze zijn immers allemaal goed bedoeld of je een mening nu deelt of niet.

Hihihi met aftellen komt het wel goed, heb gelukkig erg veel steun aan dit forum!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy lieve Mii,

Hmm ja in het ergste scenario (want ja ben een pessimist op het moment) een wissel bij Bruno.

Ben er niet blij mee en het resultaat is niet zoals afgesproken met het consult...

Eerst afwachten wat Nio zegt 27 juni op mijn eind controle en eventueel adviseert/aanbiedt.

Ik verwacht er niet zoveel van, dus in mijn hoofd zit de wissel al. Laat sowieso 13 juli Bruno ernaar kijken...

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh je bent je toch weer druk aant maken zeker in je hoofd :(

Ja is echjt rott! maar ik vind eigenlijk wel dat dr.nio er iets aan moet doen!

maar het kan zoizo geen kwaad om naar bruno te gaan, ff kijken wat hij ervan zegt!!!

Komt allemaal wel goed meis! alleen voor die eventuele wissel word het wel weer ff sparen denk ik?

Sterkte lieverd!! Hoop echt dat er een oplossing komt!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeps nog geen week verder en weer druk maken inderdaad :(

Het is zeker rot, maar ben op het ergste scenario ingesteld. Ik vind ook dat hij er wat aan moet doen, omdat niet het resultaat is behaald wat is afgesproken. Ik kan alleen zoveel vinden, heb al van veel gelezen dat je gewoon dikke vette pech hebt.

Om die reden en de verhalen ben ik dus ingesteld op het ergste scenario, dat Nio er niks aan gaat doen. Daarom ook vandaag Bruno gebeld, kan ik zijn mening ook horen. Nou stel het wordt een wissel, dan zeker sparen! Kan het niet uit men mouw schudden hahaha Heb vandaag zitten kijken wanneer het zou kunnen met sparen ed. Zou dan een wissel kunnen doen tussen februari 2012-mei 2012. Ga daar dus maar gewoon vanuit, kan het altijd meevallen. Heb er zo men rust toch wel in gevonden, dat het hoe dan ook toch goed komt ;)

Tnx lieverd je bent echt een schat!!! Hou je op de hoogte!

Knuff :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lieve Fem,

Vervelend dat het zo moet lopen bij jou, het wachten is nog het ergst als het maar verholpen kan worden dat is het belangerijkst toch?

Het herstel vond ik zelf ook reuze meevallen maar dat wist je al, wel heb ik nu keiharde borsten tjeetje niet normaal maar dat zal er ook wel bijhoren!! Ik hoop dat dagen voorbij vliegen voor je!

Liefs laris :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.