Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Eefje: Kon het echt niet laten :11: Ze zijn zooooo leuk :11: Pff slecht mens he hahaha Rekening van de auto is 150, viel me op zich nog mee! Nu even niks mee kopen aan setjes hihihihi (ja weet het, heb ik eerder gezegd hahaha)

@ April: Van het merk Lepel (kende ik niet, maar ze hebben leuke setjes). Zie hieronder de foto’s :D Lekker voor de zomer, met lichte tops enzo :D

image4xl.jpgimage4xl.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: Kon het echt niet laten :11: Ze zijn zooooo leuk :11: Pff slecht mens he hahaha Rekening van de auto is 150, viel me op zich nog mee! Nu even niks mee kopen aan setjes hihihihi (ja weet het, heb ik eerder gezegd hahaha)

@ April: Van het merk Lepel (kende ik niet, maar ze hebben leuke setjes). Zie hieronder de foto's :D Lekker voor de zomer, met lichte tops enzo :D

image4xl.jpgimage4xl.jpg

Ooee leuke setjes inderdaad :32: , verleiding moeilijk te weerstaan hihi, ik snap het helemaal :36: hahaha, ook nog nooit van gehoord Lepel hihi wat een grappige naam :46:

Ooh valt gelukkig nog mee van de auto phoe :76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update:

Net de brief binnen gekregen van de OK-planning voor de navelcorrectie van mijn navelbreuk.

Staat nu ingepland voor: donderdag 7 juli om 12:00u

Of ik het door laat gaan hangt een beetje van mijn controle van 27 juni af. Stel dat er wat aan mijn rechter boob gedaan moet worden of gedaan “kan” worden, wil ik dat wel in 1x het liefste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat leek mij dus ook, dus mocht het zo zijn dan een andere dag plannen.

Die navel heeft voor mij toch geen haast ;) En dan vind ik 2x onder narcose wat veel, dan maar liever 1x nog :141:

Ik kon niet kiezen, dus toen dacht ik: hmm beide kan ook best, toch?! whahaha :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok kleding & setjes kopen is een verslaving geworden, heb je gelijk in hihihi :159: maar het is zooo leuk hihi Jij ook een beetje koopziek, of valt dat mee??

Ja lippen komen nu tzt, tot ik geld over heb hihihi ;) Denk na men vakantie ofzo.

Navel is ook geen hoge prioriteit hoor. Wilde het eerst na de vakantie doen want kijk al 3 jaar naar dat uitgeplopte ding en dan kon het voor mij nog wel wachten. Alleen Nio wilde perse in juli doen, hij heeft er zin in denk ik. Fijn voordeel dat het verzekering werk is :D Maar eerst maar mijn controle afwachten 27 juni wat hij te zeggen heeft over mijn boobs, dat staat nog steeds op één. Tot die tijd troost ik mezelf met mijn koopverslaving :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet koopziek, heb in de week van mijn bv een ander huisje gekregen, dus het is even alles opsparen om daarvoor te gebruiken..

Je lippen lopen niet weg ;) komt vanzelf :D

Beter dat de operatie van je navel vergoed word! Ben benieuwd wat Nio zegt 27 juni...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh ja dan is daarvoor sparen belangrijker, zeker weten!! Een leuk huisje helemaal naar je eigen smaak is heerlijk :D

Ah ja joh die blijven wel zitten hahahaha

Had ik toen ook niet verwacht dat zoiets vergoedt zou worden, maar blijkbaar wel met navelbreuken.

Pfff ben zelf ook razend benieuwt!! Als hij zegt nog meer geduld ken je me weg gooien hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiiii Fem

wat lees ik nu,iets met lippen,en navel??

tell me,ben mega nieuwschierig,hihi

ik zit ook weer wat te overwegen,maar zo blijf je bezig he,lol

ff benieuwd wat je van plane bent,je je lippen vergroten,maar toch niet dat je een goudvis lijkt of iets wat erop lijkt,toch wel op een normale en mooie manier????

jou kennende ben ik ervan overtuigt dat het iets mooi,s word,maar vertellll ......

moontje weet graag alles :D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Moon!

Zal je even updaten hahaha

Klopt hihihi Navel (navelbreuk v/d zwangerschap) stond al sinds mijn laatste controle bij Nio, de maand wist ik maar zou nog een brief krijgen voor de OK-datum. Die staat nu dus op 7 juli :D Op zich erg fijn, maar stel dat er wat aan mijn rechterboob gedaan moet/kan worden wil ik dat op dezelfde dag. Maar goed daar weet ik 27 juni meer over ;)

Lippen maar subtiel hoor en alleen de bovenlip hihi Geen goudvis lipjes :P Zoals April haar lippen heeft nu, zo wilde ik ze ook heel graag! Maar goed had wat tegenslagen, dus heb het even uitgesteld. Je kent het wel kleding kopen (schade van 3 jaar inhalen hihihi), spullen voor de vakantie, oh ja auto kwam er deze week ook nog even bij. Na mijn vakantie laat ik het nu denk ik doen, dan weet ik zeker wat er over is enzo :11:

Maaaar ik weet ook graag alles he zoals je weet: wat ben jij aan het overwegen??? Ach ja zo blijf je inderdaad bezig hihihi Moet kunnen vind ik zolang het subtiel is en niet de spuigaten uitloopt denk ik maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh leuk ff je update Fem!

spannend zeg,dus je hebt nog wat voor de boeg dus,leuk joh,nee had niet anders verwacht van je hoor,geen goudvisje nee,hihi

ik wil toch wel me walletjes wegwerken,me kraaienpootjes en ook een kinlipo zeg maar,oftewel,wil er weer 10jaar jonger uitzien,teminste wil poging wagen dan hahahaha

ooh ben ineens benieuwd naar April dr lip zeg,ga foto vragen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moon: Graag gedaan van de update :D

Hihihi ja maar voorlopig staat het op men verlanglijstje en niet op men prioriteit lijstje. Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Walletjes met een correctie of? Jij dus ook een leuk verlanglijstje! Ach niet geschoten is altijs mis toch! :D Denk dat het wel haalbaar is met wat je opnoemt hoor. Mijn moeder had alleen haar ogen laten doen en boem leek ook 10 jaar jonger. Zo mooi!

@ esie: Moeten weet ik niet hoor meid, maar hoop het wel dat er wat aan gedaan gaat worden. Mocht de pc niet met een advies en voorstel komen, dan voor een wissel. Veel eerder als gepland natuurlijk, want dat is niet waar je vanuit gaat als je een bv neemt maar ben er gewoon niet happy mee. Morgen Nio bellen of ik een week eerder op controle kan komen, scheelt me dan toch weer een week. Zeker uiteindelijk komt alles goed he!! :D:11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meisje die setjes zijn zoo cute, die rechte wilde ik ook eerst nemen erg he :blush:

Maar je hebt echt een lief naveltje, maar mischien zie jij het anders hihi! Nio gaat er vast heel iets moois van maken :136:

Ben ook heel benieuwd wat ie gaat zeggen, o god heb zelfs in mn agenda gezet Femmm!! op 27 juni hihi niet vergeten :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.