Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Big boobieesss :1bouncingboobs:

Hihi 70 G of 75 F groot he meisje!!!

Vind die bh ook zo snoezig wilde m ook halen maar heb me kunnen weer staan hihi

Ja die bh maten snap er niet zo veel van.... heb een bh maat 70 E en die zit prima! Bij de andere zijn die veeels te klein en laatst eentje besteld 70 F nou die was weer te groot :P

Maar elke 75 E pas ik perfect bij de Hunkermuller gek he!

Ja ik snap het wel hoor dat het je toch wel een beetje stoort maar probeer er niet te veel aan te denken gekkie :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahaha ja klinkt zeker HUGE!!! Alleen vind ik ze niet huge hahaha (vind ze uiteraard ook niet klein hoor!)

Wat goed dat jij je hebt kunne weerstaan, mijn mannetje dus niet. He wat vervelend :P

Nou die vrouw van de Hunkemöller zegt ook dat de cupmaat ook echt kan verschillen per merk! Is echt gokken zei ze. Blijft raar met die maten, geheel met je eens!!

ja dat storen hou je toch wel, maar gelukkig is het met vlagen. Goed te doen dus :D We zien wel wat Nio ervan zegt, ja toch ;) Duik morgen weer lekker in men bikini de tuin in en lekker genieten van men boobs hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja he de maat klinkt groter dan het lijkt (vind ik zelf dan)

Heb jij dat ook dat je de maat tegen andere niet goed durft te zeggen? :blush:

Laatst vroeg iemand welke maar heb je nu? Ik zei 70 F nou die keek me echt aan van ga weg!! waar zitten ze dan?

Voor het oog vind ik het een D en ik heb ze nog ver uit elkaar dusja dan lijkt het niet zo extreem maar tot je ze zonder bh ziet hihi :101:

Ja nou ja dat word veel shoppen dan om er echt achter te komen :106:

Ja groot gelijk meisje! In bikini mag je je er niet aan storen want dan moet je lekker van het zonnetje genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Feminine,

Ik lees al een tijdje mee en mede door jou verhaal heb ik besloten om mijn borstvergroting door dokter Nio te laten doen.

Mijn eerste consult heb ik achter de rug en dat ging super alleen nu twijfel ik wel over de maat en model, ik ben behoorlijk in de war!!

Ik ben super nieuwsgierig naar jou nieuwe boobs (zoals jij ze noemt hihi)

zou ik in jou album mogen kijken?

Groetjes larisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Feminine,

Ik lees al een tijdje mee en mede door jou verhaal heb ik besloten om mijn borstvergroting door dokter Nio te laten doen.

Mijn eerste consult heb ik achter de rug en dat ging super alleen nu twijfel ik wel over de maat en model, ik ben behoorlijk in de war!!

Ik ben super nieuwsgierig naar jou nieuwe boobs (zoals jij ze noemt hihi)

zou ik in jou album mogen kijken?

Groetjes larisa

Hey Larisa,

Wat leuk dat je je ook laat opereren door Nio. Ik moet (mag) 31 mei :)! Kijk er al zo lang naar uit! Ben alleen nog niet helemaal uit over de maat, zit te twijfelen tussen 325 en 350. Consult was heel fijn bij Nio, neemt alle tijd en neemt alles met je door. Ik ben benieuwd wanneer je op consult gaat!

Groetjes Sylvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marisjuh: Nou dat ben ik ook met je eens hoor, het klinkt veel groter als het is. Bedoel ik vind ze er niet uit zien als een flinke F, kleine G…. Ook dat van je maat niet durven zeggen, om de reden zoals bij jou dat heb ik ook. Heb bijvoorbeeld mijn moeder nog helemaal niet gezegd dat ik een F heb hahaha. Puur omdat het groter klinkt als dat ze voor mij (optisch) zijn. In kleding enzo valt het ook niet super op en zijn ze dus niet zo huge! Maar zonder kleding, ja dan zijn ze weer niet echt klein ofzo hahaha :11:

Preciess goed excuus om veel te shoppen :P

Nou vind ik dus ook, lekker genieten van de zon. Nu is alleen de zon ver te zoeken hier vandaag, beetje jammer…. 

@ larisa: Leuk te horen dat je mede door mijn verhaal ook naar Dr. Nio gaat. Het is een zeer kundige pc en een lieve rustige man. Wat heeft hij jou geadviseerd met je eerste consult en van welke maat kom je af?? Waar ben je op consult geweest, het SLAZ of Parkkliniek?

@ Sylvia: Het is zeker een schat van een man, behandeld je niet als nummer. Hoe vol zijn wachtkamer ook zit, hij neemt echt alle tijd voor je. Ga jij in de Parkkliniek of in het SLAZ?

Hey Fem

mag ik je wachtwoord?

ben benieuwd naar je laatste foto´s <_<

XXX

Heb je een pb gestuurd, ben benieuwt wat je ervan vind :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe meisje heb je een nieuw ww met andere foto's :136:

Mag ik die ook :blush:

Ja precies!! Hihi dan voel je je zo stom he alsof je die maat loopt te verzinnen.... :unsure:

Maar goed naakt zijn wij niet te verslaan hihi sorry moest even :P

Ja he de zon is hier ook weg.. wilde lekker bruin worden maar dat kan ik wel vergeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marisjuh: Heb je een pb gestuurd :D

Nou zo voel ik me dus ook hoor, maar zelfs hier ook… Maar goed het klopt natuurlijk wel, het is alleen heel erg gek die maat uit te spreken :11:

Hahaha Precies naakt zijn wij niet te verslaan, geweldig die uitspraak :P

Hier ook geen zon, baal flink want moet bruinen om die 2 hier in te halen hahaha Hopelijk van het weekend meer geluk voor ons :D

@ ikke: Dank je meid :D Ben een “tikkeltje” verslaafd aan het bikini shoppen :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O hihi domme doos ben ik had m al :blush:

Ja nu heb een een koop tik hihi kijk uit meisje !

Ja stom he de volgende keer zeg zal ik het ze bewijzen dat ik geen geintje maak :rolleyes:

Hihi ja laat ze maar gokken welke maar wij hebben ze kunnen ons naakt niet aan hoor hihi oke ik heb lol in mezelf....

Hmm toch even in het zonnetje gezeten, hihi mn mannetje haakt al af, ja als ik niet win heb ik toch niks verloren? Nou het zal m bezuren :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ging al even aan mezelf twijfelen :P

Nieuw setje van Sapph past, whoeiiii zo even foto’s maken :D

Nou ik vertelde toch dat ik bijvoorbeeld mijn moeder nog niet mijn “echte” maat had gezegd. Was daar vanmiddag en wilde mijn ouders weer even laten kijken of ze verandering zagen. Als eerste zeiden ze: Zijn die dingen gegroeid ofzo? Ze zijn nog groter als 2 weken geleden! Ik zo uhhmm nee hoor volgens mij niet. Welke maat zit je nu dan? Ik weer heel zacht uuhhhmmm 75F hihihi. Nou de mond van mijn moeder viel ook direct open :11: Dus zonder al het verpakkings materiaal valt het wel op hahaha. Ook viel het mijn ouders op, dat rechts nu groter is als links… ik zo nee dat zien jullie niet goed. Ik dus snel naar boven naar de badkamer, hun erachteraan en ik heeeel goed in de spiegel kijken. Is rechts toch inderdaad groter nu, nou nu snap ik er dus helemaal geen jota meer van… :wacko:

Precies, zodra ze ons niet geloven shirt omhoog en dan zeggen: en nu dan?? Whahaha zie het al voor me!! Ik ga lekker het hele weekend in de zon bivakkeren, moet en zal flink bruin worden! Hahaha jij gaat ook gewoon van jou ventje winnen, al drijven we weg van te hitte in de zon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz, toch echt apart hé die borsten (en dan vooral die van ons, aangezien ik laatst dacht te zien dat links, rechts opeens had ingehaald)

En jij moet vanaf nu de pokon maar laten staan ;) Zijn groot genoeg nu, kan je straks geen leuke lingerie meer vinden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker apart, ben er maar mee opgehouden het proberen te begrijpen. Precies zoals jou verhaal inderdaad! De ene dag denk je het één, de andere dag het ander. Nou ik weet het niet meer en tot 27 juni ga ik het ook niet mee proberen te begrijpen hihihi Rare dingen! :wacko:

Hahaha zal eens kijken of ik dat pokon infuus kan verwijderen :P Moet zeker niet nog groter, want dan wordt het alleen nog internet shoppen ben ik bang :blush:

Hoest daar nu meisie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd zo min mogelijk mee bezig (proberen) te zijn tot 27 juni, als er dan nog steeds verschil is, kijken wat dr Nio er over zegt.

Hier gaat het goed, probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, heb de 6 weken controle verplaatst van aanstaande dinsdag naar eind mei, hopen dat dan alles ook goed op z´n plek zit! Enige nadeel nu is dat ik nu nog wel 3 weken langer sport bh´s moet dragen, maar goed :)

Jij hebt ondertussen al een extra kast nodig voor al je nieuwe setjes? :P

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lizz: Ja precies, want het veranderd per week, per dag… drama hahaha Zie wel wat Nio ervan zegt inderdaad.

Ohh uitgesteld dus, expres zodat je dan hoopt dat alles dan beter zit? Of kwam het wat beter uit?? Is moeilijk soms er niet teveel mee bezig te zijn he, al is het zeker beter. Ach mischien is het juist wel goed die extra 3 weken. Maar anders kan je altijd gewoon nog een gewone bh aan tussendoor, lijkt me niet dat dat kwaad kan??

Hahaha nee nog niet, heb juist heeeel wat schappen te vullen nog :P Heb de afgelopen 3 jaar zowat niks gekocht :11:

@ April: Yeps totaal koopziek hahahaha nu maar over op de kleding :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als jou rechterboob straks helemaal op z'n plaats is, zal je vast nog groter uitkomen :P

Heb expres verzet naar later, dacht als ik dinsdag ga en dan krijg te horen, kijk het nog een maandje aan en kom dan nog eens..

Zitten wel uren in de auto voor een gesprek van een paar minuten, dus hoop dat eind mei alles ok is.

Aah zo, nou dan mag je nu ook lekker shoppen toch als je je 3 jaar lang hebt ingehouden! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Fem: Ik ga in de parkkliniek. Daar ben ik ook aan mijn oren geopereerd. Dus heb er goede ervaringen mee! Begint steeds dichterbij te komen. Heb er super veel zin in :)! Nu nog even het aantal cc doorgeven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem.,

Wat fijn dat rechts nu eindelijk aan het dalen is :35:

Die nieuwe Sapph-bh in je album staat je weer prachtig! :127:

En ik ben benieuwd naar je nieuw foto's; mag ik ook je nieuwe ww?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.