Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

@ April: Yeps die heeft en erg mooi intiem strikje nu :P

Kreeg spontaan weer kriebels die van mij te laten bijwerken hihihi

Ja ik ben een tattoo aan het ontwerpen met een vlinder (symbolisch) voor mijn onderrug. Beetje soort tribal achtig, maar dan fijne en sierlijke lijnen. Alleen is die nog niet af hihihihi iedere keer maak ik hem weer anders. Wil hem wel voor mijn vakantie, want heb nu 2 littekens op men rug van mijn dermal piercings lol

Ik vind zulke piercings wel mooi, maar lijkt me zeer doen lol

@ Maris: Das nou flauw! Dacht ik geef mijn baby duiveltje ook een strik :P Nee grapje lol

Ik moest inderdaad terug, maar toen was meneer met de noorderzon vertrokken naar Duitsland.

Daar was Dicky Dicky dus ook niet blij mee, gewoon in 1x weg was die! Heb toen wel korting gekregen op een piercing die ik bij Dicky Dick liet zetten. Nu dus nog een keer terug, maar dan naar een andere tattoo shop. Roze is inderdaad moeilijk zien als je gaat bloeden en een keer terug is alleen maar goed!

Bij mezelf zou ik het ook niet vinden staan, maar komt ook omdat ik al 4 gaatjes heb lol Daar wil ik geen afstand van doen :P

Preciesssss anders storm ik gewoon linea directa het kantoor van Selms in! Met shirt omhoog naar binnen en zeggen: Nou meneer wat vind u hier nu van? whahahaha ow flauw sorry :P Beetje melig vandaag :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi nee was geintje hoor zet jij maar een duivels strikje :P wel leuk idee van die vlinders!! O ben jij ook zo erg heb er 2 weken over gedaan om een strik te maken haha en nu twijfel ik nog en hij staat er al!! Hij moet nog ietjes meer gaan lijken zoals ik m had ontworpen

O echt nou lekker zeg dat meneer vertrokken is....

Bij mij zit het in de garantie maar ik zou m ook graag wat gelijker willen hoop dat je de vormen ook kunt aanpassen?

Maar het blijft rot werk bedoel hij is maar 2,5 bij 2 ongv dus is rot werk!

Haha muts jij!! oo ik wil zijn gezicht wel eens zien als je daar staat :P Wat heeft die man de dag van zn leven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telefonisch consult Nio

Net telefoon gehad van Nio, mijn klachten besproken en verteld dat ik aan de pijnstillers zit weer. Dat het anders niet echt te doen is. Hij vroeg wanneer mijn operatie was geweest. Ik zo dat was 24 februari, hij zei direct bijna 4 maanden geleden dus. Hij vond mijn klachten erg raar zo’n tijd na de operatie, zeker omdat ik verder geen centje pijn heb ervaren na de operatie. Hij vroeg of ik had gesport of iets intensiefs had gedaan. Ik zo nee dat is het vreemde heb niks gedaan en de pijn kwam uit het niks. Dit vond hij toch wel zorgwekkend, ook omdat de pijn doorstraalt naar mijn arm. Eigenlijk wilde hij dat ik vandaag langs zou komen want hij wilde het snel nakijken. Helaas was dat voor mij niet mogelijk omdat ik niet in de buurt woon van het Ziekenhuis. Nu heb ik aankomende maandag een afspraak om 8.00u.

Vind dit echt heel erg netjes van Nio, wetende dat hij bomvol zit die dag, dat hij toch tijd vrijmaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn Fem, ik vond het zo naar om te lezen dat je zo'n vremde pijn hebt ruim 4 maanden na je operatie. Ik had je operatiedag verslag gelezen en vond t juist zo super goed zoals je al zo snel weer goed voelde na je operatie.

dezelfde dag al op het forum!

Ik duim voor je dat de dokter maandag iets voor je kan betekenen zodat de pijn overgaat.

Sterkte en liefs,

Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Esther: Super he! Pfff ben zo opgelucht dat er naar gekeken wordt. Klopt mijn herstel ben ik dansend en fluitend door gegaan, dat maakt dit ook vreemd en Nio deelde die mening. Toch erg fijn allemaal en erg goede nazorg! Tnx voor het duimen lievrd, kan ik wel gebruiken :D

@ marrie: Echt top hoor, want dit is ook niks. Hopelijk kan hij me snel van de pijn af helpen, want dat is helemaal niks. Dat ik niet tevreden ben over rechts staat dan ook meteen op de 2de plaats. Tnx lieverd, ik hou je op de hoogte :D

@ April: Zeker een opluchting, teveel van die zware pijnstillers is natuurlijk ook niet goed voor je lijf. Maandag is het gelukkig zo en gelukkig lekker vroeg. Ben die dag jarig, dus hopelijk heeft hij een oplossing dan is mijn verjaardag weer goed ;) ja joh komt zeker goed uiteindelijk, daar heb ik vertrouwen in! Aftellen maar :D

@ missthing: Zeker meid, valt me niks tegen van Nio! Voelt ook erg fijn als je pc je klachten serieus neemt.

@ vlinder: Top he!!!!! Echt een opluchting hoor!

Klopt een vlinder, symbolisch voor mij. Hahaha ja spreekt dat jou aan? Wat vreemd?? Nee grapje hihihi Moet alleen het ontwerp nog afmaken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja toevallig spreken vlinders mij aan lolol..

enne je hebt een beagle ,ik heb een neppe beagle gehad(kruisinkje uit zuid Italie )zo grappig was die.

Afijn..

wachten wat je verjaardag gaat brengen bij Nio lolol,zou vooral even zeggen dat t feest is,dan heeft ie misschien nog een goeie deal voor je? lolol :143:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem,

Moest even wat pagina's terug lezen hahaha. Maar wat vervelend dat de pijn erger is geworden.

Goed dat je maandag terecht kan. Hoop dat er wat aan te doen is.

Je gaat ook naar Bruno? voor een second opinion?

Nou wens je sterkte en ik ga voor je duimen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ben al weer een tijdje niet meer op het forum geweest maar krijg opeens sinds afgelopen weekend telkens last van mijn rechter borst... Heel raar heb bijna geen pijn gehad en heb vorige week mijn laatste nacontrole gehad bij de pc.. Alles was prima ze waren een beetje aan de harde kant maar verder zag alles er goed uit. Tot een paar dagen geleden opeens

behoorlijk last, steken en zeurderige

pijn.. Dus ik dacht ik zoek het forum

weer op voor ervaringen... En het

eerste wat ik lees is dit!! Echt balen

dat je opeens zo'n pijn hebt gekregen

Fem!!! Heb jij ook een controle gehad 3 maanden na je bv bij de pc?? En zo ja was toen alles goed? Ik hoop voor je dat je niet opnieuw onder het mes moet!! Ben heel benieuwd naar wat de pc gaat zeggen... Succes!!! Ps; ik heb op 8 maart 280 cc dual plane gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik ben een vrouw van 30jaar

18 juli ga ik onder het mes

mijn borsten zijn veel te klein en ga ze vergroten

dan ga ik me beter voelen

ik had een vraag zijn er vrouwen die roken met een borstvergroting ???

ik rook en heb het moeilijk om te stoppen heeel erg komt ook door de stress

ik hoop snel iets te horen grtjes melvina xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ vlinder: Hmm dat is wel erg toevallig dan :P Vlinders spreken mij ook aan, vooral de symbolische betekenis. Beagles zijn zo leuk he!!!! :D Ken die van mij wel opvreten steeds hahahaha

Ben erg benieuwt inderdaad en hopelijk komt er een leuk dealtje uit zo op mijn verjaardag :D lol

@ April: Ja toch!!! Maandag jarig, whoeiiiiii wordt ik 29 alweer pffff lol Was leuk geweest als je een auto had gehad, je bent meer als welkom!

@ ikke: Ja pff echt een opluchting! Ben erg benieuwt wat hij eraan kan doen en hoop gewoon dat er iets aan de pijn gedaan kan worden. En ook aan de vorm, maar dat zal vanzelf wel ter sprake komen ;) Ben allang blij dat hij plek heeft gemaakt voor me!

@ Jayro: Hihihi ja zo staat er niks nieuws in men topic en zo zijn er weer tig pagina’s bij :P Ja leuk is anders, maar ben blij dat er maandag naar gekeken wordt. Echt onwijs top van Nio, kan niet anders zeggen! Klopt 13 juli ga ik naar Bruno voor een second opinion ;) Wil nu zekerheid en rust in men koppie. Ook omdat ik rechts gewoon niet mooi vind geworden, buiten de pijn om. Tnx lieverd!!!

@ barbieblondie: Is ook niks steeds pijn en aan de pijnstillers. Kon al niet echt genieten en nu helemaal niet meer. Tnx voor de succes wensen meid. Je bent een schat!

@ JJG: Jeetje wat vervelend om te lezen dat jij hetzelfde ervaart na de 3 maanden po. Vreemd is het zeker en zou ook gewoon contact opnemen met je pc. Mijn pc vond het ook vreemd en zeker niet horen na zo’n tijd, helemaal niet na zo’n goed herstel. Gewoon bellen, beter teveel als te weinig denk ik maar. Het is zeker balen, zeker als je fluitend door je herstel bent gegaan. Ik heb mijn laatste controle gehad met 7,5 week po. Ik zou mijn eindcontrole hebben op 27 juni, nu wilde hij me dus eerder zien door die pijn. Ik vind al tijden rechts niet echt mooi, althans niet passen bij links. Het zou bijtrekken zei hij toen, is niet gebeurd helaas. Dat rechts achter blijft en dat ik nu zo’n pijn heb aan rechts, misschien is er een verbinding maar misschen ook niet. Geen idee allemaal, blijft toch gissen. Daarom beter je pc ernaar laten kijken. Gewoon bellen meid, ben benieuwt wat het bij jou is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx!!! Ja ik wacht het weekend nog even af en als het dan nog niet verbeterd is ga ik maandag mijn pc bellen.. Zo raar heb echt hetzelfde als jij.... Ook bijna geen pijn gehad, vond het zo meevallen!!! Maar rechts bleef hard dat wel nu dus ook met die pijnlijke steken... Heel raar... Wel goed dat je nu maandag al kunt komen en niet nog 2 weken hoef te wachten!!! Succes!! Blijf je volgen want ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.