Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Fem,

Vind ze toch weer erg veranderd, vind ze steeds mooier worden, maar goed gaat erom wat jij vind natuurlijk, maar meer als los laten en afwachten kun je inderdaad niet doen. :rolleyes: Succes! ^_^

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Eef,

Tnx lieverd! En ook voor je reactie in mijnalbum! Ik zie het niet meer, maar goed ik zie ze ook iedere dag natuurlijk. Ga nu denk ik iedere 2 weken foto’s maken. Zie wel dat ze zachter ogen en de littekens ben ik echt super tevreden over. Los laten, geduld en afwachten ja. Gister me erg druk gemaakt erom (standaard nadat ik foto's maak), maar nu gaat het wel weer. Is gelukkig zo juni ;)

Knuff :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ja dat loslaten is echt supermoeilijk hé!? :145: Inderdaad goed idee gewoon wat meer tijd laten tussen de fotosessies, ik vind ze wel echt heel mooi hoor! :blush:

Weet je dat bij mij m'n borsten eigenlijk ook heel verschillend zijn, de ene staat mooi naar voren, de andere wat meer naar opzij, de ene tepel staat hoger dan de andere, en de borst die voordien het grootste was, heeft ook meer hang dan de kleinste, maar goed, ik weet dit, het valt anderen verder niet zo op en ik stoor me er ook niet aan. Maar niet iedereen kan het zo makkelijk aanvaarden/loslaten. Hoop echt dat het bij jou verder zal beteren en je er ooit wel helemaal tevreden zult over zijn! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker loslaten is zeker moeilijk, maar eerlijk is eerlijk zolang alles is ingepakt maak ik me niet druk. Ben dol gelukkig als ik in bikini loop nu of in een setje. Ga nu die 2 weken er tussen laten en kijken of ik dan “zelf” ook verschil zie.

Klopt had dit bij jou foto’s ook gezien, maar bij jou vind ik het dus niet opvallend. Net wat je zegt jij stoort je er ook niet aan, dat doe ik dan weer wel hihihi Misschien dat die acceptatie nog komt hoor?? Het wennen aan iets ook een proces is enzo. Is voor de één makkelijker als voor de ander, dat ben ik met je eens.

Vandaag bekijk ik het weer zo, in juni weer controle en we zien wel wat er in die tijd gebeurd ;) Tot die tijd iedere 2 weken foto’s maken en lekker mezelf verstoppen in men nieuw gekochte setjes en bikini’s hahaha Hoop dat ik over 2 maanden net zo happy ben als jou :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem.,

Net heb ik weer eventjes in je album gekeken en ik hoop ook dat die steken dan het dalen van rechts is :35:

Ze zien er verder super uit en ik vind jou littekens nu ook wel mooier dan de mijne...

Dus misschien dat ik toch overstag ga voor littekencrême :rolleyes:

De La Senza-bh die je hebt overgenomen van Marisjuh staat je prachtig :136:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 weken po

Stond op en donderdag is toch een meet-dag voor me. Kon het niet laten om toch even met mijn BlackBerry een foto te maken van men boobs. Op men telefoon zag ik dat men rechter boob wat was gezakt! Gister mijn nieuwe Sinful bikini binnen gekregen, daar foto’s van gemaakt ;) Kon dus een foto van men boobs niet achter blijven, moest gewoon zien of die echt was gezakt. En ja hoor hij is gezakt! Wel staat de rechter boob iets naar buiten nu, maar dat zal wel bijdraaien ook. Voor nu ben ik erg blij, want zie nu “zelf” de verandering!

Mijn maten:

Boven: 96cm + 1cm

Onder: 73cm.

75F!!!

Ook weer een cm erbij in borstomvang.

Foto’s van men bikini en men boobs staan in mijnalbum.

Voor nu ben ik blij en heb ik weer hoop! En het is nog niet eens Juni :D

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem!

Je boob is zeker gezakt!! Ze zijn zowat gelijk, mooi hoor :136:

Ik vind de bikini ook heel gaaf zeg! Staat je super.

En wat leuk dat je er een centimeter bij hebt gekregen!

Ik sta ook iedere morgen met mn meetlint klaar, maar bij mij blijft

het 94 hahaha.

Ik ga vanavond een sportbh kopen in een lingerie winkel, dan laat

ik ze opmeten. Ben wel een beetje zenuwachtig...want wat als de maat

ineens kleiner uitvalt dan 75D (dat is wat ik steeds zelf meet).

Dan zou ik wel balen!!

Maar meid, ik vind jouw boobs echt prachtig. En 9 weken alweer wat is

het toch snel gegaan!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Wat geweldig dat je nu ook zelf verschil ziet, dat geeft inderdaad weer hoop!!! :101: Wauw, 75F, mooie nieuwe aanwinsten heb je weer in je album hihi, geniet ervan meis! :55:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jayro: Tnx meid, vind het zelf ook beter. Nu dat laatste stukje nog, maar daar heb ik nu wel weer hoop in :D

Leuk he die bikini-tik :P Op welke bikini’s zit jij te wachten??

@ Esther: Hihihi zeker gaat de goede kant op! Tnxx voor je compliment ook, wil er nog wel meer hahahaha :11:

Hihihi op minder ben je niet uitgekomen, dus zie zorg was voor niks met je mooie 70F :136:

Tijd vliegt zeker pffff, komt ook door het lekkere weer!!!

@ Eefje: Tnxx meisie!! Pfff ben ook zo blij dat ik het nu zelf kon zien. Sprong nog net geen gat in de lucht. Geeft zeker weer hoop! En dan ben ik blij met de woorden: zie je nu wel, zie het toch :D Hahaha ja die aanwinsten werkt zeer verslavend, maar dat zal je best wel herkennen :P Ga er zeker van genieten, komt vast helemaal goed voor mijn controle in juni :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update:

Nog steeds flinke steken in men rechter-boob, lijkt wat erger te worden.

Ga er zeker weer vanuit dat het niet voor niks is. Wel apart dat het zo komt tussen week 8 en 9.

Draag ook bijna geen bh nu, laat ik zoveel mogelijk uit, want bh zit echt niet comfi nu met die steken.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 weken po

Gister een nieuw setje van de Hunkemöller gekregen van mijn ventje, ben ik super blij mee en staat super :D Met passen even gevraagd of de bh wel goed zat, dus die vrouw even kijken en zei: nou een 70G zou je ook goed passen. Ik dacht wtf.. 70G!! Nou kon ik dus niet geloven.

Mijn maten:

Boven: 96cm

Onder: 73cm.

75F (dus nog steeds)

Nadat ik gister dus naar de Hunkemöller was geweest, vandaag op naar de Livera. Die vrouw pakt het meetlint meet ff vlug vlug.. zegt ze: 75E… klopt dat met wat je draagt? Ik zo nou nee draag nu een 75F. Ow ok zei ze… Was ik het dus niet mee eens dus ik weer naar de Hunkemöller! Ik mijn verhaal gedaan dus ze zei nou dat wil ik dan even nameten. Gemeten en inderdaad 75F (voor bh’s zonder padding en met lichte padding) en met andere bh’s zou ze een 70G adviseren (bh’s met veel padding of push-up). Gelukkig heb ik die niet meer nodig, dus ken lekker mijn 75F’jes blijven bestellen hahaha :D

Vandaag dus ook een super leuk setje van Sapph besteld, die moest nog bij de collectie hahaha :blush:

Nieuwe foto’s staan in mijnalbum.

Nog steeds niet tevreden hoor, maar dat heb ik naast me neer gelegd. Dat komt 27 juni wel, tot die tijd wacht ik wel af ;) Rechter borst steekt ook nog gigantisch, vooral als ik een bh aan heb. Zal wel een reden hebben denk ik dan maar ;)

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, wat een prachtige boobs heb jij zeg. Ben jaloers hoor!!!

En leuke bikini's wijffie, goeie smaak :136: .

Moet ook nog alles nieuw kopen kan niet wachten.

Knuffie Shoompie

Hmmm das flink k**, maja dan maar terug sturen :( Grrrrrrr :angry:

Eigen schuld moet ik maar niet zoveel internet shoppen :11:

Dat is het makkelijke van shoppen van uit je luie stoel. Gewoon terug sturenn :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnxx lieverd!!! :D En ook dank je dat je vind dat ik een goeie smaak heb :blush:

Leuk he die bikini’s en zo leuk om alles nieuw te shoppen. Wordt ook een verslaving van jou let maar op. Alles is in 1x leuk :11:

Jij mag ook al bijna los!! :P

Knuff :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.