Ga naar inhoud

Triesie : 23 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben Patricia met een b.

Ik denk al jaren aan een borstvergroting maar nu ik 34 ben, geen kinderwens heb en mijn b-tjes toch wat slapjes zijn overweeg ik om naar dr Frans straten te gaan. Ik ben 1,65m en weeg 64kg dus ben niet heel lang of dun. Mijn borsten mogen echt groter in verhouding tot derest van mijn lichaam. Ik heb al veel gelezen over hem en heb mijn zinnen op hem gezet! Maandag ga ik bellen om op consult te gaan want ik wil Patricia met een e zijn. Ik stel het zeer op prijs als mensen hun ervaringen/resultaten mbt Frans Straten willen delen met mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Triesie:

Hoi,

Ik ben Patricia met een b.

Ik denk al jaren aan een borstvergroting maar nu ik 34 ben, geen kinderwens heb en mijn b-tjes toch wat slapjes zijn overweeg ik om naar dr Frans straten te gaan. Ik ben 1,65m en weeg 64kg dus ben niet heel lang of dun. Mijn borsten mogen echt groter in verhouding tot derest van mijn lichaam. Ik heb al veel gelezen over hem en heb mijn zinnen op hem gezet! Maandag ga ik bellen om op consult te gaan want ik wil Patricia met een e zijn. Ik stel het zeer op prijs als mensen hun ervaringen/resultaten mbt Frans Straten willen delen met mij.

 

Hee meis!

 

Ik ben afgelopen dinsdag door Frans geholpen.. Je kunt mijn hele verhaal/situatie lezen op mijn profiel. Ik raad deze arts/kliniek dik aan!! Heel veel succes met overwegen van je keus!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2018 om 19:45 zei Zwolleboobsx:

@mooda en @Ellen123 zijn dezelfde dag door Frans geholpen misschien kun je hen verslag ook even lezen om nog enthousiaster te worden hihi, succes! 

:53:

Dankje, ga ik zeker doen! Ik mag maandag 4 juni op consult komen. Ben echt zoooo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20-5-2018 om 19:45 zei Zwolleboobsx:

@mooda en @Ellen123 zijn dezelfde dag door Frans geholpen misschien kun je hen verslag ook even lezen om nog enthousiaster te worden hihi, succes! 

:53:

Dankje, ga ik zeker doen! Ik mag maandag 4 juni op consult komen. Ben echt zoooo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa hooooi, 

het consult was super relaxt en alles werd duidelijk uitgelegd door de consulente en ook door dr straten. Ik krijg mentor cohesive2 high profile dual plane 400cc rond. Heb nu een 80b en dat zou dat een 80E kunnen worden.... maarja dat verschilt per persoon natuurlijk. Hoe zijn ze geworden bij jou en wat voor maat had je en heb je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Triesie ja ik had dezelfde ervaring! Het voelde gewoon goed :D 

 

Ik droeg eerst een 75B/70B/70C afhankelijk van de bh. Volgens Frans was een borst meer een A cup en de ander een B. Mijn omvang is 75. Ik heb 400 en 450 cc gekregen, coh2, dual plane, rond. Best vergelijkbaar dus! Ik draag nu een 75E/75F (meestal F de laatste tijd:blush:)

 

Bedankt! Ik zal je ook even toevoegen aan mijn privealbum. Ik ben in ieder geval ook ontzettend tevreden over de nazorg. Ik had destijds op vrijdagnacht een mail gestuurd met fotos omdat ik merkte toen ik naar bed ging dat er wat vocht uit mijn litteken kwam en er een hechting uit leek te steken. zaterdagochtend had ik al een reactie van Frans zelf! Dat had ik niet verwacht in het weekend :P (ze hebben wel een 24 uurs noodnummer mocht er wat ernstigs aan de hand zijn) Ik was toch meteen weer gerustgesteld :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze super mooi! Ik wil ook f:43: past veel beter bij mijn lichaam. Hoop dat ze net zo mooi worden als die van jou. Ik moet nog even geduld hebben, maar dan kan ik ook nog even sparen.... thx voor je reactie en dat ik in je album mocht kijken 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Jeeeej eindelijk is het dan 23 oktober! Had verwacht dat ik zenuwachtiger zou zijn maar het voelt nog steeds onwerkelijk. 5.30u... de wekker gaat. Today is titty day! Nog even douchen, haren wassen want ja... dat mag en kan eventjes niet meer. 6.20u rijden we weg. Ik word om half8 verwacht. Gelukkig hebben ze het vervroegd want in eerste instantie werd ik pas om 13.45u verwacht. De operatie ging helemaal goed. Super team van Frans Straten. Eerst werd het infuus aangelegd door de anesthesist, en om 8uur kwam Frans om alles af te tekenen en bespreken wat erin zou gaan. Daarna naar de ok gereden. Nog eens gecheckt wat erin zou gaan. Daarna was ik onder narcose. Was heel raar toen ik wakker werd. Even bijkomen enzo, ijsje gekregen. Allemaal goed verlopen. Die 1e keer dat ik in de spiegel keek en ze zag.... omg wat was ik blij!! Schoot er ook wel even vol van! Ben echt zo blij dat alles achter de rug is! Nu wel pijn... maar ach dat schijnt erbij te horen:P Met pijnstillers overleef ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Triesie:

Jeeeej eindelijk is het dan 23 oktober! Had verwacht dat ik zenuwachtiger zou zijn maar het voelt nog steeds onwerkelijk. 5.30u... de wekker gaat. Today is titty day! Nog even douchen, haren wassen want ja... dat mag en kan eventjes niet meer. 6.20u rijden we weg. Ik word om half8 verwacht. Gelukkig hebben ze het vervroegd want in eerste instantie werd ik pas om 13.45u verwacht. De operatie ging helemaal goed. Super team van Frans Straten. Eerst werd het infuus aangelegd door de anesthesist, en om 8uur kwam Frans om alles af te tekenen en bespreken wat erin zou gaan. Daarna naar de ok gereden. Nog eens gecheckt wat erin zou gaan. Daarna was ik onder narcose. Was heel raar toen ik wakker werd. Even bijkomen enzo, ijsje gekregen. Allemaal goed verlopen. Die 1e keer dat ik in de spiegel keek en ze zag.... omg wat was ik blij!! Schoot er ook wel even vol van! Ben echt zo blij dat alles achter de rug is! Nu wel pijn... maar ach dat schijnt erbij te horen:P Met pijnstillers overleef ik het wel.

Hee meid, gefeliciteerd met je boobiess! Ik hou je topic/pagina in de gaten krijg zelf namelijk 425cc in december :) goed herstel toegewenst xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waah gefeliciteerd!! Heel veel succes met de eerste nacht. Ik ben volgende week woensdag aan de beurt bij dr. Straten. Helaas pas om 12:15 melden. Hoeveel later na je meldtijd wordt je daadwerkelijk geopereerd? weet jij dat

 

Ik ga je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei rtx:

Waah gefeliciteerd!! Heel veel succes met de eerste nacht. Ik ben volgende week woensdag aan de beurt bij dr. Straten. Helaas pas om 12:15 melden. Hoeveel later na je meldtijd wordt je daadwerkelijk geopereerd? weet jij dat

 

Ik ga je volgen!

Hey,

Ik was de 1e dus ik moest me om 7.30u melden en werd al om 8.00u geholpen. Maar weet niet hoe dat is als je halverwege de dag je eigen moet melden. Ik moest in 1e instantie pas om 13.45u me eigen melden en toen werd mij verteld dat ik dan rond een uur of 15.00u geopereerd zou worden. Bij mij was het vervroegd omdat er iemand uitgevallen was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Blabla1980:

Wat fijn dat alles goed is gegaan!! Je hebt het achter de rug :D 

Hopelijk slaap je vanacht een beetje oke.

 

Morgen mag ik als eerste :D

Oooh spannuuund! Hoop dat je vannacht een beetje slaapt. Bij mij ging dat prima. Hoe dat aankomende nacht gaat zijn.... geen idee. Ben een echte buikslaper dus dat word nog wel een dingetje denk ik. 

 

Beter dat je als 1e mag! Ik vond dat heel fijn!

 

succes morgen! Gaat zeker goed komen. Je bent in goede handen daar!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.