Ga naar inhoud

Triesie : 23 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Triesie:

Oooh spannuuund! Hoop dat je vannacht een beetje slaapt. Bij mij ging dat prima. Hoe dat aankomende nacht gaat zijn.... geen idee. Ben een echte buikslaper dus dat word nog wel een dingetje denk ik. 

 

Beter dat je als 1e mag! Ik vond dat heel fijn!

 

succes morgen! Gaat zeker goed komen. Je bent in goede handen daar!

 

 

Ahaha ja buikslaper ook hier, nja zal vast wel goedkomen, kan me van mijn keizersnede herrineren dat je uiteindelijk ook wel op he rug slaapt.

 

Ja eerste is wel echt heel erg fijn :)

hoelaat mocht jij naar huis toe?

 

ben benieuwd hoe je komende dagen gaan verlopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Blabla1980:

Ahaha ja buikslaper ook hier, nja zal vast wel goedkomen, kan me van mijn keizersnede herrineren dat je uiteindelijk ook wel op he rug slaapt.

 

Ja eerste is wel echt heel erg fijn :)

hoelaat mocht jij naar huis toe?

 

ben benieuwd hoe je komende dagen gaan verlopen. 

Nou euh... ik werd rond 9.15u wakker en werd rond 10.00u naar de zaal gebracht waar ook degene bij je mag die met je mee is. Volgens hun zou de pc rond 11uur komen kijken bij me en dan zou ik naar huis mogen maar toen de zuster om 11.30u ging kijken waar hij bleef, was hij alweer druk aan het opereren dus moest ik nog langer wachten tot 12.30u. Maar kreeg wel thee/koffie en broodjes van ze. Ik zat om 12.45 weer in de auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Triesie:

Nou euh... ik werd rond 9.15u wakker en werd rond 10.00u naar de zaal gebracht waar ook degene bij je mag die met je mee is. Volgens hun zou de pc rond 11uur komen kijken bij me en dan zou ik naar huis mogen maar toen de zuster om 11.30u ging kijken waar hij bleef, was hij alweer druk aan het opereren dus moest ik nog langer wachten tot 12.30u. Maar kreeg wel thee/koffie en broodjes van ze. Ik zat om 12.45 weer in de auto

Oow netjes wel toch :) in een half dagje zoiets weer als nieuw ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Triesie:

Hey,

Ik was de 1e dus ik moest me om 7.30u melden en werd al om 8.00u geholpen. Maar weet niet hoe dat is als je halverwege de dag je eigen moet melden. Ik moest in 1e instantie pas om 13.45u me eigen melden en toen werd mij verteld dat ik dan rond een uur of 15.00u geopereerd zou worden. Bij mij was het vervroegd omdat er iemand uitgevallen was.

 

okee thanks, ik ga het gewoon even vragen! Ik had een mail gekregen omdat ik de telefoon niet kon opnemen toen ze belden, maar dan vraag ik het even. Hoop dat ik snel geholpen word haha vanwege de nuchterheid :131:

3 uur geleden zei Triesie:

Jij heel veel succes en sterkte! Echt een super team daar! Je word super goed verzorgd en iedereen is heel erg lief voor je. 

 

en dankjewel, dat klinkt in ieder geval goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Triesie:

Jeeeej eindelijk is het dan 23 oktober! Had verwacht dat ik zenuwachtiger zou zijn maar het voelt nog steeds onwerkelijk. 5.30u... de wekker gaat. Today is titty day! Nog even douchen, haren wassen want ja... dat mag en kan eventjes niet meer. 6.20u rijden we weg. Ik word om half8 verwacht. Gelukkig hebben ze het vervroegd want in eerste instantie werd ik pas om 13.45u verwacht. De operatie ging helemaal goed. Super team van Frans Straten. Eerst werd het infuus aangelegd door de anesthesist, en om 8uur kwam Frans om alles af te tekenen en bespreken wat erin zou gaan. Daarna naar de ok gereden. Nog eens gecheckt wat erin zou gaan. Daarna was ik onder narcose. Was heel raar toen ik wakker werd. Even bijkomen enzo, ijsje gekregen. Allemaal goed verlopen. Die 1e keer dat ik in de spiegel keek en ze zag.... omg wat was ik blij!! Schoot er ook wel even vol van! Ben echt zo blij dat alles achter de rug is! Nu wel pijn... maar ach dat schijnt erbij te horen:P Met pijnstillers overleef ik het wel.

wat fijn dat alles is goed gegaan! Heb je veel pijn of valt het mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Linsjeeee1991:

wat fijn dat alles is goed gegaan! Heb je veel pijn of valt het mee??

 

Hoi Linsje,

Het valt eigenlijk wel mee vind ik. Het voelt aan als een flinke spierpijn maar had het erger verwacht. Met slapen ging het ook goed vannacht. Ik moest 3x naar de wc vannacht en dat omhoog komen kostte wel wat energie maar zo worden de buikspieren ook nog getraind:P 

 

ik lees dat jij 5 december mag! Spannuuuund! Voor je het weet is het zover! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Triesie:

 

Hoi Linsje,

Het valt eigenlijk wel mee vind ik. Het voelt aan als een flinke spierpijn maar had het erger verwacht. Met slapen ging het ook goed vannacht. Ik moest 3x naar de wc vannacht en dat omhoog komen kostte wel wat energie maar zo worden de buikspieren ook nog getraind:P 

 

ik lees dat jij 5 december mag! Spannuuuund! Voor je het weet is het zover! 

Ohhh wat fijn! 

 

Ik ben idd 5 december aan de beurt. Heb morgen nog een afspraak met Frans om nog eens te passen omdat ik heel erg twijfelde aan de maat en dan maken we het allemaal definitief. 

 

Hoe gaat t met aankleden?! Haha lukt dat een beetje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linsjeeee1991:

Ohhh wat fijn! 

 

Ik ben idd 5 december aan de beurt. Heb morgen nog een afspraak met Frans om nog eens te passen omdat ik heel erg twijfelde aan de maat en dan maken we het allemaal definitief. 

 

Hoe gaat t met aankleden?! Haha lukt dat een beetje? 

Ja dat lukt ook prima, gewoon makkelijke kleding. Spagetti topje, jogging broek en vestje. Dat had ik gisteren ook aan toen ik geopereerd werd. Daar moet je echt rekening mee houden hoor, als je gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Triesie:

Ja dat lukt ook prima, gewoon makkelijke kleding. Spagetti topje, jogging broek en vestje. Dat had ik gisteren ook aan toen ik geopereerd werd. Daar moet je echt rekening mee houden hoor, als je gaat!

Was idd van plan om een lekkere jogging of legging broek aan te doen met een vest idd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Linsjeeee1991:

Was idd van plan om een lekkere jogging of legging broek aan te doen met een vest idd 

Ja wel zo handig, ik wou eerst een spijkerbroek aandoen, maar achteraf toen ik naar de wc ging zeiden ze dat je een strakkere spijkerbroek niet zelf omhoog mag trekken, dus onhandig;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.