Ga naar inhoud

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Theezakje34

Aanbevolen berichten

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie
9 uur geleden zei Theezakje34:

Ohja die foto met dezelfde groene trui en hempje, boven is met de po bh en onder met de nieuwe gewone bh, dat scheelt best :)

Ja zoals ik ervoor al eens vermeld had, in een sport BH zien de meeste borsten er minder mooi uit (tenzij je zo'n fashion sport BH koopt maar die hebben meestal niet genoeg steun voor na een operatie). Dus helemaal normaal dat je hier nu ook verschil in ziet. Had vroeger ook een sport BH om te lopen en terwijl ik mijn borsten altijd heel mooi vond vroeger, in die sport BH trokken ze op niks :rolleyes: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhh allemaal heel erg bedankt meiden!! Leuk om te horen! Deze is idd van de livera!! 

 

Kelly, goed zo meid! En nu proberen niet meer te twijfelen ;) 

 

zelfs een simpel shirtje staat nu wel leuk! Al noet ik eerlijk zeggen, vroeger zou ik zoiets baar het werk aandoen maar nu niet meer, vind het dan toch wat te aanwezig al... nou ja, zie t maar als luxe probleem haha

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat heb jij een lijf joh !! En já je borsten zijn aanwezig, super mooi! 

Heb je op bovenstaande foto een normale BH aan? 

Ik moet nog een week en verlang daar enorm naar, wil zien hoe ze dan zijn.  Door die band + sportbh worden ze zo plat gedrukt en lijken ze kleiner... 

 

Je mag absoluut mega trots zijn op je borsten :blush:.

 

Is je buik al meer naar je zin ? Evenals je navel?

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Denca:

Wauw wat heb jij een lijf joh !! En já je borsten zijn aanwezig, super mooi! 

Heb je op bovenstaande foto een normale BH aan? 

Ik moet nog een week en verlang daar enorm naar, wil zien hoe ze dan zijn.  Door die band + sportbh worden ze zo plat gedrukt en lijken ze kleiner... 

 

Je mag absoluut mega trots zijn op je borsten :blush:.

 

Is je buik al meer naar je zin ? Evenals je navel?

 

Liefs.x

Heyy hoe gaat het met jou?? Voorspoedig herstel??

dank je wel, zo’n mooi figuurt ik ect niet hoor haha ;)

 

dit is idd met normale bh! Als je die foto hiervoor kijken, met groene hempje en groene trui zie je t verschil tussen po bh en gewone bh. Vind ze met de gewone zeker wat groter en wat ronder van vorm. Al ben ik nog niet helemaal tevreden over deze bh, vind hem wat hoog oplopen aan de onderkant?! Maar ja tis de eerste, moet nog even ondervinden wat fijn en mooi is, hele nieuwe wereld haha!

 

nee buik en navel nog hetzelfde.. gezwollen en navel is heel klein vind ik.. zal er binnenkort eens een foto van plaatsen. Lief dat je ernaar vraagt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Theezakje34:

Heyy hoe gaat het met jou?? Voorspoedig herstel??

dank je wel, zo’n mooi figuurt ik ect niet hoor haha ;)

 

dit is idd met normale bh! Als je die foto hiervoor kijken, met groene hempje en groene trui zie je t verschil tussen po bh en gewone bh. Vind ze met de gewone zeker wat groter en wat ronder van vorm. Al ben ik nog niet helemaal tevreden over deze bh, vind hem wat hoog oplopen aan de onderkant?! Maar ja tis de eerste, moet nog even ondervinden wat fijn en mooi is, hele nieuwe wereld haha!

 

nee buik en navel nog hetzelfde.. gezwollen en navel is heel klein vind ik.. zal er binnenkort eens een foto van plaatsen. Lief dat je ernaar vraagt :)

 

Heey ! Het gaat goed, mag niet klagen over m'n herstel. Ik heb weinig tot geen pijn gehad, 3e week alweer aan het werk ( kantoorbaan ). Voel me goed, ben alleen die sportbh + band zat. Vind het heerlijk om het uit te trekken en gewoon zo door huis te lopen. Doe ik dan weleens in de avond, maar max een uurtje. Ben ook alweer aan het sporten... Ik ben zeker tevreden met m'n borsten, maar zou het zo weer doen! 

 

Jaa je zijn super mooi & je bent gewoon slank hoor! Houd op schei uit!!  Het zal wennen zijn inderdaad, ineens moeten 'zoeken' naar BH's. hahaha. Ik ga volgende week shoppen. Kan niet wachten! :wub: 

Zelf al beetje opgemeten, zou op een 75E uitkomen, vind ik een mooie maat.

 

Balen van je buik/nagel :(. Moet je nog een x terug naar Frans? Hoe lang stond daar voor herstel ? 

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Denca:

 

Heey ! Het gaat goed, mag niet klagen over m'n herstel. Ik heb weinig tot geen pijn gehad, 3e week alweer aan het werk ( kantoorbaan ). Voel me goed, ben alleen die sportbh + band zat. Vind het heerlijk om het uit te trekken en gewoon zo door huis te lopen. Doe ik dan weleens in de avond, maar max een uurtje. Ben ook alweer aan het sporten... Ik ben zeker tevreden met m'n borsten, maar zou het zo weer doen! 

 

Jaa je zijn super mooi & je bent gewoon slank hoor! Houd op schei uit!!  Het zal wennen zijn inderdaad, ineens moeten 'zoeken' naar BH's. hahaha. Ik ga volgende week shoppen. Kan niet wachten! :wub: 

Zelf al beetje opgemeten, zou op een 75E uitkomen, vind ik een mooie maat.

 

Balen van je buik/nagel :(. Moet je nog een x terug naar Frans? Hoe lang stond daar voor herstel ? 

 

Liefs.x

Ow wauw alweer Aan het sporten? Mocht dat? 75e keurig ja! Zit ik ook op als het goed is! 

Haha nee in kleren lijkt het wat maar zitten genoeg vetjes en rolletjes hier en daar hoor :)

 

ja met 3-4 mnd eind controle. En heb volgende week nog een afspraak staan. Dat is voornamelijk voor de zwelling maar die wordt iets minder dus misscjoen dat ik die maar afzeg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 wat een verschil he met gewone bh!! 

Vind ze zo mooi bij jou je hebt ook echt een super mooi decolleté vind ik, Boobies staan mooi dicht tegen elkaar aan ook zonder bh. Vind dat witte Tommy t shirt super leuk denk dat ook even op de site ga spieken hihi. 

Vind ze iedere week nog mooier geworden bij jou :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Theezakje34 said:

Nou hier komt mijn bh update :)

 

naar de livera geweest, zei dat ik geen idee had welke maat dus of ze wilde opmeten.ze meette gewoon over het shirtje heen gelukkig.

nou zegt ze je omvang is 75 of... ik dacht 80 nee zegt ze, 70, zit ertussen!! Ehh heb nooit 70 gehad dus we nemen de 75wel haha. Nou en dan een D. Dus ik de winkel in en zoeken. Zo raar, het ziet er allemaal zo groot uit dan:wacko:

 

goed met 5 bh’s het hokje in. Nummer 1, tja het zat maar voelde wat klein. Dus ik zeg nee dit is hem niet, maar wel mooie rond al, beter dan dat flutding, en kijk naar de po bh. Oh zegt ze, ehh ehh  je hebt een vergroting gehad? Ehh ja!! Oh okee, ja zie die band wel om je buik maar legde de link niet met je borsten... ;) duhh waarom heb ik anders geen flauw idee vab de maat, ben geen 13 he:85:

maar goed heb er een paar gepast. De 75d zat vaak toch wat klein dus ze dacht dan toch eerder 75e. Maar vond hem rondom wat strak dus ook 80D gepast en ook een 80D gekocht uiteindelijk. Heb er maar 2 genomen want Hoor zoveel dat ze later niet meer passen..

 

bij de zeeman ook een paar gehaald. Helaas waren deze het net niet. Was allemaal 80D want 75E was er niet, lastige maat misschien? Ze sloten net niet mooi aan.

 

merkte ook dat de meeste onder de borsten een beetje naar buiten staan, niet helemaal aansluiten onder de borsten zeg maar, vooral in t midden. Ze gaf aan dat ze dit vaker zag na een vergroting omdat ze toch echt nog wat anders zijn dan echte borsten.

 

goed wordt een lang verhaal zo haha. Ik heb dus 2 bh gekocht. Geen super leuke ofzo maar 1 die vooral lekker zit en overal onder kan. De beugel is een beetje wennen, niet op de wond ofzo maar hij drukt wat op de ribben?

 

oh ennuh met een gewone bh zijn ze zeker wat groter. Had verwacht dat het in een gewoon shirt hetzelfde eruit zou zien als de maximizers voorheen maar dat je in een hempje wel meer zou zien maar vind t juist andersom. In t shirt vind ik ze juist groter en in t hempje niet zo. Maar heb ook niet echt decolleté ofzo want is geen push up natuurlijk.

 

hoop trouwens wel echt dat ze niet veel meer veranderen, wil bovenop geen volume meer kwijt haha, dat is al minder geworden!

 

hier een paar fotootjes:)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wauw, fietfieuw! Mooi zeg, zo vrouwelijk <3 Vooral in dat legertopje, ohhhh, dat is precies hoe ik me ook voorstel dat het er straks uit gaat zien en ik dat soort topjes eindelijk normaal en niet alleen als 'ondertopje' durft te dragen :D Genieten hoor meid! @Theezakje34

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Blondie.:

 

Wauw, fietfieuw! Mooi zeg, zo vrouwelijk <3 Vooral in dat legertopje, ohhhh, dat is precies hoe ik me ook voorstel dat het er straks uit gaat zien en ik dat soort topjes eindelijk normaal en niet alleen als 'ondertopje' durft te dragen :D Genieten hoor meid! @Theezakje34

 

Ahh dank je wel!! Zo leuk al die complimenten van iedereen hier!!

 

ja kleren zitten allemaal net even leuker nu he:) wanneer mag jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Ellen1997:

@Theezakje34 wat een verschil he met gewone bh!! 

Vind ze zo mooi bij jou je hebt ook echt een super mooi decolleté vind ik, Boobies staan mooi dicht tegen elkaar aan ook zonder bh. Vind dat witte Tommy t shirt super leuk denk dat ook even op de site ga spieken hihi. 

Vind ze iedere week nog mooier geworden bij jou :wub:

Ahh ook al zo lief! Ik bloos ervan, echt!! Zie mezelf namelijk heel anders. Ben echt erg onzeker over mezelf, vooral me hoofd maar die staat er gelukkig ook niet op haha. Maar ne lichaam ook hoor, zwembandje, rollen op de rug zelfs :( straks iig maar weer sporten :)

 

bh zit wel fijn ja. 

Hoe is het met jou? Inmiddels wel helemaal tevreden nu? Jij had een hele grote maat he? 70f ofzo? Wauwie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 ben zeker tevreden nu bijna de laatste controle! 

Oh echt waar onzeker?! Je hebt een prachtig lichaam en bent een schat van een vrouw!! 

Heb zelf ook wel onzekerheden maar andere mensen zeggen ook altijd nee joh gekkie, denk dat je jezelf heel anders in de spiegel ziet als dat iemand anders je ziet. Maar je mag zeer zeker trots zijn op je lichaam :123::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Theezakje34 said:

Ahh dank je wel!! Zo leuk al die complimenten van iedereen hier!!

 

ja kleren zitten allemaal net even leuker nu he:) wanneer mag jij?


Ja hallo, hot momma met je nieuwe boobs hoor :D

 

Ik mag de 17e oktober! En heb 12 oktober tóch nog ff 1 laatste passessie, to be sure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2018 om 15:47 zei Ellen1997:

@Theezakje34 ben zeker tevreden nu bijna de laatste controle! 

Oh echt waar onzeker?! Je hebt een prachtig lichaam en bent een schat van een vrouw!! 

Heb zelf ook wel onzekerheden maar andere mensen zeggen ook altijd nee joh gekkie, denk dat je jezelf heel anders in de spiegel ziet als dat iemand anders je ziet. Maar je mag zeer zeker trots zijn op je lichaam :123::53:

Dank je wel lieverd!tis wat met ons vrouwen he;) wat een suoer mooie foto met dat hempje aan!! Echt prachtig zo meid! Mooi in verhouding ook allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

Klets nu zoveel in de chat denk ook weer even hier he op de truitjes showen na :)

 

nou we zijn de 6 weken voorbij! Dat is wel erg fijn, je voelt je ineens veel vrijer haha. Kleren gaan weer beter zonder die stomme band. 

Vanacht voor t eerst zonder bh geslapen jeetje dat was gek. Had ook een foto gemaakt liggend van bovenaf, nou dat zag er totaal niet sexy uit hahaha, 2 lange bulten en dan erboven gewoon je ribben zeg maar, heel vreemd iig :P

 

voel me verder goed, geen pijn if spierpijn meer, probeer nog op te meteen maar draag nu wel rustig weer de boodschappen, en stofzuigen dweilen enz.

 

verder is de buik nog steeds opgezet. Wel heb ik het idee dat rechts me heup bot langzaam weer tevoorschijn komt, zou het dan toch eindelijk iets minder worden? Heeeeel langzaam? Maak me wel echt zorgen over de navel, klein en donker en het litteken eronder. Dat is wat bobbelig en als ik me buik inhoud wordt het een soort rimpel? Links bij de tattoo ook een deuk? in me buik maar verwacht dat dit wel weer wegtrekt en met t vocht te maken heeft?!

Ga de kliniek toch nog maar eens even mailen met foto’s! Heb maandag eigenlijk een afspraak maar denk dat ik die afzeg, wil ze geen tijd kosten terwijl ik gewoon geduld moet hebben blijkbaar..

 

borsten ben ik in bh en kleren erg blij mee! Voel me daarmee een stuk zekerder! Bloot lijken ze Wat ongelijk, rechts is iets groter en tepel iets hoger, hoop dat dit verschil niet nog meer gaat worden!

 

nou dit was het wel weer! :)

 

ohja nog wat foto’s van de buik/zwelling

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Ellen1997:

@Theezakje34 dankjewel !! Ja wat een stel tieten met je zelfvertrouwen kunnen doen he. Morgen nog even samen met mama nog meer bh’s shoppen wat kan ik daar nu van genieten. 

Oh heerlijk zeg!! En laat je moeder maar lekker trakteren, nog beter haha!! Fijn dat je nu wel tevreden bent meid!! Tis je gegunt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.