Ga naar inhoud

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Theezakje34

Aanbevolen berichten

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie

@Theezakje34 ja klopt mop, maar ik vind het niet echt super overdreven! Gewoon een klein vocht hoopje..

 

Idd maar dat hoor je altijd van de pc's, "homeopathische" dingen zijn niet wettelijk bewezen.. tis maar net of je het zelf gelooft hahaha

Idd baad het niet schaad t niet.. heb je na die tijd wel weer gezonde nieren en blaas :45: hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

hier ruim 7 weken po dus zal eens een update plaatsen.

heb t even gekopieerd uit de mail naar best boobie anders blijf ik typen haha :)

 

 

Heb vandaag de assistente gesproken die belde.. tja geduld geduld.. vocht wordt vaak met een maand of 3 zeker minder.. littekens hebben een jaar nodig. Navel kan nog een hoop veranderen.. allemaal antwoorden waar je eigenlijk niet veel mee kan dus..

 

het naar binnen trekken wordt meestal wel vlak, dus ik zeg meestal? Kan dus ook zo blijven? Ja het is afwachten  maar mocht het met een jaar nog zo zijn dan kun je er samen met de arts naar kijken.. tja schiet er weinig mee op dus...

 

sporten mocht vanaf nu weer, ook de borst, als ik maar langzaam opbouw.. dacht dat borst pas met 3 mnd was?

 

Gevraagd baar lymfedrainage, kon ik doen maar heel positief ofzo klonk ze er ook niet over. Net als littekenspleisters, ja je kunt het proberen maar dewerking is niet bewezen..

 

Vind het erg lastig al dat geduld. Je kijkt er zo lang naar uit en dan nu 7 weken later schaam ik me echt nog ervoor. Ben ook gewoon benieuwd hoe het nu wordt?! Wordt het echt helemaal plat en zo ja is het dan ook strak? Maar de navel en het litteken eronder storen me momenteel t meeste.. 

 

iemand hier ervaring met die litteken pleisters?

 

borsten gaan prima, zijn nog iets ongelijk maar wellicht verandert dat nog. Grappige is, ik dacht dat ik ze bloot groot zou vinden en in kleren klein maar het is andersom, vond ze bloot wat klein maar in kleren prima:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Theezakje34,

 

Hmm.. niet echt concrete en duidelijke antwoorden. Het is allemaal "vaak" / "meestal"/ "geduld"(!). Antwoorden waar je nu nog niets aan hebt. Je moet eigenlijk vertrouwen en vooral geduld hebben op dat het mooi en goed herstelt.

Wat je zelf al zegt; Schiet je weinig mee op :(.  Probeer wel positief te blijven, je bent nu 7 weken, nog een maand voor de 3 maanden, dan ga je ook terug naar Frans toch? Schiet me nu ineens te binnen: Als je foto's van dag 1 en nu naast elkaar zet van je buik, zie je dan wel vermindering van het opgezwollen zijn?

 

Ja mag je ook je borst trainen? Brrr... Ik ben maandag en gisteren in de sportschool geweest. Wilde een bepaalde oefening doen, daardoor kwam er druk te staan op mijn borstspier. Nou mooi dat ik daar niet mee door ging want voelde super raar. Niet perse pijn ofzo, maar ook niet prettig. Dus heb m'n buik getraind & benen. Dat zijn bij mij toch de 'probleemgebieden':12:...  && De billen niet te vergeten! 

 

Begrijp heel goed dat je geduld nu zo onderhand wel een beetje op raakt. Er zit helaas weinig anders op. Super realistisch en met mijn hoofd typ ik dit. Want gevoelsmatig begrijp ik je heel goed! Ik heb me niet verdiept in een buikwandcorrectie, maar heb je hier op het forum meiden gesproken die het ook hadden gehad & inderdaad zoveel geduld moesten opbrengen? Dat is namelijk wat mij heel erg hielp tijdens het geduld-proces, lezen hoe andere meiden het hadden tijdens hun eerste 6 weken na borstvergroting.

 

Littekenpleisters heb ik niet gebruikt, volgens mij heb ik @fitgirlkim daarover gehoord ?! 

 

Ohhh echt?! Ja ik vind jouw borsten prachtig, dat weet je! Je schermplaatje vind ik ook echt super! Vaak hoor je dat ze in kleding kleiner gaan lijken en ze naakt groter lijken... Grappig dat het bij jou precies andersom is. Vind het wel heel prettig om te lezen dat je je borsten mooi vindt & daar het herstel goed gaat!!

 

Heel veel liefs.x:53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

THnks voor je lieve uitgebreide reactie @Denca!!

 

het is inderdaad allemaal maar afwachten, maar vooral dat je niet weet of het dan wel mooi wordt maakt het best lastig vind ik.

over buikwandcorrecties wordt amper gesproken hier op het forum of elders... heb hier begin van t jaar iemand leren kennen die ook beide had gedaan, ook bij Frans. Daar app ik ook mee enzo dus zij is eigenlijk de enige waar ik kan vragen.. ook zij moest veel geduld hebben..

 

het vocht is zeker niet mindet als ik het begin, eerder meer geworden. Zal binnenkort eens even foto’s naast elkaar zetten idd, misscjoen wel handig.

 

ja de kliniek zei dat het weer mocht qua trainen, heb jij het ook gevraagd? Ik begin over twee weken weer maar start wel met de onderkant, die billen zijn ook zo plat als een strijkplank haha dus werk genoeg ;) 

 

ja apart he, vind ze bloot dus helemaal niet zo groot. Maar in kleren prima, zal wel door de bh komen denk ik dan?!

 

nognaals die bh van jou staat je echt prachtig!!! Echt heel erg mooi!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld is echt het toverwoord, denk dat we miljonair zouden zijn als we alle keren dat het hier getypt is 1 euro zouden krijgen! Maar het is tegelijkertijd het meest lastige wat er is. 

Ging het bij haar na 3 maanden inderdaad weg / werd het minder?

 

Nee heb het niet gevraagd. Las het hier op het forum. Sporten zelf wel 6 weken minimaal, maar borst eigenlijk niet specifiek gevraagd..  Ik ben nu ook gestart met de onderkant.. Was nodig zeg maar :rolleyes:. Gaat goed hoor, helemaal geen last van mijn borsten. 

 

Dat kan inderdaad! Heb jij gewoon kei goede bh's ;)? Je draagt geen push-ups toch?

 

Ik zag je pb nog inderdaad, maar dacht reageer gewoon in je topic.. 

Dank je wel !!! :blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Denk zal eens een uodwte plaatsen hier.

 

vanmorgen mijn 3 maanden controle gehad. Was best zenuwachtig omdat ik zo baal van mijn buik die bog steeds dik is.

eerste even de borsten gekeken, hij vond ze erg netjes en natuurlijk. Ik gaf aan dat ze best iets groter hadden genoegen;) was hij niet met me eens haha. Zei dat ze iets ongelijk waren maar dat dat ervoor ook al was waarschijnlijk.

toen naar de buik gekeken, voelen, ja hij denkt dat er behalve zwelling ook wat weefsel zit, vet dus. En doordat de rest zo plat is dat dit dus uitsteekt. Ik gaf aan dat ik het ook nog best slap vind, zeker met bukken maar zo mocht ik biet kijken, ging om het recht staan.

gevraagd over het litteken onder de navel wat wat naar binnen trekt, dit kan bijpad beoordelen na 1 jaar. Maakte me daar met een paar weken al zorgen om en merkte wel dat hij me waarschijnlijk heel ongeduldig vind haha. En dat weet ik ook wel maar vind het zo lastig.. je vraagt je bij alles af trekt dit bij enz.. voel me nu achteraf ook echt zo’n domme ongeduldige doos:103:

 

ik moet in maart weer terug zodat hij kan kijken en dan waarschijnlijk in april liposuctie van de onderbuik. Was niet zo ingrijpend zei hij en dan wordt dat vet weggehaald. Heb niet eens gevraagd naar de kosten, maar neem aan dat deze niet voor mij zijn maar weet het niet. Hij gaf aan een weekendje herstel en je kunt je ding weer doen. Ben natuurlijk even gaan googelen en dan lees je meteen weer rust, 6 weken niet tillen enz dus dan schrik ik wel. Kan echt niet weer zo lang thuis zitten..

 

al met al dus wel balen dat het waarschijnlijk niet goed is gegaan in 1x, zie mezelf deze zomer dus nog niet in bikini vrees ik..:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend balen, meis.

Wel een bevestiging en geen ontkenning voor je buik gelukkig.

Maar dat zou toch ook wel eerder kunnen? Dan ben je er vanaf tenminste. Of denkt hij dat het vanzelf nog gedeeltelijk wegtrekt?

 

Je borsten zijn echt Awesome! 

Blijf je volgen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Jesssi zei:

Wat ontzettend balen, meis.

Wel een bevestiging en geen ontkenning voor je buik gelukkig.

Maar dat zou toch ook wel eerder kunnen? Dan ben je er vanaf tenminste. Of denkt hij dat het vanzelf nog gedeeltelijk wegtrekt?

 

Je borsten zijn echt Awesome! 

Blijf je volgen :)

xx

Ahh thnks meid, das lief!

tja bevestiging zo voelt het niet. Hij deed er ook heel makkelijk over van nou dat het zo idd niet mooi is dus daar halen we wat weg. Lokale verdoving en dan met een canule wordt daar wat weggehaald. Marja eenmaal thuis ga je lezen op internet en lijkt het me toch wel spannend. Bedoel wordt t dan wel mooi, hoe lang krijg ik dan weer zwelling pfff, probeer iig meteen begin april des te vroeger hersteld.En nou ja, ik ben blijkbaar toch wel te ongeduldig haha. Het is nu nog te snel na de vorige ingreep, daar heb ik nog zwelling van dus denk dat ze dat zo snel niet meteen kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Rupsjeng zei:

Hoi @Theezakje34 wat balen dat het niet is wat je verwachte! en vooral dat je nog zo lang moet wachten, daar zou ik ook echt geen geduld voor hebben!

 

Zou ik mogen meekijken in jouw album? ik word over 2 weken geopereerd door dr van Straten!

 

Sterkte!

Dank je wel! Ja dat geduld is echt lastig, ben daar zo slecht in haha. Ik ga je toevoegen, heb 2 albums!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Theezakje34

Je borsten zijn idd echt mooi geworden. Wist ik al, maar ben net nog ff gaan spieken ;) 
En oke, ook jij hebt dus last van het 'kleine-tieten-syndroom' :44:
Welkom bij de club :45: 

Wat betreft je buik.. Ik kan me voorstellen dat je hem wat makkelijk vond in zijn antwoord, of zijn beoordeling.. Dat het wel met liposuctie weg te halen was.. Het is echter wel fijn dat hij het aangeeft.. Zo heb je wel iets dat je nog kunt doen, mocht het niet genoeg bijtrekken over die maanden.. 
Of hij dit vooraf had kunnen voorzien, weet ik natuurlijk niet... Maar het lijkt me als pc ook best moeilijk inschatten wat een lichaam gaat doen na een ingreep...

Kan me voorstellen dat je nu erg baalt, zeker na wat je op het internet gelezen hebt over die liposuctie.. Maar staat er dan specifiek dat je zo lang weer niks mag? Straten is normaal gezien ook wel van de adviezen gebaseerd op resultaten, dus als hij zegt dat het kan, zou je daar misschien een weekje aan kunnen plakken, en dan zou het toch moeten lukken om te gaan werken... Maar goed, ik heb het nooit meegemaakt, dus durf het niet te zeggen....

Belangrijkste is wel dat ie het mooi wil maken. Dat spreekt wel voor hem.

Probeer het geduld nog even op te brengen (ja echt lastig I know :P ) maar het is het enige dat helpt... Ik heb het zelf ervaren.. Er is niets anders dat beter helpt dan geduld ;)

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Theezakje34 zei:

Denk zal eens een uodwte plaatsen hier.

 

vanmorgen mijn 3 maanden controle gehad. Was best zenuwachtig omdat ik zo baal van mijn buik die bog steeds dik is.

eerste even de borsten gekeken, hij vond ze erg netjes en natuurlijk. Ik gaf aan dat ze best iets groter hadden genoegen;) was hij niet met me eens haha. Zei dat ze iets ongelijk waren maar dat dat ervoor ook al was waarschijnlijk.

toen naar de buik gekeken, voelen, ja hij denkt dat er behalve zwelling ook wat weefsel zit, vet dus. En doordat de rest zo plat is dat dit dus uitsteekt. Ik gaf aan dat ik het ook nog best slap vind, zeker met bukken maar zo mocht ik biet kijken, ging om het recht staan.

gevraagd over het litteken onder de navel wat wat naar binnen trekt, dit kan bijpad beoordelen na 1 jaar. Maakte me daar met een paar weken al zorgen om en merkte wel dat hij me waarschijnlijk heel ongeduldig vind haha. En dat weet ik ook wel maar vind het zo lastig.. je vraagt je bij alles af trekt dit bij enz.. voel me nu achteraf ook echt zo’n domme ongeduldige doos:103:

 

ik moet in maart weer terug zodat hij kan kijken en dan waarschijnlijk in april liposuctie van de onderbuik. Was niet zo ingrijpend zei hij en dan wordt dat vet weggehaald. Heb niet eens gevraagd naar de kosten, maar neem aan dat deze niet voor mij zijn maar weet het niet. Hij gaf aan een weekendje herstel en je kunt je ding weer doen. Ben natuurlijk even gaan googelen en dan lees je meteen weer rust, 6 weken niet tillen enz dus dan schrik ik wel. Kan echt niet weer zo lang thuis zitten..

 

al met al dus wel balen dat het waarschijnlijk niet goed is gegaan in 1x, zie mezelf deze zomer dus nog niet in bikini vrees ik..:(

Je tieten zijn echt prachtig! 

Ik ben woensdag een de beurt bij Frans. 

 

Hopelijk kom je er in maart samen uit, en is het dan wel helemaal naar je wens. Komt vast goed! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.