Ga naar inhoud

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Theezakje34

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

ik ben nog niet wegwijs op dit forum dus ik hoop dat ik goed zit:)

 

Ik ben een trotse moeder van 2 kinderen van 5 en 7 jaar.

al een paar jaar ben ik niet meer tevreden met mijn borsten en buik.

Mijn borsten zijn ongeveer 75c maar dan wel een hangende leeggelopen C zeg maar..

Op mijn buik heb ik stria overgehouden waardoor hij wat drillerig is.

ik zeg eerlijk dat er een hoop mensen zijn die het overdreven vinden en het reuze vinden meevallen ( ook een reden van mijn twijfel). Als ik eerlijk ben weet ik wel dat het allemaal veel erger kan maar ik voel mij er niet gelukkig bij. Op het strand durf ik niet te bukken omdat alles dan hangt.

ik zou dus graag een borstvergroting willen icm een kleine bwc hoop ik.

 

ik sta echt nog helemaal aan het begin en zie door de bomen het bos niet meer..

Zoveel klinieken, zoveel artsen zoveel protheses...

 

Het belangrijkste is natuurlijk een goede arts die zorgt voor een mooi resultaat!! Maar wanneer dat goed is ga je natuurlijk ook naar de prijzen kijken, jeetje wat een verschillen nog!

 

ik heb nu een mail gestuurd naar aklinieken om een consult af te spreken. Puur omdat deze in de buurt zitten. Iemand misschien ervaring hiermee?

 

Iemand nog tips voor klinieken liefst niet te ver van Arnhem af?( al rijd ik voor een goede arts natuurlijk ook best wat verder:)

 

vind het zo spannend allemaal. Als het wordt zoals je hoopt is het super, maar wat als het tegenvalt, en wat met herstel, en de reacties uit de buurt...

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen!

 

ik ben een mama van 2 mooie kids van 5 en 7.

loop al jaren te twijfelen( nu nog)

over een borstvergroting icm een buikwandcorrectie.

mijn borsten zijn zoals mijn naam al zegt een soort theezakjes geworden.

ik schat dat ik zit op 75c zonder volume dus:(

mijn buik heeft wat stria waardoor het wat drillerig en slap is.

ik zou dus een borstvergroting willen icm een kleine buikwandcorrectie. Of tenminste ik hoop dat het een kleine kan worden natuurlijk..

 

ik vind het super spannend allemaal,alleen het aanmelden hier al, is toch een stapje verder weer.

 

ik hoop dat ik hier wat wijzer ga worden. Er zijn zoveel klinieken en artsen en ervaringen.

 

heb gister gemaild naar a klinieken in Zevenaar voor een consult, iemand hier ervaring mee?

 

groetjes theezakje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi welkom op het forum @Theezakje34 

dr van straaten heb ik al veel positieve verhalen over gelezen :1bouncingboobs: leuk dat je al je consultdatum geplant hebt. 

En inderdaad hief op dit forum kun je lekker veel inlezen en makkelijk dingen zoeken op bijvoorbeeld van straaten .. 

mocht je ergens niet uitkomen is er altijd wel iemand die je wilt helpen. Succes met je zoektocht en plan bij meerdere pc consult zodat je vergelijkingsmateriaal hebt 

x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

kkeine update.

 

Woensdag mijn consult gehad.

vond Frans een vriendelijke man, met humor.

beetje uitgelegd wat ik mooi vind qua borsten en toen alles bekeken.

ik wil graag zo natuurlijk mogelijk, liever beetje hang dat dat ze naar boven wijzen.

wil het aan de bovenkant niet te hoog hebben, niet te rond allemaal en kleine ruimte ertussen.

 

zijn advies was anatomisch dp geplaatst. Heb 330 en 395 cc gepast, lastig kiezen hoor..

zou zeker nog een keer willen Passen en dan ook nog even checken of hij nu goed weet wat ik dus wil.

 

alleen daarna kwam de domper. Ik wil namelijk ook wat aan mijn buik doen.

ik hoopte op een kleine buikwandcorrectie maar hij zegt dat er toch een grote nodig is. Ondanks dat ik maar minimaal overschot heb, is het boven mijn navel ook iets slap waardoor je dan toch een grote nodig hebt.. Dit is een flinke tegenvaller, tis een stuk duurder maar ook een grotere ingreep. Navel wordt dan ook verplaatst, krijg nog een xtra litteken...

weet nu dus niet goed wat te doen. Want als ik mijn borsten doe en mijn buik niet voel ik me nog steeds niet zeker en kan ik nog steeds niet fijn in een bikini lopen. Maar weet ook niet of ik het zo'n grote ingreep waard vindt, lastige keuze dus... Hieronder fotootje van beide maten:)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg 395 hoor. Staat je keimooi!

Over de buik zul je zelf moeten beslissen.. Denk niet dat iemand anders dat voor je kan doen..
Jij moet doen wat goed voelt voor jou en wat je het waard vindt.. Dit is natuurlijk het rotste antwoord dat je kunt krijgen, maar ben wel bang dat het het enige goede antwoord is..

Of je zou nu je borsten moeten doen en kjiken hoe je je dan voelt? En evt later je buik?
Maar weet ook niet of dat een optie is.. aangezien je nu toch al onder het mes gaat...

Heb je titel aangepast, zoals je vroeg :35:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, je hebt helemaal gelijk! Ik zal die keuze zelf moeten maken maar poeh, erg moeilijk hoor.

het is toch echt een flinke operatie en je krijgt er aardige littekens voor terug als ik het zo zie...

weet dat ik het nu niet mooi vind maar of het er ook echt beter op wordt met die littekens, en de prijs, en de ingreep zelf... Ik zal het nog eens moeten laten bezinken.

 

denk dat ik ook nog eens ergens anders ga voor een consult, kan nooit kwaad natuurlijk 

 

 

bedankt voor je reactie! Jij zegt dus de grote, neig ik zelf ook naar, maar in zo'n bh of in het echt is toch moeilijk inschatten vind ik hoor^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind de grote ook het mooist, staat je schitterend! Wat betreft je buik schaar ik mij achter bb. Ben zelf moeder van 2 en enorm afgevallen maar ik heb mij erbij neergelegd dat mijn buik nu eenmaal zo uit de strijd is gekomen. Ik noem hem gekscherend mijn tijgernootje ;) en draag alleen nog maar een tankini. Mijn borsten heb ik wel laten verbeteren want daar kon ik niet mee leven. Of jij dat wel kan met je buik moet je zelf beslissen mop, heel veel succes en wijsheid gewenst! Oh en Frans Straten is top!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paprikabedankt voor jou reactie!

jij vond je borsten dus belangrijker dan je buik en mag ik vragen waarom? Ben dus echt benieuwd hoe anderen dat zien wanneer borsten en buik beide niet meer zo mooi zijn, hoe kies je dan.Zal voor iedereen anders zijn maar ik heb zoiets ik wil graag weer lekker in bikini. Sport best veel en verder vind ik het 'prima' maar die buik is een drilpuddingkje en die borsten zijn leeg. Ben bang als ik borsten heb dat ik me blijf ergeren aan die buik. En dan zou ik weer 6 weken uit de running zijn. In 1 keer is dus beter maat twijfel toch ook omdat het niet niks is... Sorry weer lang verhaal haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik m'n borsten belangrijker vind. Raakt me toch wat harder denk ik, alsof ik minder vrouw ben zonder borsten, terwijl ik m'n slappe buik meer als een oorlogswond zie ;-) 

Maar lieverd als jij er wel zo mee zit, ga ervoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grote maat staat je het mooiste. Blijft wel een lastige keuze vind ik als je met beide niet tevreden bent. 

Heb geen kinderen maar als ik nadenk over wat ik zelf het vervelendste vind wat betreft de keuze buik of borsten, dan zou ik voor borsten gaan.

Borsten of met andere woorden het gebrek aan volume in de borsten zie je ook met kleding aan, m'n blote buik show ik immers niet dagelijks op het strand en kan er met kleding aan goed uitzien. 

Veel te koud in Nederland om naar het strand te gaan :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker haha klopt. Ik loop niet dagelijks in blote buik. Maar je ziet het in kleren ook wel wat natuurlijk. Echt hele strakke shirtjes trek in liever niet aan. Als ik dan ga zitten hangt t er zo lekker overheen he:)

 

iedereen kijkt er ook anders tegenaan natuurlijk. Voor ik kinderen had was ik ook nooit met mijn buik bezig, was allemaal prima. Tot je dus 2x 25kg aankomt en alles uitrekt en niet meer terug rekt, ik vind een mooie platte buik erg vrouwelijk.zie hier bij de foto's op de site ook altijd van die prachtige figuurtjes voorbijkomen, dan ben ik wel jaloers hoor-_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hallo meiden,

 

weet niet of dit het juiste topoc is maar even in het kort:)

vorig jaar bij Frans straaten geweest op consult.

ik wil graag een borstvergroting en buikwandcorrectie.

Door persoonlijke dingen heeft dit alles een tijd stil gelegen.

nu ben ik eindelijk zover dat ik er helemaal uit ben, het geld heb en een datum in gedachten maar wat blijkt, Frans doet geen buikwandcorrecties meer omdat ze geen OK hebben om te overnachten.. wat een baaaaalmoment:(

nu zit ik dus met een dilemma. Wilde heel graag mijn borsten bij Frans doen.

maar wil ook graag beide operaties tegelijk. 6 weken niet werken, 2 weken geen auto rijden, hulp van vrienden vragen bij van alles, hetnie zo lastig dat ik dit geen twee keer wil gaan doen.

 

enige optie is dan dus een andere arts zoeken..

hebben jullie tips voor mij?? Ik woon in Arnhem en wil niet te ver rijden. Wil april de operatie doen en in de prijsklassen van Frans. (7500 in totaal).

hopelijk hebben jullie goede adviezen voor mij!

 

groetjes theezakje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eens contact opnemen met Dr Nio van de Parkkliniek.

Hij heeft mijn BV gedaan en dat is supermooi gelukt en ze bieden veel meer aan als alleen BV`s.

Ik heb destijds mijn buikwand correctie laten doen in Rijnstate (werd 50% vergoed) dus hoe dat bij hun gaat durf ik niet te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2018 om 09:07 zei Pat1709:

Ik zou eens contact opnemen met Dr Nio van de Parkkliniek.

Hij heeft mijn BV gedaan en dat is supermooi gelukt en ze bieden veel meer aan als alleen BV`s.

Ik heb destijds mijn buikwand correctie laten doen in Rijnstate (werd 50% vergoed) dus hoe dat bij hun gaat durf ik niet te zeggen.

Bedankt voor je reactie!!

 

het lijkt erop dat ik toch naar dokter Straten kan. Omdat mijn buik klein is hoef ik niet te overnachten en kan het dus toch.!! Jeej blij mee!!

alleen ivm de schoolvakantie begin mei en de nazorg wil hij graag half maart of half mei. Half maart gaat helaas niet lukken dus dan wordt het mei... vind ik zelf persoonlijk wat laat ivm het lekkere weer dan en dat ik dan voorlopig niks met de kinderen lan doen enzo. Ook is zo’n sport bh en buikwand niet heel handig met zomerkleding denk ik:wacko: Maar goed daar moet ik me maar bij neer leggen!

 

zijn er meer meiden die in mei gaan toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip; niet beide tegelijkertijd doen. 

Heb afgelopen jaar een buikwandcorrectie ondergaan. Volgende maand borstreconstructie. Moet er niet aan denken om dat gelijktijdig te hebben ondergaan, want dan kom je echt je bed niet meer uit. (Spieren ook geraved)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ontzettend blij, ik heb een ik verder T-abdominoplastic gehad, omdat ik 58kg ben afgevallen. Bij mij is er 3kg aan puur huid weggehaald, dus dat verschil is nogal groot. De littekens zijn na een jaar wel nog behoorlijk heftig aanwezig waardoor er nogal gekeken wordt, maar dat maakt mij niet uit. Trots op wat ik bereikt heb.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Theezakje34

Zie dat het al bijna 1 jaar geleden is dat je hier de vraag gesteld hebt over een borstvergroting met een mini buikwandcorrectie. 

Inmiddels geopereerd of toch maar niet? Ik ben wel benieuwd!

Ik heb vorige week een volledige buikwandcorrectie met een borstvergroting laten doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Maree,

 

je herkent mijn naam niet meer, heb je vorige maand aantal keer gesproken via pb:) hoe is het gegaan?? Hoe voel je je en ben je blij??

 

en ga donderdag naar Frans om te passen.

de operatie staat/stond op 15 mei maar inmiddels is mijn vader erg ziek waardoor ik wederom niet weet of de operatie door kan gaan..( vorige keer kwam de scheiding met mijn ex man ertussen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh!! Wat erg!! Zal de uitwerking van de narcose wel zijn....

 

Wat erg van je vader! Het zit je niet mee...

Hoe laat moet je donderdag? Ik moet donderdag nl voor mijn eerste controle om 8.30 bij Lisa zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Mijn operatie is trouwens super goed gegaan! Het is me echt meegevallen!! 

Ik heb donderdag, de 3e dag, veel pijn gehad met name aan mijn borsten. 

Maar verder is het met op tijd pijnstillers inbrengen innemen goed te doen. En wat ben ik blij!!!! Het is nu al zo ontzettend mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.