Ga naar inhoud

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Theezakje34

Aanbevolen berichten

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou vandaag 5 dagen po.

ik merk dat de pijn smorgens het ergste is. Als ik wakker wordt voel ik de druk al en ben dan gewoon bang om te gaan zitten. Want als ik dan zit pffff dan voel je de druk erin lopen ofzo?! Misschien dat het vocht dan weer verplaatst of..? Op het moment dat ik dit typ zit ik ook net weer op de rand van het bed.. jeetje wat een pijn..:(

 

terwijl gister in de loop van de dag het best goed ging. Veel gelopen, zelf gedoucht enz en zelfs 1 pijnstiller over geslagen. Hoopte dus vanmorgen op minder pijn maar helaas

 

iemand die dit herkent of uitleg voor heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels de carefix ava aan die zit wel erg fijn.

buik is overigens erg dik en gezwollen maar geen pijn aan verder!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 nou eigenlijk zag ik daar nog niet echt verschil nee, misschoen net de foto? Heb wel het gevoel dat ze heeeeel iets minder hoog zitten maar zie het niet echt.

 

haha ja fijne bh hoor, hele andere stof en geeft dus wel een beetje push effect haha, zit mooier als die Triumph:)

 

maar worden ze niet groter nee? Want dat zeggen ze vaak toch! Fijn dat ze wel steeds zachter worden al!! En dat gevoel, mijn buik voel ik echt niets meer op sommige delen, heeeel vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 ik zie ze iedere dag dus denk dat daarom niet veel verschil misschien ofzo. Ja die Triumph bh doet eigenlijk alles behalve mooie borsten geven he haha. Had zelf ook bij me borsten dat weinig gevoel had en nog steeds rondom de littekens misschien dat dat op je buik ook wel het geval is. Oh echt? Ik vind ze er bij jou al wel anders uit zien al lager en ze ogen groter vind ik. Maar zo door de dag heen heb je nog veel last of echt alleen sochtends ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997oke haha, tijd bij jou voor een nieuwe foto dus :)

 

door de dag heen gaat het wel, tis echt vooral snachts en smorgens...

 

ja buik is alles doorgesneden dus ook de zenuwen waardoor ik nu niets voel..

 

hahaha nee die bh maakt je borsten echt lelijk, puntig en nou ja, ze worden er niet beter op! Dit is de ava, staat een stuk leuker haha.

 

koelen is ook Wel fijn af en toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou he!! Hoeveel borsten zou hij al wel niet hebben gezien haha:3:

 

 

zo dag 6 po vandaag.

gaat wel al een stukje beter als de eerste dagen. Heb het idee dat ze heel langzaam iets zachter worden en minder hoog en strak.

 

slik alleen nog paracetamol en ben naar naar de winkel gelopen.

in joggingpak, krom ivm de buik, haren slordig langs het hoofd, op de slippers en ja hoor halverwege ging t nog regenen ook:27:

 

maar goed wat boodschapjes gedaan, en toen terug. Weinig meegenomen en tas met twee armen voor me borst gedragen. Zweet brak me gegeven moment wel uit en was blij weer thuis te zijn.

nu even zitten en straks douchen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, kon je toch gewoon de regen de schuld geven van je haar, @Theezakje34 :4:.. 

 

Ik vind het wel heel fijn om te horen dat je je beter voelt! Zeker dat je ook al van de medicatie 'af' bent. Super! 

 

Let je wel op jezelf en doe je niet teveel... Je lichaam heeft zoveel energie nodig nu om te herstellen.. Ga dat niet teveel forceren, alsjeblieft. Jij hebt natuurlijke dubbele herstel nodig.. 

Begrijp ik je wel hoor. Het liefste zit ik donderdag weer op de fiets naar de AH. Maar ga mezelf dwingen zeker 2 weken alleen maar tv te kijken of te lezen :rolleyes:

 

Doe rustig aan verder vanmiddag.

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha precies hetzelfde zei ik tege ons mam na het consult zo die zal al wel alle vormen en maten gezien hebben haha. 

Super fijn om te horen dat het goed gaat en je bijna geen medicatie meer slikt! 

WoW vind wel knap hoor dat je naar de winkel gaat, had zelf ook jogging pak aan maar nu doe ik gewoon shirtjes aan of je de band nu ziet te zitten of niet. Is idd wel even een hele work out om de dingen te doen die je normaal met gemak doet. Wel nog goed je rust houden he!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnks meiden! Hou zeker me rust verder hoor! Zit hele dagen op de bank voor de tv haha. Vind het stiekem wel ff lekker. Drukke maanden achter de rug, scheiden, verhuizen, woon nu alleen met de kids, me vader die ziek werd, zorg nodig had en overleed, wil deze 6 weken gewoon echt relaxen en bijkomen van alles ook!!

 

en idd ook al voel je je goed, dan nog niet te veel doen. Maar ben erg blij dat de pijn minder lijkt te worden. Poeh tis niet niks allemaal hoor haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2018 om 10:12 zei Theezakje34:

Ah oke, wat goed bedacht! Ga het straks eens proberen te koelen, alleen erbij in de bh past niet die zot al propvol haha.

 

ah Frans, wat leuk! Al op consult geweest neem ik aan? Vond ze super lief allemaal daar!

Ja tijdje terug op consult geweest en inderdaad allemaal lieve mensen :)

 

Fijn dat het nu een beetje beter met je gaat! Lekker rustig aan doen inderdaad.

Hoe wist je eigenlijk welke maat bh je moest hebben? die ava is die zwarte van de foto? die ziet er namelijk wel fijn uit!

Of heb je eerst gewoon daar een gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Blabla1980:

Ja tijdje terug op consult geweest en inderdaad allemaal lieve mensen :)

 

Fijn dat het nu een beetje beter met je gaat! Lekker rustig aan doen inderdaad.

Hoe wist je eigenlijk welke maat bh je moest hebben? die ava is die zwarte van de foto? die ziet er namelijk wel fijn uit!

Of heb je eerst gewoon daar een gekocht?

Ik heb er eerst gewoon 1 van de kliniek genomen en na een par dagen deze besteld. De ava is idd de zwarte van de foto. Die gaat niet per 1 maat of cup, ik heb bijvoorbeeld de M van de D-e-f cup. Die kan voor omvang 75-80 en 85 dacht ik. Maar zie je snel genoeg als je hem ergens besteld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Denca:

@Theezakje34, oh jeetje wat een rot tijd heb je achter de rug :mellow:. Nu inderdaad even extra genieten van de verplichte rust!


Vind het wel heel stoer hoe je het dan toch allemaal doet hoor! Petje af ! :54:

Dank je wel meid!!:blush: 

2018 is gewoon niet mijn jaar zullen we maar zeggen!!

maar wilde dit al zolang dus ondanks 2x verplaatsen nu toch doorgegaan!! Nu hopen dat ik er straks helemaal blij mee ben haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.