Ga naar inhoud

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Theezakje34

Aanbevolen berichten

@Theezakje34 had zelf ook een late avond. Ik had hetzelfde rugpijn boven bij me schouderbladen ben zelf ook een echte buikslaper. Heb zelf een kussen rechtop tegen elkaar staan dat niet helemaal plat lig en tegen het laatste kussen heb ik een zwangerschapskussen tegen gelegd zodat die me rug ondersteunt is echt mijn redding geweest. Ligt zo fijn dat ik denk ik altijd zo blijf slapen haha. 

Hoe gaat het nu? Hoop dat je nog wel hebt kunnen slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie

zo dat zijn flink wat kussens haha, zodat je dus omhoog ligt? Ik ben nu bij mijn moeder en lig in het bed wat van mijn vader was. Kan ik verstellen dus boven en onder iets onhoog. Maar die rug heb jij dus ook last van?? Jeetje hoe kan dat dan? Ben net gister geholpen, kan nu al amper liggen van de rugpijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik de eerste paar dagen ook heel erg had meer rugpijn als pijn aan me borst zelf. Heb nu voor gezorgd dat onder me schouderbladen dat zwangerschapskussen heb liggen en dat heeft al veel geholpen zodat daar steun heb. Maar een verstelbaar bed is eigenlijk nog veel beter is alleen even puzzelen hoe het voor jou het prettigst ligt. Wat ik ook deed was echt een heel klein beetje kantelen dat net niet meer helemaal recht op me rug lag zodat toch gevoel had dat beetje andere houdingen aan kon nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit jouw foto's nu eens te bekijken hé.. 

Ben bij je voor-situatie begonnen, ik bedoel dit als compliment (!!!); maar ik vind helemaal niet dat jij zo'n buik had.

Vind juist dat je een heel mooi lichaam had/hebt! Maar dat terzijde..;)

 

Ik vind je borsten wel mooi geworden ! Natuurlijk is het nog maar 1 dag PO en zal het nog veranderen, maar ziet er mooi uit !! :D:D

 

Ik ben van plan om elke dag/week ( daar ben ik nog niet over uit... ) een foto te maken om zo de veranderingen/progressie goed te zien... Herkenbaar? Of ben ik zo'n controlefreak...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dank je wel meid! Heb ook erg lang getwijfeld over mijn buik.. hij was niet groot of veel vetoverschot hij was vooral drillerig.. en als ik bukte oid dan zeg je wel goed het losse vel. Echt over gehouden aan de zwangerschappen.

 

de anesthesist dacht gister ook dat het een foutje was, die buikcorrectie^_^

ik voelde me in bikini niet fijn, dus heb echt tot het einde getwijfeld maar toch gedaan.. nu hopen dat het ook echt mooier is als dat het was! Kan het nog slecht zien natuurlijk!

 

hoeveel cc krijg jij ook alweer? Ook bij Frans toch of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik, zie inderdaad wel op 1 van je foto´s het ´hangende vel´. Mag ik vagen hoe oud jij bent, 34?

 

Ik ben namelijk ook een aantal jaar geleden flink afgevallen, 40 kilo. Zonder überhaupt ooit zwanger geweest te zijn, gewoon mezelf verwaarloost. Heb ook wat hangend vel, zeker als ik voorover buk. Dus ik snap je absoluut ! 

 

Hoe lang is het herstel voor die buikcorrectie?

Dat de anesthesist dacht dat het een foutje was, is alleen maar positief toch :D. hahaha. 

 

Ik krijg 425cc bij Frans inderdaad :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt helemaal, ik ben 34!

ja op deze foto valt het dan mee maar heb foto’s dan schrik je gewoon, gewoon echt los vel wat het was.

herstel is hetzelfde als de borsten zeg maar daarom ook in 1x gedaan!

 

mooi 425! Ik kon kiezen uit 345 en 390c had achteraf denk ik best de 390 kunnen doen al heb ik nog geen idee hoe ze echt gaan worden nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap dat je het dan in 1x laat doen absoluut; dan ben je meteen overal ‘vanaf’. Niet 2 x die pijn/herstelperiode etcetc. 

 

Ik ben begonnen met passen op 350 zo door naar 450.. uiteindelijk voelde 425 gewoon het beste. 

Zeggen ‘ze’ wel he; ga voor de grootste... Ze veranderen nog zo erg, over een aantal weken zie je pas echt hoe ze zullen zijn/blijven.. 

 

Hahaha dank je, het moest ook echt hoor! Was veeeeeel te zwaar. Nu gewoon mooi, netjes, ‘slank’. 

 

Voel jij je al iets beter vandaag? 

Heb je iemand thuis die je verzorgt trouwens ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 Ai vandaag toch wel wat meer afzien als gisteren precies :84:

das wel heel vervelend :( wel fijn dat je mama je helpt verzorgen :viannen_76:

 

Heb net even je 'voor' foto's bekeken, ik vrees dat er bij mij toch wel meer werk gaat zijn...

en ik vrees dat daar dan ook meer pijn aan vasthangt :85:

 

Enfin, ik ga je vanaf nu volgen... zodat ik je herstel een beetje kan volgen :43:

 

Rust ze nog!

 

Groetjes!

Angelice

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Angelice ja vandaag wel wat meer last ja, die spieren gebruik je echt meer dan je denkt haha!

 

Maree op het forum heeft het begin dit jaar laten doen. Die had voor ook iets meer buik maarbheeft er ook weinig last van gehad. Zou het direct weet overdoen. Kijk anders eens in dr album, ze heet maree!

 

wanneer was jij ook alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 ik heb eens gezocht op Maree, maar foto's zie ik niet staan...

Moet ik dat elke keer vragen? Ben nog niet echt zo thuis op het forum :blink:

 

 

Ik sta op voor 5 oktober...

 

denk dat ik ook eens dringend mijn 'voor' foto's moet gaan maken...

Maar wil er niet echt geconfronteerd mee worden :unsure: zo graag zie ik men lijf niet momenteel :107:

 

Ik ben 'blokkig' gebouwd aan men voorkant :107: ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen :45:

Men benen, armen en rug zijn "normaal", maar men buik maakt mijn heel figuur zwaarder dan het eigenlijk is :39: doe daar nog een paar hangborsten bij en HOPPA! :115:

 

Volgens de chirurg ging het een wereld van verschil maken :59:

 

Ik ben super benieuwd   :tatice_04:

 

Bring it on :91:

 

Angelice

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Angelice

snap ik, ik vond de voor foto’s ook best confronterend. Maar nu wel handig om terug te zien.

 

5 oktober dat is ook al snel!!

je kunt hier bij balderen naar fotoalbum en Daar staan alle openbare albums. Sommige mensen hebben hun album privé en dan moet je idd eerst toestemming aanvragen.

 

haha maar mooi dat de arts dat zei, gaat zo te horen dus heel mooi worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

nou dag 4 po.

het valt me enorm tegen zeg..

net weer wakker en poehhh pijn is nog niet minder, eerder weer meer.. die zwelling en druk zijn echt niet te doen af en toe.

ik lig in bed, maar lig helemaal ingedeukt en het lukt gewoon niet goed te gaan liggen ivm de pijn.

adrmhalen doet al zeer, echt alles.. 

mag 2-4 pijnstillers per dag. Ik zit op 4 en dan zijn ze morgen op.. nou wil niet weten hoeveel pijn ik wel niet heb zonder die dingen.. 

 

sorry voor het geklaag, ik ben echt geen mietje en heb er denk ik iets te makkelijk over gedacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey , Goeiemorgen vanuit mijn. Warme bedje. Zelf had ik 4x 1000 p.moll per dag. Die hielpen goed na twee weken ietsje geminderd met mijn pijnstillers... nu zonder na nog geen drie weken. 13 augustus werd ik geopereerd . Hopelijk kan iemand p.moll halen voor je , neem 1000 per x en hopelijk gaat je pijn dan zakken. Koelen kan ook helpen. En voor de rest wens ik je sterkte en betere dagen, zelf geen echte pijn ervaren,  alleen meteen na de operatie ....ik vroeg toen meteen om morfine, bij mij was er ook een gezwel verwijderd. en ben ik van cup 85 F naar 85 b gegaan. Nogmaals sterkte gewenst en beterschap 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Theezakje34:

Hallo allemaal,

 

nou dag 4 po.

het valt me enorm tegen zeg..

net weer wakker en poehhh pijn is nog niet minder, eerder weer meer.. die zwelling en druk zijn echt niet te doen af en toe.

ik lig in bed, maar lig helemaal ingedeukt en het lukt gewoon niet goed te gaan liggen ivm de pijn.

adrmhalen doet al zeer, echt alles.. 

mag 2-4 pijnstillers per dag. Ik zit op 4 en dan zijn ze morgen op.. nou wil niet weten hoeveel pijn ik wel niet heb zonder die dingen.. 

 

sorry voor het geklaag, ik ben echt geen mietje en heb er denk ik iets te makkelijk over gedacht...

Hey, de eerste week is het ergste, vooral smorgens en savonds. Neem je alleen paracetamol? Ik nam ibuprofen en paracetamol. Dan was de pijn te doen. Leg er soms ook een ijspack op, dit helpt ook tegen de pijn! Ik ben 11 dagen po en nu kan ik soms zonder pijnstiller, dus komt goed hoor. :54: 

Zou wel pijnstillers gaan bijhalen, want 5 dagen is idd te weinig.

Het slapen was de eerste week ook een ramp, met kussens helemaal schuin slapen. Nu lukt dit ook veel beter. 

Grtjs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja baal er ook wel van hoor.. vraag me ook af of er helemaal niets is wat het kan verlichten?

 

ja heb ook heeeel lang getwijfeld.. veel verklaarden me voor gek.. heb het uiteindelijk toch gedaan.. daar voel ik eigenlijk niks van tot op heden gelukkig!!

 

wat heb je nu uiteindelijk laten doen blabla 1980?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog niks 24 oktober staat mijn bv gepland. heb nu een lege 75c en wil krijg er 200 en 225 of 250 en 275..dat moet ik nog kiezen, maar wil niet te groot, is echt puur voor de vulling

 

zou koelen niet helpen? dat hielp tijdens zwangerschap wel tegen de stuwing, geen idee of dat te vergelijken is

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Blabla1980:

nog niks 24 oktober staat mijn bv gepland. heb nu een lege 75c en wil krijg er 200 en 225 of 250 en 275..dat moet ik nog kiezen, maar wil niet te groot, is echt puur voor de vulling

 

zou koelen niet helpen? dat hielp tijdens zwangerschap wel tegen de stuwing, geen idee of dat te vergelijken is

Ja zat ik ook al te denken. Het voelt als stuwing maar dan tig keer erger. Misschien helpen die koolbladeren ook wel :)

 

oeh spannend je moet nog dus? Bij wie ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.