Ga naar inhoud

Lieke100: 24 januari 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey Lucid dreamer,

Heb jij al een topic aangemaakt? Volgens mij kan ik niks vinden.

Heb je al een consult of afspraak gemaakt bij een pc of ben je je nog aan het orienteren? Is wel leuk zo'n actie bij de Wellness maar prijs zegt ook niet alles he, denk dat kwaliteit belangrijker is, dan maar iets meer betalen.

Ben benieuwd naar je verhaal, dan kunnen we jou ook gaan adviseren en steunen als het zover is!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Lieke,

Heb momenteel een 75 c en wil naar een dubbele D kleine E max. (had enkele jaren geleden een natuurlijke D-cup).

Ben 1m63 en weeg zo'n 50 kg.

24 januari heb ik een afspraak bij Dr Damen in de Welnesskliniek, maar daar heb ik idd al wel een en ander van gehoord.

Voor mij is de prijs momenteel wel belangrijk. Het is een verschil van zo'n 500 euro. Natuurlijk is het wel belangrijk dat het ook goed gedaan wordt, en idd de foto's, afkomstig van Dr Ploviers werk zijn wel io... :)

Zal zo snel mogelijk ook een foto in het album zetten van de huidige situatie, die zeker niet dramatisch is, maar ooit gezegend met 'dikke toeters', mis ik ze nu wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ja daar kan ik over meepraten, is misschien wel erger zelfs om van mooie natuurlijke borsten ineens naar lege zakjes te gaan. Hoe komt dat bij jou? Ook door zwangerschappen of door afvallen?

dr Damen is idd niet goed in het nieuws geweest de laatste tijd maar er zijn daar nog andere pc's dus daar kan je natuurlijk ook een consult boeken. Wanneer wil je ongeveer geopereerd worden?

Leuk om wat meer van je te weten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucid,

Dan had inderdaad al "dikke toeters" hahahahah voor 1.63m en 50 kg. Heb je 24 januari een consult of een operatiedatum? Toevallig want ik wordt 24 januari geopereerd :D . 500 euro is natuurlijk een verschil maar ik heb sowieso moeten sparen voor de operatie dus dan kan die 500 euro er ook nog wel bij. Vooral omdat ik uit ben gegaan van 4500 euro en toen pas (na onderzoek hier op het forum) dr Plovier tegenkwam.

Ben benieuwd naar je foto.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieke

dan is plovier toch al wat met zijn prijs omhoog gegaan...nog betaalbaar gebleven natuurlijk he

Lucid,

waw als ik je maten zo lees ben je perfect gevormd maar kan het wel begrijpen hoor als je altijd grotere borsten gehad hebt dat je ze dan terug wil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi,

Ja dat klopt maar als je kijkt waar de nieuwe kliniek allemaal mee uitgerust is (kosten noch moeite gespaard staat er op de website) dan snap ik het wel. Dat moet natuurlijk ook betaald worden en draagt uiteindelijk ook weer bij aan een beter verloop van de operatie (ik las iets over operatiezalen die de infectiekans tot een minimum beperken e.d.) en dan heb ik het daar wel voor over. En zoals je zegt, het is een betaalbare prijsverhoging ;).

Liefs Lieke

Ps. al was dr Plovier even duur als hier in NL dan was ik nog naar hem gegaan aangezien ik zijn resultaten zo mooi vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lucid,

Zou ik zeker doen hoor nog een consult bij Plovier raad hem echt aan iedereen aan die een bvg wil.

Wedden dat je van gedacht gaat veranderen :153:

Nee nee gewoon gaan waar jij je je het beste voelt.

Net je foto bekeken, net hetzelfde probleem als bij mij (en waarschijnlijk de meesten onder ons) boven uitgezakt...

Worden vast mooie borsten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi lesley!

Ja mijn consult is afgezegd :( dr plovier is niet op tijd terug van zijn vakantie ivm een geannuleerde vlucht (ivm het weer). Echt balen... Maargoed daar is niets aan te doen. Er zijn zoveel mensen gestrand die niet naar huis kunnen. Lief dat je er naar vraagt. Maar gelukkig staat mijn operatiedd al vast want ze zitten vrij vol.. Mijn nieuwe consultdd is pas op 31-12, dit was de enige mogelijkheid. Maar dan heb ik in het oude jaar nog een consult gehad.

Ja nog 1 maand en 3 dagen?! :D kan echt niet meer wachten.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey wat lees ik nou je consult verplaatst, wannneer is hij weer terug? das wel balen, ze hebben mij ook nog niet gebeld om alles door te nemen dus vandaar ze zullen het druk hebben met alles te verplaatsen :) nog een weekje en dan mag je op consult en nog 1 maandje en je heb nieuwe boobies:D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wel jammer maar daar kon dr plovier niets aan doen. Gelukkig staat mijn operatiedd wel vast (dankzij jou, anders was dat ook niet gelukt denk ik). Maar heb ik toch nog een consult in 2010 ;). En dan nog 1 maand inderdaad.., voor jou nog 11 dagen!! Ben zoooooooo benieuwd. Ik houdt je topic in de gaten.

Fijne feestdagen :D

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi roosie,

Voor jou komt het ook alweer dichtbij hè. Je krijgt een mooi aantal cc ben zo benieuwd hoe het wordt.

Ik heb mijn vriend redelijk kunnen overtuigen, maar er is een beetje onduidelijkheid over hoe groot c nou is. Dus ik heb gezegd dat ik de foto's die ik mooi vindt (die hij dus te groot vindt) mee neem naar het consult en het dan aan dr plovier overlaat. Dus in zekere zin is hij overtuigd maar ik heb besloten dat ik doe wat ik mooi vind, het is mijn lijf. Dus dat gaat wel goedkomen ;).

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.