Ga naar inhoud

Lieke100: 24 januari 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Huh ?!

Ik heb voor vandaag nog 9 dagen staan .

Ik snap niets van die ticker ...

Toen ik laatst reageerde klopte die van mij wel , maar die van jou niet ?!

Misschien word de ticker gehanteerd volgens niet NL/BL tijden , maar Amerikaanse ?!!

HEEL vreemd ...

Anyway ... ik weet het voor mezelf wel , en anders kijk ik bij jou (of andersom)

En en ... idd voor de grootste gaan !

Ik hoor ook elke keer ...KIES DE GROOTSTE !

Krijg nu dus zéér waarschijnlijk 380CC , terwijl 't eerst 335CC zou worden .

Ik wil dat het 10 dagen later is ! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ja zou best aan de tijden kunnen liggen.

Maargoed de tijd is nu echt korter aan het worden... Nu nog dit weekend en dan nog 1 weekend en dan hebben we ze! Als ik naar de tv zit te kijken en er komt dan reclame voorbij zo van 29 januari te zien op SBS ofzo dan zeg ik meteen ohhh dan heb ik mijn borsten al hahah. Begin nu wel iets zenuwachtiger te worden, hoop echt dat het wordt wat ik ervan verwacht. En jij hoe is het met de zenuwen?

Ja ik las het inderdaad, goed dat je hebt gebeld voor grotere ;). Wij hebben gewoon veel opvulling nodig.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha , ja écht he ?!

De zenuwen worden wel steeds erger ...

Komt misschien ook omdat ik eerste donderdag een belangrijk semester-examen heb voor school ,

en dan dit er ook nog eens bij !

Maakt het er niet beter op , haha .

Ik hoop ook dat het , het liefst nog , boven verwachting word !

Alleen kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ik/we over +/- 1 week

daadwerkelijk "bulten" hebben :huh: ... :lol:

Ook kan ik me helemaal niet indenken dat het bijna onmogelijk is om NB niet eens zelf

een deur te openen , laat staan (voor sommigen) een glas op te pakken ...

Niet zelf uit bed te kunnen komen , wat voor soort "pijn" of dat het is ... etc.

En ik kijk er zo naar uit om eindelijk zelf eens wat vast te pakken , in plaats van minitiet+vel wat eronder zit,

ik voel altijd mijn ribben eronder , haha .

Kreeg jij nou ook een dual plane plaatsing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dan is het wel allemaal spannend voor jou maar voor je het weet is het voorbij en heb je mooie borsten.

Ja de pijn, daar probeer ik niet aan te denken. Als je de operatieverslagen leest dan zal het inderdaad wel pijn gaan doen. Ik denk dat die week vrij die ik voor ogen had niet toereikend is (heb sinds kort een andere baan en moet zo snel mogelijk weer aan het werk). Maar we zullen zien.

Ik denk dat voor ons de bv qua gevoel behoorlijk ingrijpend is. Wij hebben Inderdaad echt niet veel vast te pakken haha. De meeste vrouwen hebben wel wat meer houvast dan ons...dus ben erg benieuwd.

Dual plane, ja volgens mij wel. Want hij had het over een stukje spier losmaken en volgens mij doen ze dat bij een gehele plaatsing onder de spier niet ofwel? Alleen hier lees ik dat iedereen bij dr plovier onder de spier krijgt dus vandaar dat ik het nu niet meer zeker weet. Dr plovier sprak niet over die "termen" maar over onder de spier en een stukje spier losmaken. Maargoed ik moet hem daar maar in vertrouwen.

Plaats jij foto's nadien?

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Lieke,

Dat vroeg ik me dus ook af en had dat gevraagd aan dkr plovier en die zei dat hij ook een stukje spier losmaakt dus ik vroeg of het dan dual plane was hij zei dat dat het zelfde is als achter de spier. dkr maas zei dat dus ook al tege mij dat 'dual plane' het nieuwe 'achter de spier' is maar de 1 zegt liever gewoon achter de spier en de ander dual plane. vind het allemaal best ingewikkeld hoor en weinig duidelijkheid onder de chirurgen net als toen ik vroeg of ik volledige narcose kreeg zeide ze duidelijk ja en voor ik geopereerd werd vroeg ik het aan dkr plovier en die zei dat ik sedatie kreeg zonder beademing enzo snap er soms niet zoveel van! Maar 1 ding, heb nergens last van gehad me gezondheid is in orde en ben nu supertevrede met het resultaat en dat is het belangrijkste :D!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt ik heb ook filmpjes gezien van het verschil vind het ook een beetje vreemd hoor! maar dkr plovier zegt dus wel dat hij hem er tussen de spier schuift net als tege lieke , dat is dan tog dual plane? maar hij noemde het achter de spier ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vroeg zelfs nog ohh dus dual plane en toen zei hij ja en ging verder met zijn verhaal.Maar toen hij zijn gesprek begon zei hij ze worden achter de spier geplaatst. Maar ik denk ook dat hij zoiets had van laat dat maar aan mij over en dat is natuurlijk ook wel zo. Maargoed ik denk dat wat bambie zegt wel kan zijn, dual plane de nieuwste techniek ofzo. Die pc's denken af en toe volgens mij wat bemoeien ze zich er toch mee en waar halen ze die termen vandaan hahahahah. Maar ik vertrouw dr plovier dus op naar de 24e. Begin m steeds meer te knijpen ;).

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Liekeee !

Aaargh ... het word écht wel erger !

Heb vandaag de brief in de bus gehad met het tijdstip

waarop ik aanwezig moet zijn ... 06:15 uur !

Toen ik dat las dacht ik "shit...het gaat écht gebeuren",haha .

Ik denk inderdaad dan dat je dualplane krijgt ,

volgens mij word geheel achter de spier plaarsing niet meer

zo héél vaak toegepast .

Nog 6 nachtjes slapen :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja meiden, nu ben ik toch ook nieuwsgierig hoor.

Ik ga toch maar eens vragen wat ik nu eigenlijk gehad heb volledig achter de spier of dual plane??

Ze kunnen ons wijsmaken wat ze willen hé, wat kennen wij er nu van???

Als ze zeggen het is zo ja dan denken we ook dat het zo is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt dual plane is ook achter de spier maar dan verbeterd want als wij onze spier opspannen zien we dat niet aan onze borsten en bij volledig achter de spier zie je dat duidelijk wel dat legde hij ook uit, maar ze kunnen ons idd wijsmaken wat ze willen want als ik niet aan dkr plovier vlak voor de operatie had gevraagd of ik nou narcose of sedatie kreeg had ik gewoon gedacht dat ik onder volledige narcose was terwijl ik een roesje heb gekrege. Maar durf ook nooit teveel door te vrage idd want de chirurgen doen het op hun manier en wij snotneuzen komen dan opeens alles duidelijk uitleggen whahaha! Ik ga het denk tog eens voorsichtig aan hem vragen bij mijn na controle, want aan de andere kant zitten ze wel heel hoog en dat kan bij dual plane volgens mij niet ??

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een raadsels hè haha. Ik krijg sedatie dat heeft hij uitgelegd. Maar zoals bambie ook zegt ik wil ook niet teveel vragen want dan denkt hij dadelijk ook wat een wijsneus.

Maar mii wat bedoel je met bij dual plane zie je niet meteen resultaat?

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa wel echt raar.. niet dat ik er wakker van lig maar het is toch fijn om de goede informatie te krijgen. Net zoals dat ik dacht dat ik cereform hiervoor had, blijkt het gewoon sebbin te zijn.. ga dat toch nog eens vragen hoe dat dan komt hoor, want bij mijn consult bij Beaucare is duideijk cereform gezegd heb het papiertje gister toevallig nog opgezocht die ik het meegekregen en daar had Vrambout het ook op geschreven Cereform :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bambie wat je zegt klopt niet in mijn geval..

als ik mijn borstspier aanspan zie je mijn borst toch wel degelijk vertrekken om het zomaar te zeggen...

bij dual plane duurt t wat langer voordat ze mooi worden vind ik...

ik weet zeker dat ik achter de spier heb en geen dual plane..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zie je dat? ik zie dat niet eigenlijk, mischien omdat ze nog zo hard zijn hoor. Weet je wat natuurlijk ook kan, dat hij dat sinds kort gebruikt in zn nieuwe kliniek want hij doet nu ook sedatie en dat heb jij ook niet gekregen tog? Ik ga als ik mn wondje laat zien gelijk ff vragen wat ik nu precies heb ben nu tog wel een beetje nieuwschierig aan het worden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.