Ga naar inhoud

Lieke100: 24 januari 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben Lieke, ik ben 22 jaar, woon in Brabant en hoop al erg lang dat mijn borsten toch nog eens gaan groeien... Nu ik de leeftijd van 22 jaar heb bereikt en ik denk dat dit niet meer gaat gebeuren heb ik voor mijzelf de knoop doorgehakt om mijn borsten te laten vergroten. Ik heb heel erg veel aan dit forum gehad en MOET dan ook iedere dag een aantal keer komen kijken op het forum.

Het enige waar ik moeite mee had was het kiezen van een PC, mijn voorkeur lijstje werd steeds korter! Nu, na het lezen van vele ervaringen, heb ik besloten om te kiezen voor dr Plovier (de voornaamste reden is dat ik de borsten die hij heeft vergroot ontzettend mooi vind en alle ervaring erg positief zijn) en heb dan EINDELIJK gevraagd om een consult. Ik heb eind december, begin januari aangevraagd. Ik vermoed dat ik maandag (had zaterdag gemailt voor een datum) een reactie krijg en dan weet wanneer ik kan komen. Komt mijn "droom" eindelijk dichterbij :rolleyes::1bouncingboobs::1bouncingboobs: !!

Alle ervaringen, tips e.d. zijn meer dan welkom!

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja heb net je foto;s gezien toevalligg!

erg he op foto.. ik dacht dat ik altijd nog wel iets had maar op foto bleef er ook weinig van over..!!

maar ik weet zeker dat dr.plovier ook mooie boobs van de van jou gaat maken!! :43:

waarom ga je pas in december op consult? kan je niet eerder?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, maar jij had voor de bv borsten. Dat is bij mij echt klein.

Ja ik wil wel eerder op consult maar ik ben nog aan het sparen <_< en zoals het er nu uitziet heb ik het bij elkaar in februari. Als ik nu al op consult ga dan wordt ik denk ik enorm chagerijnig omdat ik dan nog zo lang moet wachten tot de operatie.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje, weten jullie zo foto's te vinden van vrouwen die door dr plovier zijn geopereerd en een C cup hebben? Tot nu toe heb ik van dr plovier alleen foto's vanaf D of meer gezien. Ik wil namelijk een C cup en ik denk dat de borsten dan iets verder uit elkaar gaan staan dan bij een grotere cup. Vandaar dat ik benieuwd ben naar foto's van dr plovier met een C cup.

Ik ben wel een beetje bang dat ik ze te klein ga vinden (een C cup) omdat ik de foto's van D Cup en groter erg mooi vind maar mijn vriend en moeder raden mij aan om niet groter dan c te kiezen. Wat een getwijfel allemaal hé.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm tja iedereen bij dr.plovier heeft ook groter gekregen als een C cup geloof ik!!

maar je kunt misschien kijken bij Jilly, Megan, of MissJ...

zie hebben volgens mij een grote C...

waarom raden je moeder en vriend t je af?

jij moet er toch mee rondlopen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meis,

Wat leuk dat je een eigen topic gestart bent.

Ik kan je alleen als advies te geven vooral op je eigen gevoel af te gaan en niet op die van je vriend of moeder, net wat Mii zegt, jij moet er mee rond lopen. je leest zo veel dat meiden achteraf spijt hebben dat ze niet voor groter zijn gegaan.

Ik heb zelf ook om een hele volle C aan Dr Plovier gevraagd. Ben dus uiteindelijk op een E70 uitgekomen.

Maar dit is slechts een maat, vind het ook echt eerdere eenn volle C lijken hoor.Maten zijn slechts cijfers.

En een nepbborst oogt nou eenmaal kleiner als een natuurlijke, waarom weet ik ook niet...

Daarom adviseerd dr Plovier dus ook foto´s meet te nemen wat jij moooi vindt, want een maat is zo persoonlijk.

Dus ga echt op je eigen gevoel af meid. Zodat jij straks helemaal happy bent met je zelf.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij hun had ik ook al gekeken maar kan helaas geen foto's vinden. Dus Jilly, Megan, of MissJ als jullie wel foto's hebben en deze met mij willen delen dan zou ik ze erg graag willen bekijken.

Ja dat klopt, ik moet er blij mee zijn. Ik las inderdaad dat sommige vrouwen achteraf denken, ze hadden wel wat groter geworden en mede daarom heb ik mijn wens al van cup b naar c verlegd ;). Blijkbaar vind ik grote borsten d en groter toch erg mooi, maarja misschien zou dat niet eens passen qua cc's. Mijn vriend en moeder denken dat mij dit niet staat (bekijk evt mijn foto's voor degene die dit nog niet gezien hebben).

Dat vind ik wel leuk van dr plovier, dat ze ooit groter worden dan de eerste bedoeling was. Liever te groot dan te klein ;).

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieke,

jouw voorsituatie lijkt inderdaad wel een beetje op de mijne.

Weet zeker dat het straks prachtige boobs zullen worden!!!!

Ik ben zelf best smal van postuur en als ik vantevoren had geweten dat ik op een E zou uitkomen, had ik dit nooit gewilt. (en mijn man had ook zeker te weten gezegd dat niet te willen) Maar het past echt prima bij mn lichaam.

Dus ik zou zeker voor minmaal een volle C gaan meid. Dat kan je echt wel hebben!!!!!

Heb je al foto´s gevonden die je mee zou willen nemen?

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lieke...

nou ik geloof dat je in erg goede handen bent bij dr plovier hoor ik word zelf door hem op 29 dec geopereerd ik heb mijn datum een beetje vervroegd was eerst 5 januari...

ik geloof ook niet dat je bij dr plovier bang hoef te wezen dat hij ze to groot maakt dat het niet meer bij je lichaam past..nou ik ben benieuwd waar je straks op ga uitkomen ...word vast prachtig....en je hoort hier inderdaad veel dat veel dames toch iets groter hadden gewild en dat het snel went de nieuwe maat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70,

Ja, een beetje wel hé. Ja hoe komt het eigenlijk dat je iets groter bent uitgekomen? Heeft dr. plovier tijdens de operatie besloten om iets meer cc te plaatsen? Ja ik ben ook weer niet heel erg smal, omtrek BH 70/75. Ben 1.68 en weeg 57 kg.

Ik heb inderdaad al een aantal foto's maar wil er nog veel meer verzamelen. Als jij toevallig nog foto's hebt die je toen mee hebt genomen dan hoor ik het wel! Hoe meer hoe beter.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had vantevoren niet mer dr plovier een aantal cc afgesproken. Heb alleen gezegd dat ik een hele volle C wou en als het minder zou worden ik toch wel teleurgesteld zou zijn haha.

Hij heeft zelf tijdens de operatie besloten om voor 375 cc te kiezen.

Tijdens de na/controle was hij zelf ook wel verrast toen ik zie dat ik 70E droeg. maar hij zei dus ook dat het kwam omdat ik een smalle omvang heb.

Ik had onderandere fot´s bij me van Dintje ut de gallerij.

liefs en xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

Wat leuk om te lezen dat jij 29 december bij dr plovier geopereerd wordt! Ben je op meerdere consulten geweest of alleen bij dr plovier? Ikzelf heb namelijk tot nu toe alleen nog maar een consult bij hem aangevraagd.

Hoe was je eerste consult? Hoeveel cc krijg je en voor welke protheses heb je gekozen?

Sorry voor alle vragen maar ben zo benieuwd, kan niet wachten tot ik zelf mag.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi a70

ja ik vind de borsten van dintje ook erg mooi, vind ze erg vergelijkbaar met mii haar borsten. Weer een foto erbij :) gaat goed zo. Jou foto's neem ik ook mee. Wat me echt opvalt is dat borsten na de operatie vrij hoekig? zijn maar na een paar maanden enorm mooi rond zijn. Ik denk ooit zijn dit dezelfde borsten? Is maar goed dat ik dat zie hier op het forum anders ben je misschien teleurgesteld na de operatie.

Ik denk dat ik ook z'n opmerking maak, dan weet ik zeker dat ik c krijg. Misschen zelfs wel groter :P.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis...

Ja die van Dintje zijn ook erg mooi!

Ik had fotos van Megan meegenomen geloof ik en van Jessica24!!

In het begin lijkt het nergens op, net een pyramide vind ik het dan..

en t veranderd allemaal zo snel!!! :)

je ziet ze bijna elke dag mooier worden..

ik zou gewoon zeggen dat je een C wilt... dan krijg je misschien nog wel wat meer :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lieke

ik heb ook nog een consult gehad bij een andere pc..maar voelde me toch het prettigst bij dr plovier..ik heb nog geen idee hoeveel cc er bij mij ingaat 29 dec ik moest fotos meenemen van hoe ik ze graag zou willen hebben .....ik hoop tocheigenlijk wel op een E cup uit te gaan komen .....wanneer had jij je consult bij dr plovier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

Leuk om te horen dat je meerdere consulten hebt gehad maar toch voor dr plovier hebt gekozen. Ik ga 5 januari pas op consult (aangezien ik nog een deel moet sparen) en wil dan de operatie in februari laten doen. Ik heb inderdaad ook al foto's verzameld van borsten die ik mooi vind maar ik heb ook foto's verzameld van borsten die ik niet mooi vind. Duurde je consult lang of? Heeft dr plovier veel verschillende protheses laten zien/voelen?

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieke.

Nou jij bent iig geval goed voorberreid!

is ook wel leuk en spannend he om er zo naar teo te leven. En wat een compiment dat je mijn foto´s ook meeneemt.

Het klopt dat je borsten enorm veranderen in t begin, Als ik nu die 1e foto van ´na 48 uur´terrug zie denk ik: He zijn dat dezelfde als nu????

Hihi vraag jij maar om een volle c hoor. :38:

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho a70,

Ja Ik ben zo blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Heb hier veel informatie kunnen vinden en mezelf inderdaad kunnen voorbereiden. Ook een soort uitlaatklep, omdat ik nog zo lang moet wachten en ik aan niets anders kan denken is het erg fijn om dat hier kwijt te kunnen. Mijn vriend kan geen borst meer zien, ik praat er continue over en bekijk zoveel voor en na foto's.

Ja ik ga om een volle c vragen. Ik vlieg zaterdag even de stad in en ga ik kipfilletjes ;) halen en bh's cup b en c. Kan ik beginnen met vullen hahaha. Sparen gaat i.i.g. de goede kant op (ben al halverwege) dus heel misschien kan ik wel iets eerder.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi dat vind ik echt knap, goed kunnen sparen nu met die dure december maand die er aan komt :38:

Goed dat je voor die volle C gaat meid!

xxx

hoi a70,

Ja ik zit eraan te denken om het consult te vervroegen naar 20 dec ivm max een maand wachtlijst. Ik ben nu verder met sparen dan gepland.

Ik heb geen kinderen hè (ben 22 jaar) dus dat scheelt enorm in de decembermaand.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

Leuk om te horen dat je meerdere consulten hebt gehad maar toch voor dr plovier hebt gekozen. Ik ga 5 januari pas op consult (aangezien ik nog een deel moet sparen) en wil dan de operatie in februari laten doen. Ik heb inderdaad ook al foto's verzameld van borsten die ik mooi vind maar ik heb ook foto's verzameld van borsten die ik niet mooi vind. Duurde je consult lang of? Heeft dr plovier veel verschillende protheses laten zien/voelen?

Liefs Lieke

hoi lieke mijn consult duurde ongeveer een half uurtje..het belangrijkst is dat je fotos meeneem ..omdat voor jou een volle c voor een ander een grot eBkan zijn ..e nmet fotos kon hij toch beter zien waar je nu echt naar toe wilt ...maar ik vond het een hele sympatieke man en het consult voelde goed ( beter dan mijn eerste die ik had in nederland) ..noteer al je vragen op papier zodat je niets vergeet te vragen...maar ik geloof dat je dr plovier altijd wel een mailtje kan sturen met eventuele vragen die je nog zou hebben... groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

Bedankt voor je reactie.

Ohjee ik heb alleen maar foto's van CUP D en groter omdat ik meer foto's heb uitgezocht ivm vorm en stand van de borsten e.d. Ik twijfel inderdaad wat ik nu precies bedoel met een cup c. Het nadeel is alleen ik kan niet zoveel foto's vinden van cup c waar ik ook de vorm en stand van de borsten mooi van vindt. Had jij ook foto's meegenomen van borsten met bh e.d.? Een half uur is mooi, dan neemt hij toch wel de tijd daar ben ik blij om. Ik ga mijn consult vervroegen :D, ga maandag even bellen.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.