Ga naar inhoud

Lieke100: 24 januari 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi, hier weer een kort berichtje van mij.

Ik heb gisteren voor het eerst bh's geshopt en heb maat 75C, ben blij maar had gedacht dat ze (515cc) misschien groter zouden zijn/worden. Ben nu 4 weken po, zou de maat nog kunnen veranderen?

Ze worden wel iedere dag mooier, echt leuk om te zien. Iedere dag is het weer ietsje anders :).

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid leuk dat je weer iets van je laat horen.

Leuk dat je bh's heb geshopt ik heb vandaag ook weer een setje gekocht van Saphh een 70F!

Maar aan het aantal cc's te horen zou ik op het eerste gezicht ook verwachten dat je inderdaad groter dan een 75C zou hebben. Weet je zeker dat je 75D niet past?

Kan het natuurlijk ook niet echt beoordelen, omdat ik ze nog nooit heb gezien...

Ga je binnenkort nog foto's plaatsen ben zo benieuwd hihi :blush:

Maar gelukkig dat je er blij mee bent dat is het belangrijkste!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik ook, maargoed het is wel de cup die ik gevraagd had grote c kleine d maar toen ik het aantal cc hoorde dacht ik meer. Ik hoop dat ze nog groter worden haha maar ik denk het niet. Wat denken jullie?

Ik plaats echt zsm foto's maar heb nog steeds geen internet (alleen op t werk en bij mijn ouders) heb over nu en 2 weken denk ik weer internet en dan plaats ik ze meteen.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ja is toch echt maar een c, ik heb meerdere bh's van de hunkenmoller gepast en allemaal c. Ik weet dat er iets verschil kan zitten qua merk maar heb er meerdere gepast.

Ik had ook verwacht dat ze groter zouden worden met 515cc. Misschien drukt mijn spier nog een beetje tegen, alhoewel ik toch al 5 weken po ben dus ik denk het niet. Wat denken jullie? Blijkbaar ligt het dus niet alleen aan je cupmaat voor de operatie, waar dat het dan aan kan liggen weet ik ook niet precies maar roosie had dat ook (heel veel cc nodig om een bepaalde cupmaat te krijgen).

Wel gaaf hoor dat je een mooie d hebt, ze zijn erg mooi! Net even gespiekt. Mijn foto's komen echt zsm, nog steeds geen internet thuis :(. Afgezien dat ik ze groter had verwacht (heb wel de gevraagde cup gekregen hoor) ben ik ook erg blij met mijn borsten.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Beetje late reactie nog op de vorige berichten.

Maar wat je zegt ik snap dat je met 515 groter had verwacht.

Plovier geeft de mensen altijd een hoog aantal cc, maar dat zie je er lang niet altijd vanaf vind ik.

Heb heel vaak het gevoel dat mensen met veeel minder aantal cc van een ander merk prothese, dezelfde grootte bereiken.

Maarja uiteindelijk zijn we er blij mee en dat is het belangrijkse :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lieke!

Proficiat met je nieuwe borsten!

Kheb net je hele topic gelezen, heel interessant allemaal om te lezen :)

Even over die 515 cc, het kan zijn dat je een holle borstkas hebt waardoor ze een beetje kleiner uitvallen dan bij anderen.

Maar als ik naar je grootte en gewicht kijk, denk ik dat 75 C echt wel mooi bij je past hoor, zeker niet te klein!

Ik ben blij voor je dat je er gelukkig mee bent :)

xx Laurien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.